Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000 problem ze zmianą biegów po wymianie sprzęgła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adek1977
A1



Dołączył: 07 Cze 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 8:37, 14 Cze 2021    Temat postu: DL1000 problem ze zmianą biegów po wymianie sprzęgła

Witam szacowne grono, mam pytanie... w moim dl 1000 wymieniłem kompletne sprzęgło łącznie z koszem sprzęgłowym i zaczęły się problemy ze skrzynią biegów otóż po rozgrzaniu silnika biegi ciężko wchodzą szczególnie redukcja przy małej prędkości z 3..2 na luz,(dojazd do skrzyżowanie), i czasami trudno po takiej redukcji wrzucić luz - od razu wchodzi 1 bieg, luz wejdzie ale na wyłączonym silniku, na nowe wymieniłem : (olej Motul 7100 kosz sprzeglowy po regeneracji tarcze, przekładki, i sprężyny z firmy TRW) czy jest jakaś opcja dodatkowych regulacji przy sprzęgle hydraulicznym? a na klamce ustawiłem skok na 1(wcześniej była 3). Co może być przyczyną takich anomalii dodam że przed wymianą kompletu wszystko było ok prócz kosza sprzęgłowego który standardowo hałasował teraz jest spokuj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 13:35, 23 Cze 2021    Temat postu:

Tak na dzień dobry, to wygląda jakby nie do końca następowało wysprzęglenie, (a tyczy to niskich biegów-zawsze).
Albo system wysprzęglenia jest źle odpowietrzony (począwszy od pompy przy klamce, poprzez zbiorniczek i ilość płynu hydraulicznego)?!!!
Albo coś jest nie tak z wypychaczem sprzęgła... czy pierwsza węższa tarcza, podkładka, przekładka zostały zamontowane w/g kolejności???
Wygląda na to, że problem może również tkwić w montażu tarcz i przekładek samego sprzęgła... ale to gdybanie w chmurach!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin