 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pią 11:00, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć. Jestem tu nowy. W końcu kupuję wymarzonego Sztormiaka i kompletuję akcesoria Mam pytanie odnośnie Scottoiler v-system. Kupiłem wczoraj za 322zł w MCS Honda w Warszawie i mam pytanie, czy warto coś jeszcze do tego dokupić, np. Lube Tube czy Dual Injector (tu według opisów działa efekt naczyń połączonych i robią się plamy w garażu) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 11:39, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam i Lube Tube i Dual Injector.
Z tym pierwszym jest trochę zabawy, bo trzeba znaleźć dobre miejsce i odpowiednio poprowadzić przewód olejowy. U siebie schowałem ten zasobnik pod prawym boczkiem pod siedzeniem, co wymusza niestety jego demontaż (a tym samym częściowe rozkręcanie stelaża prawego kufra) przy napełnianiu - na szczęście robię to raz, góra dwa w sezonie. Większy problem jest ze szczelnością połącznia z głównym zasobnikiem/pompką. Zawsze gdzieś coś wycieknie, szczególnie jak moto stoi na bocznej nóżce...
Co do podwójnej dyszy, to trzeba pilnować tej wewnętrznej, bo łatwo się zatyka. A przy niewłaściwym ustawieniu łańcuch potrafi trochę przytrzeć mocowanie końcówki (tę taką "gumkę"), ale na szczęście sama końcówka z "gumką" występuje jako część zamienna.
Żałuj, że nie zdecydowałeś się na wersję z elektroniczną regulacją. Jest wprawdzie droższa, ale dużo bardziej funkcjonalna, dużo lepiej można regulować dozowanie oleju, a "panel" sterujący ma wbudowany bardzo przydatny wskaźnik temperatury zewnętrznej (w poprzednim DL-u nie ma go na wyposażeniu standardowym),
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pią 12:58, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawiałem się nad nią, ale naczytałem się opinii, że jest przekombinowana, elektronika łatwo się psuje, zdarzają się rozszczelnienia sterownika, itp. Konkluzja tych wpisów była taka, że im prostsze, tym lepsze i nie warto przepłacać. Rozumiem, że masz odmienne zdanie w temacie eSystemu? Sam z niego korzystasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 13:32, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dokup tylko podwójna dyszę i bedzie okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 15:54, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
kasin:: tam mam eSystem i, tak jak napisałem wcześniej, jestem z niego bardzo zadowolony. Częstotliwość smarowania ustawiam jednym guziczkiem, wyświetlacz pokazuje mi ilość pozostałego oleju, zarówno w urządzeniu głównym, jak i LubeTube. Łańcuch mam dobrze nasmarowany, a tył motocykla i felgę czyściutką. No i mam wskaźnik temperatury otoczenia
Z wyświetlaczem/sterownikiem nic się nie dzieje. Używam tego systemu od 3 lat i przejechałem z nim ponad 25 tys. km, zarówno w upale i kurzu Gruzji i Maroka, jak i prawie zimowych temperaturach Skandynawii
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 15:55, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Sob 1:41, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zabiłeś mi ćwieka...mam możliwość wymiany, więc się nad tym poważnie zastanowię. Dzięki za zamieszanie w głowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 9:04, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Biblo, a nie da się tego "Lube Tube" zamocować pod tym boczkiem tak, aby można było napełniać bez demontowania (niby to elastyczne ma być)? Byłaby to wówczas fajna alternatywa dla touring kita.
No i jeżeli ta nieszczelność to reguła a nie usterka Twojego egzemplarza, to skreśla to od razu ten patent w moich oczach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 19:22, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Strasznie ciężko napełnia się Lube Tube przez tę cienką, długą rurkę i to niejako pod górę - zasobnik przymocowałem do stelaża/ramy siedzenia, czyli pod pewnym kątem. A otwór wylotowy, do którego podłączona jest rurka zasilająca olejem resztę "instalacji" jest właśnie u dołu. Tym samym otworem napełnia się też zasobnik.
Żeby się z tym mnie mocować wolałem zdjąć boczek, Lube Tube i nalewać olej od góry korzystając z pomocy grawitacji Tym bardziej, że ostatnio wlewałem olej na wyższe temperatury (Maroko), który jest chyba gęściejszy.
Nieszczelności pojawiły mi się właśnie na połączeniach: Lube Tube - rurka połączeniowa oraz rurka połączeniowa - zbiornik główny z pompką. Są one minimalne, ale w trakcie użytkowania w końcu zbiera się kropla, która skapuje do wnętrza boczku, a potem spływa w dół...
Może wiosną zastosuje jakąś bardziej elastyczną/gumową rurkę lub małe opaski zaciskowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:22, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Śro 17:14, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem na eSystem. Trudno się go montuje? Warto się bawić, jeśli nie mam doświadczenia, czy lepiej zapłacić w serwisie 200 zł za montaż?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Śro 17:15, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 19:15, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Montaż eSystem jest chyba prostszy od vSystem, bo nie trzeba bawić się w podłączanie rurki od podciśnienia. Trzeba za to poprzeciągać przewody między panelem sterującym (montowanym z reguły na kierownicy), a głównym urządzeniem, no i podpiąć zasilanie do akumulatora.
Nie jest to wielka filozofia, ale jak nie masz doświadczenia, a motocykl jest nowy, to zleć to serwisowi... A może przy okazji niech Ci zamontują gniazdo zapalniczki, które też wymaga przeciągania kabelków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Śro 21:13, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba rzeczywiście tak zrobię Co ciekawe, zapytałem sprzedawcę w MCS czy warto dokupić któryś z dodatków, np. LubeTube i Dual Injector. Zawołał serwisanta, który powiedział, żebym na razie odpuścił dodatkowy zbiorniczek i sprawdził, czy ten mi nie wystarczy a odnośnie Dual Injectora stwierdził, że to zbędny bajer... Tyle opinii, ilu użytkowników, ale spodobało mi się, że nie tylko nie chcieli mnie naciągnąć, ale wręcz odradzili zakup, tracąc zarobek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Nie 18:46, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czym się różni ten Dual Injector od innych podwójnych dysz których próby się nie powiodły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 20:06, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dułal Indżektor to po prostu dwie rurki po obu "stronach" łańcucha. Jeszcze nie spotkałem się z opinią o wyższości tego ustrojstwa nad pojedynczą rurką, no może poza marketingowym bełkotem w katalogu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Nie 21:13, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mniejsza o wyższość czy niższość. Z doświadczenia (z teorii w sumie też) wynika że jak zamontujesz dwie rurki, to będzie kapać non stop, aż cały olej z rurki za elektrozaworem się wykapie. Zastanawiam się, jak chłopaki ze Scottoiler'a ten problem rozwiązali? A może nie rozwiązali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ad
A1
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:28, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 9:38, 21 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ad napisał: | Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości. |
Kolego ad, mamy na forum specjalny dział Sprzedam, gdzie umieszcza się ogłoszenia o sprzedaży (nie zapomnij najpierw zapoznać się z zasadami umieszczania ogłoszeń). Poza tym wypadałoby, aby pierwszy post na forum umieszczony został w Przywitalni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Wto 9:40, 21 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pred
A1
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 9:08, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z forum ma zamontowany Scottoiler touring kit, czyli mark7 i zbiornik pod rejestrację HCR? Zamówiłem taki do nowego DL'a 650. Teraz pobrałem instrukcję (dedykowaną do DL'a) ze strony scottoilera i na początku jest napisane: The HCR (sold separately) is not compatible with this model, we recommend the Lube Tube instead. Co tam może nie pasować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Pon 10:10, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak wygląda błotnik w nowym DLu.
W starczym jest tak zbudowany, że faktycznie nie da rady zamontować turingkita.
Z tego powodu, że touring kit potrzebuje być zamontowany na 4 śrubki a w DLu jest miejsce na 2szt i do tego miejsce na wkręty jest nieco oddalone od błotnika (taki odlew jest)
Mniej więcej chodzi o to:
PS
Wklejony na zdjęciu pochodzi od nowego Dla więc też nie będzie pasować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 10:13, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kitza
A
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 19:53, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Poluję na używanego Scottoilera. Orientuje się ktoś czym różni się Scottoiler do V-Stroma od wersji np. do Kawasaki? Zasada działania jest chyba ta sama więc czym mogą się różnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scyzor_2007
Motonita
Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:56, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam Vsystem Skottoiler działa bez problemu , kwestia tylko wyregulowania dozowania oleju ( jedna kropla na minute ) i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar
Motonita
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 551
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:19, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Może zamiast używanego spróbuj nowej Lubrixa cana do jakości O.K. Płaciłem 370plz jak dobrze pamiętam zamontujesz sam bez problemu a w użytkowaniu duża wygoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 22:05, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A miał ktoś do czynienia lub używa olejarke firmy McCoi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:40, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dzis zalozylem orginalnego scottoilera. System grawitacyjny, podlaczony do podcisnienia. Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac
Cenowo wyszlo mnie super, wiec spokojnie zawsze moge puscic dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goddard
Motocyklista
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Krakowa i Zielonek
|
Wysłany: Pon 0:17, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja tez zalozylem scottoilera przed dlugim weekendem majowym i na razie wrazenia pozytywne, choc mialem troche problem z ustawieniem czestotliwosci kapania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 8:20, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na ile ustawiles ? tj. czestotliwosc kapania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 10:09, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej... |
ja mam pod tablicą duży zestaw zamontowany, wszystko śmiga jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goddard
Motocyklista
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Krakowa i Zielonek
|
Wysłany: Pon 10:11, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Piterpan napisał: | Na ile ustawiles ? tj. czestotliwosc kapania ?  |
Wiesz co, po zalozeniu i odpowietrzeniu jak staralem sie wedlug instrukcji zrobic ok. 1 krople na minute, to nie moglem tego za cholere ustawic. Niby kapalo, ale mialem wrazenie ze albo za malo albo za duzo. Przejechalem sie i okazalo sie, ze leje sie znacznie mocniej niz kropla na minute, wiec skrecilem i kontroluje lancuch. Jest nasmarowany, znaczy, ze dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Owiecki
A2
Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:22, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
@Goddard
W jaki sposób odpowietrzałeś swojego Scotta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17:28, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie reagowal od razu po odpowietrzeniu na dozowanie. Ustawilem wlasnie jedna krople na minute (ze stoperem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goddard
Motocyklista
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Krakowa i Zielonek
|
Wysłany: Pon 20:21, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Owiecki napisał: | @Goddard
W jaki sposób odpowietrzałeś swojego Scotta? |
Według instrukcji, przepychałem butelka do napełniania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:04, 01 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was rozbierał Scottoiler v-system? mam skręcone na minimum a po przejechaniu 360 km zbiornik pusty i mało co w rurce zostało, wszystko zawalone świeżym olejem. Olejarka używana wiec chcę zobaczyć co tam w środku się dzieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goddard
Motocyklista
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Krakowa i Zielonek
|
Wysłany: Pią 9:56, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A jak ustawiales czestotliwosc kapania? Ja bylem nierozgarniety jak blondi, ze chcialem to zrobic w pozycji, w ktorej pracuje i wtedy to nie ma szans zeby ustawic ta czestotliwosc. Dopiero jak zobaczylem, ze mi zeszlo 1/3 plynu po kilkudziesieciu km, to przemyslalem sprawe, odgialem rurke, ustawilem na spokojnie 1 krople/minute jak w instrukcji. Przy okazji sprawdzilem jeszcze i zorientowalem sie, ze jest duza banka w rurce, wiec ponownie odpowietrzylem. Teraz gra i bucy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:55, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam na minimum ustawione i po tak malym przebiegu pusto. Zastanawiam sie czy tam w srodku jest jakas sprezyna albo cos co mozna przestawic, zeby ciezej sie otwierał zawór.
edit:
Rozebrałem, wszystko wygląda ok. Przeczyściłem i sprawdziłem co i jak. Jedyne co, to sprężynka mogła być już za miękka. Podłożyłem małą podkładkę i już jest ok. Na 1/4 obrotu kapie kropla na nieco ponad minutę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sowator dnia Nie 0:21, 04 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:48, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba i ja będę musiał grzebnąć w swoim. Dopóki zalewałem gęsty hipol, bez problemu ustawiałem sobie na 30,60,90 i więcej sekund. Teraz zalałem niebieski scottoiler i przy całkowicie zakręconym mam kroplę co 40s. Nie mogę ustawić mniej. A sam olej chyba lepszy, lepiej klei do łańcucha i nie bryzga jak hipol.
AKTUALIZACJA
No i zrobione. Podkładka pod sprężyną pomogła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Sob 17:21, 12 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 8:13, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba moja olejarka się poddaje. Jednak podkładka pod sprężynę nie zdaje egzaminu. Podaje olej nawet po całkowitym zakręceniu z częstotliwością 1 kropli/min. Za dużo, zrzuca go ze zdawczej i skapuje na postoju. Co jeszcze można samodzielnie poprawić w Scottoilerze, żeby zaczął działać poprawnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 13:21, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam to samo. Podłożyłem podkładkę pod sprężynę i dalej kapie dosyć mocno. Skręciłem do minimum ale to nie pomaga, trochę mniej ale dalej za dużo kapie. Ciekawe czy można gdzieś kupić takie sprężyny, bo u mnie membrana cała. Problem zapewne tylko w sprężynie, że już za miękka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:59, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam rozwiązanie i nie chodzi o sprężynę.
Ja założyłem taką 3mm podkładkę i efekt był taki, jak w/w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Iglica nie domyka dyszy, ale nie dlatego, że sprężyna jest za słaba, tylko łącznik z wężyka jest za krótki i nie pozwala opaść iglicy niżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Próbując siłowo rozerwać ten pływak i ramię z membraną urwałem wypustkę na ramieniu, na którą zakłada się ten łącznik... ale sobie poradziłem inaczej.
Krótko mówiąc dotnij sobie 1-2mm dłuższy łącznik lub zsuń tyle samo z ramienia membrany.
Teraz bez problemu ustawiłem 90s i jeszcze mam dużo zapasu do końca skali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Pią 22:35, 01 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:27, 01 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A to ciekawe, muszę sprawdzić. Dzięki za radę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hary
A1
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:32, 26 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Hej,
Mam scottoilera, co mi został po poprzednim motocyklu i chciałbym go do DLa zamontować. Czy montaż w 1000 dużo się różni od 650? Trzeba ściągać zbiornik? Dostęp do dysz podciśnienia jest bardzo upierdliwy?
W poprzednim moto musiałem wybebeszać cała puchę filtra powietrza więc wole wiedzieć co i jak wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|