VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> W servisie doradzili mi zakup takich opon. A co wy na to ?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
W servisie doradzili mi zakup takich opon. A co wy na to ?
PostWysłany: Śro 22:18, 11 Lip 2012
miłek
A

 
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 124
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łuków (lubelskie)





Po letnim darmowym przeglądzie (polecam) stwierdzili, że muszę wymienić już opony i zaproponowali mi coś takiego. Jak stwierdzili w servisie w Piasecznie - lepsze od oryginałów.

A co Wy na to ?

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/metzeler-tourance-150-70-r17-69-v-tyl-tl-m-c


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:30, 11 Lip 2012
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Bardzo dobre opony,lepsze od fabrycznych, polecam. Temat wałkowany wiele razy na forum, trzeba poczytać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:36, 11 Lip 2012
miłek
A

 
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 124
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łuków (lubelskie)





Oczywiście są bezdętkowe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:30, 12 Lip 2012
zuraff
A2

 
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 67
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Dobrze Ci doradzili. Oczywiście że sa bezdętkowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:52, 12 Lip 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Mam dokładnie takie teraz w Varadero, opona bardzo pewna i na suchym i w deszczu, daje radę na szutrze, cięższego terenu nie zwiedzam. Jej zaleta w stosunku do np. Michelin Anakee to większa trwałość (wg forum Varadero przebiegi o jakieś 50% większe). U mnie ponad 9000 i jeszcze widzę wiele kilometrów przed nimi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:13, 12 Lip 2012
pecha
A

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice





jezdzilem takimi na supermoto i ladnie sie kleily, w terenie tez fajnie reagowaly


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 12 Lip 2012
miłek
A

 
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 124
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łuków (lubelskie)





I o to mi chodziło - krótko i konkretnie. Dzięki bardzo !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:32, 12 Lip 2012
marel
A1

 
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja rowniez sie zdecydowalem na komplet dokladnie takich Metzelerow - rowno od tygodnia ciesze sie nowkami w swoim DL-u


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:26, 29 Lip 2012
New-v
A2

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Podłączę się do pytanka, bo też szykuję się do założenia nowych kaloszków do DL'a - brać te Metzelery Tourance, czy EXP?
Ježdżę w 99% po asfalcie.
Czytałem tego długaśnego posta o oponkach, ale jakoś nie czuję różnicy między EXP, a bez tego oznaczenia.
Wdzięczny będę za podpowiedż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:13, 29 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





New-v napisał:
Podłączę się do pytanka, bo też szykuję się do założenia nowych kaloszków do DL'a - brać te Metzelery Tourance, czy EXP?
Ježdżę w 99% po asfalcie.


Tourance EXP jest bardziej szosowa. Obejrzyj katalog - różnice w bieżniku widać gołym okiem

Po za tym: jak 99% asfalt to weź opony szosowe.
Michelin Road 2 lub 3
Continental Road Attack 2
Dunlop RoadSmart 2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:16, 29 Lip 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Roznica jest w biezniku. Mi bardziej odpowiadala EXP.
Podobno EXP jest tez bardziej wytrzymala i mozna wiecej nakrecic na niej km. Ja swoja zmienilem po ponad 20 000km i jeszcze cos tam zostalo, ale akurat na nowy sezon chcialem juz miec nowa. Obecnie testuje Conti Trail Attack.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:19, 29 Lip 2012
New-v
A2

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki Panowie,
Czyli muszę zgłębić wiedzę o szosówkach jeszcze.
Kręci się w głowie od tego wyboru Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:24, 29 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





New-v napisał:
Dzięki Panowie,
Czyli muszę zgłębić wiedzę o szosówkach jeszcze.
Kręci się w głowie od tego wyboru Wink


Weź Conti Road Attack 2 i już - polecam z doświadczenia, nie z teorii.
Głowę będziesz miał spokojniejszą. Smile
W drugiej kolejności kupiłbym Dunlopy TrailMax TR91.
Cena zbliżona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:48, 31 Lip 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dober napisał:
Roznica jest w biezniku. Mi bardziej odpowiadala EXP.
Podobno EXP jest tez bardziej wytrzymala i mozna wiecej nakrecic na niej km. Ja swoja zmienilem po ponad 20 000km i jeszcze cos tam zostalo, ale akurat na nowy sezon chcialem juz miec nowa. Obecnie testuje Conti Trail Attack.


Widocznie zależy to od motocykla. Zarówno na polskim jak i europejskim forum Varadero Ci co jeździli twierdzą, że EXP jakby trzyma lepiej na mokrym od zwykłego touranca, ale robi przebiegi rzędu 60-70% zwykłego...
Co by oznaczało, że ma miększą mieszankę (lepiej trzyma=krócej starcza) od starego Touranca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:11, 31 Lip 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dodam tylko, ze wszystkie opony 80-20 duzych producentow sa lepsze niz oryginaly... TW sa przezywane DeathWingi...

Anakee2 - klei jak glupia, ale dosc szybko znika, 8-15K przebiegi, zalezy od moto. Litr zje w 8-10, pol lita dociagnie moze i do 10K mil...
Tuarance - dobrze sie zachowuje i na suchym i na mokrym, lepsze przebiegi do 20K, w terenie podobna jak Anakee2 i Conti TA
Trail Attack - polecam wersje Z - nie ma shimi. Wersja bez Z potrafi trzepac kierownica, ale nie dramatyzujmy, nie wyrwie z lap. Jak puscisz przy 80 to zacznie bujac, no bigi. Na TKC to jest dopiero shimi.... Wink
Tuarnce EXP - praktycznie szosowka, w tereanie podobna do oryginalow. Najlepsza na mokrym ze wszystkich... ale to szosowka, musi byc lepsza. Przebiegi jak na Anakee2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikmac dnia Wto 13:12, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:47, 31 Lip 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





mikmac napisał:
Conti TA
Trail Attack - polecam wersje Z - nie ma shimi. Wersja bez Z potrafi trzepac kierownica, ale nie dramatyzujmy, nie wyrwie z lap. Jak puscisz przy 80 to zacznie bujac, no bigi. Na TKC to jest dopiero shimi.... Wink

To mit z tą wersją Z. O ile mnie pamięć nie myli jest to po prostu wzmocniona opona do cięższych enduro. Był taki mit na początku ale szybko na zachodnich forach to rozwiali. Opony Z też miewają shimi.
Podobnie jak zwykłe zależy jak trafisz. Zwykłe Conti też nie zawsze mają tą przypadłość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:24, 31 Lip 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Hubert z Motogum mowil mi, ze Z i NIe Z to jedne diagonalne, drugie radialne (nie wiem ktore, ktore), ale glowy sobie nie dam urabac. I to mialo wlasnie zmienic twardosc bocznej powierzchni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:56, 01 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





mikmac napisał:
Hubert z Motogum mowil mi, ze Z i NIe Z to jedne diagonalne, drugie radialne (nie wiem ktore, ktore), ale glowy sobie nie dam urabac. I to mialo wlasnie zmienic twardosc bocznej powierzchni.

To coś mu się pomieszało. Co jak co ale ktoś kto sprzedaje opony powinien wiedzieć jak są oznaczane diagonalne i radialne.
Z tego co czytałem kiedyś na stronach Continentala Z to opona wzmocniona do ciężkich motocykli. DL do nich nie należy, mówimy tu o 300 kg itd. Wink

Informacja o tym czy opona jest radialna czy diagonalna zawarta jest w rozmiarze.
120/70R14 R w rozmiarze oznacza opone radialną. Diagonalna to chyba było B ale to musisz sobie sprawdzić bo są dwa rodzaje opon diagonalnych i to oznaczenie się zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:35, 01 Sie 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nieprosty -->
spoko, nie wczytywalem sie w to, ale wlasnie "problemy" z Conti TA dyskwalifikuja ja jak dla mnie, zwlaszcza jak mamy swietna konkurencje Anakee2 i Tourance. Sam bede mieszal tylko te dwie gumy, do czasu az wyjdzie co innego lepszego.
TA nie jest w niczym lepsze a "moze" miec problemy.

Na a na wiosne i jesien jak nie musze odbebniac wakacji z zona to TKC80/Mitas e09 Dakar


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:04, 01 Sie 2012
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





ja także kiedyś byłem pewien, ze nastepne będą conti trail attacki ale po lekturze wątków z tymi drganiami kiery uwage skierowałem na Dunlopy Trailmaxy TR91, ludzie chwalą a poza tym wygrały test m.in. z conti, anakami i metzelerami. Więcej w wątku o tytule Dunlop Trailmax TR91


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:02, 01 Sie 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Ja take za pozno poczytalem o Conti TrailAttack i kupilem czego teraz bardzo zaluje. Jak jedziesz nie obladowany tobolami to jest jeszcze znosnie, ale juz zapakowany na full to mordega. Niech nikt nie mowi, ze to maly problem bo mnie to bardzo wku...ia Nigdy juz tego modelu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:08, 01 Sie 2012
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





jaster81 napisał:
Ja take za pozno poczytalem o Conti TrailAttack i kupilem czego teraz bardzo zaluje. Jak jedziesz nie obladowany tobolami to jest jeszcze znosnie, ale juz zapakowany na full to mordega. Niech nikt nie mowi, ze to maly problem bo mnie to bardzo wku...ia Nigdy juz tego modelu

A rozwiń temat: na czym polega problem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:14, 01 Sie 2012
mikmac
A

 
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





strzelam: shimi

Dokladnie (zapewne) takie samo jak na TKC80 (zawsze) jak i oryginalach przy obladowaniu tylem: zejscie przy zamknietym gazie, bez hamulcow z 80 w dol - zaczyna trzepac.
Przy trzech kufrach na oryginalach z przebiegiem 10K potrafilo mi walic od ogranicznika do ogranicznika jak sie puscilo kierownice.
TA podobniez robi to samo, ale nie kazda i nie kazdemu. I to bez bagazu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:46, 01 Sie 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Wlasnie tak jak napisal mikmac. Trzepie kierownica w zakresie predkosci od ok. 50km/h do 70. Poza tymi predkosciami jest ok, nic nie powiem. Przy zaladowanym moto jest taka lipa, ze na pewno juz ich nie wybiore


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:53, 01 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1816
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Ludzie nie przesadzajacie !
Jezdzilem na Conti TA i zapewniam was ze te drgania nie sa tragiczne. Ile kilometrow zrobiles jaster bez bez trzymanki ? albo jak czesto puszczasz kiere? Bez urazu, ale raz ze tego robic sie nie powinno, a dwa, ze te przyczepnosc i trwalosc tej opony mozna zaakceptowac lekkie drgania kierownicy ( TYLKO GDY JEJ NIE TRZYMAMY )
Opony sprzedaja sie dobrze i mimo wystepowania tej wady ludzie sie na nia decyduja bo da sie z tym szybko jezdzic Wink !!!

Edit: jak mozna bierzcie przednia " Z " ma zmienina karkase ( uklad drutow ) i ryzyko drgan jest mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:01, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:52, 01 Sie 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Nie wiem jotes, może jeździłeś sam i wtedy te drgania są do zniesienia. Nie chodzi o puszczanie kiery bo po cholere i na pewno nie z pełnym obciążeniem. Bo gdy jadę z plecaczkiem i kuframi na full wypchanymi to nawet trzymając mocno kiere drgania są okropne. Zrobiłem na nich już około 2000km. Oczywiście wersja Z


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:57, 02 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jaster81 napisał:
Nie wiem jotes, może jeździłeś sam i wtedy te drgania są do zniesienia. Nie chodzi o puszczanie kiery bo po cholere i na pewno nie z pełnym obciążeniem. Bo gdy jadę z plecaczkiem i kuframi na full wypchanymi to nawet trzymając mocno kiere drgania są okropne. Zrobiłem na nich już około 2000km. Oczywiście wersja Z

Ja mam taką teorię, która niebawem zostanie może przeze mnie sprawdzona, że to nie Conti są kiepskie tylko Conti plus DL650 dają dziwne efekty shimmi w momencie poważnego zużycia elementów jezdnych motocykla.
Aktualnie użytkuje drugi komplet conti road attack 2 i mam shimmi w przedziale 50-70.
Rok wcześniej, ten sam model opon sprawował się bez zarzutu.

Tyle tylko, że mój tylny amortyzator powoli zmierza w kierunku śmierci naturalnej a sprężyna umarła już dawno. Aktualnie do jazdy solo sprężynę mam skręconą na maksa a i tak tył siada mi moim zdaniem za bardzo.
Geometria mojego motocykla przypomina trochę choppera.

W najbliższym czasie zamieniam zmienić tylny amortyzator na nowy zobaczymy czy to poprawi sytuację.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:34, 02 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Obalam Twoją teorię... Problemy shimmi w przypadku Conti TA raportowane są również na forach Varadero...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:43, 02 Sie 2012
jaster81
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 336
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno





Tak, w innych moto tez maja problemy wieksze lub mniejsze z drganiami kierownicy na tych oponach. Co do zuzycia to mam moto z przebiegiem 13 000km. Po prostu nieudany model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:30, 02 Sie 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1816
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





nieudany model ktory sie dobrze sprzedaje Wink

mimo ze na forum GS 1200 tez czytalem o problemach.

jaster, daj jeszcze raz wywazyc kolo, ewentualnie przesunac opone na feldze. najlepiej w jakims dobrym warszatcie ktory ma pojecie o motocyklach.

gdy to nie pomoze, reklamuj te opone! Conti albo wymienia albo daje w przypadkach zuzycia opony rzedu 50% nowa opone za bardzo mala doplata. moze z druga bedziesz zadowolony, bo opony naprawde nie sa zle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:09, 09 Sie 2012
New-v
A2

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Podpowiedzcie jeszcze raz proszę - dziś Hubert z motogum zasugerował mi (ze względy na moje w większości asfaltowe jeżdżenie) Michelin Pilot Road 3.
Express - też o nich pisałeś; jeździłeś na nich?
Wiem, że czego nie kupię, będzie lepsze od 4. letniej fabryki, którą teraz mam, ale po prostu lubię być przekonany co do moich wyborów Smile
Nie kombinować z szosówkami i wziąć EXP Tourance, czy jednak różnica w jeździe na typowej szosówce jest na tyle istotna, że pokusić się np. o te Pilot Road 3-ki?

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:08, 09 Sie 2012
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





MaG napisał:
Obalam Twoją teorię... Problemy shimmi w przypadku Conti TA raportowane są również na forach Varadero...Smile

Ano właśnie - kolega na KTM 990 SMT jest zachwycony Conti road attack 2.
i przy moich pytaniach tylko wybałuszył na mnie gały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:31, 09 Sie 2012
drzewo
A1

 
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sosnowiec





New-v napisał:
Podpowiedzcie jeszcze raz proszę - dziś Hubert z motogum zasugerował mi (ze względy na moje w większości asfaltowe jeżdżenie) Michelin Pilot Road 3.
Express - też o nich pisałeś; jeździłeś na nich?
Wiem, że czego nie kupię, będzie lepsze od 4. letniej fabryki, którą teraz mam, ale po prostu lubię być przekonany co do moich wyborów Smile
Nie kombinować z szosówkami i wziąć EXP Tourance, czy jednak różnica w jeździe na typowej szosówce jest na tyle istotna, że pokusić się np. o te Pilot Road 3-ki?


Pomyśl jeszcze o Pilot Road 2 - są lepsze na suchym Smile A tutaj masz opinie na temat Pilot Road 3.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:43, 10 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jeżeli faktycznie nie planujesz szutrów to PR3 czy PR2 będzie dobrym wyborem - opony "80/20" są zawsze jakimś kompromisem w stosunku do typowych szosówek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:46, 10 Sie 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





New-v napisał:
Podpowiedzcie jeszcze raz proszę - dziś Hubert z motogum zasugerował mi (ze względy na moje w większości asfaltowe jeżdżenie) Michelin Pilot Road 3.
Express - też o nich pisałeś; jeździłeś na nich?


V-Told lata na Miśkach Road - był zadowolony ZCTP.
Ja czytałem sporo pochlebnych wypowiedzi o nich.
Sam jeżdżę na Conti Road Attack (pierwsza wersja; mają już ponad 16 tys) i jestem bardzo zadowolony (z minimalnym zastrzeżeniem dotyczącym lekkich drgań przodu w zakresie 50-70 km/h).
Tył zaczyna wykazywać zużycie przez środek i pewnie pójdzie niedługo do wymiany; dodatkowo był kołkowany po gwoździu przywiezionym na zDLot do Rogoźna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:14, 10 Sie 2012
drzewo
A1

 
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sosnowiec





Miałem Road Attacki i nie wiem skąd pochwała dla tej opony. Była bardzo słaba, ślizgała się nawet przy redukcji biegu :/ Na mokrym tragedia. Teraz mam Angel ST i Pirelli ją miażdży na każdym polu. Dwójka podobno dużo lepsza, ale nie testowałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:32, 10 Sie 2012
New-v
A2

 
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Express, MaG, Drzewo - serdeczne dzięki za Wasze opinie.
Biorę Pilot Road 3, choć brzydkie jak noc Smile i zdam relację jak już trochę je pościeram.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:36, 10 Sie 2012
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja niedawno kupiłem Anakee 2 i jestem zachwycony. Moto nagle jakby zaczęlo się samo składać w zakrętach..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:31, 10 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





drzewo napisał:
Miałem Road Attacki i nie wiem skąd pochwała dla tej opony. Była bardzo słaba, ślizgała się nawet przy redukcji biegu :/ Na mokrym tragedia. Teraz mam Angel ST i Pirelli ją miażdży na każdym polu. Dwójka podobno dużo lepsza, ale nie testowałem.

Jesteś jak na razie jedyną osobą, która zarzuca RoadAttack brak przyczepności.
Ja obecnie ujeżdżam RoadAttack2 i jestem zachwycony.

Jeżeli chodzi o ślizganie przy redukcji to raczej kwestia umiejętności delikatnej redukcji.
Nawet w małym DL650 zerwanie przyczepności tyłu przy redukcji to żaden problem, niezależnie od opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:37, 10 Sie 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





drzewo napisał:
Miałem Road Attacki i nie wiem skąd pochwała dla tej opony. Była bardzo słaba, ślizgała się nawet przy redukcji biegu :/ Na mokrym tragedia. Teraz mam Angel ST i Pirelli ją miażdży na każdym polu.


Efekt przesiadki ze zuzytych na nowe?

Conti Road Attack mam od ich nowości - 3 rok są na motocyklu i mam zupełnie odmienne spostrzeżenia.
Na suchym jak przyklejona na mokrym co najmniej dobrze. Trwałość też oceniam dobrze, przód prawie jak nowy a tył jak 1000 to mało zużyty.

Ślizganie przy redukcji to tylko i wyłącznie wina kierownika - jak ostro zredukujesz i nie napędzisz silnika do odpowiednich obrotów to zwyczajnie blokujesz koło. Mając V-kę miedzy nogami, szczególnie dużą bardzo łatwo przyblokować koło i się nieźle ślizgnąć, a nawet wyrżnąć o asfalt w skrajnych przypadkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:19, 10 Sie 2012
drzewo
A1

 
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sosnowiec





nieprosty napisał:
Jesteś jak na razie jedyną osobą, która zarzuca RoadAttack brak przyczepności.
Ja obecnie ujeżdżam RoadAttack2 i jestem zachwycony.


Dwójki są lepsze. Ja pisałem o moich odczuciach na temat Road Attack 1.


express napisał:
Efekt przesiadki ze zuzytych na nowe?


W pewnym stopniu może i tak, ale pamiętam że nawet jak było na niej więcej niż połowe bieżnika to na ostrzejszych winklach potrafiły sobie odjeżdżać. Wtedy uznawałem to za normalne. Po przesiadce na Angelki rozgrzana opona jeszcze nigdy mi nie odjechałana na winklu.

express napisał:

Ślizganie przy redukcji to tylko i wyłącznie wina kierownika - jak ostro zredukujesz i nie napędzisz silnika do odpowiednich obrotów to zwyczajnie blokujesz koło. Mając V-kę miedzy nogami, szczególnie dużą bardzo łatwo przyblokować koło i się nieźle ślizgnąć, a nawet wyrżnąć o asfalt w skrajnych przypadkach.


Wtedy jeszcze nie wiedziałem nic na temat redukcji z międzygazem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drzewo dnia Pią 15:21, 10 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:29, 21 Wrz 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Podajcie koledzy namiary na sklep gdzie można zakupić micheliny i metzelery .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:50, 21 Wrz 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





ANDRZEJ napisał:
Podajcie koledzy namiary na sklep gdzie można zakupić micheliny i metzelery .


np. http://oponeo.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:00, 21 Wrz 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dziękuje bardzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W servisie doradzili mi zakup takich opon. A co wy na to ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin