Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ROZLADOWANY AKUMULATOR czy co innego ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 10:30, 08 Wrz 2017    Temat postu: ROZLADOWANY AKUMULATOR czy co innego ???

Witam wszystkich
,, i u mnie zrobil sie klopot .. sezon trwa a moto unieruchomione w garażu ... ale od początku .. cały czas śmigałem nie zauważyłem żadnych istotnych usterek związanych z prądem czy aku .. praktycznie codziennie było jeżdżone średnio po 100-200 km az wyjechałem z rodzinka na urlop 9 dni zostawiając moto w garażu .. wczoraj po tych kilku dniach zastoju chciałem pośmigać przekręcam kluczyk i zero nawet kontrolki sie nie zapaliły.. patrze na lampy i widzę ledwo ledwo świecące żarówki .. wic pomierzyłem na klemach napięcie i bylo cos w okolicach 6V wiec zabrałem sie za ladowanie ... ladowalo calo noc i napięcie na AKU 12,1 (chyba tez cos malo?) ale podłączyłem przekręcam kluczyk i jest jakby lepiej wskaźniki sie zapaliły , zegarfy itd .. ale cos jakby slabo .. próbuje odpalić a tu lipa znów to samo zero ledwo rozrusznik drgnie .. a czesem tylko prztykanie/strzelanie bendiksa i do tego jakby jakieś załączanie i strzelanie przekaźników ... nie wiem za bardzo od czego zaczac czy od wymiany aku bo fakt jest to juz stara zelka ... juz mialem jechac po nowy aku ale spróbowałem jeszcze na numer awaryjnego podlaczenia przez kable samochodowe do akumulatora samochodowego i to samo ... strzelanie bendiksa i od czasu do czasu bardzo ciezkie krecenie rozrusznikiem .. jakby totalnie byl zbyt slaby prad rozruchowy .. wiec wstrzymalem sie z zakupem noweej zelki ...
i moje pytanie od czego zaczac zabawe ???? Jakies pomysly ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 10:44, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 11:02, 08 Wrz 2017    Temat postu:

kupuj nowy akumulator.
jezeli rozladowal sie do 6 V to marne szanse aby go uratowac, ( nie wiem jaka masz ladowarke )
z akumulatorem ktory "nie przyjmuje pradu" ciezko odpalic nawet z kabli
(napiecie nie jest przekazywane dalej na rozrusznik )
Musialbys podpiac kable bezposrednio na klemy motocykla, ale uwazaj na dobry kontakt ( straty napiecia )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 11:03, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 11:28, 08 Wrz 2017    Temat postu:

jotes napisał:
kupuj nowy akumulator.
jezeli rozladowal sie do 6 V to marne szanse aby go uratowac, ( nie wiem jaka masz ladowarke )
z akumulatorem ktory "nie przyjmuje pradu" ciezko odpalic nawet z kabli
(napiecie nie jest przekazywane dalej na rozrusznik )
Musialbys podpiac kable bezposrednio na klemy motocykla, ale uwazaj na dobry kontakt ( straty napiecia )



Hej ! No wlasnie nawet ten prostownik automatyczny nie zaskakiwal bo od 10V mozna go wprowadzic w tryb motocyklowy .. ale najpierw go troche potraktowalem kablami bezposrednio podlaczajac do auta i jak sie lekko naladowal do +10 wprowadzilem go w tryb motocyklowy tzw. wolnego ladowania na prostowniku (to jest ten lidlowski Automatyczny / elektroniczny ... jest tam tryb motocyklowy wiec pewnie do zelowych to jest ) .. i przez cala noc byl ladowany ale tak jak pisalem wczesniej lipa ... sprawdzajac napiecie podczas proby zastartowania z rozrusznika spada z 12 V na gdzies w okolicach 5-5,5 V swiatla glowne i kontrolki na pulpicie gasna i zaczyna strzelac bendiks + chyba jakis przekaznik ....czyli co ?? .. aku na bank do wymiany ? czy cos jeszcze dodatkowego po drodze ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 11:32, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czekol
A



Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn

PostWysłany: Pią 12:16, 08 Wrz 2017    Temat postu:

aku na bank, a czy cos dodtakowego to sie okaże....
jeśli wczesniej bylo ok to raczej nie. Ewentulanie gdzies moze być jakies zwarcie, które spowodowało tak głebokie rozładowanie aku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 12:28, 08 Wrz 2017    Temat postu:

no wlasnie gdzie tego zwarcia ewntualnego szukac ... i jak ..zakladalem ostatnio z mesiac temu gniazdo zapalniczki i wieszlem dodatkowe oswietkenie LED 10Wx2 szt ale przejezdzilem na tym co najmniej 1,5K i wszystko gralo na cacy ...kable byly lutowane ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 12:31, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 13:01, 08 Wrz 2017    Temat postu:

wildschek napisał:


bylo cos w okolicach 6V wiec zabrałem sie za ladowanie ... ladowalo calo noc i napięcie na AKU 12,1 (chyba tez cos malo?)

[...] bo fakt jest to juz stara zelka


wildschek napisał:

podczas proby zastartowania z rozrusznika spada z 12 V na gdzies w okolicach 5-5,5 V swiatla glowne i kontrolki na pulpicie gasna i zaczyna strzelac bendiks + chyba jakis przekaznik ....czyli co ?? .. aku na bank do wymiany ?


przeciez sam sobie odpowiadasz.
czego jeszcze oczekujesz.? ze ktos ze szklana kula zajrzy w bebechy Twojego aku ?
Zasiarczony jest. Bez kuli widac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czekol
A



Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn

PostWysłany: Pią 15:32, 08 Wrz 2017    Temat postu:

wsadź nowe aku, podepnij jedną kleme przez amperomierz i bedziesz widział czy prąd ucieka na wyłaczonych wszystkich odbiornikach...

Moze miałeś załączony jakiś alarm, który tak rozładował zużyty już akumulator....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 16:42, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Probowalem ho uruchomic przez zwykly akumulator samochodowy wyviagniety z auta ... I to samo slychac ze pompa sie wlacza kontrolki sie pala a przy probie zastartowania wszystko siada i slychac tyllo takie tyrkotamie gdzies na ktoryms przekazniku zaraz kolo akumulatora ...czy na akumulatorze samochodowym zdrowym tez tak bedzie sie zachowywal jak na tym rozladowanym ??? Bylem juz za nowym aku ale sa takie szajse za 150 zl jakas chinszczyzna ze szkoda kipowac i trzeba sciaagnac przez allegrosza ...ale niepokoi mnie ze nawet niechce zakrecic przez aku samochodowe ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 16:43, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 16:49, 08 Wrz 2017    Temat postu:

a jak podlaczyles ten samochodowy. Masz dobre grube kable z porzadnymi obustronnymi metalowymi zaciskami ?
Pisalem Ci ze straty w przybaku slabego kontaktu sa bardzo duze i dlatego nie przechodzi pelen prad na rozrusznik.
czasami nawet zle dokrecona klama potrafi taki figiel splatac
To terkotanie to typowy objaw zbyt malego napiecia

edit. jak chcesz ze spokojniejsza glowa kupowac nowy to sprawdz jeszcze przewody przy rozruszniku - szczegolnie minusowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 16:53, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 16:52, 08 Wrz 2017    Temat postu:

No tak polaczylem przez kable samochodowe do odpalania z porzadnymi silnymi zaciskami ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 16:53, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 16:55, 08 Wrz 2017    Temat postu:

to jak masz jak to zmierz z ciekawosci napiecie przy rozruchu za zaciskami.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 16:56, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 17:16, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Ale za zaciskami kabli ? Czy na klemach ... Bo kable podlaczylem bezposrednio do klem w moto ... W sumie akumulator samochodowy podlaczylem dla testu z wpietym akumulatorem w moto ... O drugi test przy wyciagnietym aku na bezposrednio podlaczenie do klem ...dla obydwu przpadkow nic ...wszysko niby ok tylko przy rozruchu przygasa na maksa i tyrkocze gdzies na przekazniku... A rozrusznik ani drgnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 18:00, 08 Wrz 2017    Temat postu:

za zaciskami kabli czyli na klemach motocykla. Aby sie dowiedziec ile napiecia dostaje sie z akumulatora samochodowego poprzez kable i klemy motocykla do startera.
Dalej typuje ze strata napiecia jest zbyt duza.

Motocyklowy aku mozesz pominac. tylko przeszkadza.

Edit:
Kup nowy akumulator , skrec porzadnie klemy i moto odpali. To jest V ka , potrzeba juz troche sily Wink

Ewentualnie mozesz doladowac na maxa ten padniety aku i sprobowac na zapych.
ja tak swojego zapalalem na 2 ce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 18:06, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 18:05, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Jade do garazu jeszcze raz to podpiac i pomierzyc bezposrednio z aku samochodowego ...zaczyna mmie to movno wk.. Moto odpalalo nie bylo problemu zostawione na kilka dni i nie wiadomo o co chodzi ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 18:07, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Jak sam piszesz ze aku stare to kiedys musialo pasc. Mi padl kiedys na pstoju w trasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 18:33, 08 Wrz 2017    Temat postu:

No tak fakt ..ale dlaczego nie startuje z samochodowego ...tylko przekaznik rozrusznika terkocze ...teraz zmierzylem napiecie rozruchowe podpietego aku z auta i na podpietym jest 12.47 na wlaczonej stacyjce ze swiatlami glownymi i zalaczonym przelaczniku jest 10.25 v a jak nacisne starter. I zaczyna tyrkotac przekaznik to spada na 4.99 v ...podpiete tyllo na kablach do aku o parametrach 720A 70 Ah 12 V ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Pią 19:09, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 20:48, 08 Wrz 2017    Temat postu:

kurcze ale ty niedowiarek jestes.
Pisalem Ci ze straty sa duze. Jaka masz powierzchnie styku klem z zaciskami?
gora milimetry 2
Jezeli nastepuje duzy pobor pradu a rozrusznik bierze troche (nie ma dlatego bezpiecznika i zobacz jaka srednice maja przewody do rozrusznika ) to nie ma uja zeby starczylo zakrecic.

jeszcze raz
kup nowe aku , skrec porzadnie klemy i bdzie hulalo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 20:55, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią 20:55, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Bendiks lub połączenia na rozruszniku. Sprawdź główne kable i połączenia te prądowe (grube). Nie wiem gdzie mierzysz to napięcie. Komutator rozrusznika może też mieć zwarcie. Stawiam na bendiks lub komutator rozrusznika. Uszkodzenie cel akumulatora się zdarza ale podłączenie do klem aku samochodowego powinno wyeliminować tą awarię. Sprawdź omomierzem w stanie spoczynku rezystancję układu. Wyłączona stacyjka. Powinna być duża, powyżej MOm. Pobór jałowy tzn. bez włączonych odbiorników szeregowo wpiętego amperomierza do obwodu nie powinien wskazać więcej jak 50 mA nawet przy włączonym alarmie jeśli masz. Akumulator sprawny daje napięcie jałowe (bez obciążenia) co najmniej 12,2 V siły elektromotorycznej. Podczas ładowania to 12,8 - 14,3 V. Spróbuj na biegu toczyć moto i włączyć rozrusznik (nie wiem czy się uda bo sprzęgło trzeba wcisnąć- nie próbowałem w V-strom ale w starych moto działa) by zgwałcić ustawienie rozrusznika. Może być przysmażony w tej pozycji gdy nie odpuścił mechanicznie poprzednio. Zdarzało się to w Ładach szczególnie i Krazach. Coś mogło tam wpaść i zablokować. Działaj i daj znać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 21:18, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Jutro z rana smigne po nowy aku ...problem ze nie ma tu z czego wybierac ale jakies exide sa... To v_ka ktora potrzebuje silnego aku i boje sie ze te exide ni dadza rady ... Ale chlopaki ponoc maja i 3 sezony ...Dam znac co dalej w temacie ...dzieki za rady...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 21:32, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Exide to jeden z najwiekszych producentow na swiecie i produkuje akumulatory do ponad polowy samochodow na swiecie.
Tylko producenci aut sprzedaja je pod wlasna marka.
Mam w swoim samochodzie 950 amperowa i i moge polecic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 21:33, 08 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 21:46, 08 Wrz 2017    Temat postu:

Panowie a ile trzeba ladowac takie aku po zalaniu ...slyszlem ze sa one sucholadowane i wystarczy z 1h ... Mam ten prostownik lidlowski automatyczny jest tam tryb moyocyklowy czy mozna tym czyms ladowac zelowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Sob 11:09, 09 Wrz 2017    Temat postu:

Uwaga ...moje moto kreci...faktycznie to padniety akumulator byl przyczyna tego tyrkotania na przekazniku ...wielkie dzieki za pomoc ...poxostaje dslej otwarte pytanie co tak szybko ho rozladowalo tzn 9 dni bez jazdy ale gosc go orzemierzyl powiedzial ze nie trzyma pradu i ze jest padnieta cela ...kupilem tuborga ponoc dobry 22pA 12A 12 v jeszcze raz dzieki i pzdr

Od razu sprawdzilem napiecie ladowania miernik pokazuje na wolnych obrotach 13.6 a na 5K 14.3 co kolwiek by to znaczyło...chyba jest ladowanie ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Sob 11:14, 09 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_J
Motocyklista



Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic

PostWysłany: Nie 4:48, 10 Wrz 2017    Temat postu:

wildschek napisał:
Od razu sprawdzilem napiecie ladowania miernik pokazuje na wolnych obrotach 13.6 a na 5K 14.3 co kolwiek by to znaczyło...

Wygląda na to, że jest ładowanie, aczkolwiek trzeba by jeszcze pomierzyć akumulator prądowo pod obciążeniem. Natomiast padającemu akumulatorowi się nie ma co dziwić - takie się teraz g... produkuje, żeby sztucznie napędzać gospodarkę. Gdy byłem młody i piękny Polską rządziły małe fiaty - większość od nowości miała fabryczny akumulator, na którym potrafiła jeździć 20 lat. Dziś czas życia akumulatora to 2-3 lata...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 22:14, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Widać nie masz z elektryką wiele wspólnego. Wymiana akku pomogła. To dobrze. Z danych wynika że ładowanie i po stronie motocykla jest ok. Co do marki akku się nie wypowiadam bo to brand a nie wytwórca. Jak zazimujesz moto to wypnij, naładuj i do domu wynieś na sen zimowy jeśli nie masz ciepłego garażu. Przed sezonem ładowanko i sezon masz bez stresu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pon 21:26, 11 Wrz 2017    Temat postu:

Jeszcze raz dzieki ..wczoraj polatalem ze 350 km i wszystko gra ..dzis sprawdzalem trzyma aku ze chej..wiec jak narazie wyglada ze temat rozwiazany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin