VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla motocyklisty / Ciuchy -> Sidi Adventure/Crossfire - opinie potrzebne :)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sidi Adventure/Crossfire - opinie potrzebne :)
PostWysłany: Wto 22:47, 15 Lut 2011
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





Jeżeli koledzy stormowcy(lub wasi koledzy) używają takowych to proszę o wypowiedzenie się w tej kwestii, liczne tematy buciarskie już przewalone ale szukam konkretów z pierwszej ręki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:33, 16 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





SZUKAJ, wpisujesz "Sidi AND Adventure" i masz:
Sidi Adventure - posty
Ja mam Adventure, jak masz konkretne pytania, na które nie znajdziesz odpowiedzi w postach pod ww linkiem to pisz PW. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:03, 16 Lut 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Crossfire to inny but jest zupełnie. Dużo sztywniejszy, nie ma membrany.
Ja mam wersję SRS+ na supermoto. i tam się sprawdza, do turystyki odradzam. Są poprostu nie wygodne na dłuższą metę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:06, 16 Lut 2011
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 619
Przeczytał: 95 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





http://www.defender.net.pl/product-pol-298-Buty-SIDI-CANYON-GORE.html

polecam sklep i polecam butki 2 sezony i super...

ew to
http://www.defender.net.pl/product-pol-4416-Buty-SIDI-ADVENTURE-GORE.html
ale tobędzie mniej wygodne

Crossfire 1.to na lekkiego enduraka - mam w planie na drz ale szkoda botków za taką kasę dla amatora co lata w weekendy, jak chcesz w błoto to axo bokser albo podobne, szkoda kasy 2. Jak zejdziesz w nich z moto to po 300 metrach padniesz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:32, 16 Lut 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Dzisiaj Kiosek był tam własnie kupić w/w buty. W dniu dzisiejszym mają jeszcze na stanie 43-45. A o opinię zapytajcie najlepiej samego Kioska.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Śro 20:33, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: Sidi Adventure/Crossfire - opinie potrzebne :)
PostWysłany: Czw 10:16, 17 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Jenes napisał:
Jeżeli koledzy stormowcy(lub wasi koledzy) używają takowych to proszę o wypowiedzenie się w tej kwestii, liczne tematy buciarskie już przewalone ale szukam konkretów z pierwszej ręki Wink


Jeżdże w Sidi Adventure Gore.
Jak dla mnie but bardzo dobry i solidny.
Nie miałem okazji sprawdzić odporności na duży deszcz.
W cieple dni wymagaja odpowiednich skarpetek - nalepiej z CoolMaxu - bo może byc nieco za ciepło, a otworów wentylacyjnych brak (za to woda nie powinna dostac sie do środka).
W zimne dni nie odczuwalem dyskomfortu nawet przy użyciu zwyklych bawelnianych skarpetek.
Przy chodzieniu troche skrzypią (plastikowe klamry i zapięcia oraz skóra).
Sztywność boczna i ochrona kostki - dobra.
Ogólnie sprawiają wrażenie pancernych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:39, 17 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





NO ja też jeżdżę w Sidi Adventure Gore i pisałem już recenzję kilka razy na tym forum...Smile
Dla leniwych jeszcze raz:
Przejechane w nich o.20 Kkm, w temperaturach od 5 do 35C, w słońcu, deszczu, jeżdżone, chodzone.
Moja opinia: świetny but, bardzo wygodny w czasie jazdy i wystarczająco wygodny do zwiedzania czegoś po trasie - na Rysy nie polecam, ale po zamku czy starówce da się połazić. Membrana daje radę - po 3h ciągłego deszczu nadal miałem sucho w bucie, w upale noga się poci ale nie odparza (kwestia dobrych skarpet).
Jeden mankament - buty "trzeszczą" podczas chodzenia Smile Na styku skóry i plastiku wydają dźwięki jak trzeszczenie nienasmarowanych drzwii. Po zapastowaniu na jakiś czas to przycicha, ale potem wraca. W pustym monastyrze w Moldovitej nawet trochę to przeszkadzało lokalesom, nie zajdziesz też kogoś po cichu w nocy...Smile
Ja polecam te buty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:17, 17 Lut 2011
Kiosek
A

 
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Cytat:
Jak dla mnie but bardzo dobry i solidny.
Nie miałem okazji sprawdzić odporności na duży deszcz.
W cieple dni wymagaja odpowiednich skarpetek - nalepiej z CoolMaxu - bo może byc nieco za ciepło, a otworów wentylacyjnych brak (za to woda nie powinna dostac sie do środka).
W zimne dni nie odczuwalem dyskomfortu nawet przy użyciu zwyklych bawelnianych skarpetek.
Przy chodzieniu troche skrzypią (plastikowe klamry i zapięcia oraz skóra).
Sztywność boczna i ochrona kostki - dobra.
Ogólnie sprawiają wrażenie pancernych.


Z powyższym opisem Expressa się poniekąd zgadzam..
Moje spostrzezenia sa następujące: jak dla mnie zajefajny design ale na tym sie nie jeździ Wink wygladaja i są takie w rzeczywistości bardzo bezpieczne noga prawie do kolana szczelnie i sztywno osłonięta, ważną rzeczą jest bardzo precyzyjna regulacja zapięcia.. z tyłu cholewka posiada przegub dzięki któremu chodzi się wygodnie (gdyby nie to to bez ich rozpięcia stąpałoby się jak w butach narciarskich) podeszwa z protektorem jak w "glanach" czubki są dodatkowo wzmocnione (jest czym konkretnie zasadzić komuś kopa w d.. Very Happy) Teraz mimo ujemnej temperatury zewnętrznej jest w nich super komfortowo ciepło ale nie gorąco, mimo że nie wentylowane to mam wrażenie że gore spełnia w zupełności swoje zadanie i nie dopuszcza do przegrzania stopy.. Jeżeli chodzi o mnie osobiście to mam szeroką stopę o dużym podbiciu dlatego też wziąłem sobie buty troszkę większe dla większej swobody stopy (co nie znaczy że buty są robione na stopy niewieście). Teraz o minusach: But ten w porównaniu do poprzednich moich bucików jest wyższy pomiędzy spodem podeszwy a góra nad stopą co wiąże sie u mnie z całkowicie inną pracą dźwignia biegów (cholernie dziadowsko wbija mi się biegi w górę - ale powoli dochodze do wprawy) natomiast z drugiej strony w związku z tym że maja wysoki obcas jeżeli ustawię stopę dokładnie na podnóżku przed obcasem i na wprost to podeszwa leży na dźwigni hamulca nie czując że go załącza (dźwignie mam i tak ułożona niżej) dlatego też jeżdżę ze stopą nieco odchyloną w prawo i po sprawie..
Reasumując: czy kupiłbym je ponownie? Zdecydowanie TAK, czy są wygodne? również odpowiedź brzmi TAK, tylko jak napisałem wcześniej należy się przyzwyczaić do nich bo praca stóp jest zupełnie inna niż w butach sportowo turystycznych mógłbym to porównać do jazdy na rowerze w zwykłych butach na typowych pedałach i w butach z zamkiem SPD też trzeba się nauczyć w nich jeździć ale jak już się człowiek przestawi to nie powróci już do zwykłego obuwia..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:57, 17 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Kiosek, jak założyłem, te butki w sklepie i wsiadłem na moto to myślałem, że w ogóle nie dam rady jechać tak ciężko mi się biegi zmieniało. Chciałem nawet regulować dźwignie biegów, ale zanim się za to zabrałem to po kilku dniach noga mi się sama przyzwyczaiła i teraz nie czuję już żadnego dyskomfortu przy zmianie biegów. Problemu z hamulcem nie mam, wydaje mi się, że trzymam stopę nieco bardziej " tyłu" niż to opisałeś i dlatego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:58, 17 Lut 2011
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





Mag, czytałem wszystkie tematy na tym forum i innych o róznych butach, ale chciałem konkretnie wiedzieć o tych 2 modelach dokładnie coś więcej - dlatego wasze 3 ostatnie opinie są gitesowe Smile dzieki bo o takie chodzi.
Crossfire'y miałem na nogach i teraz czekam na dostawe advetnure żeby porównać. Próbowałem już rózne pancerne buty Gaerne, Forma, Axo.. i powiem że w tej klasie komfort zaraz po założeniu od razu kładzie je poniżej sidi, tamte jak klocek narciarz a tutaj bez porównania - wiadomo że to nie laczek do kościoła Twisted Evil . Jakoś nie zauważyłem że crossf'y nie mają membrany bo często piszą że nieprzemakalne a to minus bo na niej mi zależy. Mam inne sidi i jestem zadowolony z nich, niestety to nie ten typ motura, ale ich spore plastiki mi znacznie ochroniły nogę, dlatego chcę aby nowe też były w miare konkretne. Jak widzę adventure to może być coś dla mnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:10, 17 Lut 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Crossfire nie mają membrany, ale jako że to typowe plastiki to akurat nieprzemakalność mają wysoką, niestety również z oddychaniem w nich jest gorzej.

Kolega, z którym byłem w Rumunii miał na nogach Sidi Crossfire właśnie i łaził na nami wszędzie gdzie musiał, więc da się, ale na pewno mniej wygodnie niż Adventure.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:42, 17 Lut 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Kiosek napisał:
mógłbym to porównać do jazdy na rowerze w zwykłych butach na typowych pedałach i w butach z zamkiem SPD też trzeba się nauczyć w nich jeździć ale jak już się człowiek przestawi to nie powróci już do zwykłego obuwia..


Amen.

Dodam jeszcze a propos biegów - u mnie zaobserwowalem jednynie lekkie problemy ze zmaina 1->2. Po kilku dniach samo przeszlo.
Z hamulcem problemów nie stwierdzielm, ale tak jak MaG stopę trzymam przesunięta nieco w tył, a tam gdzie potrzeba czestego użycia hamulca tylnego odchyalm stopę na bok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:13, 06 Kwi 2011
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





No i zakup poczyniony jakis czas temu Very Happy Po prównaniu obu organoleptycznie stwierdziłem że narazie hardcoru w terenie nie bedzie i Adventure wystarczą, chociaż osłona łydki średnia jest(ale coś sie zmajstruje najwyżej Wink). Pierwsze testy drogowe mówią że buty są potwierdzeniem decyzji podjętej w sklepie, leżą jak ulał, wygodne i w porównaniu do crossów jakby ich nie było Rolling Eyes a chodzi sie w nich bardzo dobrze. Mr. Green Czas pokaże więcej, ale z doświadczenia z SIDI raczej będzie super. Jako że nabylismy 2 sztuki kumpel potwierdza i też jest zaj...e zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:24, 02 Gru 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Ktoś się orientuje, gdzie w Krakowie aktualnie można dostać SIDI Adventure?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:30, 02 Gru 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





gregorio napisał:
Ktoś się orientuje, gdzie w Krakowie aktualnie można dostać SIDI Adventure?


Powinny być: Defender, al. 29 Listopada 155 B
http://www.defender.net.pl/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:44, 02 Gru 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





super, dzięki, jadę zaraz do Krakowa i mam nadzieje, że znajdę rozmiar, a ewentualnie jakaś alterntywa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:48, 02 Gru 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Raczej brak alternatyw. W defenderze mieli pełną rozmiarówke.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:18, 05 Gru 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Niestety nie kupiłem, największy rozmiar jaki mieli to 45 a to przy rozmiarówce SIDI dla mnie za mało, nawet wysyłkowo nie mam jak kupić bo nie wiem czy 46 albo 47 byłby dla mnie dobry...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:00, 18 Kwi 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz się przejechać w Adventure'ach. Hamulec - bez problemów. Zmiana biegów w dół, trochę gorzej, ale ogólnie ok. Zmiana biegów w górę: MASAKRA! But ledwo mieści się między podnóżkiem a dźwignią zmiany biegów (rozmiar 43, więc wcale nie taki duży). Czubol buta jest potężny, potwierdzam że kopa w dupę można zasadzić konkretnego. Mam nadzieję, że przyzwyczaję się do tej zmiany biegów tak jak przedmówcy... inaczej będzie lipa.

Co do chodzenia, jest ok. Nie idealnie, trochę się dziwnie po schodach schodzi, biegać pewnie też się nie da... ale spokojny spacer, bez najmniejszych problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:14, 19 Kwi 2013
buku22
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Ustawiłeś sobie dźwignię zmiany biegów? Ja po kilku próbach znalazłem właściwe ustawienie i teraz biegi wrzucam bez problemów. A jestem posiadaczem bucika nr 45 Smile To mój drugi sezon w Adventure.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buku22 dnia Pią 15:15, 19 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:26, 19 Kwi 2013
ski
A1

 
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





SoH dwa tygodnie temu miałem te same wrazenia i ten sam problem ale koledzy z forum dobrze doradzili Smile

1. Trzeba podnieść dżwignię zmiany biegów, (ma dużą regulację) i wtedy jest już OK.
2. Sidi się rozejdą, zmiękczą, przełamią, nazwij to jak chcesz, w każdym razie się dopasują (u mnie po 1 kkm leżą już jak ulał) i znów będzie łatwiej.
3. Zaczną trzeszczeć i to mocno. Podobno smar silikonowy pomaga (ale tego jeszcze nie sprawdziłem).

A poza tym to naprawdę świetne buty, sprawdziłem w deszczu, nie ciekną, sprawdziłem przy plus 5, noga w skarpetach nie marznie. Trochę ciepło robi się od plus 26 ale na razie da się wytrzymać. Ciekawy jestem jak będzie przy plus 30 i więcej.

Trzy godziny w nich spacerowałem po mieście , było OK, plus 12 godzin ich nie zdejmowałem i też było OK.

Porównując do Daytonów (mam takie stare) to nie ma porównania.

Szerokości Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ski dnia Pią 22:37, 19 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:13, 20 Kwi 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Ski, a po podniesieniu dźwigni jesteś w stanie zredukować bieg bez odrywania stopy od podnóżka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:31, 20 Kwi 2013
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Gwarantuję, że po kilku dniach jazdy nie ma już problemu ze zmianą biegów a potem dziwnie będzie wam się zmieniać w innych butach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:20, 22 Kwi 2013
ski
A1

 
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





SOH nie udaje mi się bez odrywania nogi. W niedzielę przez 6 godzin próbowałem różnych technik i jak nic przy redukcji muszę podnieść nogę do góry. Inna sprawa że w SIDI bardzo lekko się redukuje biegi i aż za lekko się hamuje. Co hamowanie to ABS pracuje.
A po za tym but się sprawdza na razie.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:46, 22 Kwi 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zanim zaczniecie regulować dźwignie pojeździjcie ze 3-4 dni, ja się przyzwyczaiłem i nie odczuwałem potrzeby regulacji czegokolwiek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:52, 30 Kwi 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Regulować raczej nie będę właśnie ze względu na konieczność odrywania kopyta przy redukcji. Wczoraj w końcu trochę pojeździłem w tych czołgach i jest lepiej. Będą z tych butów ludzie. Po prostu trzeba się uczyć zmiany biegów od nowa Smile

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Dzięki podeszwie, but bardzo stabilnie trzyma się na podnóżku. Mnie akurat trochę to denerwuje, że nie mogę sobie poprawić pozycji stopy bez odrywania jej od podnóżka (przyzwyczajenie?), ale domyślam się, ze generalnie jest to bardzo pożądana cecha.

Ponadto buty dodają trochę do "wzrostu". Krótki jestem, więc czuć wyraźną różnice przy podpieraniu się po zatrzymaniu. Samo podparcie się w tych butach jest też dużo stabilniejsze.


UPDATE: 03/06/2013
Pojeździłem i potwierdzam to co koledzy wyżej pisali. Buty się ułożyły/stopa nauczyła się z nich zmieniać biegi. Po początkowej "masakrze" nie ma już śladu. Jeździ się zaje... Smile

Mam co prawda trochę zastrzeżeń do klamr, ale to czas pokaże czy nie są wystarczająco solidne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Pon 11:16, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:17, 10 Wrz 2013
Marcin_Torx
A

 
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 152
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja również od siebie polecam Adv. - kawał porządnego buta. Deszcz, ciepełko jazda czy zwiedzanie - jest super. Jedynie ta zmiana biegów Sad przy rozmiarze 48 to spory problem - ale ćwiczę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:28, 10 Wrz 2013
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





Marcin_Torx napisał:
przy rozmiarze 48 to spory problem - ale ćwiczę Smile


Gratuluję rozmiaru... Laughing

u mnie 46 - daje radę - kwestia przyzwyczajenia, bądź drobnej regulacji.

ADV - buty super, pod każdym względem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hmarek dnia Wto 12:29, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:07, 15 Sie 2014
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Trochę już jeżdżenia w upałach za mną. Nie wiem jak inne membrany, ale Goretex naprawdę działa. Nigdy w tych butach, noga mi się zupełnie nie spociła. Skarpetka lekko wilgotna, wiadomo, "fizyki nie oszukasz". Nie mniej nigdy w bucie nie było kałuży czy innej masakry. Śmiem twierdzić, że stopa poci mi się mniej niż w butach sportowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:05, 12 Maj 2016
msabat
A1

 
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK





Czy ktoś z was miał może problem z tymi butami polegający na tym że górna klamra uszkadzała skórę buta. W moim bucie klamra ma ostry rant od wewnętrznej strony i przecina skórę buta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:18, 12 Maj 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





W butach Sidi Adv zrobiłem niewiele, bo dopiero pod 1k km. Buty solidne i wygodne, ale zupełnie nie pasuje do nich dźwignia zmiany biegów. IMHO jest zbyt krótka. Regulacja niewiele pomaga. Będę przerabiał, wydłużę i dam większy wałeczek na but.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:19, 12 Maj 2016
msabat
A1

 
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK





Ja oddałem swoje sidi adventure na gwarancje i dostałem odpowiedz że gwarancja jest nie uznana ponieważ "przy próbie chodzenia uszkodziłem je bo nie odpiąłem pasków w butach".

Czyli tankując motocykl na stacji benzynowej kiedy chce pójść zapłacić powinienem odpinać klamry i iść w rozpiętych butach.

Buty użytkowane dwa tygodnie na trasie dojazdu 18km 10 razy. Co do chodzenia w nich to w domu z windy do motocykla mam 2 metry. W pracy nie więcej niż 7 metrów do przejścia.


Dystrybutor od którego przyszła odpowiedz to Rapid shop z Poznania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:13, 13 Maj 2016
Mario-Awario
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 229
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





a zapytam z ciekawości co chciałeś osiagnać tym zgłoszeniem reklamacyjnym?

u mnie sa juz 4 sezon , ponad 45 tys k.m.
polece je ze wzgledu na:
- stabilność stopy przy podparciu;
- masywną osłonę kostki, gdzie set tylnY oparł sie przy przewrotce na mocowaniu i nic z noga sie nie stało, a but wytrzymał;
- membrana, wiatro i wodoodporność
choć przy braku regularnej włąściwej konserwacji z samym butem różnie bywa Wink
- wygodne bezpieczne i duzy plus za szeroki rzep na górze czy li mozliwosc regulacji parametr tęgość

nie polece:

ceny i dostepnosc cześci zamiennych Wink

ps.
mi przecina , przy(e)ciera skórę klamra Smile być moze za luźno wyregulowane ciężko wyczuć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:27, 13 Maj 2016
msabat
A1

 
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WAW/TSK





Sprawa dotyczy jednego buta, w którym górna klamra rozcina buta. W tej chwili but ma nacięcie (nie wytarcie ) około 2mm , 3 mm które idealnie wchodzi wewnętrzna część górnej klamry. Ta Klamra od wewnętrznej strony nie ma zaokrąglonego rantu i rant jest bardzo ostry. Zewnętrzna część klamry jest ładnie zaokrąglona od wewnętrznej w moich butach jest ostra krawędź.
Dalsze użytkowanie buta spowoduje że dziura którq już jest będzie tylko większa.

Co chcę uzyskać, na pewno naprawę uszkodzonego obuwia + wymiana felernej klamry. Jeżeli to nie jest możliwe to wymianę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sidi Adventure/Crossfire - opinie potrzebne :)
Forum VStromClub Strona Główna -> Ciuchy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin