VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> DL1000 gaśnie na wolnych orotach po długiej trasie na wysoki
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL1000 gaśnie na wolnych orotach po długiej trasie na wysoki
PostWysłany: Czw 21:12, 12 Lip 2012
rlukomski
A1

 
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Panie, Panowie,

może ktoś mial/slyszal o podobym problemie i moze cos podpowiedziec:
DL1000 2006, na codzien zadnych klopotow, spalanie w trasie przy 180km/h 6,2 czyli lux, ale od tego sezonu ma dziwny objaw.
po dluzszej jezdzie na wysokich obrotach bez przerwy - np.: autostrada lodz-warszawa czy katowice-wroclaw, czyli ponad godzina na obrotach typu 5-6 tys. wjezdzam w miasto i ... nie trzyma niskich obrotow i gasnie.
walne mu kilka razy do 9000 obrotow i ... jak reka odjal (chociaz czasami musze zrobic to kilkanascie razy).
czy ktos sie z czyms takim spotkal?

mam power commandera3, zmienilem teraz mape na sport (bo moze ma za malo paliwka dostaje) ale nie mialem okazji jeszcze sprawdzic w trasie.

w suzuki zaczeli mi cos opowiadac, ze DLe1000 maja taki problem i cos sie tam odkreca zeby dostawal wiecej paliwa i problem znika. zastanawiam sie tylko czy nie zacznie mi wtedy palic po 10L/100km ???

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:54, 12 Lip 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Poczytaj.
Dzień dobry.


Który rok? Była akcja serwisowa związana z komputerami. Ale niech się kolejny raz litrowicze wypowiedzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:11, 13 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Litrowicz mówi: Kolega zacznie od odwiedzenia "Przywitalni". Taki zwyczaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:52, 14 Lip 2012
rlukomski
A1

 
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





witam,

co to jest "przywitalnia" ????

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:03, 14 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





rlukomski napisał:

co to jest "przywitalnia" ????


Przewiń w dół główną stronę forum...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:09, 21 Cze 2014
Jason
A1

 
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Dziś mnie to spotkało, 4 godziny na autostradzie, wszystko ok a w mieście zaczął przerywać, gasnąć itp. Szczególnie na luzie. Potem znowu na autostradzie ładnie przyspiesza, wkręca się na obroty a na jałowym znowu to samo. Co to, mam jeszcze przed sobą 500 km i chciałbym dojechać Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:48, 21 Cze 2014
jotto
A1

 
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Czasem też mi się to zdarza w moim litrze K2. Po ostrym pałowaniu i zatrzymaniu się gaśnie. Odpala, ale gaśnie po chwili. Przepałowanie go do 9k RPM naprawia sytuację.

Może to wina filtru paliwa?

edit: o kurcze, ale stary kotlet. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotto dnia Sob 22:49, 21 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:50, 12 Lip 2014
watson
A

 
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





U mnie było podobnie.
Wygląda na to, że objawy ustąpiły - wystarczyło parę razy pociągnąć pod czerwone.
Widać ten silnik nie lubi przesadnie delikatnej jazdy. Po kilku minutach ostrego grzania, przez ostatnie 1000 km objawy tzw "syndromu autostradowego" ustąpiły.

EDIT: no dobra, trochę bzdur napisałem, ten model ma po prostu kiepski TPS.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez watson dnia Wto 13:24, 19 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 19 Sie 2014
watson
A

 
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Temat jest dokładnie omówiony na Stromtrooperze.

Podane są tymczasowe działania zaradcze jak i ostateczne rozwiązanie problemu.

http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/81103-stalling-after-1-hour-ride.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL1000 gaśnie na wolnych orotach po długiej trasie na wysoki
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin