Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie odpala! Dl1000 k3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilix
A1



Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Czw 13:27, 30 Mar 2017    Temat postu: Nie odpala! Dl1000 k3

Witam szanowne grono. Podczas gdy silnik jest zimny zdarza się że motocykl nie chcę zapalić. Zapala się wówczas mrugająca kontrolka FI. Musze wówczas ponownie wył/wł przycisk wyłącznika awaryjnego czasami dwa razy i w końcu silnik łapie. Udało mi się zdiagnozować, że w tym czasie (gdy nie chce załapać) brak jest zasilania (sterowania) na przekaźnik pompy paliwa. Pomimo ze na początku pompę słychać około 3 sek. Jak jest ciepły to pali od strzała. Proszę o pomoc! Może ktoś miał taki przypadek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilix
A1



Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Pią 7:40, 31 Mar 2017    Temat postu:

Dodam jeszcze, że procedura startowa zachowana, brak błędów, kostki poczyszczone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 8:28, 31 Mar 2017    Temat postu:

Jak słychać pompę, to nie może być braku zasilania przekaźnika.
3 sekundy, to jest ok. Tak ma być.

Ps
Edytuj post jak Chcesz coś dopisać.
Takie są zasady, nie piszemy postów jednego pod drugim Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 9:17, 31 Mar 2017    Temat postu:

Czasami zdarza sie ze paliwo "sie cofa" w ukladzie i dlatego po dluzszym postoju nie odpala od razu.
Ja po zimie tez tak mialem wiec dobrowolnie dawalem pompie 2 razy popracowac i wtedy zapalal od razu.
Sprawdz przewody paliwowe, skoro to K3 to mozliwe ze ktorys jest spruchnialy i gdzies ciagnie powietrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilix
A1



Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Pią 10:51, 31 Mar 2017    Temat postu:

Może źle się wyraziłem. Pompa pracuje w momencie włączenia zapłonu 3 sekundy później się wyłącza. Powinna się włączyć podczas kręcenia silnikiem a się nie włącza. Może się mylę ale kolejne uruchomienie pompy paliwa następuje samoistnie przez ECM w sytuacji gdy wał korbowy jest obracany. Może więc szwankuje czujnik położenia wału korbowego? Chyba już wszystko sprawdziłem i nie mam pomysłu. Może zdemontuje jeszcze wył. awaryjny ten czerwony ale myślę że może być to bez związku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabar5
A1



Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 11:15, 31 Mar 2017    Temat postu:

Sprawdź dokładnie włącznik, bo może być tak, że jak jest potrzebny większy prąd (przy odpalaniu) to przestaje łączyć i dlatego nie masz napięcia na przekaźniku pompy paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vilix
A1



Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Pią 12:56, 31 Mar 2017    Temat postu:

Zrobiłem zworkę na kostce diagnostycznej i złapałem moment gdy nie chciał uruchomić no i niestety wyskoczył błąd c42. Dziwne ,że nie przechowywał tej informacji w pamięci komputera. Ściągam airboxa i jeszcze raz biorę się za sprawdzenie zielonej kostki bo już mi się pomysły kończą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:14, 31 Mar 2017    Temat postu:

Hej.
Raz tak miałem wszystkie złącza elektryczne przeczyściłem i temat zniknął.
Zaczął bym od tego.
Kup jakiś "kontakt spray" w sklepie z elektroniką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 13:17, 31 Mar 2017    Temat postu:

Polecam kolejny raz "Kontakt S" i "Kontakt U"
Rewelacyjny zestaw do styków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin