VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Amortyzator tył
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Amortyzator tył
PostWysłany: Pią 17:44, 21 Wrz 2012
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Mam do kolegów pytanko nabyłem niedawno dl650 2004r i cos mnie podkorciło ażeby zmiękczyć tył bo był dla mnie za twardy i wszystko było by dobrze gdyby nie to niedość że rozprężyłem spiralę tył tak jak w instrukcji to jeszcze w amortyzatorze był taki wentylek jak w oponach samochodowych i upusciłem nieco tlenu(chyba) i po tym stracił całkowicie amortyzację dopompowałem powietrzem i nie wiem czy tam powinno być powietrze czy azot koledzy znawcy twierdzą że to jakiś wynalazek bo na amortyzatorze nie powinno być żadnego wentylka prosba może ktoś z szacownego kolezeństwa spotkał się z tym w dl650 czym napompować i ile jakie cisnienie tam być powinno pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:57, 21 Wrz 2012
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





W seryjnym amortyzatorze nie ma zbiornika na gaz. Chyba, że mi coś umknęło. Możesz wrzucić zdjęcie? Jeśli upuściłeś (a w zasadzie wypuściłeś) gaz to nie napompujesz tego zwykłym kompresorem.

EDIT:
Dostałem zdjęcia od założyciela tematu.








Na moje oko wygląda to na regenerowany amortyzator i "wszczepiony" zawór. W serwisówce pamiętam jest coś o wierceniu i tego typu rzeczach. Nie pamiętam dokładnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Pią 20:39, 21 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:54, 22 Wrz 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Mlody napisał:

Na moje oko wygląda to na regenerowany amortyzator i "wszczepiony" zawór. W serwisówce pamiętam jest coś o wierceniu i tego typu rzeczach. Nie pamiętam dokładnie.

Myślę, że masz rację odnośnie regeneracji.
Jeżeli chodzi o wiercenie to w serwisówce jest po prostu opisane jak oryginalny amortyzator wyrzucić na śmietnik. By go zutylizować zaleca się wypuszczenie gazu stąd to wiercenie.
W tym konkretnym przypadku podejrzewam, że zakład specjalizujący się w amortyzatorach bez problemu to napompuje ponownie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:26, 22 Wrz 2012
marmat11
A2

 
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WARSZAWA





Popytam u amortyzatorowcow dzięki za info


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:37, 22 Wrz 2012
protu
A1

 
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Na moje oko wygląda to na regenerowany amortyzator i "wszczepiony" zawór.


dokładnie tak jak piszą koledzy ,'' dmucha'' sie tam azot . Problem z nabiciem jest taki ze musi tam byc pewnie kolo 10 -12 bar . doraznie wystarczy ze ktos od chłodnictwa czy klimatyzacji nabije ci z butli ale najlepiej zrobi to mechanik zajmujacy sie regeneracją amorow .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amortyzator tył
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin