Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po przekręceniu kluczyka nieregularny problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wloczykij
A1



Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Pon 18:32, 05 Lis 2018    Temat postu: Po przekręceniu kluczyka nieregularny problem

Witam wszystkich serdecznie,

zaobserwowałem ostatnio u siebie mały problem (liczę że mały..), motocykl to DL1000 z 2003 roku.

Po przekręceniu kluczyka zawsze słychać taki charakterystyczny odgłos "bzyk", to chyba dźwięk wydawany przez pompę paliwa ? Jak plotę bzdury proszę o sprostowanie i oświecenie.

Nie mniej jednak czasem mi się zdarzy że przekręcam kluczyk i tego bzyku nie ma. Spróbuje kilka razy i w końcu jest Bzzzzyyk i można bez problemu uruchomić motocykl. Czasami dwa dni jazdy i zero problemów, a naglę 5 czy 6 razy muszę kręcić kluczykiem aby zaskoczyło.
Czy ktoś miał może taki problem lub może ktoś wie co może być przyczyną ?

Z góry dziękuję za pomocne informacje i rady.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NIKT
A2



Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 19:23, 05 Lis 2018    Temat postu:

Bez bzykania DL Ci nie odpala ? Very Happy
Na to jedna rada Razz
A teraz na serio ^^

Jak bzyka to moto odpala ?
Jak nie bzyka moto nie odpala ?

Od powoli padającej pompy paliwa, poprzez zaśniedziały przewód na wtyczce, czy luźne przewody na klemach akumulatora. zacząłbym od podniesienia kanapy i dokręcenia śrub na aku. A przez zimę zdjąć zbiornik i "odświerzyć styki" czyli rozpiąć i zapiąć wtyczki ponownie.

A powiedz czy gasisz moto z kluczyka czy czerwonym przyciskiem awaryjnym ?
Może w przełączniku awaryjnym dostała się wilgoć i robi psikusy (miałem tak z kierunkowskazem w innym moto co zaczął żyć własnym życiem) ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 522
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 20:44, 05 Lis 2018    Temat postu:

Ja tak miałem w tysiącu łącznie ze zgaśnięciem Moto na ślimaku autostrady
Zaobserwuj czego jeszcze nie ma jak nie bzyka
Zamiast kręcenia kluczykiem poruszaj kablami od stacyjki aż po kostkę pod chłodnicą.
Ta kostka lubi zaśniedzieć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 21:10, 05 Lis 2018    Temat postu:

Witaj Włóczykiju!!
Ja zaobserwowałem taką sytuację, zawsze wyłączam i załączam układ zasilania poprzez czerwony włącznik tzw "awaryjny"! I tak najpierw stacyjka na ON a potem włączam ten "czerwony przycisk" z PRAWEJ STRONY i pompa powinna zawsze odpalić i "zabzyczeć"!
Natomiast za pomocą stacyjki na pozycje ON przy włączonym wcześniej czerwony przycisku "awaryjnym" też powinieneś usłyszeć pracę pompy i wtłaczanie paliwa w kierunku gaźników (ok 3-5 sek).
A ta kostka o której pisze powyżej Herr GrzesiekK znajduję się dokładnie w tym miejscu: czyli dostaniesz się tam po demontażu baku, filtra powietrza i paru plastykach po bokach motocykla--->

Jest to kostka o kolorze czarnym pierwsza z prawej, ona jest podłączona do włącznika tzw "awaryjnego", i ta druga o kolorze zielonkawym (stacyjka, zasilanie układu) czyli druga od prawej, 3 to jest od klaksona, a czwarta żółtawa odpowiada za światła, kierunki, flesz!
Konkluzja: Ciebie interesuje CZARNA i ZIELONA KOSTKA!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wloczykij
A1



Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Niepołomice

PostWysłany: Wto 10:46, 06 Lis 2018    Temat postu:

Dzięki za informację, wszystkie tropy sprawdzę.

Z dziwnych rzeczy które ostatnio zauważyłem (bo cały czas poznaje ten motocykl mam go od 1000km dopiero), to na trasie po za tankowaniu, odpalam motocykl, a on po chwili gaśnie ?!!? Zaznaczam że był porządnie dogrzany i tak kilka razy odpalam, gaśnie, odpalam gaśnie. W końcu stwierdziłem odpalam i ruszam. Pojechałem dalej, po ok 150 km zjechałem na stację i wszystko gra ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wloczykij dnia Wto 10:47, 06 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Wto 14:07, 06 Lis 2018    Temat postu:

Zolw_Danziger napisał:
powinieneś usłyszeć pracę pompy i wtłaczanie paliwa w kierunku gaźników (ok 3-5 sek).


Shocked ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 15:50, 06 Lis 2018    Temat postu:

Że co, że jak.... Bo nie napisałem do wtrysków, proszę się nie czepiać o słowa wiadomo, ze chodzi o układ zasilania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Wto 16:37, 06 Lis 2018    Temat postu:

Zolw_Danziger napisał:
Że co, że jak.... Bo nie napisałem do wtrysków, proszę się nie czepiać o słowa wiadomo, ze chodzi o układ zasilania.


Twisted Evil proszę mi nie mówić czego mam się nie czepiać Wink

Żółwiu, Ty wiesz, ja wiem, ale nie każdy wie. Więc jak piszesz poradę to bądź precyzyjny Wink

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hmarek dnia Wto 16:38, 06 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin