VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Przydatność osłony silnika (DL 650) Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Przydatność osłony silnika (DL 650)
PostWysłany: Pon 1:37, 04 Sty 2010
Gość

 





Cześć

Mam takie pytanie, jako nowy posiadacz DL 650 zastatanawiam się nad iwestowaniem w osłone pod silnik. Szczerze wizualnie mi się to nie podoba, a i praktycznie zastanawiam się jakie są szanse podczas jazdy po asfalcie (bo tylko tak jeżdże) na uszkodzenie karteru, chłodnicy czy filtru oleju...Kamieni raczej na drodze nie ma Wink , ale licho nie spi wiem...w przypadku wpadnięcia do dziury przy duzej predkości to raczej i ta osłonka na wiele sie nie zda....ponadto trudniej silnik umyć. Dotychczas kupilem tylko to co według mnie najpotrzebniejsze, gmol Givi i centralna stopke, kase ktora mi została chiałem przeznaczyć na dobre ciuchy Very Happy

Prosze by osoby, ktore nie maja oslony na silnik napisały, czy miewają jakieś przykre niespodzianki, z kamieniami spod koła, dodam że 3 lata jeździlem honda CB 500 i nigdy mi żaden kamien w nic nie uderzył, fart? Laughing

Hej Wink
PostWysłany: Pon 3:10, 04 Sty 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





witaj, po przejechaniu sezonu (8kkm) ze standardowym puigiem ani razu nie spotkala mnie przykra niespodzianka - trasy to glownie asfalt i pare razy szuter. Dopoki nie zaraze sie offroadem to chyba jej jednak nie zaloze...

(Letko wybacz, ze jeszcze nie zalozylem oslony Twojej produkcji Smile, probowalem, ale nie moglem jednej ku*ewskiej sruby odkrecic i porzucilem poki co pomysl montazu )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:37, 04 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





zamiast centralnej stopki trzeba bylo zainwestowac w oslone.
mi juz kilka razy oslona sie przydala i nie mowie o jezdzie off road. Poza tym jak Ci sie zdazy wjechac nawet przypadkiem w teren to kazde uderzenie kamienia/patyka w oslone przekona Cie, ze bylo warto ja kupic.
jak to sie mowi, lepiej dmuchac na zimne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:45, 04 Sty 2010
Złoty
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna





osłona się przydaje, już kilka razy nią przywaliłem w różne kamienie, gałęzie. Nawet raz udało mi uderzyć w tory tramwajowe we Lwowie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:24, 04 Sty 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ponizej cytat z innego tematy napisany przez V-Tolda (mam nadzieje, ze nie bedzie mial mi tego za zle Smile)

V-Told napisał:
Wolę zainwestować w płytę pod silnik. W te wakacje wracając z Węgier, ze znajomym także na KiloVStromie, byłem świadkiem spowodowania wycieku oleju właśnie przez zjazd z krawężnika. Jechał z pasażerką i trzema kuframi, gość 120 kg, przywalił i coś sobie tam musiał nieźle pogiąć. Specjalnie nie zaglądałem, ale teraz wiem, że kiedyś będę musiał tę osłonę dokupić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:25, 04 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Potwierdzam przydatność osłony pod warunkiem, że będzie z odpowiednio grubej blachy i dobrze zamontowana- zwłaszcza na szutrach...ale nie tylko
Ostatnio gdzieś tu czytałem, ze przy zjeździe z chodnika ktoś sobie filtr rozwalił...ja w poprzednim moto w takiej samej sytuacji wgiąłem sobie kolanko wydechu Confused

EDIT: ooo bibop był szybszy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Pon 11:27, 04 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:29, 04 Sty 2010
Gość

 





Okey dzięki, zastanowie sie..

Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie, tak samo jak i podnózki centralnej i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła... według mnie jedna z największych wad DL-a
PostWysłany: Pon 22:52, 04 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





pilot0608 napisał:
Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie, tak samo jak i podnózki centralnej i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła...DL-a

...nie daje grzanych manetek, handbarów, stelazy, kufrów, itp.itd...
ale wszystkie te dobra możesz kupic u tegoż producenta za...każdy wie ile Laughing
Dlaczego tak robi odpowiedz sobie sam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:53, 05 Sty 2010
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 97 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





Krawężniki i tory . wszystko na temat na asfalcie. Na bokach jest nieoceniona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:04, 05 Sty 2010
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





pilot0608 napisał:
Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła... według mnie jedna z największych wad DL-a


Sam sobie odpowiedziales Wink

Warto,warto jak lupniesz w kraweznik to docenisz.

A to,ze nie dostales kamieniem przez 3lata na CB500 to niezly fart lub malo jezdziles Twisted Evil

Ja raz tak oberwalem kamieniem,ze az sie zatrzymalem przez bol w lewej stopie... pozniej nie moglem ruszyc.. jedynke pieta wbilem i reszte biegow...
To co ja juz mialem w roznych sytuacjach to material na ksiazke Wink i wcale nie chodzi mi tu teraz o ostatnia trase w sniegu Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:20, 05 Sty 2010
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





U mnie osłona na pewno zarobiła na siebie Smile

Nie wiem ile razy w terenie, bo dzięki niej nie zwracam uwagi na takie duperele na szutrze i w lesie tylko daję w palnik.
W mieście co najmniej dwa razy, bo dwa razy musiałem ją spawać. Raz w Wawie przy zjeździe po schodach (takim skrótem bo był korek Razz ), drugi raz w Bułgarii przejazd przez trawnik i skok przez krawężnik, moto załadowane pod sufit i lekko gruchnęło, ale osłona dała radę tzn. pękła po raz drugi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:34, 05 Sty 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Z tego co widzę (czytam) to muszę dopisać kolejną pozycję do mojej listy najpotrzebniejszych rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:26, 05 Sty 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno







Moim zdaniem płyta dodaje uroku i całkiem dobrze się komponuje.

Jeśli chodzi o cytat u bibopa - tak właśnie było, osłona za ileś tam zł, oszczędziła by w sumie znacznie więcej ... nerwów Smile. Nie wiem już jak i czy to zostało naprawione, ale to zawsze strach takim motocyklem jechać gdzieś dalej, nigdy nie wiesz czy stare rany się nie otworzą Smile

Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta Smile. Już jakiś czas temu sobie upatrzyłem ten konkretny model.

Ponadto w wypadku 650 nadaje bardziej męski wygląd, niemalże na miarę 1000, poważnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:30, 05 Sty 2010
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 129 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





V-Told napisał:

Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta Smile.

Ponadto w wypadku 650 nadaje bardziej męski wygląd, niemalże na miarę 1000, poważnie Smile


Letko Ltd. Very Happy

wyglad wygladem, na pewno zbliza wagowo do tysiaca Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Wto 23:31, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:57, 05 Sty 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Szuja dzięki ale na tej pomarańczy to nie "moja" osłona Wink
Bardzo podobna, ale moja ma jeszcze te "okienka" powycinane z boku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 23:59, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:09, 06 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





V-Told napisał:
Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta

http://www.amotostuff.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=AMSVSEP&Category_Code=dl650_body_wind


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:18, 06 Sty 2010
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





V-Told napisał:

Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta Smile. Już jakiś czas temu sobie upatrzyłem ten konkretny model.


Ja mam ta oslone,no coz mam pisac.. dziala Wink Laughing
Jest gruba,idealnie spasowana i kupujesz pod dokladny model gmoli.Ja mam GIVI i wszystko ladnie.I nie ma wyciecia na wydech,wiec sie tez nie wgniecie na jakiejs galezi czy korzeniu/kamieniu.

A jak juz bedziesz ja zamawial to od razu mozesz sobie zamowic to:
http://www.amotostuff.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=VP150&Category_Code=dl650_body_wind

Tez dziala Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:20, 06 Sty 2010
Gość

 





Tu jest jeszcze ciekawa osłona, może komuś się taka spodoba:

http://twinheadlighternie.smugmug.com/Dakota-Motorsports/650-V-Strom/Dakota-Motorsports-650-V-Strom/4326043_RzQFj#253712702_pNx2X

http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=10&t=3760
PostWysłany: Śro 12:36, 06 Sty 2010
bober
Administrator

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Bemowo/Ursynów





Witam,

Ja też jeżdzę głownie po asfalcie, sporadycznie jakieś leśne dukty. Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony, ale sądząc po ilości brudu na osłonie to założenie jej było dobrym posunięciem. Pomijam kwestię małych kamieni które na asfalcie występują bardzo często w okolicy robót drogowych lub na frezowanych asfaltach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:30, 06 Sty 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ślicznie dziękuję za linki!!

Tylko cena 220 dolarów nieco mnie zmroziła Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:33, 06 Sty 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Masz tu podobną: http://www.evobikes.eu/
Mają w Warszawie przedstawicielstwo, od nich kupowałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:57, 06 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





MaG napisał:
Masz tu podobną: http://www.evobikes.eu/
Mają w Warszawie przedstawicielstwo, od nich kupowałem.

Hehehe ja też i fajna jest Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
osłona silnkia w DL 650
PostWysłany: Pią 12:43, 09 Kwi 2010
gumbas
A2

 
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czernica





Ja mam fabryczną , zalety ogólnie dość wytrzymała po Rumuni wygląda jak po bombardowaniu ale wytrzymała silnik cały osłona pogięta na maxa (zrobie fotki to wrzuce). wady za bardzo wysunięta do przodu przez co walisz w kamienie przy dohamowaniu (jak widzisz kamienie to tylko gaziu), nieosłoniete do końca kolektory ale nieco większy prześwit coś za coś no i otwór do zpuszcania oleju by sie przydał ale można wywiercić. Do szutrów i kamieni to chyba najlepszym rozwiazaniem jest coś na wzór turatecha albo taka jak w linku dakota motor sport i podwyzszenie zawieszenia na kościach i napięcie wstępne w lagach na maxa wtedy mozna w miare bezpiecznie DL zapuszcać się w ostępy. BEZ OSŁONY tylko asfalt Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gumbas dnia Pią 20:51, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:15, 25 Kwi 2010
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 163 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Witam..jestem tu nowy, ale tez mysle o zalozeniu oslony...myslalem zeby robic samemu, ale nie wiem czy mi sie tak uda jak u profesjonalistow... Czy mam rozumiec ze u Letko mozna cos takiego zamowic ?

A dla ciekawych wersja grecka Smile podobno bardzo stabilna...nietety nie moge jeszcze zamiescic linka..podam wiec go jutro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:29, 25 Kwi 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Gdyby ktoś miał za dużo pieniędzy i planował przy okazji zakup osłony silnika do DL650, to znalazłem taką oto, dosyć oryginalną: http://cgi.ebay.pl/CUBRECARTER-VZI-PARA-SUZUKI-V-STROM-650-DL-SKID-PLATE_W0QQitemZ120558276891QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_186?hash=item1c11d5511b


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:12, 26 Kwi 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Jeżdziłem DL-em przez 2 lata i nigdy mi się odłona nie przydała, nawet na ukraińskich szutrach...
Gdybym ją założył, to pewnie tak jak Xondz parę razy bym nią gdzieś przywalił bo zmniejsza ona prześwit o kilka cm. W "normalnych" warunkach nie chroni ona silnika w jakiś istotny sposób jeżeli chodzi o chłodnicę leju natomiast, była zdrowo poszatkowana przez syf z przedniego koła, ale nic poza tym się złego nie działo.
Zważywszy na budowe chłodnicy trzeba by było niezłego kamienia żeby ją rozwalić albo chociaż rozszczelnić... W moim dzwonie cały przód motocykla przestał istnieć a chłodnica wygieła się w chińskie S ale pozostała szczelna i sprawna. Inaczej ma się sprawa jednak jeżeli chodzi o względy, że tak to ujmę estetyczne, osłona z całą pewnością chroni silnik, kolanko wydechowe i chłodnicę przed b. intensywnym "wypiaskowaniu" przez błoto z pod koła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 0:19, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:58, 26 Kwi 2010
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





roadrunner napisał:
bo zmniejsza ona prześwit o kilka cm.


W moim i znajomego nie zmniejsza nawet o milimetr, a i spodem przydzwoniłem już nie raz, zależy kto gdzie się wbija Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:38, 26 Kwi 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Zmniejsza - przecież wydech idzie nad płytą . Ja też już nią kilka razy przygrzałem w glebę przy wjechaniu w ogromną dziurę. Myślę, że gdyby nie było płyty to uderzył bym wydechem. Tak więc się przydaje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:34, 26 Kwi 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jednemu sie przydaje innemu nie... do czasu az cos rozpieprzy... to tak samo jak z pianka do latania dziur, albo zestawem z kolkami... sa szczesliwcy co jezdza 15 lat i nigdy gumy nie zlapali, a sa tacy co lapia 2 w miesiacu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:27, 26 Kwi 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Gdzieś tu na forum pisałem, jak znajomy przywalił blokiem silnika zjeżdżając z krawężnika. Poza tym osłona nadaje 650-tce porządnego wyglądu. Ponadto chroni przed brudem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:58, 27 Lip 2010
pc
A2

 
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





A czy przy wymianie oleju trzeba oslone zdejmowac zeby zmienic filter?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:00, 27 Lip 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak, ale to tylko 4 śruby Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:40, 27 Lip 2010
kamyk
A

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





mi ostatnio się przydała w Rucianym.Przegapiliśmy objazd ze względu na remont mostu.Wjechaliśmy w las w nadziei na objazd ale że we wszystkich trzech sprzętach mrugała rezerwa to musieliśmy zawrócić i najpierw torami ,a potem mostem kolejowym dotarliśmy do cpn-u.Wrażenia niezapomniane zwłaszcza wzrok wbity w kolesia co pokonywał nasyp, podkłady i tory hayabusą.A wracając do płyty to jako jedyny przywaliłem i dzięki płycie nic nie urwałem, a przywaliłem dla tego, że za sprawą szczelnie zaklejonej szyby robalami niezauważyłem wystającej z torowiska rury.I w tym przypadku przydatniość płyty duża, a przydatność wysokiej szyby do tego z deflektorem -żadna!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:44, 27 Lip 2010
Scorpio74
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 337
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





hej hej
ja też polecam. mam osłonę metalową. Przy pełnym załadaunku waga moto + kierowca + pasażer to jakieś 450 kg albo i wiecej.
Parę razy się zdażyło że wjeżdżając na chodnik zachaczyłem. W terenie tym bardziej przydatne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:47, 28 Lip 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dopuszczlna masa calkowita DLa to 420 kg wiec nie przeginac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:49, 28 Lip 2010
Scorpio74
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 337
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





spoko wiem że 420. ale jakoś poniżej 450 nie mogę zejść Smile mam swoją masę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:28, 29 Lip 2010
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mi się osłona przydaje, bo powyżej 6000rpm pięknie wibruje i DL emituje piękny warkot Very Happy Jak WSK! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:03, 16 Sie 2010
wlodeusz
A1

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Miłomłyn





Od nowości motocykla mam założoną osłonę Mr. Letki. Powiem tylko, że łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła. Samo to, przy cenie dobrego spray/motul of road/, jest argumentem za. Nie będę pisał o bębniących w osłonę kamykach i grudkach asfaltu. Jedyny mankament, to konieczność demontażu przy każdej wymianie oleju. Ale to mają wszystkie opisane tu osłony. Mr. Letki ma jedną zdecydowaną przewagę. Cena i czas!... Tylko pamiętajcie!, każdą osłonę trzeba potraktować podkładkami z gumy. Inaczej na polskich drogach, roztelepie się i zniszczy. Zanim na to wpadłem, potrzebne było już spawanie alu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:46, 16 Sie 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





wlodeusz napisał:
łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła

To musisz nieźle poginać po tych szuterach skoro aż na łańcuch spod przedniego Ci sypie Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:24, 16 Sie 2010
ZowA
A2

 
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Biały napisał:
wlodeusz napisał:
łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła

To musisz nieźle poginać po tych szuterach skoro aż na łańcuch spod przedniego Ci sypie Laughing


No chyba, że sie ma na przód napęd Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:07, 17 Sie 2010
wlodeusz
A1

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Miłomłyn





Gdyby szanowni współmiłośnicy DL-a, pojeździli po mazurskich gruntowych i szutrowych drogach, po dziurawych jak sita i wąskich niby asfaltach, po górkach i dołkach, wtedy by sobie darowali kpiny. Żeby minąć się, z samochodem grzybiarzy na leśnej drodze przeciwpożarowej, trzeba sunąć leśnym poboczem. Dobrą drogą /siódemką/ mam okazję pomykać tylko z okazji przeglądów, via Ostróda Elbląg. Pozdrawiam kpiarzy, życząc samego asfaltu, lub nawet betonu. Wiem co piszę, fabryczny łańcuch zmieniłem po 7 tysiącach. Przypominał gumkę od starych majtek. Założyłem DID 525 VM2 i już po 2 nowych tysiącach kilosów ma luzu 6 centymetrów, zamiast 3. Dziś z nim powalczę. Pozdrawiam przy okazji konstruktora osłony Mr. Letko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:09, 17 Sie 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





wlodeusz napisał:
Pozdrawiam kpiarzy

Hmmm, małe sprostowanie Arrow ja nie kpię tylko podziwiam zazdroszcząc jednocześnie tak pieknych terenów do latania Smile

P.S. zastanów się nad zamontowaniem jakiejść smarownicy olejowej- w takich warunkach jak jeździsz powinno to mieć duży sens


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:04, 17 Sie 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Jeżdżąc po bezdrożach Rumunie z osłoną silnika produkcji Made In Lettko czułem się znacznie bardziej komfortowo. Na szutrach co chwila było słychać jak wala w nią kamole, nic się nie odkształciło, temp. silnika nie wzrasta to na pewno dzięki otworom. W życiu co dziennym osłona ani nie przeszkadza ani nie pomaga. Natomiast osłona w Dl 1000 maj jedna wadę przy ostrzejszej jeździe Smile) szoruje -na winklach, serpentynach- na załamaniach bocznych. Wcześniej szorowała centralka którą zdemontowałem i posłałem w kąt piwnicy. Myślę, że jest trosze za szeroka po bokach. Minusem przy dłuższym użytkowaniu są utrudnione czynność serwisowe. A i zastanawiam się nad wywierceniem dodatkowego otworu odprowadzającego wodę gdyż często zdarza się że jej resztki pozostają w środku (najczęściej po myciu).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Wto 13:04, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 17 Sie 2010
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





U mnie w moto jest tylko około 1cm przestrzeni pomiędzy osłoną i rurą, co powoduje, że po kazdym wiekszym pier...ciu osłoną w przeszkodę, muszę ją odginać łomem, bo się styka z rurą i przenosi wibracje z silnika. Ale trzeba przyznać, że kilka razy się już przydała. Polecam wersję bez wycięcia w dolnej części, bo jest bardzo wytrzymała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:07, 17 Sie 2010
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Mlody napisał:
Zmniejsza


U mnie nie zmniejsza prześwitu, nawet musiałem zrobić wycięcie na obejmę na kolektorze, generalnie moja juz dostala strzaly z kazdej strony, gdyby nie ona, chyba musialbym wymienic juz silnik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:42, 17 Sie 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





wlodeusz napisał:
Gdyby szanowni współmiłośnicy DL-a, pojeździli po mazurskich gruntowych i szutrowych drogach, po dziurawych jak sita i wąskich niby asfaltach, po górkach i dołkach, wtedy by sobie darowali kpiny. Żeby minąć się, z samochodem grzybiarzy na leśnej drodze przeciwpożarowej, trzeba sunąć leśnym poboczem. Dobrą drogą /siódemką/ mam okazję pomykać tylko z okazji przeglądów, via Ostróda Elbląg. Pozdrawiam kpiarzy, życząc samego asfaltu, lub nawet betonu. Wiem co piszę, fabryczny łańcuch zmieniłem po 7 tysiącach. Przypominał gumkę od starych majtek. Założyłem DID 525 VM2 i już po 2 nowych tysiącach kilosów ma luzu 6 centymetrów, zamiast 3. Dziś z nim powalczę. Pozdrawiam przy okazji konstruktora osłony Mr. Letko.



To chyba kolego nie smarujesz za często tego łańcucha...
Ja na fabrycznym przelatałem 22tys. km z czego sporo po Ukrainie gdzie szutrów jest z całą pewnością więcej niż w twojej okolicy, bo nawet część dróg krajowych jest szutrowa. Znam też takich, którzy zrobili na napędzie ponad 25 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:44, 17 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Co do łańcucha, to może i ja dorzucę swoje trzy grosze. Mój ma już 20 tyś. i miewa się bardzo dobrze. Ja jeżdżę 1000-cem i 70% to męki w mieście, ale poza miastem też go nie oszczędzam i jeżdżę raczej... energicznie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:59, 17 Sie 2010
ZowA
A2

 
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Kpiny kpinami ale jak to mówia "kto smaruje ten jedzie". Zrób cos z tym chłopie bo na łańcuchy nie zarobisz. I nie myśl, ze tylko Ty po szutrach jeździsz bo gro ludzi z forum i nie tylko jeździ szutrowymi i leśnymi drogami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:06, 17 Sie 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





ZowA napisał:
Kpiny kpinami ale jak to mówia "kto smaruje ten jedzie". Zrób cos z tym chłopie bo na łańcuchy nie zarobisz. I nie myśl, ze tylko Ty po szutrach jeździsz bo gro ludzi z forum i nie tylko jeździ szutrowymi i leśnymi drogami.


Otóż to...! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 17 Sie 2010
Grzesiek
A

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Moj łancuch ma 33 tysiace i ma sie niezle, wymienilem tylko przednia zebatke, maszyny raczej nie oszczedzam, szutry, las oraz powerslidy sa na porzadku dziennym Smile

Edit:
zapomnialem dodac ze smaruje Hipolem od poczatku, ze 3 razy moze jakims sprayem dostał do łańcucha


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzesiek dnia Wto 22:12, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Przydatność osłony silnika (DL 650)
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin