VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> scottoiler w dl 650 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 20:27, 19 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak poczekasz to jutro podam nazwe oleju do scotta . Mam w garażu .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:08, 19 Sie 2014
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 553
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Hehe jasne że poczekam:))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:35, 19 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Okey , przypomnij jutro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:26, 20 Sie 2014
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 553
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Wiem wiem, późno, ale przypominam się. ..Smile moze zerknąłeś będąc w garażu... Bo nie wierzę, że nie byłeśWink)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HelkaW dnia Śro 20:27, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:09, 20 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Juz pisze - olej niebieski uzywany od 0 stopni do 30 stopni. Powyzej uzywa sie czerwony . W naszym klimacie polecany niebieski . Na butelce nie jest podana lepkosc oleju . Wiecej info szukaj na www.scottoiler .com lub w kraju Motocyklowe Centrum Serwisowe Warszawa - dealer scotta w kraju , lub na www.scottoiler.pl . Tam klik do ich sklepu i szukaj oleju- żólta butelka , niebieskie naklejki. butelki 250g lub 0,5 litra .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:15, 20 Sie 2014
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





ANDRZEJ a ty w 1000cu masz już scottoiler?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:31, 20 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Nie nie mam , ale kupie za pare dni . Napisaem do siedziby firmy , znaczy producenta scotta ze nie weim gdzie i jak zamontowac , wysłano mi 5 zdjec jak zamontowac , - kupie na 100 procent . teraz nie mam czasu , wyjazd na Bosnie , Czarnogóre , i ta budowa firmy - wszystko zabiera czas .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:17, 20 Sie 2014
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 553
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Aaa, Myślałem Andrzej, że Ty właśnie na zamienniku oleju Scotta jeździsz. Ale tak czy siak dzięki za info.w takim razie zakupuję oryginał i nie kombinuję. Za mało tego idzie chyba, żeby tutaj szukać "oszczędności"Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:58, 21 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Na oliwiarce motooiler śmigałem na 80w90


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:29, 21 Sie 2014
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Mam nakręcone około 30kkm na oryginalnym napędzie ze scottoilerem. Większość z plecakiem i kuframi.Do tej pory łańcuch wymagał jedynie niewielkiej korekty.Uważam,że to zasługa oryginalnego oleju do scotta.Nie wiem czy warto lać coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:53, 21 Sie 2014
Vater
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 405
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec





Ja nie zachwycam się tym wynalazkiem. Dotychczas we wszystkich sprzętach smarowałem sprayem i przemywałem naftą. Motorki były czyste, a łańcuchy i zębatki w perfekcyjnym stanie.
Teraz postanowiłem sprawdzić działanie tego patentu, gdyż DL-a kupiłem z zamontowanym Scottoiler-em. Przejechałem 400 km i nigdy więcej na uruchomię tego smarowidła! Cały tył uwalony w oleju, felga, rama, wydechy i co tam jeszcze możliwe!
Dwie godziny i dwie butelczyny nafty zużyłem by zmyć cały ten syf.
Dziękuję za takie udogodnienia, wolę tradycyjne metody smarowania. Jak ktoś jest nadal chętny na korzystanie z tego dobrodziejstwa, to po zdemontowaniu swojego odsprzedam toto po obustronnie korzystnej cenie .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vater dnia Czw 19:56, 21 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:14, 21 Sie 2014
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Wystarczyło zmniejszyć ilość podawanego oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:29, 21 Sie 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Trzeba było poczytac i ustawic odpowiednie smarowanie i dysze podajaca plej na zebatke .
Nie inne lepszego patentu na smarowanie łancucha niż scott .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:56, 22 Wrz 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Staszku nie uzywam ale uzywam innego , gdzie jest zbiornik to bez znaczenia byle wyzej od zebatki . Caly układ i tak działa na podciśnienie . Miałem w małym delu teraz zakupiłem do nowego 1000 .W twoim przypadku wydłuzy sie okres napełniania zbiorniczka .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:44, 23 Wrz 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Zastanawiałem się tylko, jak w praktyce wygląda używanie olejarki w miejscu narażonym na ustawiczne chlapanie błotem i wodą. Ale doczytałem, że to tylko dodatkowy zbiorniczek tam się znajduje, a urządzenie standardowo pod siedzeniem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:04, 23 Wrz 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak , tam jest zbiornczek , wiem że jest super wykonany , wysokiej jakosci .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:52, 24 Wrz 2014
MarioSWD
A

 
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 182
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD





Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

http://allegro.pl/lubrixa-kit-lancuch-oliwiarka-dysza-scottoiler-i4568070096.html

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:39, 24 Wrz 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Przerabiałem kolego wszystko , najlepszy jest scotoiler . Oliwiarka na linku jest działaniem taka sama jak Wilka i Motooliera , wszystkie napędzane pradem natomiast scott jest na podcisnienie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:19, 25 Wrz 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ja cały czas rozmyślam nad tym scottoilerem. Co prawda miałem kiedyś w kilku motocyklach i postanowiłem więcej nie montować (irytuje mnie babranie się przy uzupełnianiu zbiorniczka), no ale ten touring kit wystarczy na sezon...
Tylko zastanawiam się nad grawitacją - mocowanie rejestracji jest dość nisko, a wężyk z olejem i tak trzeba poprowadzić pod siedzeniem i wyprowadzić na wahacz z przodu. No i gdzieś tam podziurawić plastiki z tyłu aby wężyk z olejem i podciśnieniowy schować...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:20, 25 Wrz 2014
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MarioSWD napisał:
Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

http://allegro.pl/lubrixa-kit-lancuch-oliwiarka-dysza-scottoiler-i4568070096.html

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Jest o tym osobny wątek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:40, 25 Wrz 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Podcisnienie i tak wypcha olej .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:03, 26 Wrz 2014
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





no nie wiem, czy podciśnienie może cokolwiek wypychać Smile

a na poważnie... motooiler.... 41 tys. przebiegu od nowego, napęd jeszcze nie do wymiany... koszt roczny oleju.... 7-15 pln,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:03, 18 Lis 2014
Radek_Pastuszka
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Grochów





Ja mam scottoilera i działa bez zarzutu. Trzeba tylko go dobrze wyregulować. A podciśnienie otwiera zawór, olej spływa grawitacyjnie. Zero ruchomych części, nic nie ma prawa się zepsuć. Jedyne co dołożyłem to podwójna dysza - smaruje obie strony łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:51, 19 Lis 2014
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Ja mam smarbike. Z jednym pokretlem do regulacji. Ja nie zakladalem, juz tak kupilem. Na razie działa. Stosuje do niego olej przekladniowy ale chyba za rzadki jest. Może wymieszać z towotem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:00, 21 Lis 2014
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Cześć. Jestem tu nowy. W końcu kupuję wymarzonego Sztormiaka i kompletuję akcesoria Smile Mam pytanie odnośnie Scottoiler v-system. Kupiłem wczoraj za 322zł w MCS Honda w Warszawie i mam pytanie, czy warto coś jeszcze do tego dokupić, np. Lube Tube czy Dual Injector (tu według opisów działa efekt naczyń połączonych i robią się plamy w garażu) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:39, 21 Lis 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ja mam i Lube Tube i Dual Injector.

Z tym pierwszym jest trochę zabawy, bo trzeba znaleźć dobre miejsce i odpowiednio poprowadzić przewód olejowy. U siebie schowałem ten zasobnik pod prawym boczkiem pod siedzeniem, co wymusza niestety jego demontaż (a tym samym częściowe rozkręcanie stelaża prawego kufra) przy napełnianiu - na szczęście robię to raz, góra dwa w sezonie. Większy problem jest ze szczelnością połącznia z głównym zasobnikiem/pompką. Zawsze gdzieś coś wycieknie, szczególnie jak moto stoi na bocznej nóżce...

Co do podwójnej dyszy, to trzeba pilnować tej wewnętrznej, bo łatwo się zatyka. A przy niewłaściwym ustawieniu łańcuch potrafi trochę przytrzeć mocowanie końcówki (tę taką "gumkę"), ale na szczęście sama końcówka z "gumką" występuje jako część zamienna.

Żałuj, że nie zdecydowałeś się na wersję z elektroniczną regulacją. Jest wprawdzie droższa, ale dużo bardziej funkcjonalna, dużo lepiej można regulować dozowanie oleju, a "panel" sterujący ma wbudowany bardzo przydatny wskaźnik temperatury zewnętrznej (w poprzednim DL-u nie ma go na wyposażeniu standardowym),


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:58, 21 Lis 2014
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Zastanawiałem się nad nią, ale naczytałem się opinii, że jest przekombinowana, elektronika łatwo się psuje, zdarzają się rozszczelnienia sterownika, itp. Konkluzja tych wpisów była taka, że im prostsze, tym lepsze i nie warto przepłacać. Rozumiem, że masz odmienne zdanie w temacie eSystemu? Sam z niego korzystasz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:32, 21 Lis 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dokup tylko podwójna dyszę i bedzie okej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:54, 21 Lis 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





kasin:: tam mam eSystem i, tak jak napisałem wcześniej, jestem z niego bardzo zadowolony. Częstotliwość smarowania ustawiam jednym guziczkiem, wyświetlacz pokazuje mi ilość pozostałego oleju, zarówno w urządzeniu głównym, jak i LubeTube. Łańcuch mam dobrze nasmarowany, a tył motocykla i felgę czyściutką. No i mam wskaźnik temperatury otoczenia Smile

Z wyświetlaczem/sterownikiem nic się nie dzieje. Używam tego systemu od 3 lat i przejechałem z nim ponad 25 tys. km, zarówno w upale i kurzu Gruzji i Maroka, jak i prawie zimowych temperaturach Skandynawii Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 15:55, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:41, 22 Lis 2014
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Zabiłeś mi ćwieka...mam możliwość wymiany, więc się nad tym poważnie zastanowię. Dzięki za zamieszanie w głowie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:04, 25 Lis 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Biblo, a nie da się tego "Lube Tube" zamocować pod tym boczkiem tak, aby można było napełniać bez demontowania (niby to elastyczne ma być)? Byłaby to wówczas fajna alternatywa dla touring kita.
No i jeżeli ta nieszczelność to reguła a nie usterka Twojego egzemplarza, to skreśla to od razu ten patent w moich oczach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:22, 25 Lis 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Strasznie ciężko napełnia się Lube Tube przez tę cienką, długą rurkę i to niejako pod górę - zasobnik przymocowałem do stelaża/ramy siedzenia, czyli pod pewnym kątem. A otwór wylotowy, do którego podłączona jest rurka zasilająca olejem resztę "instalacji" jest właśnie u dołu. Tym samym otworem napełnia się też zasobnik.

Żeby się z tym mnie mocować wolałem zdjąć boczek, Lube Tube i nalewać olej od góry korzystając z pomocy grawitacji Smile Tym bardziej, że ostatnio wlewałem olej na wyższe temperatury (Maroko), który jest chyba gęściejszy.

Nieszczelności pojawiły mi się właśnie na połączeniach: Lube Tube - rurka połączeniowa oraz rurka połączeniowa - zbiornik główny z pompką. Są one minimalne, ale w trakcie użytkowania w końcu zbiera się kropla, która skapuje do wnętrza boczku, a potem spływa w dół...

Może wiosną zastosuje jakąś bardziej elastyczną/gumową rurkę lub małe opaski zaciskowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:22, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:14, 03 Gru 2014
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Wymieniłem na eSystem. Trudno się go montuje? Warto się bawić, jeśli nie mam doświadczenia, czy lepiej zapłacić w serwisie 200 zł za montaż?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Śro 17:15, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:15, 03 Gru 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Montaż eSystem jest chyba prostszy od vSystem, bo nie trzeba bawić się w podłączanie rurki od podciśnienia. Trzeba za to poprzeciągać przewody między panelem sterującym (montowanym z reguły na kierownicy), a głównym urządzeniem, no i podpiąć zasilanie do akumulatora.

Nie jest to wielka filozofia, ale jak nie masz doświadczenia, a motocykl jest nowy, to zleć to serwisowi... A może przy okazji niech Ci zamontują gniazdo zapalniczki, które też wymaga przeciągania kabelków Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:13, 03 Gru 2014
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Chyba rzeczywiście tak zrobię Smile Co ciekawe, zapytałem sprzedawcę w MCS czy warto dokupić któryś z dodatków, np. LubeTube i Dual Injector. Zawołał serwisanta, który powiedział, żebym na razie odpuścił dodatkowy zbiorniczek i sprawdził, czy ten mi nie wystarczy a odnośnie Dual Injectora stwierdził, że to zbędny bajer... Tyle opinii, ilu użytkowników, ale spodobało mi się, że nie tylko nie chcieli mnie naciągnąć, ale wręcz odradzili zakup, tracąc zarobek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:46, 22 Lut 2015
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Czym się różni ten Dual Injector od innych podwójnych dysz których próby się nie powiodły?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:06, 22 Lut 2015
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Dułal Indżektor to po prostu dwie rurki po obu "stronach" łańcucha. Jeszcze nie spotkałem się z opinią o wyższości tego ustrojstwa nad pojedynczą rurką, no może poza marketingowym bełkotem w katalogu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:13, 22 Lut 2015
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Mniejsza o wyższość czy niższość. Z doświadczenia (z teorii w sumie też) wynika że jak zamontujesz dwie rurki, to będzie kapać non stop, aż cały olej z rurki za elektrozaworem się wykapie. Zastanawiam się, jak chłopaki ze Scottoiler'a ten problem rozwiązali? A może nie rozwiązali?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:28, 20 Kwi 2015
ad
A1

 
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:38, 21 Kwi 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 960
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





ad napisał:
Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.


Kolego ad, mamy na forum specjalny dział Sprzedam, gdzie umieszcza się ogłoszenia o sprzedaży (nie zapomnij najpierw zapoznać się z zasadami umieszczania ogłoszeń). Poza tym wypadałoby, aby pierwszy post na forum umieszczony został w Przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Wto 9:40, 21 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:08, 16 Maj 2016
pred
A1

 
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Czy ktoś z forum ma zamontowany Scottoiler touring kit, czyli mark7 i zbiornik pod rejestrację HCR? Zamówiłem taki do nowego DL'a 650. Teraz pobrałem instrukcję (dedykowaną do DL'a) ze strony scottoilera i na początku jest napisane: The HCR (sold separately) is not compatible with this model, we recommend the Lube Tube instead. Co tam może nie pasować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:10, 16 Maj 2016
centrino
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 361
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU





Nie wiem jak wygląda błotnik w nowym DLu.
W starczym jest tak zbudowany, że faktycznie nie da rady zamontować turingkita.
Z tego powodu, że touring kit potrzebuje być zamontowany na 4 śrubki a w DLu jest miejsce na 2szt i do tego miejsce na wkręty jest nieco oddalone od błotnika (taki odlew jest)

Mniej więcej chodzi o to:




PS
Wklejony na zdjęciu pochodzi od nowego Dla więc też nie będzie pasować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 10:13, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
scottoiler w dl 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin