Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie kręci rozrusznik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pon 20:04, 30 Kwi 2012    Temat postu: Nie kręci rozrusznik

Witam.
Po dzisiejszej krótkiej przejażdżce schodzę do garażu przestawić moto. Włączam kluczyk, zegary przejechały, klamka sprzęgła, rozrusznik i... światła zgasły (normalne), słychać ziuuuuuu (normalne) - to wtryski czy coś - takie normalne brzęczenie, ale rozrusznik nie kręci.
Sprawdziłem:
- czujnik kosy
- czujnik sprzęgła
- kill switch
- włącznik rozrusznika ( miał ktoś na forum z tym kłopot)
- odłączyłem alarm
- poruszałem kostkami ( ale może nie tymi)
- naładowałem aku

co jeszcze mogę sprawdzić?
Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Pon 20:07, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pon 20:11, 30 Kwi 2012    Temat postu:

mozesz sprawdzic sam rozrusznik, podajac mu kablem +12V prosto na zacisk automatu rozrusznika, ewentualnie na przekaznik rozrusznika, bo moze tam tkwi problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BonQ
A1



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:10, 11 Lip 2012    Temat postu:

Witam, odgrzebuje temat.

Mianowicie kupiłem dziś dl-kę, 650 k7. Motocykl palił, jeździł nic się nie działo, u sprzedającego.

Suzi była zapakowana w środku małego busa, przymocowana pasami. W czasie powrotu już pod samym domem, prawdopodobnie jeden z pasów puścił, lub uciekła boczna podnóżka i motocykl bęcną na lewą stronę. Złamał się kierunek, ale po za tym motocykl nie ucierpiał wizualnie. Po wyprowadzeniu motocykla wsadziłem klucz do stacyjki, przekręciłem, wyłącznik silika w pozycji do startu, po czym zostało naciśnięte sprzęgło i naciśniecie przycisku rozruchu. Światła się przygasiły, ale rozrusznik nie zakręcił. (Stopka boczna była złożona, bieg neutralny) Doładowałem aku, ale nadal nic. Jestem strasznie zielony, bo motocykl dopiero co kupiłem, a tu taki pech. Prosiłbym o pomoc, jakiekolwiek informacje, albo po prostu o odwiedziny i choćby nawet zobaczenie co jest granę (Rejon małopolska, okolice Brzeska, dokładne info priv). Za pomoc postaram się odwdzięczyć na miejscu, lub na zlocie. Very Happy

Edit: Dodane parę mam nadzieje istotnych informacji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BonQ dnia Śro 21:13, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 21:29, 11 Lip 2012    Temat postu:

Pod siodłem w okolicy bezpieczników jest przekaźnik rozrusznika. Sprawdź czy robi "pyk!" jak wciskasz przycisk startera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BonQ
A1



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:37, 11 Lip 2012    Temat postu:

Niestety, żadne "pyk" nie było słyszalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyko
A



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:50, 11 Lip 2012    Temat postu:

Sprawdzałeś złączkę przy klamce sprzęgła? Po lewej glebie mogła się wypiąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BonQ
A1



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:33, 11 Lip 2012    Temat postu:

I co się okazało, handguard zagiął mi piny, musiałem go zdemontować i podpiąć złączkę o której powiedział Lyko, dzięki serdeczne, panowie, jak dotrę na zlot a mam zamiar, to na pewno piwko lub coś bardziej % się znajdzie dla was szczególnie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BonQ dnia Czw 1:48, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 20:50, 12 Lip 2012    Temat postu:

Dla potomnych: u mnie nieużywany od dwóch lat KillSwitch się zawiesił - kilkukrotne walenie w niego paluchem w bezsilnej złości pomogło,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 7:18, 13 Lip 2012    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
u mnie nieużywany od dwóch lat KillSwitch się zawiesił...
Organ nieużywany zanika. Czyli wniosek taki, że należy używać "killswitcha" Question Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 20:01, 13 Lip 2012    Temat postu:

Prawda, Hej!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Sob 21:50, 14 Lip 2012    Temat postu:

Jaca napisał:
j23j23j23 napisał:
u mnie nieużywany od dwóch lat KillSwitch się zawiesił...
Organ nieużywany zanika. Czyli wniosek taki, że należy używać "killswitcha" Question Wink


Jacuś to qwa wymyślił Smile
Jakieś doświadczenia życiowe czy cóś ?? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 8:31, 16 Lip 2012    Temat postu:

To nie Jaca wymyślił tylko Darwin... Karol, taki naukowiec, teoria ewolucji, te sprawy...SmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 11:36, 16 Lip 2012    Temat postu:

Adamar napisał:
Jakieś doświadczenia życiowe czy cóś ?? Smile
Z killswitchem? Nie za często ale czasem używam coby nie zaniemógł Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HsX
A1



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:35, 09 Lip 2013    Temat postu:

roadrunner napisał:
Pod siodłem w okolicy bezpieczników jest przekaźnik rozrusznika. Sprawdź czy robi "pyk!" jak wciskasz przycisk startera.



Mam ten sam problem.. a jak robi "pyk" to zdechł rozumiem.. też odpaliłem moto,wyłączyłem po chwili bo do kuferka saszetkę musiałem schowac i te same objawy,wariacja na desce i brak mozliwości odpalenia..ale jak podłacze drugi akumulator to działa... wina akumulatora czy przekaznika..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:54, 09 Lip 2013    Temat postu:

Ja mam rozdzielone kluczyki od stacyjki i kufrów, nienawidzę zapalać a potem gasić bo coś do kufra trzeba. to samo ze światłami w moto i autach, przekręcam kluczyk i światła palą, wciskam rozrusznik i gasną na chwilę- zabójstwo żarówek/palników... przerobiłem i zapalam sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HsX
A1



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:18, 09 Lip 2013    Temat postu:

Jak ogarnę co się stało to napewno też rozdziele,co nie zmienia faktu że moto zostało w pracy na parkingu a ja wróciłem do domu bez niego.. co do świateł to u mnie trzeba właczyc manualnie że tak powiem wiec nie ma obciążenia na aku..w auto też Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rysy
A



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 101
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/2

PostWysłany: Śro 9:57, 10 Lip 2013    Temat postu:

Ja miałem taki sam problem po zgaszeniu motocykla i ponownemu uruchomieniu, przygasły tylko światła i nić więcej. Okazało się że to była przyczyna czerwonego przełącznika nad rozrusznikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leciutki1
Motocyklista



Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice

PostWysłany: Pon 20:39, 10 Kwi 2017    Temat postu:

Odgrzeje kotleta tzn. rozrusznik.... Oczywiście daleko od domu zorganizowany wyjazd, zapalam, gaszę bo coś tam, odpalam i efekt jakby padł akumulator, chce kręcić ale brak mocy, po kilku próbach kompletna cisza.... no to dupa... padło aku... ale przecież wymieniłem profilaktycznie żeby uniknąć takich sytuacji.... Multimetr w łapy i sprawdzamy, stycznik rozrusznika, klika ale czy załącza? pomiar pokazuje że stycznik podaje dalej, no to chyba rozrusznik, pomiar na śrubie zasilającej rozrusznik, rozwiewa wątpliwości, napięcie pojawia się na zacisku rozrusznika, czyli poległ... Dobra trochę go oklepie... może złapie i złapał... ale tylko raz.... dalej już tylko odpalanie na pych... Moto prawie 70k km i skończyły się szczotki.... są 2 szt. jedna zgrzana do śruby przyłączeniowej, druga z podstawą szczotek...Kupiłem zrobiłem ale teraz już dwa razy pomyślę zanim zgaszę silnik....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur13
A1



Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Nie 9:29, 28 Maj 2017    Temat postu:

Szanowni,

po glebie parkingowej na lewa strone objawy jak w temacie. Zauważyłem, że klamka sprzęgła nie dochodziła do manetki tak blisko jak zwykle, blokował ją przełącznik świateł, kierunkowskazów itd. Jak go na siłę przesunąłem w prawo, bliżej środka moto, klamka sprzęgła doszła i rozrusznik zadziałał. Za to pozostała mi wolna przestrzeń około półtora cm pomiedzy manetką a rzeczonym przełącznikiem.... To chyba nie dobrze...??? ;-/

Pomocy!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 10:00, 28 Maj 2017    Temat postu:

bo pewnie zamiast przesunac przelacznik w prawo powiniens przesunac mocowanie lusterka i klamki sprzegla w lewo
edit;
te przelaczniki sa unieruchomione na kierownicy poprzez taki maly plastikowy wypust wchodzacy w otwor kierownicy. Jezeli na sile go przesuneles prawdopodobnie go zcielo. Gdyba Ci sie teraz luzowaly i przekrecalo mozesz rozkrecic i podlozyc troche tasmy dwustronnej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 10:46, 28 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur13
A1



Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Nie 13:36, 28 Maj 2017    Temat postu:

Pewnie jest jak piszesz. Dziękuję. Będe próbował dać w lewo w takim razie, tam musi być jakaś cywilizacja Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin