Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

scottoiler w dl 650
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 11:00, 21 Lis 2014    Temat postu:

Cześć. Jestem tu nowy. W końcu kupuję wymarzonego Sztormiaka i kompletuję akcesoria Smile Mam pytanie odnośnie Scottoiler v-system. Kupiłem wczoraj za 322zł w MCS Honda w Warszawie i mam pytanie, czy warto coś jeszcze do tego dokupić, np. Lube Tube czy Dual Injector (tu według opisów działa efekt naczyń połączonych i robią się plamy w garażu) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 11:39, 21 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam i Lube Tube i Dual Injector.

Z tym pierwszym jest trochę zabawy, bo trzeba znaleźć dobre miejsce i odpowiednio poprowadzić przewód olejowy. U siebie schowałem ten zasobnik pod prawym boczkiem pod siedzeniem, co wymusza niestety jego demontaż (a tym samym częściowe rozkręcanie stelaża prawego kufra) przy napełnianiu - na szczęście robię to raz, góra dwa w sezonie. Większy problem jest ze szczelnością połącznia z głównym zasobnikiem/pompką. Zawsze gdzieś coś wycieknie, szczególnie jak moto stoi na bocznej nóżce...

Co do podwójnej dyszy, to trzeba pilnować tej wewnętrznej, bo łatwo się zatyka. A przy niewłaściwym ustawieniu łańcuch potrafi trochę przytrzeć mocowanie końcówki (tę taką "gumkę"), ale na szczęście sama końcówka z "gumką" występuje jako część zamienna.

Żałuj, że nie zdecydowałeś się na wersję z elektroniczną regulacją. Jest wprawdzie droższa, ale dużo bardziej funkcjonalna, dużo lepiej można regulować dozowanie oleju, a "panel" sterujący ma wbudowany bardzo przydatny wskaźnik temperatury zewnętrznej (w poprzednim DL-u nie ma go na wyposażeniu standardowym),


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 12:58, 21 Lis 2014    Temat postu:

Zastanawiałem się nad nią, ale naczytałem się opinii, że jest przekombinowana, elektronika łatwo się psuje, zdarzają się rozszczelnienia sterownika, itp. Konkluzja tych wpisów była taka, że im prostsze, tym lepsze i nie warto przepłacać. Rozumiem, że masz odmienne zdanie w temacie eSystemu? Sam z niego korzystasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 13:32, 21 Lis 2014    Temat postu:

Dokup tylko podwójna dyszę i bedzie okej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 15:54, 21 Lis 2014    Temat postu:

kasin:: tam mam eSystem i, tak jak napisałem wcześniej, jestem z niego bardzo zadowolony. Częstotliwość smarowania ustawiam jednym guziczkiem, wyświetlacz pokazuje mi ilość pozostałego oleju, zarówno w urządzeniu głównym, jak i LubeTube. Łańcuch mam dobrze nasmarowany, a tył motocykla i felgę czyściutką. No i mam wskaźnik temperatury otoczenia Smile

Z wyświetlaczem/sterownikiem nic się nie dzieje. Używam tego systemu od 3 lat i przejechałem z nim ponad 25 tys. km, zarówno w upale i kurzu Gruzji i Maroka, jak i prawie zimowych temperaturach Skandynawii Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 15:55, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Sob 1:41, 22 Lis 2014    Temat postu:

Zabiłeś mi ćwieka...mam możliwość wymiany, więc się nad tym poważnie zastanowię. Dzięki za zamieszanie w głowie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 9:04, 25 Lis 2014    Temat postu:

Biblo, a nie da się tego "Lube Tube" zamocować pod tym boczkiem tak, aby można było napełniać bez demontowania (niby to elastyczne ma być)? Byłaby to wówczas fajna alternatywa dla touring kita.
No i jeżeli ta nieszczelność to reguła a nie usterka Twojego egzemplarza, to skreśla to od razu ten patent w moich oczach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 19:22, 25 Lis 2014    Temat postu:

Strasznie ciężko napełnia się Lube Tube przez tę cienką, długą rurkę i to niejako pod górę - zasobnik przymocowałem do stelaża/ramy siedzenia, czyli pod pewnym kątem. A otwór wylotowy, do którego podłączona jest rurka zasilająca olejem resztę "instalacji" jest właśnie u dołu. Tym samym otworem napełnia się też zasobnik.

Żeby się z tym mnie mocować wolałem zdjąć boczek, Lube Tube i nalewać olej od góry korzystając z pomocy grawitacji Smile Tym bardziej, że ostatnio wlewałem olej na wyższe temperatury (Maroko), który jest chyba gęściejszy.

Nieszczelności pojawiły mi się właśnie na połączeniach: Lube Tube - rurka połączeniowa oraz rurka połączeniowa - zbiornik główny z pompką. Są one minimalne, ale w trakcie użytkowania w końcu zbiera się kropla, która skapuje do wnętrza boczku, a potem spływa w dół...

Może wiosną zastosuje jakąś bardziej elastyczną/gumową rurkę lub małe opaski zaciskowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:22, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Śro 17:14, 03 Gru 2014    Temat postu:

Wymieniłem na eSystem. Trudno się go montuje? Warto się bawić, jeśli nie mam doświadczenia, czy lepiej zapłacić w serwisie 200 zł za montaż?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Śro 17:15, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 19:15, 03 Gru 2014    Temat postu:

Montaż eSystem jest chyba prostszy od vSystem, bo nie trzeba bawić się w podłączanie rurki od podciśnienia. Trzeba za to poprzeciągać przewody między panelem sterującym (montowanym z reguły na kierownicy), a głównym urządzeniem, no i podpiąć zasilanie do akumulatora.

Nie jest to wielka filozofia, ale jak nie masz doświadczenia, a motocykl jest nowy, to zleć to serwisowi... A może przy okazji niech Ci zamontują gniazdo zapalniczki, które też wymaga przeciągania kabelków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Śro 21:13, 03 Gru 2014    Temat postu:

Chyba rzeczywiście tak zrobię Smile Co ciekawe, zapytałem sprzedawcę w MCS czy warto dokupić któryś z dodatków, np. LubeTube i Dual Injector. Zawołał serwisanta, który powiedział, żebym na razie odpuścił dodatkowy zbiorniczek i sprawdził, czy ten mi nie wystarczy a odnośnie Dual Injectora stwierdził, że to zbędny bajer... Tyle opinii, ilu użytkowników, ale spodobało mi się, że nie tylko nie chcieli mnie naciągnąć, ale wręcz odradzili zakup, tracąc zarobek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 18:46, 22 Lut 2015    Temat postu:

Czym się różni ten Dual Injector od innych podwójnych dysz których próby się nie powiodły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 20:06, 22 Lut 2015    Temat postu:

Dułal Indżektor to po prostu dwie rurki po obu "stronach" łańcucha. Jeszcze nie spotkałem się z opinią o wyższości tego ustrojstwa nad pojedynczą rurką, no może poza marketingowym bełkotem w katalogu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 21:13, 22 Lut 2015    Temat postu:

Mniejsza o wyższość czy niższość. Z doświadczenia (z teorii w sumie też) wynika że jak zamontujesz dwie rurki, to będzie kapać non stop, aż cały olej z rurki za elektrozaworem się wykapie. Zastanawiam się, jak chłopaki ze Scottoiler'a ten problem rozwiązali? A może nie rozwiązali?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ad
A1



Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:28, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 9:38, 21 Kwi 2015    Temat postu:

ad napisał:
Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Kolego ad, mamy na forum specjalny dział Sprzedam, gdzie umieszcza się ogłoszenia o sprzedaży (nie zapomnij najpierw zapoznać się z zasadami umieszczania ogłoszeń). Poza tym wypadałoby, aby pierwszy post na forum umieszczony został w Przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Wto 9:40, 21 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pred
A1



Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:08, 16 Maj 2016    Temat postu:

Czy ktoś z forum ma zamontowany Scottoiler touring kit, czyli mark7 i zbiornik pod rejestrację HCR? Zamówiłem taki do nowego DL'a 650. Teraz pobrałem instrukcję (dedykowaną do DL'a) ze strony scottoilera i na początku jest napisane: The HCR (sold separately) is not compatible with this model, we recommend the Lube Tube instead. Co tam może nie pasować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pon 10:10, 16 Maj 2016    Temat postu:

Nie wiem jak wygląda błotnik w nowym DLu.
W starczym jest tak zbudowany, że faktycznie nie da rady zamontować turingkita.
Z tego powodu, że touring kit potrzebuje być zamontowany na 4 śrubki a w DLu jest miejsce na 2szt i do tego miejsce na wkręty jest nieco oddalone od błotnika (taki odlew jest)

Mniej więcej chodzi o to:




PS
Wklejony na zdjęciu pochodzi od nowego Dla więc też nie będzie pasować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 10:13, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 19:53, 06 Mar 2017    Temat postu:

Poluję na używanego Scottoilera. Orientuje się ktoś czym różni się Scottoiler do V-Stroma od wersji np. do Kawasaki? Zasada działania jest chyba ta sama więc czym mogą się różnić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 20:56, 06 Mar 2017    Temat postu:

Mam Vsystem Skottoiler działa bez problemu , kwestia tylko wyregulowania dozowania oleju ( jedna kropla na minute ) i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar
Motonita



Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 551
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 21:19, 06 Mar 2017    Temat postu:

Może zamiast używanego spróbuj nowej Lubrixa cana do jakości O.K. Płaciłem 370plz jak dobrze pamiętam zamontujesz sam bez problemu a w użytkowaniu duża wygoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 22:05, 06 Mar 2017    Temat postu:

A miał ktoś do czynienia lub używa olejarke firmy McCoi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:40, 07 Maj 2017    Temat postu:

Wlasnie dzis zalozylem orginalnego scottoilera. System grawitacyjny, podlaczony do podcisnienia. Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac Wink
Cenowo wyszlo mnie super, wiec spokojnie zawsze moge puscic dalej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goddard
Motocyklista



Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Krakowa i Zielonek

PostWysłany: Pon 0:17, 08 Maj 2017    Temat postu:

Ja tez zalozylem scottoilera przed dlugim weekendem majowym i na razie wrazenia pozytywne, choc mialem troche problem z ustawieniem czestotliwosci kapania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:20, 08 Maj 2017    Temat postu:

Na ile ustawiles ? tj. czestotliwosc kapania ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 10:09, 08 Maj 2017    Temat postu:

Staszek napisał:
Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...


ja mam pod tablicą duży zestaw zamontowany, wszystko śmiga jak trzeba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goddard
Motocyklista



Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Krakowa i Zielonek

PostWysłany: Pon 10:11, 08 Maj 2017    Temat postu:

Piterpan napisał:
Na ile ustawiles ? tj. czestotliwosc kapania ? Wink


Wiesz co, po zalozeniu i odpowietrzeniu jak staralem sie wedlug instrukcji zrobic ok. 1 krople na minute, to nie moglem tego za cholere ustawic. Niby kapalo, ale mialem wrazenie ze albo za malo albo za duzo. Przejechalem sie i okazalo sie, ze leje sie znacznie mocniej niz kropla na minute, wiec skrecilem i kontroluje lancuch. Jest nasmarowany, znaczy, ze dziala Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Owiecki
A2



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 12:22, 08 Maj 2017    Temat postu:

@Goddard

W jaki sposób odpowietrzałeś swojego Scotta?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:28, 08 Maj 2017    Temat postu:

U mnie reagowal od razu po odpowietrzeniu na dozowanie. Ustawilem wlasnie jedna krople na minute (ze stoperem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goddard
Motocyklista



Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Krakowa i Zielonek

PostWysłany: Pon 20:21, 08 Maj 2017    Temat postu:

Owiecki napisał:
@Goddard

W jaki sposób odpowietrzałeś swojego Scotta?


Według instrukcji, przepychałem butelka do napełniania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:04, 01 Cze 2017    Temat postu:

Czy ktoś z Was rozbierał Scottoiler v-system? mam skręcone na minimum a po przejechaniu 360 km zbiornik pusty i mało co w rurce zostało, wszystko zawalone świeżym olejem. Olejarka używana wiec chcę zobaczyć co tam w środku się dzieje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goddard
Motocyklista



Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Krakowa i Zielonek

PostWysłany: Pią 9:56, 02 Cze 2017    Temat postu:

A jak ustawiales czestotliwosc kapania? Ja bylem nierozgarniety jak blondi, ze chcialem to zrobic w pozycji, w ktorej pracuje i wtedy to nie ma szans zeby ustawic ta czestotliwosc. Dopiero jak zobaczylem, ze mi zeszlo 1/3 plynu po kilkudziesieciu km, to przemyslalem sprawe, odgialem rurke, ustawilem na spokojnie 1 krople/minute jak w instrukcji. Przy okazji sprawdzilem jeszcze i zorientowalem sie, ze jest duza banka w rurce, wiec ponownie odpowietrzylem. Teraz gra i bucy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:55, 02 Cze 2017    Temat postu:

Mam na minimum ustawione i po tak malym przebiegu pusto. Zastanawiam sie czy tam w srodku jest jakas sprezyna albo cos co mozna przestawic, zeby ciezej sie otwierał zawór.

edit:
Rozebrałem, wszystko wygląda ok. Przeczyściłem i sprawdziłem co i jak. Jedyne co, to sprężynka mogła być już za miękka. Podłożyłem małą podkładkę i już jest ok. Na 1/4 obrotu kapie kropla na nieco ponad minutę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sowator dnia Nie 0:21, 04 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 12:48, 12 Sie 2017    Temat postu:

Chyba i ja będę musiał grzebnąć w swoim. Dopóki zalewałem gęsty hipol, bez problemu ustawiałem sobie na 30,60,90 i więcej sekund. Teraz zalałem niebieski scottoiler i przy całkowicie zakręconym mam kroplę co 40s. Nie mogę ustawić mniej. A sam olej chyba lepszy, lepiej klei do łańcucha i nie bryzga jak hipol.

AKTUALIZACJA
No i zrobione. Podkładka pod sprężyną pomogła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Sob 17:21, 12 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:13, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Chyba moja olejarka się poddaje. Jednak podkładka pod sprężynę nie zdaje egzaminu. Podaje olej nawet po całkowitym zakręceniu z częstotliwością 1 kropli/min. Za dużo, zrzuca go ze zdawczej i skapuje na postoju. Co jeszcze można samodzielnie poprawić w Scottoilerze, żeby zaczął działać poprawnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:21, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Ja mam to samo. Podłożyłem podkładkę pod sprężynę i dalej kapie dosyć mocno. Skręciłem do minimum ale to nie pomaga, trochę mniej ale dalej za dużo kapie. Ciekawe czy można gdzieś kupić takie sprężyny, bo u mnie membrana cała. Problem zapewne tylko w sprężynie, że już za miękka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skvrnsk
A



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:59, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Mam rozwiązanie i nie chodzi o sprężynę.
Ja założyłem taką 3mm podkładkę i efekt był taki, jak w/w.
[link widoczny dla zalogowanych]

Iglica nie domyka dyszy, ale nie dlatego, że sprężyna jest za słaba, tylko łącznik z wężyka jest za krótki i nie pozwala opaść iglicy niżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Próbując siłowo rozerwać ten pływak i ramię z membraną urwałem wypustkę na ramieniu, na którą zakłada się ten łącznik... ale sobie poradziłem inaczej.
Krótko mówiąc dotnij sobie 1-2mm dłuższy łącznik lub zsuń tyle samo z ramienia membrany.
Teraz bez problemu ustawiłem 90s i jeszcze mam dużo zapasu do końca skali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Pią 22:35, 01 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 22:27, 01 Wrz 2017    Temat postu:

A to ciekawe, muszę sprawdzić. Dzięki za radę Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hary
A1



Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:32, 26 Wrz 2018    Temat postu:

Hej,
Mam scottoilera, co mi został po poprzednim motocyklu i chciałbym go do DLa zamontować. Czy montaż w 1000 dużo się różni od 650? Trzeba ściągać zbiornik? Dostęp do dysz podciśnienia jest bardzo upierdliwy?
W poprzednim moto musiałem wybebeszać cała puchę filtra powietrza więc wole wiedzieć co i jak wcześniej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 21:06, 26 Wrz 2018    Temat postu:

My również witamy Cię na forum! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin