VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> koła szprychowane w DL 1000 przeróbka
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
koła szprychowane w DL 1000 przeróbka
PostWysłany: Pon 10:57, 05 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





czy ktoś takie coś przerabiał albo widział alebo wie jakie sa techniczne możliwości?
szlag mnie trafa jak na szytrach nie dość ze dobija to jeszcze trzeba uważać zeby przedniej felgi nie uszkodzić.

Koła takie jak w GS1200 lub Aprilia Caponord, to by było coś! jeszcze wymiana przedniego zawieszenia i mamy porządny motocykl i poprawione felery dl1000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:43, 05 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





przepraszam, ze z innego forum Kolo 21"

dotyczy dl650 (moze nie ma duzych roznic).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:15, 05 Paź 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





jakubdl1000: oczywiscie masz swiadomosc ze wyzsze kolo bedzie walic w półkę przy maksymalnym ugieciu zawieszenia?
I masz tez swiadomosc ze wyzsze kolo zmieni (zwiekszy) wyprzedzenie przedniego zawieszenia?
Masz tez swiadomosc ze silnik bedzie pracowal w nienaturalnej dla siebie pozycji, prtzechylony do tylu, i mozesz miec problemy ze smarowaniem?

oczywiscie ze sie da, prosze bardzo:


mozna tez bez wymieniania kola na wieksze:



autor tego projektu twierdzi ze te motory swietnie sobie radza w terenie, sa wywazone 49% na 51%, i z pelnym bakiem waza 171kg.

tylko po co? za cene tej przeróbki ktora chcesz zrobic, i ktorej efekty moga byc naprawde srednie, kupisz sobie drugie moto, jakies softenduro....


to tylko moje zdanie, jak sie uda przerobic, to chetnie fotosy obejrze i w ogole Smile
pozdrowionka
micek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:41, 05 Paź 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Ale tak z wyglądu to zajefajne maszyny, ale rzeczywiście po co ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:37, 06 Paź 2009
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Ja jednak lubie moje alu felgi,pomimo,ze jest 19 to nie musze sie martwic o detke w srodku,fakt,ze GS ma wogole jeszcze inny patent ze szprychami na zewnatrz ale to GS. A w razie zlapania gwozdzia czy srubki,kolek w opone,gaz i jedziesz dalej. Powodzenia zycze tym,ktorzy zlapia kapcia na trasie.. poprostu przeje..ane,ten kto robil to wie o czym mowie..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:50, 06 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





nie pytajcie sie po co?
po to żeby mieć duże enduro, jechać 180 autostrada potem z niej zjechac i sprawnie przemierzać bezdroża. nie da sie tego zrobic piździkiem, owszem tylko w teren to DL sie nie nadaje kategorycznie, do terenu potrzeba drugiego moto.

bezpodstawne sa przypuszczenia złego smarownia silnika, to co jak załadowałwem motocykl jak wielbład to tez miał złe smarowanie bo tył siadł? pewnei ze nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:04, 06 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





wydaje mi sie, ze zmieniajace przednie kolo geometria zmieni sie znaczaco i bedzie wygladal inaczej niz "zaladowany" wielblad. Oczywiscie jezeli zmienisz rowniez zawieche... bez tego to raczej zmiana bez sensu.
Dodatkowo to pewnie tez bedziesz troche bagazu bral ze soba jak chcesz jechac gdzies daleko autostradami zeby posmigac w terenie wiec dodatkowo obciazysz tyl.

oczywiscie kazdy robi ze swoim sprzetem co mu sie podoba, ale niestety nie mozna miec wszystkiego. imho w duzo trudniejszy teren nie wjedziesz jak zmienisz kolo i przeswit. moto i tak bedzie za ciezkie (dodatkowa waga przedniego zawieszenia).
Jak pokazuja zdjecia niektorych to z DLem (+ ew. kostki) mozna naprawde duzo (na forum ADV niejaki macalik na DLu pojechal na off w Rumunii z kolesiem na KTMie i dawal rade). Lesna droga pojedzie, szutry bieszczadzkie tez raczej pojedzie (oby bez blota Razz) itp.

Oczywiscie rowniez chetnie zobacze Twoje przerobki Smile gl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:18, 06 Paź 2009
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





szprychy fajna rzecz, sam bym sie zdecydowal gdybym mogl do tego dolozyc na przod wahacz wleczony tak jak bylo w shl'ce. Mysle, ze wtedy wszystkie gimnazjalistki spod remizy bylyby moje Very Happy
A tak na marginesie, to znajoma powiedziala mi, ze moto jest jakies takie srednio bezpieczne, bo ma waska opone z tylu Wink i w ogole tyl jakos nisko Very Happy
A na drugim marginesie, jak trzeba mocno przypierd...c, zeby uszkodzic felge w deelu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:42, 06 Paź 2009
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak pamietam z dawnych lat to takie koło miały wsk kobuz 125 i tłumik pod siedzeniem, ale kazdy moze przerabiac.

A tak wogóle to Dl 650 powinien miec fabrycznie szprychy i wał napedowy , wtedy byłby niezniszczalny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:49, 06 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ANDRZEJ - 100% sie z Tobą zgadzam z tym wałem i szprychami

po 9 latach jazdy dr bigiem jakoś mnie felgi DLa nie przekonują

a co do zawieszenia z tyłu w DL można kupić zestaw podwyższający zawieszenie, dostępny tak samo łatwo jak zestaw obniżający zawieszenie. co spowoduje proporcjonalne podniesienie przodu i tyłu

Mając 188cm wzrostu jakoś podwyżesznia o kilkadziesiąt mm siodła sie nie boje a uważam że to nawet wskazane, DL jakiś niski jest. wystarczy spojrzeć na KTM-a albo starego poczciwego duala DR BIGA, tam siodła są wyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 21:49, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:14, 08 Paź 2009
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Okey ale co jak sie ma 170cm albo mniej ,to nogi fruwaja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:49, 09 Paź 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





a kto powiedzial ze trzeba nogami w załosci dotykać ziemi, widziales kiedys japońskich motocyklistów na rajdzie DAKAR? kierownice motocykli miaja na wysokości ramion.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:54, 09 Paź 2009
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:20, 10 Paź 2009
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





ANDRZEJ napisał:
Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna.


pochwal sie siedzonkiem, chętnie zobaczymy siedzonko na fotkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KOŁA SZPRYCHOWE
PostWysłany: Sob 19:20, 10 Paź 2009
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jutro wysle fotki , ale siodełko jest super , obnizone a plecak ma bardziej prosta pozycje . Zaraz wysle adres do Rybnika www.mariomoto.pl Gosc ma bardzo dobere opinie .jakosc wykonania super


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ANDRZEJ dnia Sob 19:33, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
koła szprychowane w DL 1000 przeróbka
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin