Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ze spalaniem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emptymedal
A1



Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:08, 08 Cze 2012    Temat postu: Problem ze spalaniem.

Witam,

Od marca jestem Szczesliwym posiadaczem DL1000 K5

Jestem zaniepokojony jego spalaniem po miescie gdzie w porywach dochodzi do 11L/100km

Ale od poczatku

Po nabyciu motocykl przeszedl
- wymiane oleju i wymiane napedu i zebatek (16/42)
- regulacje przepustnic ( tps byl ok)


w trasie przy sredniej 140 pali do 5.7L/100

w miescie nie udalo mi sie zejsc ponizej 10L/100 przy zakresie obrotow w przedziale od 3k do 5K


Dodatkowo przy redukcji (z miedzygazem ) potrafi strzelic z wydechu.

Wczesniej strzelal z airboxa ale okazalo sie ze airbox byl zle osadzony na krućcu 1szego cylindra.

Filtr powietrza K&N
Świece Irydowe ( o nieznanym przebiegu)

co z tym zrobic?

Pozdrawiam Serdecznie
MEDAL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:26, 08 Cze 2012    Temat postu: Re: Problem ze spalaniem.

emptymedal napisał:

Wczesniej strzelal z airboxa ale okazalo sie ze airbox byl zle osadzony na krućcu 1szego cylindra.


Pierwszego, czyli tego bliżej reflektora?
11 litrów to zdecydowanie za dużo, u mnie nie przekracza na ogół 8,5/100km w mieście. Normalnie zamykam się w 8, a rzadko powoli jeżdżę. Może jakimś cudem popełniasz błąd w rachunkach? Tankując do pełna powinieneś mieć nieduże odstępstwa, na pewno nie wyniki 10+ litrów.

Może masz wyciek paliwa? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Pon 17:44, 11 Cze 2012    Temat postu:

Kolega miał podobny problem, tyle że w CBR...
Okazalo się, że jakiś magik zmienił tarczę w zegarach na taką z km. A sprzęt był angielski, i liczył przebieg w milach Smile
Nie zaniża Ci przypadkiem wskazań przebiegu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emptymedal
A1



Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:12, 13 Cze 2012    Temat postu:

Ciężko stwierdzic, tarcze mam w milach i przebieg tez w milach,
pierwsza kreska wskaznika paliwa znika po ok 15-20 mil po miescie.
W trasie pierwsza znika po ok 45-55 mil.

Wycieku paliwa nie stwierdzilem.

ale strzelanie sie zdarza czesciej i wczoraj wypadl jeden zaplon przy redukcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emptymedal dnia Śro 16:13, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Śro 16:50, 13 Cze 2012    Temat postu:

To trzeba by chyba pomyśleć, żeby jakieś usztywnienie na prawy nadgarstek zapodać Very Happy
Ja też uczę się jak spalić mniej Smile Ale jak to zrobić, kiedy to takie fajne jest Very Happy
5,7 w trasie, 11 po mieście. Średnio Ci wychodzi między 7 i 8 l /100 km więc wydaje mi się, że to normalne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emptymedal
A1



Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:24, 14 Cze 2012    Temat postu:

Dziś znów rozebrałem DLa.

Wygląda na to ze górne przepustnice otwierają się dopiero ok 7-8k obrotów( poniżej są zamknięte).

Jak dla mnie wygląda na to ze dostaje za mało powietrza i efekt jest ze po mieście jeżdżę non stop na ssaniu.

Chyba będzie trzeba podpiąć go pod komputer....

I teraz pytanie gdzie w warszawie mógłbym to zrobić.

M


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin