 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 21:31, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Około 350zł, niewiele drożnej można mieć Scottoilera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:01, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
| Tomo napisał: | | Około 350zł, niewiele drożnej można mieć Scottoilera |
To lekkie przegięcie. Mnie wyniósł 105 zł. Też z elektronicznym sterownikiem. Elektrozawór mam inny ale działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:11, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pojawilo sie na rynku cos takiego jak scottoiler vSystem, rzekomo nastepca Mark7. Szukalem w necie, ale roznicy poza designem i cena nie dostrzeglem. Macie moze jakas wieksza wiedze w tym temacie?
Alan, zeby dojsc do tego "zaslepionego koreczkiem dzyndzelka" (o ktorym pisal roadrunner) trzeba demontowac moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:47, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba zdjąć zbiornik, bo wprawdzie widać ten króciec od spodu, ale trzeba by worek soli zjeść żeby tam rękę włożyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Alan
A2
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Radość
|
Wysłany: Śro 19:06, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
| Szuja napisał: |
Alan, zeby dojsc do tego "zaslepionego koreczkiem dzyndzelka" (o ktorym pisal roadrunner) trzeba demontowac moto? |
bez zdejmowania zbiornika ( !!!) Trzeba wcisnąc rękę od prawej strony silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:22, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Da radę? Jestem pod wrażeniem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Alan
A2
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Radość
|
Wysłany: Śro 19:57, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:59, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A czy ktos ma doswiadczenia z rodzimym produktem MOTOOILER?Na forum hondy varadero producent został poproszony o kilka słów i brzmią one zachęcająco.Mam zamiar wyłozyc pare złoty na oliwiarkę.Zastanawiam się nad scottoilerem ale "nasz" produkt wydaje się ciekawszy i co ważne tańszy, a do tego nie wymagający specjalnych oleji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:28, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
"Na forum africa albo transalp mozna wynegocjowac cene 250zl:-) wiec na pewno przy jakims zamowieniu forumowym tez sie mozna dogadac"
Gdyby i u nas się udało, to ja chętnie bym się przyłączył, gdyby zebrała się jakaś grupka :).
Trzeba wspierać rodzime patenty. 350 zł wobec niewiele droższego, ale sprawdzonego Scottoilera, to nie jest atrakcyjna cena...
------------------------------------------
EDIT: Oto, co odpowiedzieli na forum Varadaero:
"Witajcie
Zgodnie z obietnicą pojawiam się na forum i usupełniam pewne braki w opisie produktu jak równiez i przede wszystkim biorę czynny udział w dyskusji nt. V-Oila Motooilera
Cieszę się niezmiernie z takiego zainteresowania bo nakład pracy jaki trzeba włożyć w wytwarzanie czegos samodzielnie od podstaw jest bardzo duży podobnie jak moje zmeczenie ostatnimi dniami. Tym bardziej wiec wszelkie oznaki zainteresowania sa gratyfikujące
odniosę się do postów w tym watku:
1. urządzenie wykorzystuje zwykły zupełnie Hipol 80W90. jest w tej chwili założone na mojej Afryce i na Kilku innych Trampkach czy Afri kolegów z klubu. sprawdzone działanie w praktyce w temperaturach od 0 - 20stC. cieplej jeszcze w tym roku nie było
2. Cena: Detal to 350PLN. cena forumowa dla forum Africa Twin to cena dla forum na ktorym jestem od dawna i ktorego budzet zasilam skladkami - cena kolezenska tam - mozna powiedziec. V-Oila jest przedsiębiorstwem komercyjnym i próbuję jakoś zarabiać na sprzedaży w związku z czym cena 260PLN jest to cena tylko dla zarejestrowanych do czasu pojawienia sie watku czlonkow forum XRV750 i XL650;
3. pojawiły się głosy ze mozna za prawie takie same pieniadze kupic scotta. pomijajac slogan ze 'dobre bo polskie' nie ulega kwestii ze scott ma swoja renome spowodowana przede wszystkim dluuuuga bo juz ponaddwudziestoletnia obecnoscia na rynku. Z tego co udalo mi sie dowiedziec oprocz uzytkownikow zadowolonych jest rowniez cala gromadka tych ktorym scott odpowiada tak sobie... dlaczego? brak mozliwosci regulacji podczas jazdy, koniecznosc uzywania dedykowanych i drogich olejow, koniecznosci podlaczenia sie do podcisnienia skutkuje w niektorych wspolczesnych maszynach zaburzeniami pracy silnika.
W koncu ma scott plastikowe i byle jakie mocowania i mydli oczy klientom DOUBLE INJECTORem ktory z wtryskiem ma jeszcze mniej wspolnego niz z polepszeniem smarowania rolki lancucha na sworzniu...
Ktos juz stad do mnie pisal w tej sprawie a ja odpisalem: olej dostawszy sie z jednej strony rolki przenika na druga jej strone na zasadzie podciagania kapilarnego. nie ma doprawdy koniecznosci podawania go z dwoch stron lancucha. pewnie kiedys zeby zachowac konkurencyjnosc i uniknąc konieczosci pisania dlugich wyjasnien zrobie taki podwojny podajnik ale bardziej dla swietego spokoju i 'zeby miec' go w ofercie niz z przekonania
4. ktos porownywał cene scotta i m-oilera. tylko czy aby na pewno porownujemy takie same urzadzenia?
czy rozgrzewacie motocykle przed jazda? to przeciez wskazana praktyka. przez ile minut? 2? 3? ile kropli w tym czasie gubi scott? trzy? cztery? motooiler ani jednej. mozna go podlaczyc pod obwod swiateł /tylna pozycja jest OK/ a w moto z swiatlami automatycznymi mozna go wylaczyc jednym ruchem palca i potem wlaczyc znowu przywracajac te same ustawienia w pół sekundy - bez schylania się bez patrzenia na dziwne skale. nawet po ciemku i nic nie kapie kiedy nie trzeba.
jezdzicie przeciez sporo - zdarzylo sie wam wjechac w burze lub napotkac na trasie deszcz??? pewnie tak. czy lancuch potrzebuje lepszego oliwienia kiedy jest mokro? z pewnościa tak. jeden ruch palca i dawka zwiekszona jest o 30% skokowo/ lub mozna zmienic ja plynnie w przedziale 1 - 6 gdzie faktycznie 6 = 6x1 czyli tak faktycznie spooooro wiecej. min wlasnie dlatego mozna jezdzic na zwyklym oleju przez caly rok.
zadam pytanie ponownie: czy porownujemy takie same produkty? czy nie jest tak ze 350PLN to wlasciwa cena w odniesieniu do czegos tak prymitywnego jak scott???
czy juz widzieliscie E-scotta? jedyne 250EUR. nie moge sobie odmowic sarkazmu: polecam
reasumując cena jest przystępna jak uważam a nie caną chcę konkurować z tradycyjnym scottoilerem...
sporo ludzi pyta czy skomplikowany jest montaz... nie jest. daję kompletną instrukcję ze zdjęciami i opisem. w razie watpliwosci jestm do dyspozycji pod ogolnie znanym numerem telefonu. chetnie pomogę ale nie wykonam za Was pracy twierdzę, że najwięcej czasu jak zawsze zajmuje odpowiednie planowanie: znalezienie miejsca na zbiornik, miejsca do podpiecia sie do masy czy do przewodu '+' swiatla pozycyjnego. sam montaz nie zajmuje wiecej jak 1-1,5h. jesli zarezerwujecie sobie 2h i poswiecicie sie w skupieniu pracy powinno byc OK.
ogolnie to moge pisac jeszcze dlugo ale chetniej odpowiem na konkretne pytania. po poludniu postaram sie dodac troche nowych fotek min mocowań czy zbiornika i kontrolera.
V-Oila jest przedsiębiorstwem nowym ale rozwijam je intensywnie z czego korzysta jakość i stosowane rozwiązania = klient.
Zapraszam do dyskusji i przy tej okazji raz jeszcze dziekuje za zaproszenie.
Pozdrawiam Serdecznie
Mateusz Symbuła / matjas / V-Oila"
Hmmm..
Podoba mi się jak gość podchodzi do sprawy, pewnie także zna się na rzeczy - ma iluś tam zadowolonych klientów podobno. Może warto by było się z nim skontaktować? Choćby 10 chętnych osób to dla niego już całkiem dobra okazja - skoro mimo wszystko opłaca mu się to sprzedawać za te 260 kumplom, to myślę, że można spróbować ponegocjować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 14:37, 27 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:42, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
poczytałem inne fora i wynika z nich, że przy zamówieniu minimum 4 szt daje upust 15%. Napisałem do niego maila zobaczymy co odpowie.No chyba, że więcej jest zainteresowanych tym tematem to mozna matjasa zaprosic i tutaj niech się wypowie i zachęci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:50, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj toczą z nim krótką dyskusję. Wiem, że jest też jeszcze jeden patent, nie wiem natomiast czy jest nadal sprzedawany. Jest wprawdzie dużo bardziej toporny i jakoś mnie nie przekonuje, ale z tego, co wyczytałem, to gość chciał za to 190 zł + przesyłka.
--> [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:21, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja sie tez pisze na zakup grupowy jakbyście zamawiali
Voila znacznie bardziej przekonuje mnie niż scott bo można łatwo zwiekszać strumień :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Tom
Motocyklista
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Nie 19:44, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ja też się dopisuję do grupowego zakupu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:17, 27 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Piszę się i ja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:46, 06 Sty 2010 Temat postu: Motooier montaż |
|
|
Panowie którzy już macie motooilera możęcie napisać 2 słowa o tym jak to zamontowaliście ? Może jakies fotki ?
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:20, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja złożyłem już zamówienie i jak tylko go dostanę montuję, z tym że sterownik idzie na poprzeczkę kierownicy razem z gniazdem 12v i uchwytem cb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:39, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W weekend pójdę odwiedzić i przegonić sprzęta, więc postaram się zrobić parę fotek i coś skrobnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:04, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też niedługo zamówię, toteż zdjęcia będą BARDZO mile widziane, cały czas się zastanawiam gdzie ewentualnie montować zbiorniczek. W DL1000 mamy dwa tłumiki - nie wiem czy w 650 wykorzystaliście to miejsce na zbiornk, ale mam nadzieję, że nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:18, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mieści się bez problemu pod siodłem, tu gdzie są przypięte narzędzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:02, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
| V-Told napisał: | Ja też niedługo zamówię, toteż zdjęcia będą BARDZO mile widziane, cały czas się zastanawiam gdzie ewentualnie montować zbiorniczek. W DL1000 mamy dwa tłumiki - nie wiem czy w 650 wykorzystaliście to miejsce na zbiornk, ale mam nadzieję, że nie  |
No ja akurat upchnąłem zbiorniczek i zawór pod lewym boczkiem (w małym DL-u schowa się tam TIR ), a pod siodłem wystają tylko rurki do napełniania zbiorniczka.
Możliwości są na tyle duże, a rozmiary zbiorniczka małe, że bez problemu powinno się dać go upchnąć także w 1000-cu. Zbiornik można wcisnąć np. w zadupek zaraz za tylnYą lampą, albo obok akumulatora, albo w ostateczności zużyć trochę schowka podsiodłowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:06, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No, to dobre wieści. Wielkie dzięki za odpowiedzi
Ja zdecodowanie przymocuję zbiorniczek tam, gdzie nie będzie go widać. Mój V-Strom na razie stoi rozebrany w garażu, czeka na grzane manetki i Motooiler . Kupować jest przyjemnie, ale płacić i montować już nie tak bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Laboko
A1
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 12:44, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Montować rzeczywiście nie jest przyjemnie. Kupiłem Motooiler oraz manetki Oxford na początku tygodnia. No i, chociaż instalacja tego nie jest trudna, to na pewno jest upierdliwa. Jeżeli chodzi o oiler to chyba najgorzej było z poprowadzeniem wężyka olejowego poprzez wahacz, tak, żeby zostawić zapas na skoki zawieszenia. Elektrozawór upchnąłem pod prawym boczkiem, ponieważ przy jego umieszczeniu właśnie tutaj najlepiej się układa ten wąż olejowy. Natomiast zbiornik położyłem w schowku pod kanapą. Dlaczego? Bo jest mały, i wcale tam nie wadzi. Jego konstrukcja raczej wymusza położenie poziome. Poza tym pod kanapą mam nad nim łatwy nadzór. Sterownik przykleiłem do pokrywy pompy sprzęgła.
Jeszcze nie miałem okazji wypróbowac tego w trasie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 13:14, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
O, i takie informacje są bardzo przydatne
Laboko - jeśli miałbyś któregoś dnia chwilkę czasu, to mógłbyś zrobić zdjęcia już przymocowanych elementów i wrzucić nam tu na forum. Byłbym bardzo wdzięczny, i na pewno nie tylko ja
Z lampą LED poradziłem sobie dosyć szybko (nie licząc kilkugodzinnej walki z tylnym bagażnikiem, którego śruby pokonały kilka moich garażowych narzędzi ), z akcesoryjnym klaksonem poradziłem sobie w dwa dni , ale montaż Motooilera wydaje się jeszcze bardziej skomplikowany.
PS. Panowie, którzy zgłosili chęć zakupu Motooilera proszeni są o składanie swoich mailowych potwierdzeń - żeby nasz hurtowy zakup i związany z tym rabat nie okazał się zakupem 5 osób
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Laboko
A1
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 14:20, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, załączam zdjęcia... Wrzuciłem je na rapida.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdybyście mieli jakieś pytania to służę..[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Laboko dnia Sob 12:55, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:38, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich
sprawilem sobie niedawno scottoiler e-system i mam rozterke jak zamatowac dysze , sa tam jakies 3 rodzaje montowania i nie wiem ktory bedzie dobry przy dl , jak ktos przez to przechodzil to prosze o wskazowki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 19:17, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem - w pudełku są trzy ramiona ale żadne tak naprawdę nie pasuje. Poszperałem w necie i okazało się że ludzie robili jakieś samoróbki. Po grubszym kombinatorstwie ja zrobiłem to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozwiązanie nie jest idealne ale wystarcza. Rurkę z olejem puściłem po wewnętrznej stronie ramienia wahacza na krawaty. Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:50, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 - pod siedzeniem miesci sie pompka i wszystko gra jak nalezy, a ta blaszke trzymajaca koncowke lekko podgialem ale w druga stronie niz Ty masz, bo przy cofaniu potrafila sie ta plastykowa koncowka podwinac.
sry za slaba jakosc, robione tel.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Czw 0:59, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 2:51, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 dzieki za wskazowki i foto co prawda w miejscu tego uchwytu mam wkrecone bolce na stojak ale cos wymysle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 7:31, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... Pod lewym plastikiem jest dużo więcej miejsca. No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:10, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
| j23j23j23 napisał: | | Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści. |
| j23j23j23 napisał: | | Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... (..). No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem. |
spoko, w pierwszym poscie napisales, ze sie nie miesci pod kanapa, a ja tylko dalem Ci przyklad, ze jednak sie miesci. Pozniej napisales, ze widziales misie, wiec nie ma tematu. U mnie oprocz scotta, pod kanapa miesci sie jeszcze gniazdo zapalniczki, blokada na kola, fabryczny zestaw narzedziowy, gps w futerale, szmatka i specjalna siatka z hakami. Oczywiscie to co widac na focie to czesc tego, pozostala miesci sie w zakamarku blizej tylnej lampy,
pzdr, Szu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Partyzant Uć
A2
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:02, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów
pozwolicie że również wtrącę swoje trzy grosze. Pompkę w moim dl-u zamocowałem pod prawym boczkiem . Mieści się tam idealnie .Zamocowałem ją do stelaża ramy.Przewód poprowadzony jest za amortyzatorem wzdłuż wahacza i wyjście na łańcuch.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:40, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a czy przy takim umieszczeniu tej pompki jest dobry dostep do regulacji podawania oleju? Pytam sie przez ciekawosc, bo u siebie musze kanape zdjac. Pewnie najwygodniej byloby gdzies przy kierze miec to ustrojstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 21:55, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
OT:
Szuja - jaką wersję Winzipa posiadasz że to wszystko upychasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 - mozesz sie przekonac na wlasne oczy jesli zechce Ci sie na grochow kopnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 4:11, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no z tym upychaniem zbiorniczka to mozna duskusje prowadzic ja wsadzilem go pod siedzenie ale nie podoba mi sie to wiec jutro poprawka sie zykuje a i jeszcze jedno po kalibracji calego systemu trzeba odpalic moto w celu odpowietrzenia ukladu doprowadzenia oleju, cos w stylu ustawienia zegarka - bez zaplonu nie da rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 7:37, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
da radę - trzeba potrzymać 2 sekundy klawisz Menu (chyba - jest w instrukcji) i system się włączy...
Ps: Przy okazji kolego pc jaki dałeś interwał kapania? u mnie przy 90 sek/drop leciutko pryska na błotnik i można zaleźć kropeczki na oponie. Z drugiej strony boje sie mieć za suchy łańcuch jak ustawię dłuższy interwał ( 120 sek)
Pps: szuja - winzipa obadam już pewnie w Wiknie. Na grochów ode mnie z domu bliziutko - ale mam ciągły niedostatek czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:02, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wlaczyc system mozna przez trzymanie menu przez 2 sek ale ja pisalem o odpowietrzeniu, zalaniu (priming ) u mnie dopiero po odpaleniu zaczelo dzialac.
a z ustawieniem to jeszcze nie wiem w instrukcji jest 60-70[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 17:26, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:36, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wstyd sie przyznac ale czy ktos moze mi powiedziec jak wkleic foto bo cos mi nie idzie[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:55, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 18:56, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 20:42, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
z fotosika nie wkleisz foty, zapraszam do działu sprawy klubowe gdzie jest to opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 22:01, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
| ologc napisał: | | z fotosika nie wkleisz foty |
Dlaczego nie
Wkleisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:08, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no i w koncu wyczailem, dzieki za wskazowki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Sob 1:37, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Nie 10:04, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja śmigam na urządzenku od Mateusza i jestem zadowolony . Ewentualne plamki oleju znajdujące sie na tylnym błotniku i okolicach sa łatwe do usuniecia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:09, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
hej, czy scottoilera v-system trzeba jakoś odpowietrzać? po założeniu odkręciłem na maxa, olej wypełnił wężyk, i dalej ustawione jak Koledzy radzili, 1/3 lub 1/2 skali, i tak wydaje mi się ze słabo leci ten olej....
dzieki i pozdrawiam
Maciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 22:40, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wystarczy jedna kropla na 120 sekund, 1/90sek to już dobrze mokry łańcuch - potrafi zachlapać gumę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:43, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale ja nie mam wyswietlacza:) jak to ustawic na pokretle ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 23:07, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zegarkiem . Chyba musisz wypraktykować. Ustaw na 1/4 i stopniowo zwiększaj obserwując gumę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Nie 23:09, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:11, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ehhh:) no jasne ze zegarkiem, ale nie bede stal nad moto z wlaczonym silnikiem bo mnie ochrona z garazu wykurzy mialem juz na polowie, niby mokry, ale nie do konca bede próbował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pon 7:45, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja tez mam scottoilera bez wyswietlacza i ustawienia testuje metoda prób i błędów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Pią 12:05, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:37, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Odświeżę może temat z zapytaniem o jakiś instruktaż jak odpowietrzyć scottoilera bo uzupełnieniu oleju do pełna? Napełniłem ale nie chce lecieć :(kręce pokrętłem w lewo w prawo do końca i nic
Z góry dzięki za pomoc
freex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|