VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż -> Jakie macie kufry boczne? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakie macie kufry boczne?
PostWysłany: Sob 19:50, 16 Maj 2009
Tomek
A1

 
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Cześć wszystkim, proszę napiszcie jakie macie kufry boczne .
Najwęższe jakie znalazłem to givi E21 , inne nieco szersze to około 29-30 cm jeden.
Pozdrawiam Tomek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:01, 16 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ja mam Kappę 2x 45l mozna je stosować jako boczne i jako centralny.
Przeważnie uzywam jednego jako centralny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Sob 20:38, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:05, 16 Maj 2009
ATCQ
A1

 
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa





2 x Kappa K 46, na stelażach GIVI, świetnie się sprawdzają i są tańsze od GIVI, jakość ta sama, polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:52, 17 Maj 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Komplet Givi V35.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:06, 27 Maj 2009
jacekr
A1

 
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Givi E-360 jako boczne (po 40 litrów) i E-460 (46l) jako centralny
Taki komplet wyniósł mnie 860zł, stelaż miałem, dokupiłem za 50zł na motobazarze płytę Givi pod centralny.

Kupiłem używane, z kluczykami, w idealnym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:48, 27 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam pytanie do posiadaczy 650-tek. Czy macie 2 takie same kufry boczne, czy macie asymetrycznie (jeden wiekszy, szerszy, drugi mniejszy, wezszy) ze wzgledu na wydech?
czy ktos uzywa kufrow aluminiowych pancernika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:42, 28 Maj 2009
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Plastików nie możesz mieć asymetrycznych gdyż stelaż jest symetryczny (mówie o GIVI). Jeżeli chcesz założyć pancerniki czy inne aluminiowe i wykorzystać stelaż Givi (wystarczy odkręcić zaczepy dla kufrów plastikowych) to też musisz zastosować symetryczne. No chyba, że chcesz zapłacić za stelaż w holanie 800 złotych (chore!) wtedy masz możliwość założenia z lewej strony większego kufra ale jakoś bym nie ryzykował - większa ściana czołowa-inne opory, trzeba kombinować żeby ważyły tyle samo pomimo różnych pojemności - gra nie warta świeczki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:54, 28 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no mam stelaze givi, musze zmierzyc i zobaczyc bo "na oko" to mi nie wychodzi symetria.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:01, 28 Maj 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Do 650 chyba nie sa symetryczne, przynajmniej seria PLX GIVI nie jest symetryczna.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Czw 10:02, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:37, 28 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





az poszedlem i zmierzylem...
wyszlo mi od strony tlumika do srodka opony 280mm, z drugiej strony 260mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:21, 28 Maj 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Ja po sezonie chce isc w strone pancernika i powiem ze nie zakladal bym ich na stelaż GIVI.
Na aluminiowe kufry powinien być sztywny i spawany oraz mieć wiekszy ten prostokąt. Powinien byc mniejszy po okolo 5cm ze wszystkich stron niz ściana kufra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:22, 28 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





to mnie przekonales Smile kupie givi albo kappa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:37, 28 Maj 2009
darodl1000
A2

 
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja mam centralny GIVI a boczne KAPPA , kupuj Kappa tańsze a sprawują się super


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:38, 28 Maj 2009
cyryl DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kopanki, Wielkopolska





Aluminiowe pancerniki to wydatek minimum 1700zl za wszystko.
Kufry 1200
Stelz moge mieć za 300
Mocowania minimum 200 ale lepiej zrobic samemu z dobrych materialów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:22, 28 Maj 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





cyryl DL1000 napisał:
Stelz moge mieć za 300


a gdzie za 300 zeta można dostać stelaż ? Chętnie kupię do DL650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:03, 29 Maj 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





Ja w tym sezonie zainwestowałem w TRAX'y 37L (sw-motech). Kufry dwa takie same ale stelaż (sw-motech) do DL650 jest asymetryczny więc lewy kufer mniej odstaje. W najszerszym punkcie z kuframi motocykl ma 108cm. Centralnie zostawiłem wysłużony plastikowy Moto-detail.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:56, 29 Maj 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





a ile za nie zapłaciłeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:23, 29 Maj 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





Dwa kufry 37L Alu srebrne (czane są droższe) razem z zestawem zamków do ich zamykania i adaprerami do stelaża - 1800 zł
Sam stelaż to odrębny temat.....
Nie zrobiłem jeszcze fotek mojego moto ze stelażami ale zaraz zamieszcze coś z innych źródeł...

Tak wyglądają TRAXy na DLu






A tu na literku




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misior dnia Pon 8:58, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kufry/sakwy na przednich gmolach
PostWysłany: Pią 14:56, 29 Maj 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





A ja jak zwykle musialem wymyslic cos po swojemu i zamontowalem sakwy na przednich gmolach (GIVI)
Chalem dociazyc przod,do kazdej mozna teoretycznie zapakowac 9kg i maja pojemnosc 10L i sa nie przemakalne. Troche bylo zabawy zeby je zamontowac ale trzymaja sie bardzo dobrze,nie zwiekrzylo mi sie spalanie i wciaz moto daje rade w londynskich korkach Wink
Bez problemu tez wykrecalem 160km/h i moto jechalo stabilnie.
http://yfrog.com/0xp1020266mjx

http://img33.imageshack.us/gal.php?g=p1020266m.jpg

Jak wam sie widzi taki pomysl?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:15, 29 Maj 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





niezły pomysł nie wpadłbym na taki pomysł Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:00, 29 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





mi sie nie podoba... moze jak bym mial caly tyl zawalony gratami + tankbag i nie mialbym gdzie czegos upchnac to tak... a tak wyglada jak "rower" z sakwami na przednim kole Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: kufry/sakwy na przednich gmolach
PostWysłany: Pią 22:38, 29 Maj 2009
epo
A1

 
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





polsky napisał:
A ja /ciach/ i zamontowalem sakwy na przednich gmolach /ciach/

Jak wam sie widzi taki pomysl?


Zaje... tfu jedwabisty.
Sam mysle o tym od jakiegos czasu z dwoch, co najmniej, powodow:

po pierwsze primo - dociazenie przodu, jak zapakuje bagaze na tyl do kufra i torbe na siedzenie to mam wrazenie ze trace kontrole nad kierunkiem jazdy, nawet utwardzenie sprezyny niewiele pomaga

po drugie primo - oslona, niewielka ale jednak, nog przed wiatrem i woda

czy mozesz zdradzic szczegoly techniczne zamontowania tychze sakw? co zrobic zeby nie spadaly przy przyspieszaniu i zwalnianiu, ani nie odpiely sie na wertepach. wydaje mi sie ze podczas jazdy rowerem (a o rowerowych, firmy CROSSO sakwach myslalem) jednak obciazenia dynamiczne sa nieco mniejsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:36, 30 Maj 2009
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ja mam Kappy





Można jeździc tylko z jednym jako centralny



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:26, 30 Maj 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





epo same sakwy kupilem w sieci sklepow Halfords. U mnie ich multum ale wiem,ze sa juz w Polsce. Na pewno jest jeden we Wroclawiu. Nie wiem czy sakwy crosso beda sie nadawac.. bo sama konstrukcja sakw musi byc odpowiednia aby sie nadaly do tego projektu. Te ktore kupilem maja usztywniana scianke tylna,oryginalnie mialy dwa metalowe haczyki i jeden klips aby je powiesic na rowerowym bagazniku (bo to sa rowerowe sakwy. Od strony wewnetrznej maja usztywniona scianke plastikiem do ktorej wlasnie byly przykrecone dwa gorne haczyki i klips. U dolu nie ma zadnych mocowan ale jest bardzo przydatny pasek. Takze zamontowac je mozna na wiele sposobow.Ja odkrecilem haczyki i na gotowe juz dziurki uzylem plastikowe mocowania do swiatelek odblaskowych (obejma na kierownice i plaszczyzna z dziurka) mozna to regulowac i jest to dosc sztywne i kosztuje smieszne pieniadze w rowerowym. Czyli gora jest przykrecona na sztywno dwiema obejmkami a dol oryginalnym paskiem z sakwy plus dwoma rzepami na kazda rurke z gmola. Trzyma sie bardzo solidnie,przypuszczam,ze nie mozna az nadwyrezac ich wagowo,cudow nie ma.Ale naprawde bylem zaskoczony stabilnoscia. Mozna te wewnetrzne plastiki zaminic na jakies blachy aluminiowe i dorobic mocowania jakie dusza zapragnie.Mozna jeszcze by wstawic jakas poprzeczke na rurki gmola u dolu i uzyc kolejnych obejm. Jechalem po polnej drodze w Szkocji i wytrzymaly,przy szlifie na pewno wszystko by sie poobrywalo.Postaram sie niedlugo zamiescic jakies dokladniejsze zdjecia. I tak jak wspomniales jest to dodatkowa ochrona przed wiatrem. W jezdzie miejskiej wogole nie przeszkadza,sa ciut wezsze nizeli kierownica.Dodatkowo na sam spod wlozylem sztywny plastik aby spod byl plaski i rowny i zachowuja symetrie dzieki temu.Objetosciowo maja 10L kazda,wieksze odpadaja. Zaplacilem za obydwie 24f takze tragedi nie bylo.
Wkurzalo mnie wozenie ze soba wciaz centralnego kufra,teraz wszystko mam w sakwach a jesli jade na parodniowy wypad to biore tylko kufer centralny i dodatkowo tangbag i spokojnie sie mieszcze ze spiworem,namiotem i karimata,tak jak z reszta to widac na zdjeciach. A w uzytkowaniu codziennym w jednej mam smar,puncture kit,condony na buty i duza siatke w razie przewozenia nadgabarytu Wink a w drugiej jednoczesciowego condona wodoodpornego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:46, 30 Maj 2009
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Ja ma E41. Niedawno zakupione do Maxii. Wygladaja dobrze, lepiej sie prezentuja niz sama Maxia. Faktycznie stelaz jest asymetryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:29, 01 Cze 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





cena w Holanie za kufry aluminiowe: zestaw zawiera:
- stelaz asymetryczny pod kufry 32+40L - 700zl
- kufer 40L (na lewa strone) - 670zl
- kufer 32L - 670zl
- mocowania na 2 kufry - 270zl

+ ew. wysylka kurierska 30zl
RAZEM: 2340zl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:43, 01 Cze 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ponieważ nie dorobiłem się jeszcze kufrów bocznych to użuwam póki co pożyczonych sakw bocznych nie znanej mi zupełnie firmy (Cunt? Sunt?...) Dwie sakwy kosztowały kumpla 150 PLN na motobazarze w 2007 - kumpel lupowaŁ je do Yamahy Diversion 900, ale spokojnie sie mocuje je na dl-a - dwa paki pod siodłem, do tego po dwa troczki - przednie sznuruję do podnóżek pasażera, tylne sznuruję po płytą kufra centralnego.
Sakwy mają 2 x 45l (!), wyścielone folią aluminiową (jak torby chłodnicze), zapinane mocy rzep i dodatkowo klamry zatrzaskowe. Nie wiem jak będą się zachowywały z ciężkim ekwipunkiem, ale zapakowne w miarę lekim standardowym bagażem (jakieś ciuchy, buty, kosmetyki kobiety Smile itp) nie sprawiały kłopotów przy prędkościach 120-130 km/h - z żonką i tak szybciej nie jeżdżę więc OK. 70 km w lekiim deszczu dałyu radę - bagaż był nadal suchy.

Oczywiście w porównaniu do kufrów to same minusy i sam planuję w przyszłości ich zakup, ale podaję sakwy jako alternatywę dla mniej majetnych podróżników z forum- na noc zabierasz je do hotelu, cały montaż-demontaż trwa może 10 minut.
Jak zrobie jakieś fotki przy okazji najbliższego wyjazdu z sakwami to dokleję...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 01 Cze 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





Koledzy, jak pewnie się sami domyślacie kufer kufrowi nierówny...
Jedni maja plastiki inni aluminiowe, jedni tańsze drudzy droższe... Każdy musi sobie odpowiedzeć na pytanie do czego one mu będą potrzebne i jak bardzo wygodnie, a raczej praktycznie bedzie z nich korzystał.
Ja osobiście po prześledzeniu wielu postów na rożnych forach (AfrykaTwin, Holan i u nas) oraz po niewielkich doświadczeniach w trasie, wybrałem aluminiowe.
Co dla mnie się liczy w kufrach? Jak już wspomniałem - praktyczne zastosowanie, a więc dobre i wygodne rozmieszczenie bagażu. Przy otwieraniu w aluminiowych mamy dostęp od góry, plastikowe są otwierane na pół - oczywiście zapinane pasami, ale jednak zawsze cos może wylecieć. Ten sposób otwierania ma również wpływ na to czy dostanie się woda do bagażu czy nie - podczas dłuższej ulewy w trasie. Doswiadczyłem tego i wiem że plastiki przepuszczają wilgoć. Trudno się dziwić skoro łączenie połówek kufra jest narażone na padający deszcz.
Inna sprawą jest materiał z jakiego są wykonane. Spotkałem się z plastikami zamykanymi pokrywą od góry - ale kiepsko wyglądały (jak skrzynki na jabłka), a jednak zamykanie od góry do dla mnie podstawa. Alusy są zazwyczaj mniej lub bardziej kanciaste, co przydaje się podczas biwakowania. Można wykorzystac to jako stolik, lub tymczasowe siedzenie. Owalne plastiki trudno do tego wykorzystać, nie mówiąc już o wytrzymałości. I właśnie wytrzymałość to kolejna rzecz., np. niewielka gleba, obicie, siedzenie na kufrze czy stanie na nim (widziałem różne testy na forum AfricaTwin) Very Happy Alu albo przetrwa albo pęknie (zespawamy) a plastik do śmieci.
Nie chce nikomu nic polecać... ale to były główne powody którymi sie kierowałem, przy zakupie kufrów.
Ja zdecydowałem się na TRAXy, bo poza wyżej wymienionymi atutami odpowiadała mi ich jakość, waga i pojemność... a cena myśle że też zbytnio sie nie rożni od innych alusów. Estetyka, tez myśle że niezła...choć zwracałem uwage na estetykę wykonania (spawy, mocowania, łączenia, szczelnosc ścian) niż na to czy ładnie się prezentują na moto czy brzydko - to było na końcu.
Ale każdy musi sam zdecydować co dla niego jest istotniejsze.

Ależ namodziłem posta..... Cool

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:20, 01 Cze 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Spoko Misior wlasnie o to chodzi zeby takie posty pisac Wink czy mozesz np. zrobic porownanie techniczne Twoich Traxow z Pancernikami? Czym sie roznia,jaka grubosc blach itp. Bo tak sie zastanawiam nad pancernikami i wogole ktory zestaw bys polecil jako najtanszy i w miare dobry w komplecie juz ze stelazem,obryles te inne fora to wal smialo Wink Oczywiscie pytam tylko o kufry aluminiowe. Ostatnio bardzo duzo podrozuje i chyba by sie przydaly...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:22, 01 Cze 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





Od kilku lat używam kufrów Hepco&Becker Junior. Kufry są pancerne. Zamknięcia można dopychać nogą i tak to przeżyją. Można wykonać na nich ślizg, doskonale służą jako gmole (sprawdzone empirycznie dwukrotnie, raz na lewym raz na prawym). Kufry są stare i zużyte a mimo to nadal są szczelne.

A na DL650 wyglądają tak:



ps. moto na zdjęciu nie jest moje. Do tej pory kufry jeździły na Virago. Do DL'a zamontuję jak dokupię stelaż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:21, 03 Cze 2009
misior
A2

 
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW





polsky napisał:
Spoko Misior wlasnie o to chodzi zeby takie posty pisac Wink czy mozesz np. zrobic porownanie techniczne Twoich Traxow z Pancernikami? Czym sie roznia,jaka grubosc blach itp. Bo tak sie zastanawiam nad pancernikami i wogole ktory zestaw bys polecil jako najtanszy i w miare dobry w komplecie juz ze stelazem,obryles te inne fora to wal smialo Wink Oczywiscie pytam tylko o kufry aluminiowe. Ostatnio bardzo duzo podrozuje i chyba by sie przydaly...


Szczgółowego technicznego porównania pomiędzy Traxami a Pancernikami nie robiłem, ale kolega zakupił na ten sezon pancerniki do KTMa i na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć tyle:
- grubośc blachy, pancernik 2mm, Trax 1,5mm
co za tym idzie? pancernik mocniejszy ale cięższy...przy pojemności 31 litrów ma podobną wagę jak Trax 37 litrów. Napewno rożnią się te kufry rozmiarami samymi w sobie. Trax ma większy (dla mnie lepszy)dostęp do bagażu, pancernik węższy a głębszy (za to niżej środek ciężkości) Obydwa kury rzecz jasna są otwierane od góry i uszczelnione klapy. Gdzie w Traxie jest ona na zawiasach a w pancerniku zdejmowana cała.
Mocowanie do stelaża w Traxach jest na adapterach, co bardzo szybko pozwala założyc i zdjąć kufer. W pancernikach są mocowania made in pancernik (solidne, stabilne, ale trochę więcej zabawy przy montażu i demontażu- trzeba samemu sobie je spasować do stelaża) Wogóle cały system montowania SW-MOTECH i Trax jest ukierunkowany na szybkie zakładanie jak i ściąganie (oczywiście zabezpieczone zamkami) Nie wiem jak jest ze stelażem do pancerników i czy gość od kufrów ma do V-stroma? A że są dość solidne to myśle że stelażyk typu Givi będzie lipny... Kolega ma z rurek o przekroju 20mm i taki jest OK.
Powiem tak: gdybym miał jechać dookoła świata wybrałbym pancerniki, nie przejmując się kanciastym wyglądem tylko wytrzymałością, ale narazie nie jadę i na trasy wakacyjne wybrałem niewiele mniej wytrzymałe, znacznie bardziej estetyczne (dla V-stroma) i praktyczniejsze (szybkie montowanie i demontowanie) TRAXy.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:47, 04 Cze 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Dzieki Misior,nie wiedzialem,ze mocowania w pancernikach jakies toporne.. i tak jak mowisz,ze dobrze jak szybko mozna zdemontowac kufry.Zalezy mi tez na takim rozwiazaniu.Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:28, 08 Lip 2009
szymon11181
A2

 
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna





Witam

Ja wczoraj kupiłem kufry aluminiowe PANCERNIKA łącznie ze stelażem.
Narazie bezproblemowo założyłem stelaż i jeden kuferek.
Myślę, że będzie spoko.
Pojemnośc kufrów mam 33 i 41 litrów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szymon11181 dnia Śro 14:30, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:04, 08 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





zamowione u Brzo Givi E41NN.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:28, 08 Lip 2009
StesiU
A2

 
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trzebnica





Panowie mam pytanie, jak szerokie macie moto po założeniu kufrów bocznych??
ja jak założyłem swoje 45L to masakra normalnie, do garazu wjeżdzam i musze otwierać dwa skrzydła drzwi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StesiU dnia Czw 13:48, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:53, 08 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





cos tam ktos pisal gdzies, ze gdzies kolo 108cm.
oczywiscie zalezy od kufrow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 20:54, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:48, 14 Lip 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja dzis dostałem GIVI E 41N , piekne kufry boczne z dodatkowo otwieraną klapką na szyfr, tak że mozna kufer ładować od góry, nie trzeba uzywac klucza, a numer szyfru ustawia sie przed pierwszym uzyciem samemu taki sam dla 2 kufrów. Standardowe otwieranie tez jest na 1klucz 2 kufry, mimo że kufry nie należą do szerokich (29cm) to na stelażu givi mój dl1000 ma szerokośc 111cm!! istne monstrum.

Kufry można polecic ze względu na wspomniane klapki do wygodnego załadunku lub wyjęcia np cieplejszej bluzy na postoju. Nie trzeba przy tym pamiętac o kluczyku.

długo myslałem nad kuframi, chciałem aluminiowe ale te sa drogie.
Nie podoba mi sie montowanie kufra centralnego jako boczne bo wtedy nie można nic wypakowac z motoru na postoju, otwierając kufer wszystko sie wysypuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:24, 14 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ale to masz chyba wersje NN bo z jednym N to chyba klapa jest nieotwieralna?
a poza tym to w czwartek jade do Brzo odebrac Smile
jakubdl1000 czy patrzyles czy jest mozliwosc jakos przymocowac karimaty na te kufry? Chodzi o miejsce od otwarcia kufra (polowa) w strone siedzienia... jest tam troche miejsca zeby pasami przyczepic karimate do stelaza?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:34, 15 Lip 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





pewnie, przypnie sie spiwór albo karimate, bo tworzy się "wklęsnięcie"między kufrem a siedzeniem.
ale karimaty to najgorsze barahło, twarde w spaniu a zajmuje duzo miejsca.
Ja zaopatrzyłem sie juz kiedyś w materace Fiorda, wygodniej sie spi a po zwinieciu materaz zajmuje tyle miejsca co butelka piwa 0,5l, waży tyle co karimata


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:54, 15 Lip 2009
StesiU
A2

 
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trzebnica





to mój mały DL z kuferkami bocznymi ma około 115cm szerokości!!
zastanawia mnie kwestia poruszania sie po mieście takim kolosem, trzeba będzie uważać jak cholera zeby kogoś nie zahaczyć!!
a najgorsza jest ta dziura z lewej, przez którą całość sprawia wrażenie niesymetrycznych odległości Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:36, 15 Lip 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





w takiej sytuacjo do DL650 powinny byc dedykowane specjalne kufry jeden szerszy p-postronie gdzie brak tłumika, jeden węższy jak jest np w BMW, szkoda że jeszcze nikt o tym nie pomyślał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:37, 15 Lip 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Oj tak szerokosc moto sie drastycznie zmienia, ialem okazje sie o tym przekonac podczas 'wjezdzania" pomiedzy auta Smile. Obilem sie o starego autosana PKS Grojec - kierowce przepraszam, na szczescie obylo sie bez strat.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:50, 15 Lip 2009
Scorpio74
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 338
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





jakubdl1000 ja mam cały komplet kufrów oryginalny od Suzuki i boczne mają różne pojemności właśnie żeby od tyłu wszystko wyglądało symetrycznie. Centralny ma pojemność 48 lit, boczny 35 a od strony tłumika chyba 33 litry.
Minusem jest ich kształt. Są owalne i przez to mało ustawne przy pakowaniu. No i podział objętościowy kufra na moje zdanie jakieś 60% to spód i 40% to góra ponieważ jest mocno wypukła. No i przez to ciężko jest coś zamontowac jeszcze dodatkowo. Mi jakoś udało sie na kufer centralny zamontować torbę w stylu wałek 50 litrową a między kuframi bocznymi a siedziskiem wcisnąć śpiwory tylko trzeba było uważać wydech żeby się nie przypaliły Smile
To takie moje spostrzeżenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scorpio74 dnia Śro 13:53, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:46, 15 Lip 2009
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Scorpio74 napisał:
Są owalne i przez to mało ustawne przy pakowaniu.


Ale chyba nie mowisz o pancernikach ? Sam ich uzywam od niedawna i jestem mile zaskoczony ich wykonaniem, choc kwestia zamocowac troche pozostawia do zyczenia. Szerokosc moto .... fakt to prawda ale zdejmuje kuferki jesli jezdze lokalnie, przeciez nie ma sensu ich trargac jak jedziesz 100 km czy mniej.
Musze jednak pochwalic kufry same w sobie, spaw, wykonanie , doszlifowane krawedzie, nity, nawet dno wyscielane gabka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez denver dnia Śro 18:46, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:06, 15 Lip 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





pancerniki nie sa chyba owalne...
sam chcialem kupic kufry alu, ale z nimi bede jezdzil glownie po asfalcie, a jak juz kiedys dorosne do tras w stylu Kazachstan, Mongolia itp. to zainwestuje w pancerniki i jakies porzadne mocowanie do nich Smile
a co do szerokosci to raczej do pracy z kuframi nie jezdzisz ;P jak jedziesz w trase to starasz sie omijac miasta chyba ze sa one celem samym w sobie, ale to juz trudno, najwyzej stoisz i podziwiasz architekture Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:43, 15 Lip 2009
Scorpio74
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 338
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





sorki ja mówię o oryginalnych Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kufry Pancernik
PostWysłany: Śro 23:39, 15 Lip 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





StesiU napisał:
to mój mały DL z kuferkami bocznymi ma około 115cm szerokości!!
Sad


Yyy jestem w szoku... Shocked no to chyba cos nie tak.. jak mozesz to zapodaj fote. Stanowczo za szerokie,jaki masz stelaz? I jakiej pojemnosci kufry? Oby dwa takie same?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:25, 16 Lip 2009
StesiU
A2

 
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trzebnica





polsky moje boczne kuferki to dwa givi e45 także przez to tak znacząco poszerzają moto, stelarz robiłem sam, wyszedł OK tzn odstaje od motocykla tyle ile może/powinien, chciałem zeby był symetryczny i teraz bardzo denerwuje mnie dziura z lewej strony moto :/ musze ją jakoś zapełnić Very Happy
jutro ruszam podobjać chorwacje będe miał możliwość poczuć sie jak "maluch" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:48, 17 Lip 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





zrób sobie w tej dziurze "skrzynkę na narzędzia" albo na flaszkę w kształcie drugiego tłumika...Wink Było na forum - z czego i jak to zrobićWink
W tym temacie na 3 stronie:
http://www.vstromclub.fora.pl/o-motocyklach-dl,4/kufry-boczne-do-k7,308-30.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 10:54, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:56, 17 Lip 2009
Jacek
A

 
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





JakubDL zrób fotkę tych kuferków. Jestem ciekaw jak wygląda moto. Przed zlotem też muszę pomyśleć o zakupie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakie macie kufry boczne?
Forum VStromClub Strona Główna -> Bagaż
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin