Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swiatło STOP przod tyl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miszaleo
A1



Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PODKARPACKIE

PostWysłany: Pon 20:57, 15 Kwi 2013    Temat postu: Swiatło STOP przod tyl

jak w temacie mam mianowicie problem ze stopem przednim tz tyl dziala a przod nie z mozliwoscią prob i bledow sprobowalem mowiac przez zwarcie kabli zeby wykluczyc czujnik ale dalej nic czyli brak jakiej kolwiek reakcji
pytanie czy jest jakis bezpiecznik co trzeba sprawdzic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miszaleo dnia Pon 21:02, 15 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 23:04, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Najlepiej najpierw zaopatrzyć się w serwisówkę Wink bo pomaga samemu ogarnąć schemat, bezpieczniki, złączki itp.
Serwisówka mówi, że jeden i ten sam bezpiecznik obsługuje oba hamulce (tzn przód i tył), oraz grzane manetki. Jeżeli więc masz tył, to nie może to być wina bezpiecznika, bo wtedy i tył musiałby nie działać.
Dalej sprawdziłbym złączkę od prawego zestawu przełączników, bo w niej są ukryte przewody od przedniego hamulca. Są to przewody:
pomarańczowy z zielonym paskiem Arrow Czarny z czerwonym paskiem
oraz
Biały z czarnym paskiem Arrow czarny z niebieskim paskiem

Tam spróbuj zwierać, a jak nie zadziała to dokładnie oglądaj wiązki. Byc może są gdzieś przerwane kable.

(napisałem wg schematu do DL 650 K4)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:46, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Automat stopu przy klamce, takie cykajło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OptimisticSailor
A2



Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 6:53, 17 Kwi 2013    Temat postu:

Popieram Kontra.dzika u mnie viadrze były takie same objawy i wymiana pomogła Smile
Link do cuda > [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciey
A1



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz-Laskowice

PostWysłany: Nie 14:48, 12 Maj 2013    Temat postu:

Podepnę się pod temat..motocykl DL 1000 K5 stop tylnego hamulca jest, przedniego nie ma Sad ..czujnik przy klamce sprawdzony miernikiem-teoretycznie działa..prąd do czujnika dochodzi ok.4,5 V ??Czy tak ma być?Gdzie lecą te kable od czujnika?Jest jakiś przekaźnik-kostka?Podpowie ktoś w którym miejscu?Awaria pojawiła się po umyciu moto Confused ..rozebrałem cały zad-wyczyściłem i wypsikałem isolem kostkę pod zadupkiem, ale nie pomogło.. Mad ..czy jak zmostkuję kabelki od czujnika kawałkiem drucika, to stop powinien się zaświecić?Bo tak robiłem i lipa..przypomnę dopływa do czujnika niecałe 5V..
Pomóżcie Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 16:07, 12 Maj 2013    Temat postu:

W DL masz prostą instalację.
Maciey napisał:
prąd do czujnika dochodzi ok.4,5 V ??Czy tak ma być?

Na wejściu do czujnika powinieneś mieć to samo co na akumulatorze, czyli ok 12-13V.
Maciey napisał:
czy jak zmostkuję kabelki od czujnika kawałkiem drucika, to stop powinien się zaświecić?

Po zwarciu światła powinny się zapalić.

Sprawdź kostkę pod zbiornikiem/za chłodnicą która łączy instalację w moto z prawym zestawem przełączników na kierownicy. Obstawiam, że to tam Wink .
Najlepiej odkręć:
1. prawy plastik
2. chłodnicę od bloku silnika
Wtedy powinieneś zobaczyć kilka kostek. Jedna z nich to winowajca Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciey
A1



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz-Laskowice

PostWysłany: Nie 16:37, 12 Maj 2013    Temat postu:

miotacztruskawek Wielkie dzięki Exclamation Exclamation Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:21, 12 Maj 2013    Temat postu:

A nie koniecznie z tymi prądami, schematu nie przeglądałem jeszcze, ale może to być tylko sygnałówka dla przekaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 20:11, 12 Maj 2013    Temat postu:

konra.dzik napisał:
A nie koniecznie z tymi prądami, schematu nie przeglądałem jeszcze, ale może to być tylko sygnałówka dla przekaźnika.


Nie jest, stop jest załączany bezpośrednio przez "krańcówki"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:54, 13 Maj 2013    Temat postu:

Prąd 4,5V? Umarł w butach Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawekk
A



Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 9:02, 13 Maj 2013    Temat postu:

Miałem podobny problem, u mnie to była kostka nad chłodnicą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciey
A1



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jelcz-Laskowice

PostWysłany: Wto 19:17, 14 Maj 2013    Temat postu:

Dokładnie..kostka za chłodnicą zaśniedziała-cała zielona.. Confused isol zrobił swoje Laughing i.....wszystko działa Cool Cool dzięki za podpowiedzi Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 19:56, 14 Maj 2013    Temat postu:

Jak zielone, to zastanowiłbym się nad wymianą.
W zeszłym roku też czyściłem styki, poszedł najmocniejszy Kontakt jaki był (Kontakt 60), a po miesiącu wyprowadzam maszynę z garażu, a ona nic... Kompletny brak reakcji na kluczyk w stacyjce... Poszła wtedy kostka od stacyjki. Nie bawiłem się już w rewitalizację, tylko wymieniałem na coś w tym stylu, tylko o odpowiedniej liczbie styków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 10:24, 05 Lip 2015    Temat postu:

Potwierdzam problem przedniego nie działajacego światła stop leży w kostkach za chłodnica cieczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Nie 14:00, 15 Kwi 2018    Temat postu:

a w której konkretnie bo też boksuje się z tematem i jako że kable z krańcówki idą do czarnej to ją przejżałem ale to nie to co go boli Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin