 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 21:07, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz podpytać swoich fachowców o kod katalogowy / nazwę (?) tego elementu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:59, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Możesz podpytać swoich fachowców o kod katalogowy / nazwę (?) tego elementu? |
Ten bajer występuje w katalogu Touratech'a jako "handlebar risers" nr katalogowy 040-0262. Podnosi kierownice o 3cm.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 10:32, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko cena wyzsza od podawanej przez misiora.
Misior, czy gorna nakladka (trzymajaca) to oryginal i twoje podwyzszenie, to tylko srodkowa czesc (dystans)?
Pytam, bo znalazlem jeszcze cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
i byc moze to "twoja" czesc.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Pon 10:35, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Czw 16:19, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mradom napisał: | http://www.motoallegro.pl/item789024768_podwyzszenie_kierownicy_sw_motech_30mm_srebrne.html
tylko cena wyzsza od podawanej przez misiora.
Misior, czy gorna nakladka (trzymajaca) to oryginal i twoje podwyzszenie, to tylko srodkowa czesc (dystans)?
Pytam, bo znalazlem jeszcze cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
i byc moze to "twoja" czesc.
/mr/ |
Pisałem wczesniej, że otrzymujemy 4 elementy i śróby. 2 dystanse i 2 dociski. Oryginalne moje dociski leżą w garażu, lub można je wykorzystać - tak mi się wydaje w tym co znalazłeś, myśle że to też dobre rozwiązanie. Jedynie muszisz sprawdzić rozstaw śrób - ja to sprawdzałem przed zkupem, bo jednak bywają różne.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misior dnia Czw 16:24, 19 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 13:52, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat ale trochę inaczej...
Ponieważ potrzebuję zakupić nową kierownicę do Sztorma to pomyślałem o zakupie jakiejś podwyższonej. Wiem, że jest jakaś wyższa kierownica w katalogu Suzuki - ktoś może zna jej index katalogowy, a może jeszcze lepiej ma na jej temat jakieś zdanie?
EDIT: Tak, wiem, że mogę kupić nową normalną + zestaw do podwyższenia, ale po co skoro można wyższą kierownicę kupić, nie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Czw 13:53, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 2:56, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To i ja odsiwrze temat. zdecydowalem sie na podwyzszenie kierownicy. Pytanie teraz dokladnie: z ktorymi tymi podwyzszaczami nie bede mial problemu z linkami? Moze nawet te, ktore przesowaja kierownice do siebie bylyby najlepsze..? Tak mi sie wydaje. Albo wale przelotowe trasy autostradowe albo walcze w Londynskich korkach... i wlasnie brakje mi kierownicy bardziej "przy sobie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 11:10, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze tytułem sprostowania do własnego postu - nie ma żadnej wyższej kierownicy do dl-a w katalogu Suzuki, w ASO generalnie nie mieli też pomysłu co do jakiegoś zamiennika.
U mnie ostatecznie będzie oryginalna + podwyższenie. Linki hamulca będą dłuższe (wymiana na stalowy oplot to sobie zamówię dłuższe), a linka sprzęgła w razie potrzeby też zmieniona na dłuższą, nie chcę kombinować z przekładaniem "od dołu" itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 10:13, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazłem coś takiego w katalogu TRW - dedykowana jest do DL1000, ale chyba po prostu zapomnieli dopisać dl650, bo prawie wszystkie inne modele Suzuki są na liście:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś może coś takiego ma zamontowane u siebie?
Ewentualnie może ktoś mi potwierdzić / zaprzeczyć że mocowanie kiery w dl1000 i dl650 jest takie samo i można swobodnie ją przełożyć?
Dzięki za wszelkie uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:33, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
MaG jeżeli masz teraz średnicę "kiery" fi 22 to nie ma powodu aby ta nowa nie pasowała do do Twojego sprzęta. A czy to 650 czy 1000 to nie ma znaczenia chodzi tylko o średnicę. Oczywiście jeszcze jest coś takiego jak całkowita szerokość oraz kształt wygięcia nowej kierownicy bo gdyby się okazało że jest zbyt szeroka lub dziwnie wygięta to możesz mieć problem ze skrajnym skrętem (oprze się o szybę lub bak )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KUBAwo
A2
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 10:59, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio bawiłem się taką...Jest kozak
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:19, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
230€ za kierownice
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Czw 11:20, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:44, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A może jakaś samoróba? Do poprzedniego motka kupiłem gotowe w Larssonie coś takiego. Piałem o tym wcześniej.
A tutaj z przesunięciem do tyłu.
Oczywiście pozostaje kwestia zwymiarowania otworów pod śruby mocujące i trzeba odpowiednio dłuższe śruby. Na rysunkach są podwyższenia pasujące do mocowania kierownicy Yamahy XJ900. Mam nadzieję, że w DL'ach będzie tak samo.
Przy jeździe na stojąco faktycznie kierownica mogłaby być nieco wyżej. Czy ktoś z Szanownych jeździ już ze zmodyfikowaną kierownicą? Jeśli tak, to jak wrażenia?
Powyższe obrazki znalazłem na stronie miłośników Yamahy XJ900 z Holandii - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17:19, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wiem ze Fanwee ma takiego szpeja zamontowanego zrobionego przez jakiegoś gościa z jego pracy.Bardzo sobie chwali podniesienie i przesuniecie kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 18:08, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | wiem ze Fanwee ma takiego szpeja zamontowanego zrobionego przez jakiegoś gościa z jego pracy.Bardzo sobie chwali podniesienie i przesuniecie kierownicy. |
Mogę potwierdzić, bo przysłał mi projekt wykonawczy- ale jakoś nie miałem motywacji na razie, żeby to wykonać...może kiedyś- jak coś to ten gość od Fanwee proponował, że może to zrobić- tyle, że już kosztów nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:30, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Fanwee, do tablicy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:02, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
proszę na stronę 1 się cofnąć jest zdjęcie zamieszczone przez Fanwee i jakiś opis. Pytałem o tego gościa jakiś czas temu ale Fanwee powiedział że gość jakoś wybrzydza z robotą czy coś w tym stylu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Pią 20:06, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Czw 16:02, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | proszę na stronę 1 się cofnąć jest zdjęcie zamieszczone przez Fanwee i jakiś opis. Pytałem o tego gościa jakiś czas temu ale Fanwee powiedział że gość jakoś wybrzydza z robotą czy coś w tym stylu. |
Gość przestał wybrzydzać (przynajmniej na razie) i Polsky z naszego forum ma już dorobione. Musi sobie jeszcze zakupić dłuższe śruby i prysnąć lakierem lub wypolerować.
Podwyższenie o 32 mm, cofnięcie o 22 mm - nie trzeba zmieniać przewodów.
Zapytam gościa czy wchodzi w temat gdyby pojawiły się większe ilości.
Pietia jeśli jesteś nadal zainteresowany to napisz o ile chcesz podnieść kierę to gościa zapytam o cenę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Czw 16:03, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 17:36, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
fanwee napisał: |
Podwyższenie o 32 mm, cofnięcie o 22 mm - nie trzeba zmieniać przewodów.
Zapytam gościa czy wchodzi w temat gdyby pojawiły się większe ilości.
....
|
NIE ZARABIAM NA TYM WIĘC NIE UMIESZCZAM TEGO W DZIALE GIEŁDA
sprawa uchwytów do podwyższenia i cofnięcia kiery wygląda tak:
a) 130 zł - robota na frezarce CNC (2 szt. korpusu głównego + 2 szt. klamra górna)
b) 15 zł - wysyłka (koperta bąbelkowa + polecony priorytet + fatyga kolegi który ma siłę "walczyć" z nieszanowaną przeze mnie bardzo Pocztą Polską)
c) elementy są z aluminium PA6 (twarde konstrukcyjne aluminium w przeciwieństwie do tandetnych ciastowatych gatunków made by nie wiadomo co) - moje przeżyły upadek na asfalt na kierę (zgięta śruba od ciężarków) i nic im nie jest
e) uchwyty można polerować lub pomalować lakierem w sprayu lub proszkowym
f) potrzebne będą 4 dodatkowe śruby M8x25 z łbem walcowym, gniazdo sześciokątne (brak w komplecie)
[link widoczny dla zalogowanych]
tak to wygląda:
jeśli są chętni to można się dopisać:
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/podwyzszenie-kierownicy-zapisy,2580.html
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Wto 6:10, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 0:01, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
fanwee napisał: |
jeśli są chętni to można się dopisać pod spodem
|
nie można, lista społeczna zostaje usunięta, na giełdzie takie sprawy się załatwia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 14:53, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie eksperci może ktoś mi na szybko poda co to za śruby (gwint, średnica, łeb...?) trzymają nam kierownicę? Niestety nie mam przy sobie dl-a a w serwisówce jest jedynie jej kod katalogowy: 51321-06G00.
Potrzebuję dokupić dłuższe w związku z podwyższeniem kiery, a może będę dzisiaj po drodze sklepie metalowym. Poratujcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 18:08, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Panowie eksperci może ktoś mi na szybko poda co to za śruby (gwint, średnica, łeb...?) trzymają nam kierownicę? Niestety nie mam przy sobie dl-a a w serwisówce jest jedynie jej kod katalogowy: 51321-06G00.
Potrzebuję dokupić dłuższe w związku z podwyższeniem kiery, a może będę dzisiaj po drodze sklepie metalowym. Poratujcie! |
cześć Mag.
Jeśłi masz podwyższenie 25 mm od Pietii to śruba M8x55 z łbem walcowym i gniazdem sześciokątnym będzie ok. Najlepiej ze stali nierdzewnej.
Oryginalna ma ok. 30 mm
PS. 55 mm to długość śruby bez łba.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 9:29, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki fanwee, zaoszczędziłeś mi wykręcania śrub przed przystąpieniem do wymiany:)
Tak, chodzi o riser od Pietii, czekam jeszcze na przewody w oplocie i się zabieram do podwyższania - zamówiłem dłuższe niż są w standardzie i się trochę opóźniają z dostawą.
Zastanawiam się czy mi starczy oryginalnej linki od sprzęgła, ale wygląda jakby miała na tyle luzu, że wyda. Przy Waszych podwyższająco-cofających riserach wydoliła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 18:16, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przejechałem kilka km z podwyższeniem kierownicy od fanwee.
Moje spostrzeżenia z jazdy są następujące: pozycja dla osób niskich rewelacyjna nie trzeba się naciągać i ręce też spoczywaja na kierownicy lekko ugięte w łokciach (poprzedno jak chciałem się trochę odchylic to miałem wyprostowane).
Ale jednak coś za coś! Zauważyłem też od razu że przy manewrowaniu na wolnej szybkości czy choćby przy przepychaniu motocykla trzeba mocniej trzymać kierownicę kręci sie jakby ciężej. Jest to spowodowane niewielkim ale jednak cofnięciem kierownicy do tyłu w stosunku do główki ramy i przy wolnych nawrotach czuje się taką jakby bezwładność przedniego koła (coś takiego jakby był luz na przednim kole) . Przy jeździe szybszej prowadzi się dobrze i przeciwskręt nie stwarza wielkiego problemu aczkolwiek nie śmigałem po górskich serpentynach.
Czy osoby które mają założony ten patent odniosły podobne wrażenia?
Ogólnie jestem zadowolony ale zobaczę jak się smiga po serpentynach no i w przyszłym tygodniu sprawdzę to na trasie Ustroń -Augustów około 650km w jedna stronę.
Pojeździmy zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
A1
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:28, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
te chyba są najlepsze .Ciekawe czy jest możliwość dostania tego podwyższenia w Polsce.Może ktoś z was słyszał o tej firmir?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:38, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Strasznie drogie! Mi nie tyle chodzi o cofnięcie kierownicy, co o podniesienie jej, bo jadąc na stojąco garbię się, wypinam dupe i patrzę na przednie koło z głową prze szybą! Na dobą sprawę wystarczyły by mi 3cm tulejki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:19, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a czy ktos z posiadaczy podwyższenia może się wypowiedzieć, czy przy podniesieniu kiery o 3 cm wystarczy przewodu hamulcowego w wersji z ABS-em? Rozmawiałem z "motobagaż" i do DL są dedykowane podwyzszenia do 2,5cm. A moze ktos posiada takie 2,5 i może podzielić się informacjami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Czw 20:49, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
przewod jest napiety jak baranie jaja ale wszystko jest ok. rano moge zmierzyc o ile mam podwyzszona o 2,5 czy 3cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:08, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie, ze jak podniesiesz kiere i masz za krotki przewod (a masz abs, bo bez absu to mozna odpiac gdzies mocowanie i powinno starczyc) to mozesz sprobowac przechylic troche zbiorniczek i klamke hamulca. Powinno starczyc na tyle, zeby nie urwac przewodu przez przypadek.
Jedyny (chyba) minus jest taki, ze bedziesz mial zle ustawiona klamke (do jazdy na siedzaco, bo na stojaco bedzie dobrze ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:26, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
maciejza byłbym wdzięczny za info. Co prawda zamówiłem już w motobagaż ale przynajmniej się psychicznie nastawię. Nie to że obchodzi mnie co myślą sąsiedzi jak bluzgam w garażu ale przynajmniej skupie się na poszukiwaniu dłuższego przewodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:07, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
W takiej sytuacji można zamówić trochę dłuższe przewody w stalowym oplocie, jest gdzieś na forum firma która robi takie na zamówienie. Żeby nie iść za bardzo w koszty, można zamówić tylko przewód między pompą a zaciskiem, czy trójnikiem i z grzywki. Właśnie mam zamiar tak zrobić, bo chcę podnieść kierownicę, albo kupić wyższą, a przewód od pompy już teraz jest "na styk".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:08, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Sob 13:15, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie, wystarczy jeden dłuższy przewód od zbiorniczka do trójnika. Kiedys go zamówie i zamontuje
Póki co jest na "oryginałach".
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciejza dnia Sob 13:22, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Sob 14:10, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kamyk a ile Tomek z motobagazu liczy sobie za ten zestaw ?? ciekawi mnie to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:54, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
liczy sobie 140 zeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:36, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zestaw przewodów czy dystansów??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:21, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
140 za samo podwyższenie i nowe śruby, docisk zostaje stary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Sob 23:25, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
to przyzwoicie - a masz już założone ? wszystko gra ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:10, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja do Viaderka kupiłem za 120 ze śrubami, ale do DL-a idą takie same...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:04, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ja znalazlem cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze nie kupilem, ale planuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:24, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No proszę... Czyli można jeszcze taniej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:02, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
za 140 mozna miec uniwersalny, z zakresem regulacji od 0,5 do 5 cm...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 13:05, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja podnosiłem o 3cm w modelu z ABS-em, przewód napięty, ale działa wszystko normalnie. Niestety fotek nie zrobię, bo motek kawałek ode nie zimuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:47, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ja też zamówiłem 3 cm. Przewodu powinno mi starczyć, z linkami problemu raczej nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 12:45, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wystarczy i przewodu i linek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:12, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
maciejza napisał: | przewod jest napiety jak baranie jaja ale wszystko jest ok. rano moge zmierzyc o ile mam podwyzszona o 2,5 czy 3cm |
Z tym napiętym jak baranie jaja nieźle mnie rozbawiłeś
Upewnij się tylko czy amortyzator jest w pełni wyprostowany. Jak motocykl stoi na bocznej amortyzator jest minimalnie ugięty po ciężarem motocykla. Jeżeli w tym momencie przewód jest napięty na maksa i nie ma możliwości na większy ruch to może się okazać że podczas gwałtownego odbicia kiedy amortyzator się całkowicie rozpręży wyrwie Ci przewód. A to może nie być zabawne.
Tak tylko ku przestrodze marudze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Wto 17:05, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | Jeżeli w tym momencie przewód jest napięty na maksa i nie ma możliwości na większy ruch to może się okazać że podczas gwałtownego odbicia kiedy amortyzator się całkowicie rozpręży wyrwie Ci przewód. |
tyle ze napiety jest miedzy zbiorniczkiem a trójnikiem, gdzie ta czesc zawieszenia nie pracuje. Obawy wiec nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 17:13, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tak z pamięci bo nie mam moto pod ręką... Przy podniesieniu kierownicy "wydłuża" się jedynie ten górny odcinek przewodu od zbiorniczka do trójnika, a na tej długości praca zawieszenia nie ma znaczenia (zbiorniczek jest przytwierdzony do kierownicy, trójnik jakoś do półki.
Dolne przewody na odcinku gdzie zawieszenie pracuje pozostają w stanie nie zmienionym, więc jeśli w Hamamatsu się nie pomylili to nic się nie zerwie. Coś pomyliłem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:59, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, to nie była żadna krytyka
Jeżeli jest tak jak piszecie to problemu rzeczywiście nie mia. Chciałem tylko uczulić na ewentualny problem, żeby sie nie okazało że ktoś sobie potem zrobi kuku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciejza
A
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn, warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Wto 20:13, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | Chciałem tylko uczulić na ewentualny problem, żeby sie nie okazało że ktoś sobie potem zrobi kuku. |
browar za czujność Ci się należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:29, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam bez abs więc nie mam trójnika i przewód idzie bezpośrednio z pompy do zacisków. Mam w stalowym oplocie, więc one są trochę dłuższe i mam nadzieję, że wystarczą. Zawsze mogę też odpiąć je z mocowania przy błotniku to też je trochę "wydłuży".
Dam znać jak zamontuje (kiedyś).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|