VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Jaką kierownicę kupić do DL 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jaką kierownicę kupić do DL 1000
PostWysłany: Wto 12:02, 23 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam szukam kierownicy do dl 1000 nie chcę kupować oryginalnej bo kosztuję naprawdę dużo i zastanawiałem się nad trochę wyższą od fabrycznej. Dodam, że mam 183 cm wzrostu. Może ktoś kupował, zmieniał i jest w stanie coś polecić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Wto 12:03, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:14, 23 Lis 2010
Blazimir
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź





A to koniecznie trzeba kierownicę zmieniać? Nie wystarczy zestaw do podwyższenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:43, 23 Lis 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no niestety trzeba Smile mała przygoda była.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:35, 24 Lis 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ta jest fajna

http://www.touratech.com/shops/009/product_info.php?cPath=20_163&products_id=4396

A ja mam tą

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTM4MDAxMg==

Jest wyższa,trochę szersza ,w lusterkach nie widać ramion i moto się lepiej prowadzi.A oryginał wylądował gdzieś w garażu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Śro 7:40, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:55, 24 Lis 2010
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





a czy ktoś próbował taką:
http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,13874,kierownica-superbike.html

w wersji z poprzeczką też mają:
http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,13877,motocross-kierownica.html

???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:40, 24 Lis 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ja już kiedyś zastanawiałem się nad zmianą kierownicy. Chciałem niższą i szerszą, aby pozycja była podobna do tej na GS'ie.

Miałem już faworyta i była to kierownica firmy Spiegler --> http://cgi.ebay.pl/SPIEGLER-Superbike-Superbikelenker-Alu-gold-0239-/390264820273?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5add989231 Jedna z tych.

Polecam popatrzeć i poczytać o tutaj: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,936.0.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:05, 30 Lis 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja kupilem na allegro i powiem ze z wyższą sie lepiej mi jeżdzi, nie mówiąc o tym ze na podnóżkach sie lepiej staje. zakupu dokonalem na allegro - uzywka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:43, 01 Gru 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





V-Told napisał:
Ja już kiedyś zastanawiałem się nad zmianą kierownicy. Chciałem niższą i szerszą, aby pozycja była podobna do tej na GS'ie.

Miałem już faworyta i była to kierownica firmy Spiegler --> http://cgi.ebay.pl/SPIEGLER-Superbike-Superbikelenker-Alu-gold-0239-/390264820273?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5add989231 Jedna z tych.

Polecam popatrzeć i poczytać o tutaj: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,936.0.html


A nie przycierała o zbiornik, boczne owiewki? Na moje oko, niższa niż seryjna kierownica, będzie dość mocno zawadzać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:37, 01 Gru 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





lasooch napisał:
A nie przycierała o zbiornik, boczne owiewki? Na moje oko, niższa niż seryjna kierownica, będzie dość mocno zawadzać.


jak zawadza, to dokupuje się to: http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/showitems.cgi?subcat_id=268


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:13, 01 Gru 2010
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Very Happy Czyli oryginalną kierownicę zamieniamy na niższą, a potem dajemy podwyższenia, by wrócić do punktu wyjścia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:51, 01 Gru 2010
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





też się trochę pogubiłem....hehehe, ale decyzja chyba jednak padnie na propozycję vpaweł...Smile

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTM4MDAxMg==


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:30, 01 Gru 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja też się nad nią zastanawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:08, 01 Gru 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





lasooch napisał:
Very Happy Czyli oryginalną kierownicę zamieniamy na niższą, a potem dajemy podwyższenia, by wrócić do punktu wyjścia Very Happy


No, pomysły masz sensowne, przyznaję.

U mnie przede wszystkim chodzi o pullback. A swoją drogą, to taki zestaw mocujący nie podwyższa kierownicy o 10 cm, jak to jest wyjściowo przy oryginale w związku z jej budową... Trochę ciężko byłoby zapewnić sztywność takiej konstrukcji.

EDIT: Ta kierownica z waszego linku faktycznie będzie lepsza na terenu i jazdy na stojąco. Natomiast przy wzroście poniżej 185 moim zdaniem będzie mniej wygodna przy manewrowaniu - jest wyższa niż oryginał. Im wyższa, tym bardziej "chopperowate" odczucia jazdy wozem drabiniastym. Jak już gdzieś pisałem - ja dążę do osiągnięcia pozycji dużego GS'a. Manewruje się o niebo lepiej, oczywiście kierownica powinna być szersza, samo odgięcie i wysokość to nie wszystko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 18:12, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:37, 01 Gru 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie ma to jak w sprzętach OCC... Ręce nad głową, stopy wyżej niż dupa jeszcze dalej niż ręce, kręgosłup zgięty jak paragraf, całkowity brak jakielkolwiek amortyzacji i przednie koło tak daleko, że go nie widać...!
Uwaga! Są bardzo wygodne i doskonale się prowadzą!!!

Ja pierdziele, taką pozycję trudno zająć przed telewizorem, nawet jak się bardzo chce, a co dopiero jeździć w ten sposób...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:53, 01 Gru 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





roadrunner napisał:
Nie ma to jak w sprzętach OCC... Ręce nad głową, stopy wyżej niż dupa jeszcze dalej niż ręce, kręgosłup zgięty jak paragraf, całkowity brak jakielkolwiek amortyzacji i przednie koło tak daleko, że go nie widać...!
Uwaga! Są bardzo wygodne i doskonale się prowadzą!!!


Dobrze powiedziane, ale wygodne są. Jak to kiedyś wyczytałem na nonsensopedii (ciekawa strona):

"Choppery – motocykl taki charakteryzuje sztywny tył doskonale przenoszący wszystkie uderzenia na kręgosłup, oraz wysunięte przednie koło dzięki któremu motocykl posiada promień skrętu na miarę amerykańskiego lotniskowca. W takim układzie przedni widelec ma możliwość pracy nie tylko poprzez ściskanie ale także i zginanie. Wysoka kierownica zapewnia wentylowanie pach a więc znacząco wpływa na higienę kierowcy. Wolny wydech wpływa na bezpieczeństwo i koi wieczorami (zszarpane w pracy) nerwy sąsiadów."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:31, 06 Gru 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ja podniosłem oryginalną kierownicę w swoim dl650 o bodajże 3cm na riserach i jestem z obecnej pozycji ma moto mega zadowolony - zarówno w terenie, gdzie nareszcie jazda na stojąco nie wymaga garbienia się jak i na asfalcie, czy to w winklach czy przy prędkościach manewrowych, dodatkowo mniej męczy mi się obręcz barkowa przy dłuższych turystycznych przelotach. Same zalety, minusów nie zauważyłem żadnych
Mam ok.180cm wzrostu, nie wiem jak będzie przy innych parametrach.
Polecam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:33, 06 Gru 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





MaG napisał:
Ja podniosłem oryginalną kierownicę w swoim dl650 o bodajże 3cm na riserach i jestem z obecnej pozycji ma moto mega zadowolony - zarówno w terenie, gdzie nareszcie jazda na stojąco nie wymaga garbienia się jak i na asfalcie, czy to w winklach czy przy prędkościach manewrowych, dodatkowo mniej męczy mi się obręcz barkowa przy dłuższych turystycznych przelotach. Same zalety, minusów nie zauważyłem żadnych
Mam ok.180cm wzrostu, nie wiem jak będzie przy innych parametrach.
Polecam!


"Starczyły" Ci przewody, linki itp?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 07 Gru 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





tak, chociaż jeden "patent" z linką hamulca musiałem zastosować żeby mi się nie ocierała w jednym miejscu. Ale działa, jeździ...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:57, 21 Lut 2011
andi.nb
A

 
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: nowe brzesko-Szwecja/Husgvarna





Ja założyłem właśnie Tommaselli z larsona zobaczymy jaki będzie efekt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:56, 19 Kwi 2011
czaszka18
A1

 
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Czolem,
A ja mam pytanie. Jak przekladacie Panowie ciezarki do handbarow skoro nowe kierownice nie posiadaja wewnetrznego gwintu do wkrecenia sruby mocujacej ciezarek?
Jest na to jakis sposob? Smile

Pozdrawiam,
luke


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:52, 19 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





czaszka18 napisał:
Czolem,
A ja mam pytanie. Jak przekladacie Panowie ciezarki do handbarow skoro nowe kierownice nie posiadaja wewnetrznego gwintu do wkrecenia sruby mocujacej ciezarek?
Jest na to jakis sposob? Smile

Pozdrawiam,
luke



Hehehehe...!! Żadne kierownice nie posiadają "gwintu wewnętrznego" Laughing
O jeżu, dawno się tak nie ubawiłem!! Twisted Evil

P.S. No dobra...
Zestaw ciężarka składa się z ciężarka i gumowego rozpieraka (kołka rozporowego), do którego ciężarek jest przykręcony tą długą śrubą którą wykręciłeś. Wyjmuje się to tak, że luzuje się tylko tą śrubę i wyciąga cały komplet. Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 23:02, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:33, 20 Kwi 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





roadrunner napisał:
Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki.


Magnes teleskopowy (np. taki) do wyciagania śrubek z miejsc trudnodostepnych załatwia sprawę. Nic nie trzeba demontować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:14, 20 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





express napisał:
roadrunner napisał:
Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki.


Magnes teleskopowy (np. taki) do wyciagania śrubek z miejsc trudnodostepnych załatwia sprawę. Nic nie trzeba demontować.


Ciekawe jak włożysz ten magnes teleskopowy skoro/jeżeli w kierownicy został/zostanie rozpierak... Very Happy
Z resztą nawet jeżeli już włożysz to nic Ci to nie da bo nie wyjmiesz nakrętki przez rozpierak. Kawałek drutu stalowego wygięty w haczyk na końcu może pomóc przy wyjmowaniu rozpieraka, ale nie koniecznie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 16:38, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:29, 20 Kwi 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





roadrunner napisał:

Ciekawe jak włożysz ten magnes teleskopowy skoro w kierownicy został rozpierak...


Nie widziałem żadnego info ze został Smile (Mowa byla o nakrętce i do tego magnes jest OK).
U mnie rozpierak po lewej stronie (znaczy metalowa podkładka i kawalek gumy) wyszedł razem ze śrubą a została tylko nakrętka - wyjąlem własnie magnesem.

Cytat:

Kawałek drutu stalowego wygięty w haczyk na końcu może pomóc przy wyjmowaniu rozpieraka, ale nie koniecznie.


Do kompletu mała latarka, żeby pościecić do kierownicy i trafić drutem w otwór rozpieraka a nie wepchnąć go głębiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:14, 09 Gru 2011
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





andi.nb napisał:
Ja założyłem właśnie Tommaselli z larsona zobaczymy jaki będzie efekt.


Odświeżę trochę wątek bo planuję wymianę kiery. Chciałem zapytać tych co założyli tą Tommaselli jak się sprawuje i czy wszystko na niej dobrze pasuje.
A może ktoś wypatrzył coś fajnego w międzyczasie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:20, 18 Gru 2011
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Po zmianie kierownicy na Tommaseli http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTM4MDAxMg== mogę powiedzieć same pozytywy, wygodna bo trochę szersza w/g mnie pewniej się prowadzi i wyższa, a dla mnie podstawa to, że podczas jazdy bez problemu mogę stanąć na stopkach i rozprostować kolano które niestety mam trochę po przejściach. Łatwy montaż, prawie wszystko pasuje( wiązki kabli z pod baku trzeba poluzować na uchwytach i trochę inaczej ustawić). Ja do swojej dokupiłem obciążniki na allegro szerokości około 2cm, nie chciałem zostawiać na oryginałach żeby nie było za szeroka, co w korkach jest niezbyt komfortowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:23, 20 Sty 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Druid jak u ciebie przewód sprzęgła się zachowuje przy tej kierownicy.
U mnie przy skręcie w prawo mocno się naciąga. Wczoraj założyłem tę kierownice i trochę mam mieszane uczucia czy wszystko będzie działać jak należy. Narazie ciągnie mi się ten przewód i kable spod baku. I jak skręcam w skrajne położenia to przewodami ociera mi się też o wypełnienie zegarów. Możecie mi podowiedzieć jakieś patenty co i jak poustawiać aby było git.?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:24, 05 Maj 2012
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Odświerzam bo właśnie kupiłem kierę Tommaseli taką jak ma vpawel i DRUID z tym, że do małego DLa.
Powiedzcie mi czy robiliście dziury w kierownicy pod mocowanie przełączników czy piłowaliście ten bolec? Czy po piłowaniu wszystko się trzyma dobrze czy trzeba coś podklejać?
Chodzi mi głównie o rollgaz bo jak skręciłem go bez tej wkładki z bolcem to latał jak by w ogóle nie był zamocowany. Boje się, ze jak spiłuję te bolce to będzie klops.
Dodatkowe pytanie. Czy dorabialiście linki gazu? U mnie przy maksymalnie skręconej w prawo wszystko się bardzo naciaga. Poluzowałem już wiązki elektryki, przewody hamulcowe i pewnie będę musiał wyjąć linki gazu z prowadnicy kabli nad chłodnicą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:23, 07 Maj 2012
DRUID
A2

 
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam ja spiłowałem ten bolec, zresztą z a radą któregoś z posiadaczy takiej kierownicy. Wszystko trzyma się dobrze, bez żadnego problemu. Co do linek gazu to u mnie nie było problemu, Musiałem tylko poluzować uchwyty instalacji przy główce ramy i ustawić kable trochę inaczej. Zaznaczam, że mój to DL to 1000 z 2003 roku, nie wiem czy elementy są takie same jak w 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:27, 07 Maj 2012
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





UWAGA. W małym DLu nie polecam piłować bo rollgaz jest zintegrowany w obudowie z przełącznikami i jak się spiłuje to imho wszystko będzie się kręciło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:37, 09 Maj 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Jak ktoś byłby zainteresowany kupnem nowej nieużywanej kiery Tomaselli to mam na zbyciu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:52, 09 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Kolega Otzi jest zainteresowany. Ostanio moja Fairing mu się podobała...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:00, 09 Maj 2012
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No właśnie już kupiłem kierę w Larssonie. Mieli jedyną sztukę w Warszawie to wziąłem. Ale dzięki! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:15, 09 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





No to OK. Będzie Pan zadowolony! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:37, 02 Lip 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Wybaczcie, że odkupuje temat ale nie wiem czy moje pytanie zasługuje na zakładanie nowego wątku, mianowicie:
Czy elementy mocujące kierownice w DL przed i po liftowym są takie same?
Najbardziej interesuje mnie rozstaw otworów pod te cztery śruby.

Dlaczego pytam:
chcę zamontowac do L2 uchwyt SW-motech'a z przedliftowej wersji - taki

Jakby ktoś potrzebował informacji to rozstaw śrub jest taki sam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jardek dnia Sob 21:06, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:36, 26 Sie 2013
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam, odświeżę trochę temat.
Co myślicie o takiej kierownicy:

http://allegro.pl/kierownica-aluminium-suzuki-dl-1000-v-strom-i3492435960.html

Ma ktoś z forumowiczów taką kierownicę?
Jeśli tak to jak się sprawuje jaka jest pozycja za nią w porównaniu do oryginalnej?
Za odpowiedź z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:55, 24 Maj 2014
Kriss
A2

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 86
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg





Odświerzam temacik i ponawiam pytanie - http://allegro.pl/kierownica-aluminium-suzuki-dl-650-v-strom-i4255692262.html może ktoś takowe cudo zakupił?? jakieś doświadczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaką kierownicę kupić do DL 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin