Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zużycie oleju w nowym moto

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwilu
A



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 23:15, 19 Cze 2008    Temat postu: zużycie oleju w nowym moto

Panowie mam pytanko (dl 650) nowe moto, po przejechaniu 1000 km oczywiście wymiana w serwisie oleju i filtrów + regulacje, teraz po wymianie zrobiłem około 2000 km i zużył mi 0,5 L oleju.

Napiszcie czy to jest normalne ?

pozdrawiam Dwilu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 6:13, 20 Cze 2008    Temat postu: Re: zużycie oleju w nowym moto

dwilu napisał:
Panowie mam pytanko (dl 650) nowe moto, po przejechaniu 1000 km oczywiście wymiana w serwisie oleju i filtrów + regulacje, teraz po wymianie zrobiłem około 2000 km i zużył mi 0,5 L oleju.


tez tak mialem, jeszcze do tego to co zostalo zmienilo kolor na czarny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwilu
A



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pią 7:06, 20 Cze 2008    Temat postu:

wielkie dzięki Ologc, kamień spadł mi z serca, napisz jeszcze proszę czy to się zmieniło, czy przestanie brać olej.

pozdro Dwilu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 8:13, 20 Cze 2008    Temat postu:

dwilu napisał:
napisz jeszcze proszę czy to się zmieniło, czy przestanie brać olej.


nie zauwazam jakiegos szczegolnego poboru oleju, teraz tylko na przegladach wymieniam na nowy, a kolor z bursztynowego zamienia sie na brazowy (tez w panike na poczatku wpadlem jak dolalem 0.7L). chyba tak juz ten model ma jak go od nowosci ujezdzasz

w serwisie powiedzieli mi jeszcze, ze jak ostro krece to bedzie olej ciagnal, ale chyba nie wiedza o czym mowia bo tak sie nie dzieje, albo ja ubytku nie widze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:37, 20 Cze 2008    Temat postu:

Pierwszy olej zalany ma za zadanie dotrzeć silnik. Jest to olej z domieszkami. Właśnie on robi się czarny i szybko ubywa dlatego tak ważny jest przegląd po 1000 km. Wtedy to zmienia się olej już na właściwy do normalnej eksploatacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:55, 20 Cze 2008    Temat postu:

moądrale Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 11:23, 20 Cze 2008    Temat postu:

Brzo napisał:
Pierwszy olej zalany ma za zadanie dotrzeć silnik. Jest to olej z domieszkami. Właśnie on robi się czarny i szybko ubywa dlatego tak ważny jest przegląd po 1000 km. Wtedy to zmienia się olej już na właściwy do normalnej eksploatacji.


to jestem ciekawy co oni mi wlali na tym przegladzie po 1kkm bo dokladnie opisales to co ja mialem po fazie teoretycznego docierania Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mluko
A2



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: Pią 11:42, 20 Cze 2008    Temat postu:

Hej,

ja bede wymienial drugi raz olej i nigdy nie zaobserwowalem jego ubytku, moze faktycznie za wolno jezdze.

Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:27, 20 Cze 2008    Temat postu:

ologc napisał:
Brzo napisał:
Pierwszy olej zalany ma za zadanie dotrzeć silnik. Jest to olej z domieszkami. Właśnie on robi się czarny i szybko ubywa dlatego tak ważny jest przegląd po 1000 km. Wtedy to zmienia się olej już na właściwy do normalnej eksploatacji.


to jestem ciekawy co oni mi wlali na tym przegladzie po 1kkm bo dokladnie opisales to co ja mialem po fazie teoretycznego docierania Shocked


No to ja jestem też ciekawy !! a uszczelka pod korkiem spustowym dobra była?? Napisałem to co wiem a co dalej to już zagadka dropsa :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 8:59, 21 Cze 2008    Temat postu:

Brzo napisał:
No to ja jestem też ciekawy !! a uszczelka pod korkiem spustowym dobra była?? Napisałem to co wiem a co dalej to już zagadka dropsa :p


spoko, to ze mi oleju po przegladzie 1kkm ubylo i ze byl czarny dobrze pamietam, bo zaraz jak mi moto zrobili pojechalem na tydzien po niemieckich autobanah polatac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomo
A



Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 10:36, 28 Lip 2008    Temat postu:

A ja tak nie miałem. Po przegladzie po 1000km, pojechałem z zoną na objazdówke po górach i do diseldorfu(w sumie 3tys km). Oleju nic nie wziął, a i kolor dopiero teraz zaczyna sie zmieniac na brązowy. Olej Motul 300V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Nie 15:54, 03 Sie 2008    Temat postu:

Tomo napisał:
Olej Motul 300V.


ja zawsze mialem shella lanego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin