VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Pirelli Scorpio Trail II - wydzielony z teatu o DL1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 20:07, 18 Lip 2016
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Mag na jakich oponach jechałeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:11, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Pirelli Scorpio Trail II, są super, kupię je ponownie jak te dojadę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:48, 19 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Tez takie zalozylem, tylko troszke sie "przerazilem" po po 500km juz te skorpionki na czole bieznika tylniej opony starlem.
Ile km wytrzymaly u Ciebie (albo ile szacujesz)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:59, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zrobiłem na nich na razie 8500 km, większość z pełnym obciążeniem (3 kufry i plecaczek), z tego jakieś 2500 po autostradach i na razie nie widać, żeby bieżnika było mało. Skorpionki na czole bieżnika to ozdoba, to nie wskaźnik zużycia. Szacuję, że dam radę na nich zrobić jakieś 15 000 km, zobaczymy jak to będzie w praktyce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 9:59, 19 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:29, 19 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





15k km to chyba nie za duzo jednak.
Traktuje skorpionki jak ozdobe, ale przy okazji widac , ze jednak opona sie zuzywa podczas jazdy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:29, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Kończąc OT o oponach, bo jest do tego osobny wątek - dla mnie trwałość nigdy nie była najważniejszym kryterium, 15K będzie OK, 20K będzie super. Jeździ się na nich super.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 19 Lip 2016
Janusz W
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1280
Przeczytał: 106 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz





Potwierdzam , jazda na nich jest super Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:45, 19 Lip 2016
Żaku
A2

 
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 91
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





To ze sa super na twardym wiadomo, w cuglach wygrywają wszystkie testy (ostatni w lipcowym numerze Motocykla). Co ciekawe, w teście wysoko ocenia sie także ich trwałość. Nie wiem tylko jak spisują się na szutrze. Czy ktoś z Was ma doświadczenie w tym zakresie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:10, 19 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 443
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Po szutrze nie jezdzilem nimi jeszcze, ale po trawie sie skubane slizgaja. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:47, 19 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jeździłem na nich po szutrze, dają rade lepiej od typowych szosówek, ale nie jest to typ anakee2 nie mówiąc o TKC80, innych bardziej dualnych nie ujeżdżałem.
Odniosłem wrażenie, że podobnie sobie radzą jak tourance exp, dunlop trailmax czy fabryczne bridgestone, które były na nim wcześniej, czułem się na nich na suchym szutrze pewnie i komfortowo. Na mokrą trawę, błoto czy kopny piach raczej bym nie polecał, ale jak trzeba to się przejedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:13, 02 Wrz 2016
piotr7
A2

 
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Czas na wymianę opon w mojej Suzi, Jeżdżę na EXP z 2011, przejechałem ok. 25000 km, bieżnik wygląda jeszcze dobrze, ale chyba ''stwardniały'', bo łapię lekkie uślizgi i ściąga na lewo. Zastanawiam się nad Anake 3 lub Scorpio Trial II. Koledzy odradzają te drugie, bo ponoć są niebezpieczne i łapią shimę. Jeżeli ktoś ma doświadczenie z tymi oponami, to proszę o pomoc. Jeżdżę ok. 80% asfalt, reszta szutry.
P.S. Nie bardzo wieżę w niemieckie testy opon, zazwyczaj wygrywają produkowane u nich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:22, 02 Wrz 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 52 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





piotr7 napisał:
.....Zastanawiam się nad Anake 3 lub Scorpio Trial II. Koledzy odradzają te drugie, bo ponoć są niebezpieczne i łapią shimę......

To jakim cudem mają homologacje jak są niebezpieczne i łapią shimę. Bzdury.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:59, 02 Wrz 2016
piotr7
A2

 
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja też tak uważam. Zdarzyły się dwa poważne wypadki na Scorpio Trialach II, ale ja myślę, że przyczyną było co innego.
Zależy mi na opinii, które są lepsze. Liczę na podpowiedz osoby która jezdziła na obu rodzajach opon i ma porównanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:47, 02 Wrz 2016
mast
Motonita

 
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 577
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn





piotr7 napisał:
Ja też tak uważam. Zdarzyły się dwa poważne wypadki na Scorpio Trialach II, ale ja myślę, że przyczyną było co innego.
Zależy mi na opinii, które są lepsze. Liczę na podpowiedz osoby która jezdziła na obu rodzajach opon i ma porównanie.



Latałem na obu + Michelin Nexty. 3 X Alpy na tych oponach. IMHO wygrywa Pirelli.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:10, 03 Wrz 2016
KolegaPL
A1

 
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 22
Przeczytał: 52 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





mast napisał:

......Michelin Nexty.


A co to za wynalazek?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:51, 03 Wrz 2016
mast
Motonita

 
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 577
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn





KolegaPL napisał:
mast napisał:

......Michelin Nexty.


A co to za wynalazek?


No oczywiście metzeler tourance next.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:14, 03 Wrz 2016
piotr7
A2

 
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki za pomoc. W środę Suzi dostanie nowe Pirelli Scorpio Trial II.
Pozdrawiam
Piotr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:08, 08 Wrz 2016
Terminator
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 225
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Łodzi





Ja też muszę zmienić i też na chwilę obecną na Scorpio Trail II. Fabryczna opona dwa razy mnie zawiodła ostatnio, raz bardzo niebezpiecznie, na dohamowaniu przed zakrętem... Po prostu puszcza na suchym asfalcie, najpierw pisk opony, potem włącza się ABS i motocykl sunie do przodu... Nigdy czegoś takiego do tej pory nie miałem. Zastanawiam się, czy nie za mocne hamulce, albo źle ustawione zawieszenie, albo inny czort? Nie wiem, w każdym bądź razie nie mam do nich zaufania, więc wymiana po tym sezonie. Ale taka sytuacja tylko na suchym, na mokrym była stabilna, na lekkim szutrze w zasadzie też...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pirelli Scorpio Trail II - wydzielony z teatu o DL1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin