Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uszczelniacze lagów - oryginał czy ariete

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:27, 25 Maj 2017    Temat postu: Uszczelniacze lagów - oryginał czy ariete

Witam,
Po 44 000km lagi postanowiły puścić olej. Jakie uszczelniacze warto wybrać?

Oryginał - 200zł/2 sztuki Evil or Very Mad
ariete - 24zł/2 sztuki

Proszę jeszcze o segustie na temat rodzaju i producenta oleju.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 22:37, 25 Maj 2017    Temat postu:

Za 1 pare oryginalow bedziesz mial 8 kompletow ariete. Sadze ze te zamienniki tak szybko nie puszczą. Zalozmy nawet ze na jeden kpl oryg przypadną 4 kpl-ty zamienników. Ja bym bral zamienniki. Jeśli chodzi o olej to zalewalem motulem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 6:57, 26 Maj 2017    Temat postu:

Swojego czasu wymieniałem w Transalpie zdecydowałem się na uszczelniacze "All Balls", Ariette ktoś mi odradził.
Komplet uszczelniacze olejowe+pyłowe kosztuje coś ok 90 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 7:33, 26 Maj 2017    Temat postu:

mam olejowe w szafce, mogę za przysłowiowe piwo oddać. Allballs. Kupiłem za dużo, bo dwa komplety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 18:42, 26 Maj 2017    Temat postu:

Również mam wspomniane Allballs, zalane motulem 10W. Jestem zadowolony, nawinąłem ponad 30 tyś km i sucho na lagach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:54, 26 Maj 2017    Temat postu:

Dziękuje wszystkim za sugestie. Kupiłem na próbę ARI, były dostępne od ręki w Krakowie. Na 99% nowszy DL na inne uszczelniacze. Za jakiś czas napiszę jak się sprawdzają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:13, 04 Cze 2017    Temat postu:

Zamontowałem ARI (tylko olejowe) i puściły po... ....kilkunastu km Sad Raczej zamówię cały zestaw oryginalnych (nr katalogowy 51150-47810) i liczę, że przetrwają tyle co fabryczny montaż.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:46, 05 Cze 2017    Temat postu:

Wątpię w winę uszczelniaczy. Nawet te najtańsze nie puszczają w takim tempie. Uszkodzone lagi albo uszkodzone uszczelniacze przy zakładaniu.
Ja wymieniałem ok. 10kkm temu na Ariete Ari i nic się nie dzieje. A płaciłem za nie jak Ty - grosze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Wto 8:58, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 7:13, 06 Cze 2017    Temat postu:

Czym zabijałeś uszczelniacze w gniazda? Również wątpię w tak złe wykonanie uszczelniaczy że od razu puściły... Zrób kilka zdjeć jak możesz tych cieknących lag i tych uszczelniaczy jak to rozbierzesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:21, 06 Cze 2017    Temat postu:

Ogólnie po zrobieniu 350km ciekną mniej niż stare po zrobieniu 200km. Czy jest cień szansy się dotrze i uszczelni?

Co do montażu: najpierw wbiłem pierścień, a następnie uszczelniacze wbijały się bardzo lekko (włożyłem odpowiednią stroną Smile ). Oczywiście założyłem zabezpieczenie. Pewnie popełniłem błąd wsuwając je zwilżona na rurę, zamiast zrobić to na folii (jak w wielu poradnikach). Po wymianie uszczelniaczy w skuterze jeździłem 2 lata i nic się nie działo. Niedługo sesja na studiach, a połowie lipca montuję oryginały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:50, 06 Cze 2017    Temat postu:

Tu nic się nie dociera, uszczelniacze mają trzymać od początku. Nie ma takiej opcji, żeby nowe uszczelniacze poprawnie założone na dobre lagi ciekły. Ja wymieniałem swoje razem z panewkami w lagach i wszystko wysmarowałem kremem Nivea pod panewki. W komplecie uszczelnaiczy Ari powinieneś mieć saszetkę smaru. Nigdy też nie bawiłem się z żadną folią.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Wto 20:58, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:24, 07 Cze 2017    Temat postu:

Były tak zapakowane i nie było smaru: [link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie dostanę taki smar?

O zabawie z folią jest tu (od 11:10): https://www.youtube.com/watch?v=4lFnCazPHh0

skvrnsk Czy też montowałeś Ari? Gdzie i w jakiej cenie kupiłeś panewki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 18:02, 07 Cze 2017    Temat postu:

Moje Ari/Ariete były takie [link widoczny dla zalogowanych] (mam Caponorda, nie Vstroma)
W takim razie wygląda na to, że moje są od innego producenta, nie wiem na czym polega różnica między Ari i Ariete.
Zamiast tego smaru o konsystencji kremu do twarzy można swobodnie użyć oleju albo kremu.
A panewki wymieniłem zupełnie niepotrzebnie, a tanie nie były - 600zł z USA.

Ale to wszystko nie zmienia faktu, że te uszczelniacze nie powinny puścić tak szybko. One mają wogóle sprężynę na części zgarniającej? A nie wlałeś może za dużo oleju do lagi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Śro 18:09, 07 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zgaju
A1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:39, 11 Cze 2017    Temat postu:

Podobno człowiek uczy się przez całe życie, a i tak umiera będąc głupcem.

Moja bardzo wielka wina, że uszczelnienia nie działają. Mimo 5 sprawdzeń w różnych źródłach.... .... zamontował uszczelniacze złą stron Sad Sad Sad

Oryginalne uszczelniacze będę miał w lipcu, ale kupię jeszcze raz Ariete, żeby w pełni zwrócić firmie honor.

Jeśli chodzi o sprężynki: oryginalny uszczelniacz miał 2, ARI tylko jedną.

Czy to prawda, że jeśli klocki hamulcowe napiły się oleju to nadają się tylko do wymiany?

Przepraszam, wszystkich za zamieszanie z mojej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:26, 11 Cze 2017    Temat postu:

Ja zalałem klocki WD40, jak czyściłem zaciski bez rozbierania. Po paru hamowaniach wyparowało.
Jakbym zalał olejem, to pewnie wymoczyłbym chwilę w benzynie ekstrakcyjnej i wysuszył.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimOn!
A



Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 23:51, 11 Cze 2017    Temat postu:

skvrnsk napisał:
Ja zalałem klocki WD40, jak czyściłem zaciski bez rozbierania. Po paru hamowaniach wyparowało.
Jakbym zalał olejem, to pewnie wymoczyłbym chwilę w benzynie ekstrakcyjnej i wysuszył.

A ja bym wy@$#@ na śmietnik Twisted Evil Laughing Sorry ale moje życie jest więcej warte niż kilka stówek. Sorry ale jak czytam takie koleżeńskie "porady" to mi skóra cierpnie w różnych miejscach Rolling Eyes
I nie ma co porównywać lekkiej nafty z WD40 do oleju z lag... w tym drugim przypadku był bym baaardzo ostrożny Razz
Sintermetalowe raczej przeżyją ale organiki to niezabardzo. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SimOn! dnia Nie 23:55, 11 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 5:05, 12 Cze 2017    Temat postu:

Ja bym tak zrobił z czystej ciekawości, czy pomoże, a kolega zrobi jak uważa za stosowne.
Poza tym nic nie napisał, jakie ma klocki i ile tego oleju mu wyciekło.
Zresztą to się chyba rozumie samo przez sie, że po takim zabiegu wypada sprawdzić jak się klocki zachowują w bezpiecznym miejscu, a nie w pełnym ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin