Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

scottoiler w dl 650
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 19:27, 19 Sie 2014    Temat postu:

Jak poczekasz to jutro podam nazwe oleju do scotta . Mam w garażu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:08, 19 Sie 2014    Temat postu:

Hehe jasne że poczekam:))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 20:35, 19 Sie 2014    Temat postu:

Okey , przypomnij jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 19:26, 20 Sie 2014    Temat postu:

Wiem wiem, późno, ale przypominam się. ..Smile moze zerknąłeś będąc w garażu... Bo nie wierzę, że nie byłeśWink)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HelkaW dnia Śro 19:27, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 20:09, 20 Sie 2014    Temat postu:

Juz pisze - olej niebieski uzywany od 0 stopni do 30 stopni. Powyzej uzywa sie czerwony . W naszym klimacie polecany niebieski . Na butelce nie jest podana lepkosc oleju . Wiecej info szukaj na [link widoczny dla zalogowanych] .com lub w kraju Motocyklowe Centrum Serwisowe Warszawa - dealer scotta w kraju , lub na [link widoczny dla zalogowanych] . Tam klik do ich sklepu i szukaj oleju- żólta butelka , niebieskie naklejki. butelki 250g lub 0,5 litra .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 20:15, 20 Sie 2014    Temat postu:

ANDRZEJ a ty w 1000cu masz już scottoiler?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 20:31, 20 Sie 2014    Temat postu:

Nie nie mam , ale kupie za pare dni . Napisaem do siedziby firmy , znaczy producenta scotta ze nie weim gdzie i jak zamontowac , wysłano mi 5 zdjec jak zamontowac , - kupie na 100 procent . teraz nie mam czasu , wyjazd na Bosnie , Czarnogóre , i ta budowa firmy - wszystko zabiera czas .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:17, 20 Sie 2014    Temat postu:

Aaa, Myślałem Andrzej, że Ty właśnie na zamienniku oleju Scotta jeździsz. Ale tak czy siak dzięki za info.w takim razie zakupuję oryginał i nie kombinuję. Za mało tego idzie chyba, żeby tutaj szukać "oszczędności"Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 11:58, 21 Sie 2014    Temat postu:

Na oliwiarce motooiler śmigałem na 80w90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 18:29, 21 Sie 2014    Temat postu:

Mam nakręcone około 30kkm na oryginalnym napędzie ze scottoilerem. Większość z plecakiem i kuframi.Do tej pory łańcuch wymagał jedynie niewielkiej korekty.Uważam,że to zasługa oryginalnego oleju do scotta.Nie wiem czy warto lać coś innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vater
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Czw 18:53, 21 Sie 2014    Temat postu:

Ja nie zachwycam się tym wynalazkiem. Dotychczas we wszystkich sprzętach smarowałem sprayem i przemywałem naftą. Motorki były czyste, a łańcuchy i zębatki w perfekcyjnym stanie.
Teraz postanowiłem sprawdzić działanie tego patentu, gdyż DL-a kupiłem z zamontowanym Scottoiler-em. Przejechałem 400 km i nigdy więcej na uruchomię tego smarowidła! Cały tył uwalony w oleju, felga, rama, wydechy i co tam jeszcze możliwe!
Dwie godziny i dwie butelczyny nafty zużyłem by zmyć cały ten syf.
Dziękuję za takie udogodnienia, wolę tradycyjne metody smarowania. Jak ktoś jest nadal chętny na korzystanie z tego dobrodziejstwa, to po zdemontowaniu swojego odsprzedam toto po obustronnie korzystnej cenie .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vater dnia Czw 18:56, 21 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:14, 21 Sie 2014    Temat postu:

Wystarczyło zmniejszyć ilość podawanego oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 19:29, 21 Sie 2014    Temat postu:

Trzeba było poczytac i ustawic odpowiednie smarowanie i dysze podajaca plej na zebatke .
Nie inne lepszego patentu na smarowanie łancucha niż scott .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pon 20:56, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 7:20, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Staszku nie uzywam ale uzywam innego , gdzie jest zbiornik to bez znaczenia byle wyzej od zebatki . Caly układ i tak działa na podciśnienie . Miałem w małym delu teraz zakupiłem do nowego 1000 .W twoim przypadku wydłuzy sie okres napełniania zbiorniczka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 7:44, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Zastanawiałem się tylko, jak w praktyce wygląda używanie olejarki w miejscu narażonym na ustawiczne chlapanie błotem i wodą. Ale doczytałem, że to tylko dodatkowy zbiorniczek tam się znajduje, a urządzenie standardowo pod siedzeniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 12:04, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Tak , tam jest zbiornczek , wiem że jest super wykonany , wysokiej jakosci .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 20:52, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 21:39, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Przerabiałem kolego wszystko , najlepszy jest scotoiler . Oliwiarka na linku jest działaniem taka sama jak Wilka i Motooliera , wszystkie napędzane pradem natomiast scott jest na podcisnienie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Czw 7:19, 25 Wrz 2014    Temat postu:

Ja cały czas rozmyślam nad tym scottoilerem. Co prawda miałem kiedyś w kilku motocyklach i postanowiłem więcej nie montować (irytuje mnie babranie się przy uzupełnianiu zbiorniczka), no ale ten touring kit wystarczy na sezon...
Tylko zastanawiam się nad grawitacją - mocowanie rejestracji jest dość nisko, a wężyk z olejem i tak trzeba poprowadzić pod siedzeniem i wyprowadzić na wahacz z przodu. No i gdzieś tam podziurawić plastiki z tyłu aby wężyk z olejem i podciśnieniowy schować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
null
A2



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:20, 25 Wrz 2014    Temat postu:

MarioSWD napisał:
Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Jest o tym osobny wątek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 10:40, 25 Wrz 2014    Temat postu:

Podcisnienie i tak wypcha olej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 20:03, 26 Wrz 2014    Temat postu:

no nie wiem, czy podciśnienie może cokolwiek wypychać Smile

a na poważnie... motooiler.... 41 tys. przebiegu od nowego, napęd jeszcze nie do wymiany... koszt roczny oleju.... 7-15 pln,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek_Pastuszka
Motocyklista



Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 433
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WOŁOMIN

PostWysłany: Wto 21:03, 18 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam scottoilera i działa bez zarzutu. Trzeba tylko go dobrze wyregulować. A podciśnienie otwiera zawór, olej spływa grawitacyjnie. Zero ruchomych części, nic nie ma prawa się zepsuć. Jedyne co dołożyłem to podwójna dysza - smaruje obie strony łańcucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boren
Motocyklista



Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto 23:51, 18 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam smarbike. Z jednym pokretlem do regulacji. Ja nie zakladalem, juz tak kupilem. Na razie działa. Stosuje do niego olej przekladniowy ale chyba za rzadki jest. Może wymieszać z towotem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 10:00, 21 Lis 2014    Temat postu:

Cześć. Jestem tu nowy. W końcu kupuję wymarzonego Sztormiaka i kompletuję akcesoria Smile Mam pytanie odnośnie Scottoiler v-system. Kupiłem wczoraj za 322zł w MCS Honda w Warszawie i mam pytanie, czy warto coś jeszcze do tego dokupić, np. Lube Tube czy Dual Injector (tu według opisów działa efekt naczyń połączonych i robią się plamy w garażu) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4261
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 10:39, 21 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam i Lube Tube i Dual Injector.

Z tym pierwszym jest trochę zabawy, bo trzeba znaleźć dobre miejsce i odpowiednio poprowadzić przewód olejowy. U siebie schowałem ten zasobnik pod prawym boczkiem pod siedzeniem, co wymusza niestety jego demontaż (a tym samym częściowe rozkręcanie stelaża prawego kufra) przy napełnianiu - na szczęście robię to raz, góra dwa w sezonie. Większy problem jest ze szczelnością połącznia z głównym zasobnikiem/pompką. Zawsze gdzieś coś wycieknie, szczególnie jak moto stoi na bocznej nóżce...

Co do podwójnej dyszy, to trzeba pilnować tej wewnętrznej, bo łatwo się zatyka. A przy niewłaściwym ustawieniu łańcuch potrafi trochę przytrzeć mocowanie końcówki (tę taką "gumkę"), ale na szczęście sama końcówka z "gumką" występuje jako część zamienna.

Żałuj, że nie zdecydowałeś się na wersję z elektroniczną regulacją. Jest wprawdzie droższa, ale dużo bardziej funkcjonalna, dużo lepiej można regulować dozowanie oleju, a "panel" sterujący ma wbudowany bardzo przydatny wskaźnik temperatury zewnętrznej (w poprzednim DL-u nie ma go na wyposażeniu standardowym),


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 11:58, 21 Lis 2014    Temat postu:

Zastanawiałem się nad nią, ale naczytałem się opinii, że jest przekombinowana, elektronika łatwo się psuje, zdarzają się rozszczelnienia sterownika, itp. Konkluzja tych wpisów była taka, że im prostsze, tym lepsze i nie warto przepłacać. Rozumiem, że masz odmienne zdanie w temacie eSystemu? Sam z niego korzystasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 12:32, 21 Lis 2014    Temat postu:

Dokup tylko podwójna dyszę i bedzie okej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4261
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 14:54, 21 Lis 2014    Temat postu:

kasin:: tam mam eSystem i, tak jak napisałem wcześniej, jestem z niego bardzo zadowolony. Częstotliwość smarowania ustawiam jednym guziczkiem, wyświetlacz pokazuje mi ilość pozostałego oleju, zarówno w urządzeniu głównym, jak i LubeTube. Łańcuch mam dobrze nasmarowany, a tył motocykla i felgę czyściutką. No i mam wskaźnik temperatury otoczenia Smile

Z wyświetlaczem/sterownikiem nic się nie dzieje. Używam tego systemu od 3 lat i przejechałem z nim ponad 25 tys. km, zarówno w upale i kurzu Gruzji i Maroka, jak i prawie zimowych temperaturach Skandynawii Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 14:55, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Sob 0:41, 22 Lis 2014    Temat postu:

Zabiłeś mi ćwieka...mam możliwość wymiany, więc się nad tym poważnie zastanowię. Dzięki za zamieszanie w głowie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 8:04, 25 Lis 2014    Temat postu:

Biblo, a nie da się tego "Lube Tube" zamocować pod tym boczkiem tak, aby można było napełniać bez demontowania (niby to elastyczne ma być)? Byłaby to wówczas fajna alternatywa dla touring kita.
No i jeżeli ta nieszczelność to reguła a nie usterka Twojego egzemplarza, to skreśla to od razu ten patent w moich oczach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4261
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 18:22, 25 Lis 2014    Temat postu:

Strasznie ciężko napełnia się Lube Tube przez tę cienką, długą rurkę i to niejako pod górę - zasobnik przymocowałem do stelaża/ramy siedzenia, czyli pod pewnym kątem. A otwór wylotowy, do którego podłączona jest rurka zasilająca olejem resztę "instalacji" jest właśnie u dołu. Tym samym otworem napełnia się też zasobnik.

Żeby się z tym mnie mocować wolałem zdjąć boczek, Lube Tube i nalewać olej od góry korzystając z pomocy grawitacji Smile Tym bardziej, że ostatnio wlewałem olej na wyższe temperatury (Maroko), który jest chyba gęściejszy.

Nieszczelności pojawiły mi się właśnie na połączeniach: Lube Tube - rurka połączeniowa oraz rurka połączeniowa - zbiornik główny z pompką. Są one minimalne, ale w trakcie użytkowania w końcu zbiera się kropla, która skapuje do wnętrza boczku, a potem spływa w dół...

Może wiosną zastosuje jakąś bardziej elastyczną/gumową rurkę lub małe opaski zaciskowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 18:22, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Śro 16:14, 03 Gru 2014    Temat postu:

Wymieniłem na eSystem. Trudno się go montuje? Warto się bawić, jeśli nie mam doświadczenia, czy lepiej zapłacić w serwisie 200 zł za montaż?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Śro 16:15, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4261
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 18:15, 03 Gru 2014    Temat postu:

Montaż eSystem jest chyba prostszy od vSystem, bo nie trzeba bawić się w podłączanie rurki od podciśnienia. Trzeba za to poprzeciągać przewody między panelem sterującym (montowanym z reguły na kierownicy), a głównym urządzeniem, no i podpiąć zasilanie do akumulatora.

Nie jest to wielka filozofia, ale jak nie masz doświadczenia, a motocykl jest nowy, to zleć to serwisowi... A może przy okazji niech Ci zamontują gniazdo zapalniczki, które też wymaga przeciągania kabelków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Śro 20:13, 03 Gru 2014    Temat postu:

Chyba rzeczywiście tak zrobię Smile Co ciekawe, zapytałem sprzedawcę w MCS czy warto dokupić któryś z dodatków, np. LubeTube i Dual Injector. Zawołał serwisanta, który powiedział, żebym na razie odpuścił dodatkowy zbiorniczek i sprawdził, czy ten mi nie wystarczy a odnośnie Dual Injectora stwierdził, że to zbędny bajer... Tyle opinii, ilu użytkowników, ale spodobało mi się, że nie tylko nie chcieli mnie naciągnąć, ale wręcz odradzili zakup, tracąc zarobek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 17:46, 22 Lut 2015    Temat postu:

Czym się różni ten Dual Injector od innych podwójnych dysz których próby się nie powiodły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 19:06, 22 Lut 2015    Temat postu:

Dułal Indżektor to po prostu dwie rurki po obu "stronach" łańcucha. Jeszcze nie spotkałem się z opinią o wyższości tego ustrojstwa nad pojedynczą rurką, no może poza marketingowym bełkotem w katalogu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 20:13, 22 Lut 2015    Temat postu:

Mniejsza o wyższość czy niższość. Z doświadczenia (z teorii w sumie też) wynika że jak zamontujesz dwie rurki, to będzie kapać non stop, aż cały olej z rurki za elektrozaworem się wykapie. Zastanawiam się, jak chłopaki ze Scottoiler'a ten problem rozwiązali? A może nie rozwiązali?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ad
A1



Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:28, 20 Kwi 2015    Temat postu:

Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 8:38, 21 Kwi 2015    Temat postu:

ad napisał:
Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Kolego ad, mamy na forum specjalny dział Sprzedam, gdzie umieszcza się ogłoszenia o sprzedaży (nie zapomnij najpierw zapoznać się z zasadami umieszczania ogłoszeń). Poza tym wypadałoby, aby pierwszy post na forum umieszczony został w Przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Wto 8:40, 21 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pred
A1



Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 8:08, 16 Maj 2016    Temat postu:

Czy ktoś z forum ma zamontowany Scottoiler touring kit, czyli mark7 i zbiornik pod rejestrację HCR? Zamówiłem taki do nowego DL'a 650. Teraz pobrałem instrukcję (dedykowaną do DL'a) ze strony scottoilera i na początku jest napisane: The HCR (sold separately) is not compatible with this model, we recommend the Lube Tube instead. Co tam może nie pasować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pon 9:10, 16 Maj 2016    Temat postu:

Nie wiem jak wygląda błotnik w nowym DLu.
W starczym jest tak zbudowany, że faktycznie nie da rady zamontować turingkita.
Z tego powodu, że touring kit potrzebuje być zamontowany na 4 śrubki a w DLu jest miejsce na 2szt i do tego miejsce na wkręty jest nieco oddalone od błotnika (taki odlew jest)

Mniej więcej chodzi o to:




PS
Wklejony na zdjęciu pochodzi od nowego Dla więc też nie będzie pasować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 9:13, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 18:53, 06 Mar 2017    Temat postu:

Poluję na używanego Scottoilera. Orientuje się ktoś czym różni się Scottoiler do V-Stroma od wersji np. do Kawasaki? Zasada działania jest chyba ta sama więc czym mogą się różnić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 758
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 19:56, 06 Mar 2017    Temat postu:

Mam Vsystem Skottoiler działa bez problemu , kwestia tylko wyregulowania dozowania oleju ( jedna kropla na minute ) i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar
Motonita



Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 20:19, 06 Mar 2017    Temat postu:

Może zamiast używanego spróbuj nowej Lubrixa cana do jakości O.K. Płaciłem 370plz jak dobrze pamiętam zamontujesz sam bez problemu a w użytkowaniu duża wygoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 21:05, 06 Mar 2017    Temat postu:

A miał ktoś do czynienia lub używa olejarke firmy McCoi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:40, 07 Maj 2017    Temat postu:

Wlasnie dzis zalozylem orginalnego scottoilera. System grawitacyjny, podlaczony do podcisnienia. Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac Wink
Cenowo wyszlo mnie super, wiec spokojnie zawsze moge puscic dalej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goddard
Motocyklista



Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 493
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z Krakowa i Zielonek

PostWysłany: Nie 23:17, 07 Maj 2017    Temat postu:

Ja tez zalozylem scottoilera przed dlugim weekendem majowym i na razie wrazenia pozytywne, choc mialem troche problem z ustawieniem czestotliwosci kapania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 7:20, 08 Maj 2017    Temat postu:

Na ile ustawiles ? tj. czestotliwosc kapania ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin