Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Suzuki dl 650 vs bmw gs 650 (bardziej w wersji dakar)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oltom2
A1



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon 22:06, 11 Kwi 2011    Temat postu: Suzuki dl 650 vs bmw gs 650 (bardziej w wersji dakar)

Witam.Były juz rózne porównania ale tego jeszcze nie.prosze o proade i wasze opinie. Mieszkam na podkarpaciu wiec tereny ładne do jazdy tylko mam dylemat i prosze o pomoc.do wyboru są dwa moto dl 650 i gs (bardziej dakar) z uwagi na to że nie bede jezdził raczej (ale róznie może być może znajdzie sie ekipa i pojade) w daleki wyprawy wiec dl bym mogł wykluczyc ale jest bezawaryjny i mało pali i ładnie wygląda a chyba bardziej przemawiaja za mna lekkie terany własnie takie dla dakar-a ale sa rozne opinie na jego temat.czekam na jakies odpowiedzi bo dl-kiem raczej nie poszaleje jak dakarem a nie chce crossa bo i moja czasem chce zabrac na spacerek no ale z nia to raczej asfalt.he i mam dylemata. napewno chce kupic cos około 13-14tyś pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 8:14, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Hmm... Właściwie to sam w poście sobie wszystkie merytoryczne argumenty podałeś. teraz już tylko musisz zdecydować jaki rodzaj jazdy chcesz uprawiać, lepiej, żebyśmy tego akurat za Ciebie nie wybierali.
Jeżeli ciągnie Cię teren to zdecydowanie wybierz Dakara, po co się masz męczyć z dl-em, który ma dużo mniejsze skoki zawieszeń, koło 19" z przodu, do tego odlewane.
Jedyna słaba strona Dakara to wytrzymałość jednocylindrowego silnika, która by się dawała we znaki w długich trasach, a tych przecież nie planujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miroslaw123
Motocyklista



Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 9:31, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Nie wiem na ile przymierzałeś się do dakara'a ale ja polecam przejechać się choć by troszkę na nim, ja stwierdziłem że jednocylindrowiec jest nie dla mnie choć 90% latania to jest miasto.
Ps. dakar też mało pali Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oltom2
A1



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Wto 15:30, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Witam.Ja jestem bardziej nastowiony na dakara ale w tym problem ze własnie boje sie tej awaryjnosci i jednocylindrowca w bmc-e wiem ze dl ma lepsze opinie moze poprostu mozna zrezygnwac z wiekszego latania w terenie na sprawe spokoju przu jezdzie dl-kiem.wiem ze moze głupi temat ktory zalozylem ale licze na jakas mala podpowiedz sugestie typu chlopie w bmc-e bedziesz dokladal itp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViajero
Motocyklista



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 15:35, 12 Kwi 2011    Temat postu:

BMW = Będziesz Miał Wydatki Wink

A tak na poważnie, jaki byś nie kupił jeżdżony w terenie musi być dbany, pieszczony itp. bo jak nie to każdego piorun trafi. Co do BMW cóż, moje 20 letnie suzuki przetrwało trasę wawa-budapeszt-wawa, bmw niestety nie. Dlatego, też zdecydowałem się na DL a nie na BMW GS1200R.

Ale tu mowa o innym sprzęcie ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ElViajero dnia Wto 16:02, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 15:57, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Akurat f650gs z silnikiem rotaxa nie należy do najbardziej usterkowych pojazdów tej marki, pisząc "wytrzymałość silnika" chodziło mi jedynie o maksymalny przebieg jaki na nim zrobisz bez generalnego remontu, mniejszy niż na jakimś dwucylindrowcu - to tak z czystej teorii pracy silnika wynika...
No ale skoro chcesz od nas konkretnej opinii w jednej opcji..:
NIE KUPUJ BMW, do bani jest, nie jeździ, a jak jeździ to się psuje, a w ogóle to babski motocykl!!! Tylko Vstrom, tylko Vstrom, tylko Vstrom!!! SmileSmileSmile

PS zadaj to samo pytanie na forum BMW...Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 15:58, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:25, 12 Kwi 2011    Temat postu:

A moim zdaniem kup DLa i właśnie jakiegoś brudasa do latania po terenie. Wilk syty i owca cała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin