Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Czw 12:20, 03 Mar 2016    Temat postu: Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A

Nadeszła pora ubrać Suzi troszkę bardziej profesjonalnie, w tej chwili mam na oku aluminiowe modele od Givi i Kappy. Może ktoś ma i podzieli się opinią o nich?
Centralka od Givi i Kappy wyglądają identycznie, czy tak jest w realu?
W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą?

Zdjęcia poglądowe:
Givi OBK58A

Kappa KVE58A

Kappa KVE37A


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Czw 12:54, 03 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 12:34, 03 Mar 2016    Temat postu:

Zdjęcia nie działają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Czw 12:54, 03 Mar 2016    Temat postu:

Suszna uwaga, poprawione Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 12:52, 04 Mar 2016    Temat postu:

O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Smile Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.

https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:56, 04 Mar 2016    Temat postu:

z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 14:01, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 14:00, 04 Mar 2016    Temat postu: Re: Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A

lotnik napisał:

W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą?


Nawet gdyby haczyły, to jak widać na filmie wstawionym przez expressa, całkowite zdjęcie pokryw kufrów bocznych jest banalnie proste i trwa sekundy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Pią 14:02, 04 Mar 2016    Temat postu:

express napisał:
O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Smile Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.

https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8

Dla tego na nich mi zależy, Monokey jest do każdego więc nie powinno być problemu przy zmianie maszynki Smile

Cytat:
z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy


Nie ilość a jakość materiału, grubość rury nie wiele ma z tym wspólnego, oba kufry mają dopuszczalne max 10kg plus kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki.

Zastanawia mnie temat otwierania bocznych z zamontowaną centralką, stelaż do 650 jest asymetryczny i jeden będzie bliżej. Nie mogę znaleźć informacji na ten temat Sad
bilbo tylko że trzeba wieczko najpierw troszkę unieść, im wyżej tym wygodniej, a dwa co z dodatkowym bagażem:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Pią 14:16, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 14:23, 04 Mar 2016    Temat postu:

tdm napisał:
z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


A czy alusy od forumowych dostawców, to nie chodzą na stelażach do plastików? Letko bodajże montuje swoje kufry na stelażach givi, takich normalnych, do plastików i ludzie sobie chwalą.

edit::

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 14:25, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 14:51, 04 Mar 2016    Temat postu:

tdm napisał:

Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).


Znaczenie ma jedynie obciążalność stelaża; to czy ma grube czy cienkie rury nie ma większego znaczenia. Ilość punktów mocowania kufra może mieć znaczenie w terenie, a w V-Stromy w znaczącej większości jeżdżą po czarnym, twardym i równym, więc kwestia tłumienia drgań też nie jest najistotniejsza.

Dokładając namiot i kanister i tak musisz wziąć pod uwagę obciążalność stelaża; a skoro namiot kładziesz na kufer - znaczy nie masz miejsca na siedzeniu, być może zajętym przez osobę - w takim przypadku jeszcze trzeba zwrócić uwagę na dopuszczalne obciążenie moto.

Nie wiem ile ważą te Kappy boczne (nie ma info na stronie), ale plastikowe Givi E41, które mam też do lekkich nie należą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 15:24, 04 Mar 2016    Temat postu:

j23a napisał:

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 16:02, 04 Mar 2016    Temat postu:

biblo napisał:
j23a napisał:

Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu Very Happy


No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer Wink Very Happy


Nie mieszaj ludziom w głowach Very Happy. Przeca to BMW R1200 GS LC, wodniak znaczy się Very Happy. Na Tigera bym nie zwrócił uwagi Very Happy Very Happy


ale kufry ma fajne. I stelaż też (żeby nie było, że OT). Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 16:11, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:36, 04 Mar 2016    Temat postu:

lotnik napisał:
kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki

ale jaki sens kupować kappy za tyle samo co kosztują givi, gdy te drugie mają możliwość wyboru pojemności i zatrzaskowe mocowania, a kappy nie mają i wcale nie przez to są tańsze. Ponad 2 tysiące za kufry mocowane na stałe, bez opcji szybkiego zdejmowania, to moim zdaniem naprawdę dużo. Plastikowe gniazdo w którym osadzone są śruby mocujące te kappy też nie wygląda przekonująco..To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować.

Stelaż CAM dedykowany do kufrów alu jest dostępny zarówno do nowego jak i starego 650, do nowego 1000 też. I do większości motocykli ADV, do których pasują w ogóle kufry alu, też są.

Moim zdaniem stelaż to najważniejsza część zestawu bagażowego, to na tych paru rurkach wszystko wisi. Lekko uszkodzony kufer w razie awarii można jakoś tam połatać, ale jak pęknie stelaż to robi się duży problem. Zobaczcie sobie skutki przeciążenia stelaża givi monokey - tego od popularnych plastików. Nie jest taki pancerny jak się wydaje: http://www.youtube.com/watch?v=yQ8eTg51qS4&feature=youtu.be&t=24s
Rurka pękła nie centralnie, ale na zgięciu, przy okazji rozwaliła zawieszenie V-stroma. Czy warto ryzykować takie coś?

Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cieńszej rurki, szczególnie na łączeniach, zgięciach itp. wrażliwych miejscach.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże.

Miałem i stelaż monokey, i stelaż cam, moim zdaniem nieprzypadkowo różnią się ceną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 21:30, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 21:22, 04 Mar 2016    Temat postu:

tdm napisał:

Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cienkiej rurki.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże.


Może to być również spowodowane tym, że przy jakiejś przewrotce lub zaczepieniu kufrem plastiki łatwiej odpadają lub się rozpadają, czyli stelaż nie musi być aż tak wytrzymały. Natomiast mocniejsze alusy muszą mieć też mocniejszy stelaż, żeby go po prostu nie zmasakrowały w podobnym przypadku.

Rozbity kufer łatwo ogarnąć oklejając go taśmą, folią, spinają paskiem lub liną, a z połamanym stelażem na drodze niewiele da się zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Pią 22:35, 04 Mar 2016    Temat postu:

tdm to już powoli podchodzi pod wojnę miłośników Givi i Kappy Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=6saMceRtgGA
średnio rozumiem co pan na filmie mówi ale widać, że w tym systemie też jest poniekąd mocowanie w 4 punktach (górne oddalone o ~15cm), oraz system rozłożenia obciążenia kufra identyczny jak w G.

Cytat:
To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować.

Jak dobrze, że nie widziałeś jakie przekręcane cosie trzymają w jednym kawałku samoloty Razz
Ładnie na filmie widać, że musi posłużyć się "kluczem" by śruba przeskoczyła więc na pewno to nie te "plasticzki" blokują śrubę przed odkręceniem, nie bałbym się o trwałość tego.

Jak j23a trafnie zauważył ludzie jeżdżą z kuframi od lokalnych dostawców na zwykłym stelażu Givi i jakoś nie widać by narzekali. Proponowałbym odstawić na bok nasze gdybania, do momentu aż nie będzie jakiegoś realnego testu wytrzymałości tych stelaży. Osobiście uważam, że oba kufry są identyczne, różnią się jedynie sposobem montażu G ma wzmocniony zamek a K obrotowe zatrzaski i dzięki temu jest te 3 stówki tańszy, do tego zwykły stelaż i mamy w kieszeni kolejne 4 stówki, a to już podchodzi pod 1/5 ceny zestawu Wink

Budżet ledwie starczy mi na K więc w to idę, przyszłościowo nie będzie problemu z przełożeniem na cokolwiek innego. Dostałem info ze sklepu, że nie powinno być problemu z otwieraniem bocznych co mnie cieszy.

PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 0:20, 05 Mar 2016    Temat postu:

givi/kappa to bliźniacze firmy, nie ma z kim wojować. Wskazuję ci różnice między tymi produkatmi, ale coś mi się wydaje że się już napaliłeś i koniec Smile

Te kufry są mocowane do stelaża w 3, a nie 4 punktach. Obie górne śruby łączą się z blaszką alu, a ta jest połączona ze stelażem jedynie na środku.
Stelaż 4-punktowy (nawet taki rzemieślniczy) ma 4 niezależne, oddalone od siebie połęczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze co do śrubek mocujących - póki to wszystko jest nowe i niczym nie obciążone śrubki siedzą sztywno. Z czasem jak załadowany kufer wytrzęsie się podczas podróży to każdy jeden się wyrabia i na takich połączeniach powstają luzy. Nie sądzę, żeby ten tutaj był wyjątkiem. W tej konstrukcji taki luz jest o tyle niebezpieczny, że jeśli te śrubki dostaną trochę luzu to kufer może się samodzielnie wypiąć.
Różnic jest więcej - giviki mają listwę usztywniającą ściankę, którą mocuje się do stelaż,a wykonaną z aluminium, a kappy z...plastiku.

Dla mnie pchanie się na siłę w drogie kufry alu i następnie oszczędzanie na stelażu do nich nie ma sensu. No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 0:42, 05 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Sob 9:27, 05 Mar 2016    Temat postu:

tdm napisał:
No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu.

A dziękuje mam nadzieje, że będą służyć długo i bezproblemowo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 11:45, 06 Mar 2016    Temat postu:

lotnik napisał:

PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G.


Zauważył. Tak samo Givi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mysza78
A1



Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:32, 13 Cze 2016    Temat postu:

Odswieże trochę temat. Lotnik napisz czy zamontowałeś już te kufry Kappy i z jakim centralnym pasują aby się poprawnie otwierały. Jestem też na etapie kupna ale chciałem zamontować jako centralny GIVI TRK52 i obawiam się że będzie problem z otwieraniem bocznych kufrów w tej konfiguracji. Wrzuć może jakieś zdjęcie jak to wygląda na moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Pon 14:34, 13 Cze 2016    Temat postu:

Fajne te kappy
Wcześniej myślałem o zakupie givi trekker
Ale chyba trzeba dozbierać kasiory i kupić te ameliniowe od kappy
poniżej filmik jak prezentują się na nowym dlu

https://www.youtube.com/watch?v=N7-d7FjVziI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Pon 19:48, 13 Cze 2016    Temat postu:

Mysza78 jargus2
Kufry zamontowane, sorry że dopiero teraz ale forum w pracy mam zablokowane:(
Zdjęcia gdzieś są ale na szybko zrzuty z kamery niżej.
Ja mam zamontowane na standardowym stelażu od givi/kappy - lewy kufer jest bliżej moto, wadzi przy otwieraniu (prawy OK). Szczęśliwie są dwie metody na otwarcie, można odchylić pokrywę przy otwieraniu ewentualnie można odblokować w zawiasie i zdjąć.
Mi osobiście to nie przeszkadza. Jest jeszcze opcja zastosować stelaż symetryczny od SW - ale kila stówek trzeba dopłacić. Zastanawiam się jak cofnąć kilka cm płytę(nowe wsporniki), wtedy powinno otwierać się bez problemu Smile

58L są moim zdaniem idealne, dwa kaski wchodzą, ewentualnie namiot bez problemu. W zestaw weszło wszystko na zlot dla 2 osób (rzeczy + łakocie) i jeszcze było miejsce:D





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Wto 5:01, 14 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mysza78
A1



Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:03, 13 Cze 2016    Temat postu:

Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Pon 20:20, 13 Cze 2016    Temat postu:

Mysza78 napisał:
Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki.


No to nie powinno być problemu z otwieraniem obu w dużym jest symetryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:42, 13 Cze 2016    Temat postu:

Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Wto 5:00, 14 Cze 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne?


Bez problemu się mieszczą, w moim przypadku nexx x.d1 z daszkiem oraz integralny hjc plecaczka.

Co do ceny kappa 1350 a givi 1450. Ja kupiłem od [link widoczny dla zalogowanych] można negocjować rabat, mi wyszło -10% na komplecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hirem
A1



Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 9
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pią 14:57, 05 Sie 2016    Temat postu:

Jaką masz szerokość z bocznymi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Pią 15:24, 05 Sie 2016    Temat postu:

Z bocznymi wychodzi 104cm na standardowym (asymetrycznym) stelażu GIVI.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Sob 4:45, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Wto 8:50, 14 Mar 2017    Temat postu:

moto_zwierzak mam nadzieję że się nie pogniewasz udzielę odpowiedzi na Twoje pytania tutaj, będzie dla potomnych Smile

1. Narożniki są z „plastiku”.
https://www.youtube.com/watch?v=YRaNpoMsgbI
dotyczy to co prawda GIVI, ale są to takie same modele z innym mocowaniem. Na szczęście nie miałem żadnej przygody więc nie wypowiem się w sprawie wytrzymałości tego patentu. Po roku różnych dróg na pewnie nie ciekną.
2. Adapter do montażu jest w zestawie, wykręca się górny trzpień od stelaża i w jego miejsce montuje się adapter:
[link widoczny dla zalogowanych]
3. W zestawie z kuframi bocznymi była dodatkowa wkładka do zamka. Dzięki temu wszystkie kufry otwierają się z jednego kluczyka(boczne i centralny). W zestawie jest również 6 kluczy – po 2 na zamek/wkładkę.

Mam jeszcze spostrzeżenia do centralnego kufra. W zestawie są wyższe "gumy" do płyty. Przy pierwszym montaży musiałem ze stołka opierać się na kufrze by wskoczył zamek, były takie twarde. Po pół roku z lataniem po bezdrożach ubiły się i kufer skakał na nierównościach, musiałem dokupić zestaw wysokich gumek(~15PLN). Obecnie są nowe 4 wysokie a ubite przykleiłem do płyty. Kufer opiera się na 6 gumach i teraz jest spoko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemkry
A2



Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ożarów Mazowiecki/Warszawa

PostWysłany: Wto 16:19, 14 Mar 2017    Temat postu:

Ja mam zamontowane na swoim mmoto givi outback 58l jako centralny i dwa 36l givi dolomiti. Wszystko na stelarzu który miałem do plastików. Zmieniłem tylko płytę pod centralny na aluminiową i wszystko się ładnie zgrywa i otwiera. Nic nie zahacza i nie przeszkadza. Miałem początkowo opory odnośnie tych dolomiti 36l ale są wykonane całkiem spoko i maja pełne narożniki a nie jak w kapie czy outbekach tylko plastikowe wstawki na rogach a wewnątrz pusto. Są wytłoczone w całości z narożnikami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 16:35, 14 Mar 2017    Temat postu:

A tak sie Kappy prezentują na V-Strom XT
https://www.youtube.com/watch?v=N7-d7FjVziI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dl650pabianice
A2



Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: pabianice

PostWysłany: Sob 20:44, 25 Mar 2017    Temat postu: GIVI OBK 58

GIVI OBK 58

montaż płyty 5min
ogólnie wykonanie kufra KLASA





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Nie 8:57, 26 Mar 2017    Temat postu:

Tak prezentują się u mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 813
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Nie 17:06, 26 Mar 2017    Temat postu:

Top 42 litry używałem w tenerze i miał czasami ciężkie życie, polecam zajefajny, mam teraz taki sam w Vstromie ( kappe bo top nie rózni się od givi niczym), natomiast boki wezme givi bo system odpinania się rózni na korzyść givi. Stelaże tez kupie dedykowane - na dużego vstroma chyba najlepiej rozwiązany komplet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 19:37, 26 Mar 2017    Temat postu:

kalina napisał:
Top 42 litry używałem w tenerze i miał czasami ciężkie życie, polecam zajefajny, mam teraz taki sam w Vstromie ( kappe bo top nie rózni się od givi niczym), natomiast boki wezme givi bo system odpinania się rózni na korzyść givi. Stelaże tez kupie dedykowane - na dużego vstroma chyba najlepiej rozwiązany komplet.


Z nowym 1000 nowy stelaż. Smile
Do starego modelu Givi nie da rady założyć - trzeba by samemu stelaż wystrugać z mocowaniem odpowiednim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin