VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż -> Pojemnik na dodatkowe grat zamiast drugiego tłumika Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pojemnik na dodatkowe grat zamiast drugiego tłumika
PostWysłany: Nie 17:03, 13 Cze 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





Witam! szperając po necie znalazłem ciekawą opcje na dodatkowe miejsce, jako ze nie posiadam drugiego tłumika:P to tymbardziej fajnie byłoby to miejsce jakos zagospodarować

http://www.thetooltube.com/Home.html


tutaj pojemniki wykonane przez kolege z USA, moze byłby ktoś chetny na jakies zbiorowe zamówienie czy cuś


pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:44, 13 Cze 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





bibop przy szperaniu w jakimś sklepie znalazł to w Polsce:

http://www.sklep.motostrada.net/motokeg-podr%C4%82%C5%9Eczny-pojemnik-baga%C3%82%C5%BCowy-p-768.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:56, 13 Cze 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





zawsze mozna rure zamontowac do stelaza Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:03, 13 Cze 2010
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Chyba nieco taniej wyszło by to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:05, 13 Cze 2010
Bartasso
A2

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Złotów





o włąsnie tymbardziej cos takiego:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Można i tak
PostWysłany: Pon 12:10, 26 Gru 2011
Blunio
Gość

 





I jeszcze: http://mertaspecialparts.com/galeria/?album=6&gallery=6
Re: Pojemnik na dodatkowe grat zamiast drugiego tłumika
PostWysłany: Wto 1:14, 27 Gru 2011
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Bartasso napisał:
Witam! szperając po necie znalazłem ciekawą opcje na dodatkowe miejsce, jako ze nie posiadam drugiego tłumika:P to tymbardziej fajnie byłoby to miejsce jakos zagospodarować

http://www.thetooltube.com/Home.html


tutaj pojemniki wykonane przez kolege z USA, moze byłby ktoś chetny na jakies zbiorowe zamówienie czy cuś


pozdrawiam


Postaram sie jeszcze w tym roku Smile opisac co wymodzilem w w/w temacie wszytko w kosztach ponizej 100 zl a na trasie malo ktory z was bedzie wiedzial ze to schowek tzw homemade .
Tak ze prosze o chwile cierpliwosci musze nawiedzic gazaz porobic fotki i pochwale sie dzielem .

Dodam ze testowane na odcinku 600km obciazone na max , a docelowo ma sluzyc jako uzupelnienie schowka na zestaw naprawczy szmaty, lancuch ktory w moim przypdaku wazy z 6kg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 6:08, 27 Gru 2011
Roli
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 719
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





i jeszcze http://www.boxer-parts.eu/motokeg_pojemnik_narzedziowy,0,5545.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:50, 27 Gru 2011
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





W Polsce jak zwykle złodziejska przebitka cenowa. W stanach 5$ ,a u nas 90PLN !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:08, 27 Gru 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





A to nie łatwiej zrobić sobie taki pojemnik z kawałka kibel rury i dwóch zakrętek? Wszystko do dostania w sklepie hydraulicznym, koszt pewnie bliżej tych 5$ Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:22, 27 Gru 2011
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





lasooch napisał:
A to nie łatwiej zrobić sobie taki pojemnik z kawałka kibel rury i dwóch zakrętek? Wszystko do dostania w sklepie hydraulicznym, koszt pewnie bliżej tych 5$ Very Happy


Zdziwil byss sie z kosztem tej kibel rury , blizej 100 z malowaniem i mocowaniem , musisz kupic kolanko rewizja , popsuc je aby miec zakrecane zamkniecie. do vstroma paduje rura 40 ale potrzeba jescze lacznika aby polaczyc inteligentnie rewizor wiec robi sie kilka czesci z tego i koszt z mocowaniem i malowaniem nitowaniem blizej tej 100 ale wyglada solidnie i sprawuje sie znakomicie . Fotki moze jescze dzis wieczorem jak doczolgam sie do garazu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:36, 27 Gru 2011
Beduin
A1

 
Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Cześć,
Z racji, że jestem nowy na forum, nie mogę jeszcze wklejać linków. Zerknij sobie na stronę journeyfarbeyond(kropka)com i tam w dziale "akcesoria" jest filmik z tzw. patentami. Jest pokazana rura z pcv (od kibla) z zakręcanym deklem. Koszt pewnie ok 10zł no i w tym przykładzie mieści wszelkie niezbędne narzędzia potrzebne w trakcie podróży dookoła świata Smile

Pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:45, 27 Gru 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Beduin napisał:
Cześć,
Z racji, że jestem nowy na forum, nie mogę jeszcze wklejać linków. Zerknij sobie na stronę journeyfarbeyond(kropka)com i tam w dziale "akcesoria" jest filmik z tzw. patentami. Jest pokazana rura z pcv (od kibla) z zakręcanym deklem. Koszt pewnie ok 10zł no i w tym przykładzie mieści wszelkie niezbędne narzędzia potrzebne w trakcie podróży dookoła świata Smile

Pozdrawiam
Paweł


Kol. Soloconte właśnie o takie rurze pisze... Nie istnieją standardowe rury od kibla z gwintem na "dekiel", jak byś kolego miał trochę "pojęcia" to byś o tym wiedział...
W związku z tym potrzebny jest wspomniany rewizor z którego trzeba odciąć gwint i zgrzać albo skleić go z kawałkiem sztucera. Co za tym idzie potrzebne są już 2 elementy i zapewniam Cię że obydwa kosztują sporo więcej niż 10zł. Potrzebna jest też zgrzewarka i trochę pracy, ale to najmniej istotne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:46, 08 Sty 2012
moris
A1

 
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





ściągnięcie kilkunastu pojemników z USA jakie to są koszty?

Osobiście myślałem nad zrobieniem pojemnika na narzędzia i uchwytów do troczenia np.: kanistra, butelek etc z profili aluminiowych - profile dostępne np.: tutaj http://www.kbhakord.pl/pl/asortyment/aluminium/profile/standardowe/

Tiga mam, zdolności jakieś z ZPT również wyniesione, tylko chęci jakoś brakuje. Ale jak zrobię to się pochwalę - koszt takiego pojemnika profilu aluminiowego 100x60x3 L-300 nie powinien przekroczyć 50zł + oczywiście parę godzin pracy i zaplecze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:56, 08 Sty 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





no to czekam(y)
jak wyjdzie dobrze, to pewnie znajda sie kolejni chetni Wink

w razie czego:
1. Dober Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:26, 09 Sty 2012
moris
A1

 
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





hehe, no to jest już motywacja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Pojemnik na dodatkowe grat zamiast drugiego tłumika
PostWysłany: Śro 15:36, 11 Sty 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





soloconte napisał:

Postaram sie jeszcze w tym roku Smile opisac co wymodzilem w w/w temacie wszytko w kosztach ponizej 100 zl a na trasie malo ktory z was bedzie wiedzial ze to schowek tzw homemade .
Tak ze prosze o chwile cierpliwosci musze nawiedzic gazaz porobic fotki i pochwale sie dzielem .

Dodam ze testowane na odcinku 600km obciazone na max , a docelowo ma sluzyc jako uzupelnienie schowka na zestaw naprawczy szmaty, lancuch ktory w moim przypdaku wazy z 6kg


kiedy będzie ten opis i foto? Też myślę o jakimś homemade w tym temacie, szkoda że nikt nie chce produkować np. takich pojemników udających drugi wydech, mając spawarkę niewielkim kosztem można by to zrobić z rur kwasoodpornych do okapu. Sądzę że byłby spory popyt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:57, 11 Sty 2012
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





Ja też chętny jakby co...
1. Dober
2. Jaca


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:22, 11 Sty 2012
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





To i ja się dopiszę

1. Dober
2. Jaca
3. Johny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:47, 11 Sty 2012
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja też:
1. Dober
2. Jaca
3. Johny
4.lyko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:50, 11 Sty 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





lyko napisał:
Ja też:
1. Dober
2. Jaca
3. Johny
4.lyko


Zapisy jakby Steve J. ogłosił wypuszczenie iBoxa Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:17, 11 Sty 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Steve J. juz niczego nie wypusci, wiec zapisujemny sie na pojemnik Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:24, 11 Sty 2012
kiuksu
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 340
Przeczytał: 169 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śl.





lyko napisał:
Ja też:
1. Dober
2. Jaca
3. Johny
4.lyko

5.kiuksu

Całkiem fajny i praktyczny by to był nabytek'
Trzymam kciuki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:49, 11 Sty 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Mówcie mi "Inspector Gadget":

1. Dober
2. Jaca
3. Johny
4. lyko
5. kiuksu
6. j23j23j23


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:34, 11 Sty 2012
jack-szakal
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GLIWICE





1. Dober
2. Jaca
3. Johny
4. lyko
5. kiuksu
6. j23j23j23
7. Jack-szakal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:20, 20 Sty 2012
wojtek
A1

 
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: oświęcim





Cześć.Też jestem zainteresowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:57, 20 Sty 2012
Woytec
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 336
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Ja również się piszę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:42, 21 Sty 2012
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





A ja sobie zrobiłem taki pojemnik z drugiego tłumika który dokupiłem za 120.00zł wraz z osłonami ,z którego waliłem bebechy . I teraz mój Dl-ek 650 ma dwa piękne wydechy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:07, 21 Sty 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wrzuc zdjecie, to sami ocenimy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:23, 21 Sty 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





he he, wszyscy się piszą tylko Moris siedzi cicho. Może lepiej go zapytać czy aktualna ta propozycja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:58, 21 Sty 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





paweł1111 napisał:
A ja sobie zrobiłem taki pojemnik z drugiego tłumika który dokupiłem za 120.00zł wraz z osłonami ,z którego waliłem bebechy . I teraz mój Dl-ek 650 ma dwa piękne wydechy.


super pomysł, i koszty też rewelacja, BARDZO POPROSZĘ FOTKĘ, najlepiej niejedną.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:22, 22 Sty 2012
paweł1111
A1

 
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków





W takim razie wrzucam dwie foty.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93ef697bca2503b2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6458fe55adfbc757.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paweł1111 dnia Nie 22:40, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:57, 22 Sty 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





Nie no, ale przydały by się zdjęcia jak jet otwarty jak rozwiązales problem zamknięcia, mocowania całości, ile wchodzi do środka, czy robiłeś atrapę dolotu do kolektora czy powiesiłeś tylko sam tłumik itd, itp. Możesz machnąć takie fotki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:26, 23 Sty 2012
Blunio
Gość

 





paweł1111 napisał:
wrzucam dwie foty.

Fajnie wygląda, ale nic nie pokazuje. Jak to zrobiłeś i jak z tego korzystasz ? Pochwal się Cool
PostWysłany: Pon 12:01, 23 Sty 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





chciałem ponownie zaapelować do naszego czołowego mechanika LETKO o uruchomienie produkcji takich pojemników udających rurę wydechową, jak widać choćby po niniejszym temacie ilość zainteresowanych osób jest naprawdę duża.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:03, 23 Sty 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





Nie wiem czy Letko wszystko czyta, może lepiej na PW?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:36, 23 Sty 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Czytam, ale tu już jakaś lista się tworzyła czyli jakiś wykonawca jest.
Niech się wykaże może i ja zamówię Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:39, 23 Sty 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





No co Ty, Letko. Póki co to jeszcze lepszy się fachura od Ciebie nie znalazł. Tak na poważnie to jednak mógłbyś pomyśleć nad tematem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:56, 23 Sty 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Myślałem nad tym już dawno nawet udało mi się dla mnie zdobyć samą końcówkę rury wydechowej z LeoVinca.Do dnia dzisiejszego nic się nie urodziło, a koleś który mi miał coś zrobić w nierdzewce wiecznie nie miał czasu i w końcu końcówka została u niego.
Myślę że najtaniej będzie zrobić taką puszkę jednak z tworzywa. Chcąc zrobić imitację rury wydechowej z końcówką koszty będą nieopłacalne.
Druga sprawa że dużo ludzi ma różne wydechy i w różnych kształtach i rozmiarach i zrobienie czegoś uniwersalnego jest niemożliwe.
Trzecia sprawa to kasa. Najpierw trzeba dużo kasy zainwestować, a później nieraz długo czekać na klienta. Ja teraz właśnie jestem w takiej sytuacji.
Także niech się wykaże kto inny. Ja niestety nie dam rady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:06, 23 Sty 2012
Bajer
A2

 
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pyrlandia





a tu gotowy Smile
http://www.boxer-parts.eu/motokeg_pojemnik_narzedziowy,0,5545.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:32, 23 Sty 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Bajer napisał:
a tu gotowy Smile
http://www.boxer-parts.eu/motokeg_pojemnik_narzedziowy,0,5545.html


I to w rozsądnej kasie! Chyba sam w to "wejdę"...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:49, 23 Sty 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





No ale "Niedostępny"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:00, 23 Sty 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Primo - juz od dluzszego czasu niedostepny
Secundo - w USA kosztuje doslownie grosze - pare $


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:11, 23 Sty 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dober napisał:
Primo - juz od dluzszego czasu niedostepny
Secundo - w USA kosztuje doslownie grosze - pare $


No to trzeba zamówienie grupowe zrobić, ściepić się i ściągnąc. Przy takiej liczbie zainteresowanych to chyba żaden problem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:15, 23 Sty 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Bardzo fajny też bym się pisał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:19, 23 Sty 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





W wolnej chwili rzuce okiem i dam znac jakie sa mozliwosci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:43, 23 Sty 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





znalazłem i jeżeli zrozumiałem że to 25szt jest za t a kasę
http://www.ebay.de/itm/25-PC-per-box-Operators-Manual-Holder-Canister-New-/260654119487?pt=BI_Books_Manuals&hash=item3cb0323a3f

lub więcej

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l2736&_nkw=Manual+Holder+Canister

Tu jest z fajnymi wymiarami

http://www.thetooltube.com/MegaTube.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 17:52, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:50, 23 Sty 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





3 ¼” Diameter X 12 1/2" Long (other sizes available too).

8,25 na 32 cm to jakieś małe takie. Ciekawe jaki jest ten "other size"?

Edit 1: znalazłem, też nie rewelacja, 5 na 32 cm.....

http://www.ebay.com/itm/50-PC-per-box-Operators-Manual-Holder-Canister-New-/260772772770?pt=BI_Books_Manuals&hash=item3cb744bba2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Pon 17:57, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:57, 23 Sty 2012
panbodzio
A1

 
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dokąd





tez bym sie pisal na takie grupowe zamowienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:23, 23 Sty 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tu znalazłem te z ostatniego linku w moim poprzednim wpisie

http://stores.ebay.com/thetooltube


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pojemnik na dodatkowe grat zamiast drugiego tłumika
Forum VStromClub Strona Główna -> Bagaż
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin