VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż -> Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A
PostWysłany: Czw 13:20, 03 Mar 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





Nadeszła pora ubrać Suzi troszkę bardziej profesjonalnie, w tej chwili mam na oku aluminiowe modele od Givi i Kappy. Może ktoś ma i podzieli się opinią o nich?
Centralka od Givi i Kappy wyglądają identycznie, czy tak jest w realu?
W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą?

Zdjęcia poglądowe:
Givi OBK58A

Kappa KVE58A

Kappa KVE37A


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Czw 13:54, 03 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:34, 03 Mar 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Zdjęcia nie działają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:54, 03 Mar 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





Suszna uwaga, poprawione Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:52, 04 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Smile Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.

https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:56, 04 Mar 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 15:01, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A
PostWysłany: Pią 15:00, 04 Mar 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





lotnik napisał:

W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą?


Nawet gdyby haczyły, to jak widać na filmie wstawionym przez expressa, całkowite zdjęcie pokryw kufrów bocznych jest banalnie proste i trwa sekundy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:02, 04 Mar 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





express napisał:
O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Smile Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.

https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8

Dla tego na nich mi zależy, Monokey jest do każdego więc nie powinno być problemu przy zmianie maszynki Smile

Cytat:
z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy


Nie ilość a jakość materiału, grubość rury nie wiele ma z tym wspólnego, oba kufry mają dopuszczalne max 10kg plus kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki.

Zastanawia mnie temat otwierania bocznych z zamontowaną centralką, stelaż do 650 jest asymetryczny i jeden będzie bliżej. Nie mogę znaleźć informacji na ten temat Sad
bilbo tylko że trzeba wieczko najpierw troszkę unieść, im wyżej tym wygodniej, a dwa co z dodatkowym bagażem:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Pią 15:16, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:23, 04 Mar 2016
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 965
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





tdm napisał:
z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


A czy alusy od forumowych dostawców, to nie chodzą na stelażach do plastików? Letko bodajże montuje swoje kufry na stelażach givi, takich normalnych, do plastików i ludzie sobie chwalą.

edit::

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 15:25, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:51, 04 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





tdm napisał:

Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


Znaczenie ma jedynie obciążalność stelaża; to czy ma grube czy cienkie rury nie ma większego znaczenia. Ilość punktów mocowania kufra może mieć znaczenie w terenie, a w V-Stromy w znaczącej większości jeżdżą po czarnym, twardym i równym, więc kwestia tłumienia drgań też nie jest najistotniejsza.

Dokładając namiot i kanister i tak musisz wziąć pod uwagę obciążalność stelaża; a skoro namiot kładziesz na kufer - znaczy nie masz miejsca na siedzeniu, być może zajętym przez osobę - w takim przypadku jeszcze trzeba zwrócić uwagę na dopuszczalne obciążenie moto.

Nie wiem ile ważą te Kappy boczne (nie ma info na stronie), ale plastikowe Givi E41, które mam też do lekkich nie należą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:24, 04 Mar 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





j23a napisał:

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:02, 04 Mar 2016
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 965
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





biblo napisał:
j23a napisał:

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer Wink Very Happy


Nie mieszaj ludziom w głowach Very Happy. Przeca to BMW R1200 GS LC, wodniak znaczy się Very Happy. Na Tigera bym nie zwrócił uwagi Very Happy Very Happy


ale kufry ma fajne. I stelaż też (żeby nie było, że OT). Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 17:11, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:36, 04 Mar 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





lotnik napisał:
kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki

ale jaki sens kupować kappy za tyle samo co kosztują givi, gdy te drugie mają możliwość wyboru pojemności i zatrzaskowe mocowania, a kappy nie mają i wcale nie przez to są tańsze. Ponad 2 tysiące za kufry mocowane na stałe, bez opcji szybkiego zdejmowania, to moim zdaniem naprawdę dużo. Plastikowe gniazdo w którym osadzone są śruby mocujące te kappy też nie wygląda przekonująco..To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować.

Stelaż CAM dedykowany do kufrów alu jest dostępny zarówno do nowego jak i starego 650, do nowego 1000 też. I do większości motocykli ADV, do których pasują w ogóle kufry alu, też są.

Moim zdaniem stelaż to najważniejsza część zestawu bagażowego, to na tych paru rurkach wszystko wisi. Lekko uszkodzony kufer w razie awarii można jakoś tam połatać, ale jak pęknie stelaż to robi się duży problem. Zobaczcie sobie skutki przeciążenia stelaża givi monokey - tego od popularnych plastików. Nie jest taki pancerny jak się wydaje: http://www.youtube.com/watch?v=yQ8eTg51qS4&feature=youtu.be&t=24s
Rurka pękła nie centralnie, ale na zgięciu, przy okazji rozwaliła zawieszenie V-stroma. Czy warto ryzykować takie coś?

Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cieńszej rurki, szczególnie na łączeniach, zgięciach itp. wrażliwych miejscach.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże.

Miałem i stelaż monokey, i stelaż cam, moim zdaniem nieprzypadkowo różnią się ceną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 22:30, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:22, 04 Mar 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2911
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tdm napisał:

Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cienkiej rurki.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże.


Może to być również spowodowane tym, że przy jakiejś przewrotce lub zaczepieniu kufrem plastiki łatwiej odpadają lub się rozpadają, czyli stelaż nie musi być aż tak wytrzymały. Natomiast mocniejsze alusy muszą mieć też mocniejszy stelaż, żeby go po prostu nie zmasakrowały w podobnym przypadku.

Rozbity kufer łatwo ogarnąć oklejając go taśmą, folią, spinają paskiem lub liną, a z połamanym stelażem na drodze niewiele da się zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:35, 04 Mar 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





tdm to już powoli podchodzi pod wojnę miłośników Givi i Kappy Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=6saMceRtgGA
średnio rozumiem co pan na filmie mówi ale widać, że w tym systemie też jest poniekąd mocowanie w 4 punktach (górne oddalone o ~15cm), oraz system rozłożenia obciążenia kufra identyczny jak w G.

Cytat:
To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować.

Jak dobrze, że nie widziałeś jakie przekręcane cosie trzymają w jednym kawałku samoloty Razz
Ładnie na filmie widać, że musi posłużyć się "kluczem" by śruba przeskoczyła więc na pewno to nie te "plasticzki" blokują śrubę przed odkręceniem, nie bałbym się o trwałość tego.

Jak j23a trafnie zauważył ludzie jeżdżą z kuframi od lokalnych dostawców na zwykłym stelażu Givi i jakoś nie widać by narzekali. Proponowałbym odstawić na bok nasze gdybania, do momentu aż nie będzie jakiegoś realnego testu wytrzymałości tych stelaży. Osobiście uważam, że oba kufry są identyczne, różnią się jedynie sposobem montażu G ma wzmocniony zamek a K obrotowe zatrzaski i dzięki temu jest te 3 stówki tańszy, do tego zwykły stelaż i mamy w kieszeni kolejne 4 stówki, a to już podchodzi pod 1/5 ceny zestawu Wink

Budżet ledwie starczy mi na K więc w to idę, przyszłościowo nie będzie problemu z przełożeniem na cokolwiek innego. Dostałem info ze sklepu, że nie powinno być problemu z otwieraniem bocznych co mnie cieszy.

PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:20, 05 Mar 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





givi/kappa to bliźniacze firmy, nie ma z kim wojować. Wskazuję ci różnice między tymi produkatmi, ale coś mi się wydaje że się już napaliłeś i koniec Smile

Te kufry są mocowane do stelaża w 3, a nie 4 punktach. Obie górne śruby łączą się z blaszką alu, a ta jest połączona ze stelażem jedynie na środku.
Stelaż 4-punktowy (nawet taki rzemieślniczy) ma 4 niezależne, oddalone od siebie połęczenia
http://images44.fotosik.pl/90/3c64d15dd5bb0216med.jpg
http://www.moto24.co.uk/media/catalog/product/cache/6/image/1000x750/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/l/plcam.jpg
I jeszcze co do śrubek mocujących - póki to wszystko jest nowe i niczym nie obciążone śrubki siedzą sztywno. Z czasem jak załadowany kufer wytrzęsie się podczas podróży to każdy jeden się wyrabia i na takich połączeniach powstają luzy. Nie sądzę, żeby ten tutaj był wyjątkiem. W tej konstrukcji taki luz jest o tyle niebezpieczny, że jeśli te śrubki dostaną trochę luzu to kufer może się samodzielnie wypiąć.
Różnic jest więcej - giviki mają listwę usztywniającą ściankę, którą mocuje się do stelaż,a wykonaną z aluminium, a kappy z...plastiku.

Dla mnie pchanie się na siłę w drogie kufry alu i następnie oszczędzanie na stelażu do nich nie ma sensu. No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 1:42, 05 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:27, 05 Mar 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





tdm napisał:
No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu.

A dziękuje mam nadzieje, że będą służyć długo i bezproblemowo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:45, 06 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





lotnik napisał:

PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G.


Zauważył. Tak samo Givi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:32, 13 Cze 2016
Mysza78
A1

 
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Odswieże trochę temat. Lotnik napisz czy zamontowałeś już te kufry Kappy i z jakim centralnym pasują aby się poprawnie otwierały. Jestem też na etapie kupna ale chciałem zamontować jako centralny GIVI TRK52 i obawiam się że będzie problem z otwieraniem bocznych kufrów w tej konfiguracji. Wrzuć może jakieś zdjęcie jak to wygląda na moto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:34, 13 Cze 2016
jargus2
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 200
Przeczytał: 118 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie





Fajne te kappy
Wcześniej myślałem o zakupie givi trekker
Ale chyba trzeba dozbierać kasiory i kupić te ameliniowe od kappy
poniżej filmik jak prezentują się na nowym dlu

https://www.youtube.com/watch?v=N7-d7FjVziI


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:48, 13 Cze 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





Mysza78 jargus2
Kufry zamontowane, sorry że dopiero teraz ale forum w pracy mam zablokowane:(
Zdjęcia gdzieś są ale na szybko zrzuty z kamery niżej.
Ja mam zamontowane na standardowym stelażu od givi/kappy - lewy kufer jest bliżej moto, wadzi przy otwieraniu (prawy OK). Szczęśliwie są dwie metody na otwarcie, można odchylić pokrywę przy otwieraniu ewentualnie można odblokować w zawiasie i zdjąć.
Mi osobiście to nie przeszkadza. Jest jeszcze opcja zastosować stelaż symetryczny od SW - ale kila stówek trzeba dopłacić. Zastanawiam się jak cofnąć kilka cm płytę(nowe wsporniki), wtedy powinno otwierać się bez problemu Smile

58L są moim zdaniem idealne, dwa kaski wchodzą, ewentualnie namiot bez problemu. W zestaw weszło wszystko na zlot dla 2 osób (rzeczy + łakocie) i jeszcze było miejsce:D





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Wto 6:01, 14 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:03, 13 Cze 2016
Mysza78
A1

 
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:20, 13 Cze 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





Mysza78 napisał:
Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki.


No to nie powinno być problemu z otwieraniem obu w dużym jest symetryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:42, 13 Cze 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 6:00, 14 Cze 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





geniusz napisał:
Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne?


Bez problemu się mieszczą, w moim przypadku nexx x.d1 z daszkiem oraz integralny hjc plecaczka.

Co do ceny kappa 1350 a givi 1450. Ja kupiłem od www.motobagaz.pl można negocjować rabat, mi wyszło -10% na komplecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:57, 05 Sie 2016
Hirem
A1

 
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 4
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leszno





Jaką masz szerokość z bocznymi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:24, 05 Sie 2016
lotnik
A

 
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 135
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM





Z bocznymi wychodzi 104cm na standardowym (asymetrycznym) stelażu GIVI.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Sob 5:45, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A
Forum VStromClub Strona Główna -> Bagaż
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin