VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia / Oświetlenie -> lampa tylna led
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
lampa tylna led
PostWysłany: Nie 2:01, 18 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





znalazłem taką fajną lampę do deela
tylko po kiego grzyba te kierunki tam wsadzili... nie dość że tak być nie może bo minimalna odległość miedzy kierunkami to chyba 30cm to jeszcze ledwo to widać przy stopie.
a taka fajna by była bez mrugaczy.
swoją drogą natchnęło mnie to już jakiś czas temu, ale dziś znowu widziałem audi s6 z ledami w tylnej lampie i to zadecydowało o budowie. Wykombinowałem sobie swoją lampę tylną na ledach,
tak wyglądała moja pierwsza, którą zrobiłem do tenerki(również po napotkaniu ww auta:))
zdjecie1
zdjęcie2

oto zdjęcia mojej lampy do deela
http://picasaweb.google.pl/konrad.krasinski/KTechLEDTailLamp?authkey=Gv1sRgCPWPr_P9kJ_gOA&feat=directlink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Nie 12:45, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:10, 18 Paź 2009
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Po co Ci to ? Nie lepiej wymienić żarówki na led w oryginalnej lampie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:33, 18 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





vpawel napisał:
Po co Ci to ? Nie lepiej wymienić żarówki na led w oryginalnej lampie ?

nie one są badziewne, próbowałem już...
widziałem wczoraj kolesia na moto z takimi żarówkami
w dzień nie było prawie widać pozycji...
koszt zrobienia takiej lampy to właściwie dwie żarówki z allegro.
a do tego sam decyduje jak jasno bedzie świecić.
diody to moja słabość i wole sam robić takie rzeczy jak sie da a nie jak niektorzy panowie z ADV- po co ? nie lepiej kupić na holanie i miec z bani? po to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:56, 18 Paź 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a nie mozna podlaczyc tej lampy nie podlaczajac kabli od kierunkow?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:18, 18 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





można ale zamiast żółtych mogliby wstawić czerwone, tzn żeby nie było w niej kierunków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:33, 18 Paź 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Dla mnie bomba. a samo przerobienie lamby , zeby tam wstawic Twoja magiczną płytke jak wygląda?

i z troche innej beczki,planujesz produkcje kierunkowskazów????
pozdro
micek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:38, 18 Paź 2009
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Kondziu, a co podświetleniem do kufra ? Very Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:12, 19 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a przepraszam grzesiu jest i czeka na montaż w sumie Wink
micek: być może Smile
przymierzam sie do zrobienia jakiegoś prototypu mrugaczy a co do montazu mojej wkladki to jeszcze nie wiem do konca ale chce tak zrobić żeby nie niszczyc org lampy, problem jedynie w rozklejeniu klosza i obudowy, ale juz to zrobiłem Smile
prawdopodobnie złapie na dwa kątowniczki takie małe i dwiema śrubkami do obudowy:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:33, 19 Paź 2009
Ryba
nieWYJEBYWALNY

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Mamy z Pawłem ledy wstawione zamiast żarówek i jest ok. Tylko trzeba dać to - http://sklep.ledy.pl/product_info.php?cPath=100_154&products_id=783

Cena 41,50 ale opłaca się bo zdaje egzamin. Mam to w moto i 2 samochodach. Polecam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:53, 19 Paź 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





tu macie, chyba bez kierunków: http://www.moto-akcesoria.pl/%C5%9Awiatlo-tylne-led-do-motocykla-suzuki-dl-650-1000v-strom,p,21593


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:55, 19 Paź 2009
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





O właśnie to chcialem zaproponować tylko nie miałem linka do strony.Montaż zajmuje 2 piwa i fajnie swieci. Znaczy się to co ma też Ryba.Mówie o samych żarówkach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Pon 21:58, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:56, 19 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





8 dych za zarowki do moto i to do tylu to lekka przesada. Zreszta nie bede owijac w bawelne na takie mnie nie stac, wole zrobic sam. lampy nie psuje, w kazdej chwili moge zdemontować.
koszt mojej zabawy to 35zl i cola. a i radoche mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:04, 20 Paź 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Fajna to ta lampa jest ale 200 z hakiem to im qwa nie dam, czy nie uważacie że te wszystkie zabawki to lekkie gadżeciarstwo lub i tandeciarstwo ?? Smile co wam żarówki w tylnej lampie przeszkadzają ?? Smile No może i modne, no ale jakby teraz weszła moda na noszenie zielono-czerwonego czirokeza na głowie to co, robimy wszyscy ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:13, 20 Paź 2009
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





Adamar napisał:
No może i modne, no ale jakby teraz weszła moda na noszenie zielono-czerwonego czirokeza na głowie to co, robimy wszyscy ??


ciężko byłoby założyć kask:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:37, 20 Paź 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





diody sa lepiej widoczne niż światło żarnikowe, ono ginie we mgle dużo szybciej niż diodowe, a diody strasznie mi sie podobają Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:13, 08 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Konra.dzik, mógłbyś zdać fotorelację jak to wszystko wygląda z zamontowaną już lampą?

Ja mam u siebie tę właśnie "bajerancką/gadżeciarską/tandeciarską" Very Happy. Nie zamierzam jej zmieniać, bardzo mi się podoba, kierunkowskazy w połączeniu ze standardowymi to bomba, awaryjne wywołują u mnie ogromną radość jak tylko je widzę. Problem z lampą jest taki, że jest najfajniejsza, kiedy się nie świeci - bo wydaje mi się, że te diody są słabo widoczne, a na pewno jest mała różnica między pozycją a stopem.

Szukam patentu jak by tu fajnie przerobić jeszcze inną lampę, pamiętam że gdzieś u amerykańców znalazłem taki tutorial, ale teraz ciężko mi go znaleźć, dlatego też ratuję się pytaniem do Ciebie Konra.dzik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:21, 09 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Uuu Wink ok postaram się coś napstrykać, ew jak chcesz to możemy sie spotkać gdzieś po trasie to sobie zobaczysz.
W ogóle to testuje teraz kształtowanie próżniowe plexi i może sobie od nowa cały odbłyśnik do tyłu zrobię a i o szkiełko czerwone się pokuszę, ale to jak mi się uda opanować tę sztukę gięcia plexi. wtedy na diodach smd będę robić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:00, 09 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Już mówię jak wygląda sprawa - ja jestem teraz na Mazurach. Mamy tu deela i beemkę ojca, do której to zakupił sobie drugą lampę celem przerobienia jej i dołożenia LEDów. Chcę mu pomóc i dlatego szukam jakiejś porady, lampę w jakiem temperaturze próbować rozkleić?

Ogólnie jestem ciekaw jak to u Ciebie wyszło, bo zastanawiam się czy taka przeróbka ma sens w sytuacji, kiedy zostawia się oryginalny, czerwony klosz Smile - czy naprawdę lepiej widać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:18, 09 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





czy lepiej.... ja nie wiem Very Happy nie widzę. Żart. Kumpel twierdzi że lepiej widać. Jak pisałem wyżej do ledów mam słabość ale wiem też że są sprawniejsze od żarówek. Ich światło nie ginie tak szybko, mają szybszy czas reakcji (rzędu 0.2 mikrosekundy), są lepiej widoczne ogólnie. Wszystko zależy czy zastosujesz jakiś odbłyśnik, czy czerwone szkło jest takie jak w deelu tzn bardziej gładkie czy jak w starym polonezie mocno perforowane, że żarówki nie widać.
Jeśli chodzi o temperaturę to najlepiej piekarnik 180-200st na dwie trzy minutki i w rękawicach próbować rozkleić. Powinno pójść.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 22:19, 09 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:57, 10 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





konra.dzik napisał:
Jeśli chodzi o temperaturę to najlepiej piekarnik 180-200st na dwie trzy minutki i w rękawicach próbować rozkleić. Powinno pójść.


... No i się stopiło przy jakichś 150. Części, w których w beemce siedzą migacze się zdeformowały i po zabawie Smile

Chyba trzeba będzie to teraz wyciąć, aby zdobyć sam klosz, a wnętrze lampy wraz z zaczepami z czegoś wyrzeźbić... Tylko z czego? Z drewna bym może i umiał, ale może się to średnio sprawdzić Very Happy

Miałby ktoś jakiś wykonalny pomysł z czego to zrobić?
Może i klosz można z plexi dorobić (problem tkwi w odpowiednim dogięciu)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:47, 10 Sie 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Ja to bym takie chciał dodatkowo:

http://www.youtube.com/watch?v=ZGNPH-uE8bk&NR=1

Ale z elektroniki jestem noga, a w sprzedaży nigdzie nie ma.

Ps: Wiem, wiem - przepisy. Jednakowoż zdrowie jest ważniejsze od przepisów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Wto 12:50, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:38, 10 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





j23j23j23 napisał:
Ja to bym takie chciał dodatkowo:

http://www.youtube.com/watch?v=ZGNPH-uE8bk&NR=1

Ale z elektroniki jestem noga, a w sprzedaży nigdzie nie ma.


Aaa, tak, znam to. Zdaje się, że jest to ten patent, który wyposażony jest w akcelerometr i mruga niezależnie od światła stopu, na zasadzie: jak tylko zwalniasz, to daje sygnał, że właśnie zwalniasz, np. podczas hamowania silnikiem.

Kosztuje to ponad $100. Fajny patent, ale ja bym nie kupił.

Chyba że produkują też takie, które po prostu mrugają na początku hamowania - ale to można sobie własną lampę przerobić na tej zasadzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:37, 10 Sie 2010
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Nieee to chyba tylko mruga na początku hamowania i później przestaje i tylko świeci mocniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:12, 10 Sie 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





V-Told napisał:
konra.dzik napisał:
Jeśli chodzi o temperaturę to najlepiej piekarnik 180-200st na dwie trzy minutki i w rękawicach próbować rozkleić. Powinno pójść.


... No i się stopiło przy jakichś 150. Części, w których w beemce siedzą migacze się zdeformowały i po zabawie Smile


Przerabiałem to samo na lampie od auta i efekt był identyczny Crying or Very sad

Następną rozklejałem już opalarką i po nagrzaniu na całym obwodzie w miejscu styku klosza z obudową rozeszła się bezproblemowo przy niewielkiej pomocy śrubokręta Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 10 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dziwne... kurcze zapomniałem napisać żeby nie używać funkcji grill...
W sumie ja rozklejałem lampę przednią od cbf 1000 w taki sposób i wsio było ok..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:30, 10 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





konra.dzik napisał:
Dziwne... kurcze zapomniałem napisać żeby nie używać funkcji grill...
W sumie ja rozklejałem lampę przednią od cbf 1000 w taki sposób i wsio było ok..


Ja wiem, lampa od DL w 160 stopniach rozkleja się bez problemu - tak pisał ten koleś, którego pokazówki teraz oczywiście nie mogę znaleźć. Lampa BMW jest jednak oporna Smile

Konra.dzik, załatwiłbyś jakąś fotkę swojej lampy? Mogę się odwdzięczyć zdjęciem swojej, jeśli to Cię uszczęśliwi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:59, 10 Sie 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





zaraz spróbuje coś zauploadować

o są Smile
kliknąć miniaturki należy




Edit:

Zrobiłem sobie nowy wkład do lampy tylnej
http://www.youtube.com/watch?v=OKeb1w_Uv5Q
W środku ramki też będą ledy tylko PLCC6 również do montażu powierzchniowego, 6-cio strukturowe o podwyższonej mocy. One będą pełniły funkcję stopu, a ramka rozjaśnia się tylko po to żeby głupio nie wyglądało.
Teraz jeszcze będzie gięcie czerwonej transparentnej plexy na klosz, ale to w wolnych chwilach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Wto 19:06, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
lampa tylna led
Forum VStromClub Strona Główna -> Oświetlenie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin