VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie -> PROBLEMY Z MOTO
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PROBLEMY Z MOTO
PostWysłany: Wto 1:25, 25 Wrz 2007
PETER
Gość

 





Witam wszystkich posiadaczy dl tez jezdze takim motocyklem jest ok jednak moje oczekiwania sa troche inne więc nie wiem jak długo będe go miał mimo wszystko sprzet mi sie podoba a jeszcze bardziej mojej lepszej połowie (plecaczek) mam z nim mały problem moze pomozecie prz wyjazdach gdzies dalej przekraczając dozwolone predkosci po jakimś czasie zaczyna pracowac tak jakby na jednym cylindrze dzieje się t najcześciej jak jest mokro lub zimnojezeli latam tylko na krutkich odcinkach to nie występuje ten obiaw narazie rada jest dosc długa orzerwa w podruzy ok 30min. i ustępuje dolegliwośc co jescze najbardziej odczuwalna prz jezdzie ze stała prędkoscia jezeli odkręcam moto idzie do przodu jakby było wszystko ok pozdrawiam PETER DL 1000 ROK 2002
Re: PROBLEMY Z MOTO
PostWysłany: Wto 10:14, 25 Wrz 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





PETER napisał:
Witam wszystkich posiadaczy dl tez jezdze takim motocyklem jest ok jednak moje oczekiwania sa troche inne więc nie wiem jak długo będe go miał mimo wszystko sprzet mi sie podoba a jeszcze bardziej mojej lepszej połowie (plecaczek) mam z nim mały problem moze pomozecie prz wyjazdach gdzies dalej przekraczając dozwolone predkosci po jakimś czasie zaczyna pracowac tak jakby na jednym cylindrze dzieje się t najcześciej jak jest mokro lub zimnojezeli latam tylko na krutkich odcinkach to nie występuje ten obiaw narazie rada jest dosc długa orzerwa w podruzy ok 30min. i ustępuje dolegliwośc co jescze najbardziej odczuwalna prz jezdzie ze stała prędkoscia jezeli odkręcam moto idzie do przodu jakby było wszystko ok pozdrawiam PETER DL 1000 ROK 2002

znamy ten problem w niektórych rocznikach fabrycznie spierd...ne były moduły sterujące i najlepiej je wymienić, chociaż i bez tego problemy te można ograniczyć do minimum tak aby nie były odczówalne to jest:
- wymiana cybabtów na dolotach powietrza - wymiń je na takie jop twuju mać i dobrze podokręcej - orginalne nie trzymają w sposób należyty
- polecam reglacje w aso i wgranie nowych map zapłonu - wszystko to metodą prób i błędów raz dodać 5 raz odjąc 10 w różnych prędkościach obrotowych
- sprawdź swiece i ewentualnie wymień
droższe rozwiązania zastosowane przez Michała:
- power comander
- wymiana modułu sterującego + nowe mapy zapłonu
- usunięcie przepustnic pow.
powyższe 3 najlepiej skonsultuj z Michałem on to wszystko zrobił i ma doświadzczenie z przebiegiem i parametrami. Dodatkowo VPaweł napewno Ci doradzi co i jak we własnym zakresie
poz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:00, 25 Wrz 2007
Gość

 





Nie Hubert ! To nie to ! Ten DL jest z 2002.Ma inny komputer.Tego rocznika nie dotyczy nasza przypadłość.
Co znaczy "pracuje jak na 1 cylindrze" ?Taki słaby ?Nie równo pracuje ?Jak dodasz gazu to nie przyspiesza ?Co z obrotami ?
Napisz więcej.
PostWysłany: Wto 19:02, 25 Wrz 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Powyższe zapytanie jest moje.Komp sam mnie wylogował


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:03, 25 Wrz 2007
PETER
Gość

 





wygląda to tak po dłuższej jezdzie ok 150 200 km nocą lub w deszczu z duza prędkoscia pierwszym objawem jest brak wolnych obrotów po zatrzymaniu motocykla obroty silnika powoli spadaja az do zera do zatzymania silnika drugim objawem jest przerywanie szarpanie podczas jazdy ze stała predkoscia obiawy znikaja jezeli odkrece gaz ale po ustaleniu predkości znowu szarpie (na starych swiecach i na nowych ) nie wystepuje ten problem podczas jazdy po miescie bez względu na pogode i ilośc km ale sa czeste przystanki raz podczas deszczu zatrzymałem się na cpn i kombinowałem ze moze jak pochodzi troche to mu przejdzie , ustalanie wolnych obrotów gazem potem przegazówka i znów wolne efekt był taki ze przednia rura rozgrzała sie do czerwonosci nic nie pomagało jakos doczłapalem sie do nastepnej stacij papieros chwla przerwy i zjawisko znikneło jak reka odjoł mysle ze udało mi sie cos opisac natomiast problem wydaje mi sie ciekawy z natury technicznej w serwisie nie chca ze mna po nocach jezdzic po 200 km ps ostatnio zrobiłem ok 150 km na zlocik, niestety nie mogłem zostac obowiazki ,i nic jak wracałem to po ok 80 km pokazało sie postałem na stacij zapaliłem fajeczke i przeszło ja wiem że moge poprostu przepalac fajeczke co jkis czas ale to ja bym chciał o tym decydowac pozdro PETER
PostWysłany: Śro 7:34, 26 Wrz 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Problem dotyczy elektryki.Koło akumulatora masz komputer stetrujący.Odłącz akumulator(skasuje ci się zegar)i go wyjmij.Odłącz czarny modół.Sprawdź gniazdo od strony motocykla.Wyczyść styki.Problem powinien ustąpić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PROBLEMY Z MOTO
Forum VStromClub Strona Główna -> Usterki i awarie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin