Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cześć Tereska!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:30, 08 Lis 2016    Temat postu: Cześć Tereska!

...będzie się działo. Póki co to tylko prototyp, są szanse, że pojawi się w 2018 na rynku. Jeśli tak się stanie, to myślę, że będą się ustawiać kolejki niczym po nowego ajfona Wink

A rzecz w tym:
https://www.youtube.com/watch?v=17yQEPS-8Y8&feature=youtu.be

[link widoczny dla zalogowanych]









Ja już czuję podniecenie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Wto 9:35, 08 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 10:19, 08 Lis 2016    Temat postu:

Najlepsze jest to Very Happy
Cytat:
The facts

74bhp (est)
180kg (est)
Seat height 895mm (est)

[link widoczny dla zalogowanych]

Oj trza się za młotkiem rozglądać...do rozbicia skarbonki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 813
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Wto 19:08, 08 Lis 2016    Temat postu:

Tenerkę sprzedałem właśnie dlatego że powyższe fakty miażdżą dotychczasowy model. Myślałem ze w 2017 już będzie , ale kitajce sie ociągają. Jak będzie cena w ok 37-38 koła będzie gut.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robak123
A1



Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Nie 16:05, 01 Sty 2017    Temat postu:

to taki tracer 700 zmodyfikowany. dupy nie urywa a cenowo pewnie będzie droższe z 38tys na start

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:07, 01 Sty 2017    Temat postu:

Ja długo czekałem na nową teeneke w następstwie transalpa ale jak zobaczyłem prototyp to mi jakoś zapal opadl a gwoździem do trumny tereski byla promocja cenowa na małe go DLea, dochodzi jeszcze kwestia chorób wieku dziecięcego nowych konstrukcji. W cenie nowej Teresy moge miec nowego doposazonego sztormiaka do turystyki + malego używanego enduraka to latania po bagnach.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Nie 18:09, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Motonita



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1194
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 18:38, 01 Sty 2017    Temat postu:

Fajna. Zaczyna trącić Gwiezdnymi Wojnami. Dobra dla solistów. Ja chyba muszę rozwijać niestety ( stety ) jazdę z plecaczkiem. Z sylwetki wypisz, wymaluj mała xtz. A też cię nad nią zastanawiałem zanim kupiłem "widlasty prąd". I to T7! Jak to brzmi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 18:43, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 0:43, 02 Sty 2017    Temat postu:

ale to nie jest Tereska - tenera to linia motocykli turystycznych, a ten tutaj z turystyką nie ma nic wspólnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 8:21, 02 Sty 2017    Temat postu:

tdm napisał:
ale to nie jest Tereska - tenera to linia motocykli turystycznych, a ten tutaj z turystyką nie ma nic wspólnego.

Historycznie patrząc Tenerki to linia motocykli...na Dakar... Linia później ucywilizowana, poddana marketingowi i zrobiona oczywiście pod turystykę Wink . Tylko turystyka niejedno ma imię Razz .

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 9:20, 02 Sty 2017    Temat postu:

I to jest motocykl właśnie dla takich turystów !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:42, 02 Sty 2017    Temat postu:

może i tego tutaj jakoś ucywilizują, choć jak tu zmieścić pasażera i kufry to nie wiem.
Miałem nadzieję że to będzie uniwersalno-terenowy konkurent CRF1000 ale chyba nic z tego. A skoro tak to DL dalej będzie trudny do zastąpienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 10:44, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:52, 02 Sty 2017    Temat postu:

Dlatego u mnie zaparkowal DL mimo iz wcześniej zarzekalem sie, ze go nie kupie Smile no niestety uniwersalność ma swoją cene, zawsze będzie to jakis kompromis albo wygoda w trasie albo osiągi w terenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 11:37, 02 Sty 2017    Temat postu:

tdm napisał:
może i tego tutaj jakoś ucywilizują, choć jak tu zmieścić pasażera i kufry to nie wiem.
Miałem nadzieję że to będzie uniwersalno-terenowy konkurent CRF1000 ale chyba nic z tego. A skoro tak to DL dalej będzie trudny do zastąpienia.

Bo DL jest trudny do zastąpienia Wink . Tani, prosty, niezawodny Smile . Nową Afrę jedni przyjęli entuzjastycznie, a inni wciąż narzekają, że ciężka i nie w teren... A to ma chyba być następca XT660Z, gdzie powrócono do jej charakteru OFF, a nie konkurent Afryki. Zastąpiono starego singla silnikiem z MT07, ale podobno kolejne normy EURO blokują nowe konstrukcje dużych singli. W krzaki jak chcesz lecieć, to i tak bez bez pasażera Razz , a jak turystykujesz się w twinpacku i z dużym bagażem, to masz SuperTereskę Smile .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 11:40, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Pon 12:39, 02 Sty 2017    Temat postu:

Ciekawe ile z konceptu finalnie znajdzie się w wersji przeznaczonej do produkcji masowej. Różnie z tym bywa. Wink

...

Ale i tak wolę moją Tereskę z wibrującym pyrkająco-strzelającym-w-wydech singlem. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 17:52, 02 Sty 2017    Temat postu:

Przerzucam do odpowiedniego działu - w końcu to "niesłuszny" motocykl jest:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Pon 17:58, 15 Maj 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:12, 15 Maj 2017    Temat postu:

Jest boski, zycze mu masy na poziomie kata 690 i bedzie hithitow Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Pon 18:24, 15 Maj 2017    Temat postu:

Zobaczymy co z tego wyjdzie, gdy robotę skończą inżynierowie, a zaczną księgowi... Confused Ale życzę jak najlepiej. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RobRoj
A



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy

PostWysłany: Pon 20:02, 15 Maj 2017    Temat postu:

nie wiem na co narzekacie chłopy....nowa tereska wyglada zajebiscie jak profes moto dakarowy. Wiem ze wygląd wyglądem a parametry pewnie będą bardziej przyziemne ...ale kto by był w stanie wykorzystywać na codzień hardcorowa specyfikacje motka. Płacimy kupę hajsu za ew możliwości których nigdy nie wykorzystamy...ale lans bedzie jak ta lala😈. Jeśli ktoś lata trochę offami a nie tylko asfaltem, ten motocykl wydaje się mega atrakcyjnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuler57
A



Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Okolice Słupska

PostWysłany: Pon 21:08, 15 Maj 2017    Temat postu:

Ze spodziewaną wysokością kanapy na poziomie 895 mm - to lipa. Dla kogo i po co ? W krzaki - to lepiej mniejsza pojemność i waga. Do turystyki - to może w pojedynkę dla ludków 185 cm wzrostu w górę. Dla popularnego wykorzystania -
to niszowy mastodont a nie oferta dla szerokiego grona odbiorców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Wto 5:24, 16 Maj 2017    Temat postu:

@RobRoj

Jak ktoś potrzebuje lansu to niech sobie kupi H-D czy inną bulwarówkę.

Przewiduje się, że silnik będzie pochodził z MT07, a więc w oryginale 700ccm, 75KM, 68NM, chociaż pewnie zostanie zmodyfikowany (inne mapy itp.). Czy to mało? Nie wydaje mi się, szczególnie jeśli buda nie będzie ciężkim klocem. Jeśli zostawią regulowany zawias o dużym skoku to może być efektywne kombo...

...ALE

Ktoś gdzieś wcześniej napisał, że nie jest to raczej produkcyjna wersja. Chyba się z nim zgodzę. Musi dojść jeszcze jedna tarcza z przodu, pompa ABSu, inny ogon, homologowane lampy, kierunki, lusterka i inne pierdoły (kilogramy, kilogramy....).

Do tego zamiast smukłego Akrapovica w standardzie będzie puszka spełniająca nową normę EURO4, a więc duża, brzydka i co najgorsze ciężka, + katalizator... Bankowo inna kierownica (Pro-Taper w wersji salonowej?), inny kokpit (przecież roadbooka nie będą sprzedawać w standardzie). Także jak na moje oko, to tylko fajna pokazówka możliwości.

@szuler57

Stara XT660z bez ABSu ma kanapę na wysokości 895mm.

Reasumując - dla mnie wygląda to bardziej na maszynę rajdową niż seryjną, produkcyjną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Wto 5:32, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:29, 16 Maj 2017    Temat postu:

Ano właśnie zobaczymy jak bedzie toto wyglądało jak "ubiora" ja w te wszystkie nowe normy czy nie zrobi sie pokraka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skryba
A1



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Grochów

PostWysłany: Wto 11:02, 16 Maj 2017    Temat postu:

Jeździłem na małej niebieskiej Tenerce kolegi z ABS - fajna jest, i w odróżnieniu od DL-a ma sexi wygląd, albo jakiś wygląd w ogóle Smile Zastanawiam się, czy nią nie zastąpić Sztormiaka... Tylko te dętki...
Z ciekawości:
@Filip_V650 - zaliczyłeś już kiedyś gumę/poradziłeś sobie z naprawą w pojedynkę?
@Bosman78 - jakiego małego używanego enduraka na początek być polecił jako uzupełnienie do DLa?

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Wto 14:52, 16 Maj 2017    Temat postu:

Skryba napisał:


Jak mała Tenerka to tylko bez ABSu.
Zasadnicze różnice jakie z tego wynikają (z tych ważniejszych):
- prześwit większy o 55mm,
- masa mniejsza o 6,5kg (pompa ABS),
- akumulator pod siedzeniem (a nie pod zbiornikiem paliwa),
- skok zawiechy przód +50mm,
- skok zawiechy tył +55mm
- można blokować tylne koło i zamiatać dupą Twisted Evil

Sztormiak ma fajny wygląd, nie wiem co Ci nie pasuje. Very Happy

Gumy jako takiej jeszcze nie zaliczyłem, ale w zeszłym tygodniu zmieniałem Tourance na E09 Dakar, na własną rękę w garażu.
Powiem tak, póki masz założone opony TT, większego problemu ze ściągnięciem/założeniem nie będzie (są stosunkowo miękkie).
Gorzej jak kupisz opony TL. Wtedy przy ręcznej wymianie klękajcie narody. Very Happy
Przód 90/90-21 robiliśmy we trzech i ledwo co udało się ją naciągnąć (dętka oczywiście przyszczypana łyżką w ostatniej fazie - więc dawaj od nowa Wink ).
Podobno na kapciu, przy tak twardej oponie, da się jeszcze pojechać, więc się nie przejmuję, ale zestaw narzędzi do naprawy + dętki na wszelki wypadek wożę (i obym nie musiał z tego korzystać na jakimś zadupiu Laughing ).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Wto 14:56, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skryba
A1



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa-Grochów

PostWysłany: Wto 21:12, 16 Maj 2017    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Smile Trochę mnie zachęciłeś. Wink A trochę zniechęciłeś/potwierdziłeś czarne wizje. Wink

Sztormiak jest oczywiście ok - pierwszy sprzęt, i doceniam że się nie psuje i na razie mnie nie zawiódł (2 sezon go używam.) Ale nie będę oryginalny: nie powoduje on żywszego bicia serca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:13, 17 Maj 2017    Temat postu:

Ja długo czekałem na nowa teenreke w zastepstwie za trampka, ale prototyp mmie nie przekonał. Przed zakupem dl obiecywalem sobie, iz uterenowie go bo bedzie mi brakowalo specyfiki trampka. Teraz juz mi przeszło szkoda tracic super właściwości szosowe pod kątem offu. Więcej straci się na sosie niż zyska w offie a umówmy sie zarówno dl, trampek czy nawet gs w offie radza sobie tak sobie( jedne lepiej inne gorzej) w grę wchodzą glownie szutry. Prawdziwe doznania w offie daje tylko lekki endurak typu crf250, drz 400, 600 ytz400. Co do wymiany gum w trasie. W trampku miałem caly zestaw do wymiany opon TT. Po zakupie michelin sirac chcialem sie sprawdzić i samemu wymienić w domu i....poleglem....masakra to sa bardzo twarde gumy nie wyobrazam sobie samodzielna wymiane w terenie/trasie szczególnie przodu gdzie ciężko jest wyjąć i zamontować w pojedynkę koło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip_V650
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZK

PostWysłany: Śro 12:04, 28 Cze 2017    Temat postu:

Proszę Państwa - T7 wersja road legal:

[link widoczny dla zalogowanych]

Filtr oleju za przednim kołem - Vstromowe dziecię z nieprawego łoża. Very Happy Laughing

Dla przypomnienia:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Śro 12:06, 28 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Śro 14:15, 28 Cze 2017    Temat postu:

Dołożyli drugą tarczę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin