KBM |
A1 |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2010 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Warszawa |
|
|
 |
 |
 |
|
Podłączając się do tematu, ja mam TRE i choć kupując brałem pod uwagę również spalanie, to nawet go teraz nie sprawdzam.
Moto wydaje się być zdecydowanie bardziej żwawe i wściekle kręci na wyższych obrotach.
Wydaje się być nieco elastyczniejsze na dole i zakres 2-3k jest mniej szarpiący.
Teraz już ciężko mi to oceniać, bo dowaliłem filtr, irydy, wydech robiony na zamówienie w oryginalnej obudowie i co chyba też nie bez znaczenia, magiczny kabelek z wiązki kompa wypiety, ale zaraz po zakupie TRE, brat miał swojego DLa i miałem odnośnik jaka jest różnica.
Elastyka i dół się poprawił, ale co ze spalaniem?
W każdym razie z pewnością działa, bo nawet na różnych programach słychać, różnie załączający się przekaźnik w wyświetlaczu TRE.
Moim głównym celem był wyświetlacz biegów, bo dużo latam po mieście i ciągle majdluję nimi. W tej kwestii nie mam dla mnie żadnego innego rozwiązania jak aTRE, bo widziałem różne, a nie chodzi, żeby się domyślać, czy dobrze wskazał, tylko być tego pewnym.
Co do polityki Suzuki w programowanie wtrysków, to mnie to wygląda jedynie jako norma europejska.
Nie robiąc zbytniej reklamy, ja swoje TRE brałem z MOTORUS.pl, chyba dwa lata temu i jak do tej pory nie mam z nim żadnych problemów. |
|