VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Przydatność osłony silnika (DL 650) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 13:00, 17 Sie 2014
slawekk
A2

 
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 94
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Walą, bo DL ma mały prześwit a osłona zmniejsza go o 2-3 cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:59, 22 Sty 2018
michal.pirat
A1

 
Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 41
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Porąbka





bober napisał:
Witam,

Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.



Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:22, 23 Sty 2018
Suszny
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1452
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Poprawa będzie taka, że część brudu zostanie na osłonie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:41, 24 Sty 2018
SimOn!
A

 
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 177
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





michal.pirat napisał:
bober napisał:
Witam,

Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.



Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa?


Pytanie czy dla kosmetyki warto rezygnować z prześwitu i dodawać sobie masy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:11, 24 Sty 2018
czekol
A

 
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 145
Przeczytał: 71 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn





Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to warto. Po dwóch sezonach mam kilka wgnieceń/rys od kamieni na osłonie aluminiowej givi.
Natomiast jeśli jeździsz tylko po czarnym to prześwit nie jest do niczego potrzebny.
Dodanie masy znikome....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:50, 24 Sty 2018
Struna
A

 
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 145
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina





ja gdzieś w kamulca musiałem przysadzić, bo aż pękło obok spawu - gdyby nie osłona byłby pewnie niezły zonk.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:03, 25 Sty 2018
Grizzly
A1

 
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 35
Przeczytał: 51 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie. Oczywiście na szutrowych drogach ryzyko byłoby sporo większe, przecież kamienie tylko strzelają po osłonie jak się konkretnie jedzie ;D Swoją droga ciekawe czy takie rzeczy się zdarzają bo teoretycznie jest to możliwe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:05, 27 Sty 2018
SimOn!
A

 
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 177
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Ja tylko chciałem zauważyć, że kolega narzekał na błoto chlapiące na chłodnicę... a nie na latające kamienie Very Happy
A co do zbędnego prześwitu. To faktycznie, jak się z krawężników zjeżdża i na pofalowanym asfalcie (z pełnym ładunkiem) szczególnie lewe zakręty bierze to prześwitu jest aż nadto Laughing
Po co walić do wróbla z armaty? Smile

Grizzly napisał:
Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie.)


To teraz idź i przebij filtr kamieniem (ewentualnie tępym śrubokrętem Wink) i się zgłoś jak Ci się to w końcu uda Laughing Wykręcałeś kiedyś za mocno dokręcony filtr oleju? Wiesz ile on jest w stanie znieść? Laughing

Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota. Very Happy

Znaj proporcje mocum panie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SimOn! dnia Sob 1:18, 27 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:10, 27 Sty 2018
Bosman78
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 344
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dla mnie osłona pełni głównie funkcje wizualna bo nie mogę patrzeć na ta rure kolektora przedniego cylindra ktora wygloda koszmarnie... Szkoda ze nie puścili jej jakos bokiem jak w transalpie wtedy dl zyskał by sporo przesiwtu pos i przed silnikiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:09, 27 Sty 2018
Grizzly
A1

 
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 35
Przeczytał: 51 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





SimOn! napisał:

Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota. Very Happy

Znaj proporcje mocum panie Wink


W sumie to w tym temacie kwestia kamieni, krawężników itp. się już pojawiła więc dodałem mój pogląd na ten temat. Filtr może i wydaje się solidny ale przednie szyby samochodowe też a jednak bardzo często pęknięcia spowodowane kamieniami się zdarzają. Kamień lub kamyczek wystrzelony jak z armaty przez koło moim zdaniem jest w stanie przebić filtr i tego się będę trzymał Smile Jasne, że głównie zależy to od tego gdzie się jeździ. Poza tym nie chciałbym żeby mi się coś takiego przytrafiło gdzieś daleko i wolę się zabezpieczyć ;D Tak czy siak uważam, że warto zainwestować w osłonę aluminiową lub stalową i robi ona dobrą robotę choć pewnie są jej przeciwnicy i zwolennicy ale to jak w każdym temacie. Pozdrawiam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przydatność osłony silnika (DL 650)
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin