VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla motocyklisty -> Interkom Scala Rider G4 vs. Cellular F4 ktory wybrac?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Interkom Scala Rider G4 vs. Cellular F4 ktory wybrac?
PostWysłany: Pon 13:53, 21 Lut 2011
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam!
moze ktos z Was posiada lub testowal ktorys z interkomow???
Scala:
http://www.scalarider.pl/p/produkt,324,6806.html
Cellular F4:
http://interphone.pl/strona/f4_interkom_500m/20.html

F4 jest 100 wodoodporny ale zasieg ma do 500 m, Scala 1,6 km ale nie jest wodoodporna z tego co podaje producent w instrukcji obslugi....jest tez wiekszy i ma antene rozkladana....

bede wdzieczny za opinie.
pozdrawiam
Maciek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:39, 21 Lut 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





To nie w ten dział. Przerzucam go.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:17, 21 Lut 2011
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Bierz sprzęt wodoodporny. A z tymi zasięgami to bym się nie ekscytował - może w warunkach laboratoryjnych to prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:05, 22 Lut 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Miałem ten sam dylemat ale skłaniam się ku G4 Laughing
Złącze mini usb stosowane do podłączenia słuchawek i mikrofonu w F4 nie budzi mojego zaufania co do trwałości i odporności na uszkodzenia. Czytałem też opinie mówiące o tym że potrafi wypadać w trakcie jazdy.
Firma nie ma zbyt dużych tradycji w konstrukcji i sprzedaży interkomów w przeciwieństwie do dwóch konkurentów.
Rozważałem jeszcze SENA SMH10 ale dystrybutorów w PL brak, trzeba ściągać z US żeby ceny były akceptowalne (http://radiorider.com/SENA_SMH10.aspx). WebBikeWorld bardzo pozytywnie ocenia powyższy interkom, i są porównania m.in z G4 i F4.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:28, 22 Lut 2011
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ale kupiles G4 ???
Duzo w polsce podobno jest sprzedanych i nikt nie narzeka narazie.
Co do portu w interkomie F4 to tez srednio z entuzjaznem do tego podchodze rowniez, ale podobno szumy ktore generuje G4 sa strasznie wkurzajace....
Dziwne ze nikt na forum nie moze sie wypowiedziec na ten temat...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:21, 22 Lut 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Niestety jeszcze nie kupiłem (do sezonu jeszcze chwila a mam inne wydatki), możesz podać chociaż przybliżone źródło informacji o szumach bo nie kojarzę żebym czytał takie uwagi? Możne się okazać że poszukam czegoś innego (SENA?) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:22, 28 Kwi 2011
pszczurkow
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Ja mam już od roku F3 i jestem zadowolony. Sprzęt jest wodoodporny, ma bardzo dobrą jakość dźwięku i znakomicie wycisza szum powietrza. Ludzie którzy do mnie dzwonią podczas jazdy na moto nawet się nie domyślają że popylam na 2OO. F3ka łączy się z telefonem, nawigacją i pasażerem. Zasięg jaki mi się udało zmierzyć to około 250m (według producenta 10m). Bateria wytrzymuje baaardzo długo nawet jak słucham muzyki podczas jazdy. Ogólnie polecam.

Co do Scalarider to nie mam przekonania. Kiedyś jadąc w grupie (80km/h) dzwonił do mnie kolega posiadający Scalę (on jechał na końcu grupy ja na początku) i ledwo go poznałem ciężko go było zrozumieć ogólnie szum i zakłócenia. Być może Scala nie ma tak dobrych cyfrowych filtrów szumu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:28, 28 Kwi 2011
prek
A1

 
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A ja zadam pytanie z innej beczki, czy któryś z tych zestawów da się podłączyć z prawej strony kasku?
Mam Schuberta C2 i otwieranie szczeki jest z lewej strony więc "fabryczny" sposób mocowania odpada.
Teoretycznie na zdjęciach zestaw F4 da się przymocować bardziej z tyłu ale czy ktoś tego próbował?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:18, 05 Maj 2011
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mam juz dwa dzialajace F4 Smile
Zasieg duzy, w metrach nie napisze ile, ale jak przestaje widziec motocyklistke to dopiero pojawiaja sie zaklucenia Smile
3 maja wracalismy w deszczu przez 3 godziny- wytrzymaly Smile
Bateria starcza na baaardzo dlugo Smile Jakosc rozmow super, gorzej jak motocyklistka zaczyna spiewac.... Smile Co do rozmow telefonicznych to jakosc rewelacyjna podobno lepiej mnie sluchac przez F4 niz bezposrednio przez mojego superowego iPhone'a 4 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:38, 24 Cze 2011
gregdobrynin
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oxford, UK





Mam G4 i jestem zadowolony. Zasieg naprawde dobry (nieraz nie widzialem znajoych w lusterku a dalej mozna bylo gadac). Wodoodporny. Dwiek bardzo czysty (ale basow sie nie spodziewaj... Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:44, 17 Lip 2011
Tom2130
A1

 
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





A jakies inne intercomy? Dwa proponowane mozna znalezc na allegro po ok 1300-1400 pln. Moze ktos testowal jakis intercom tylko kierowca - pasazer?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:38, 18 Lip 2011
Maro78
A

 
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka





Mam Scala Rider Teamset i działa rewelacyjnie. Wytrzymuje z 8h ciągłego używania.
Kupiłem go za 100Euro na niemieckim Ebay'u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:44, 18 Lip 2011
Kastor40
Motonita

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mysłowice - Śląskie





My używamy Midland BT1 jest w miarę ok i cena też jest ludzka...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:28, 18 Lip 2011
wonski
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna





ja tak samo jak Kastor Midland BT1 - cena ludzka a sprzęt przyzwoity


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scala rider
PostWysłany: Pią 16:45, 22 Lip 2011
marcin750
A1

 
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





po rozmowach i namowach innych użytkowników, wybrałem scale rider teamset pro (zestaw bezprzewodowy bluetooth na odległość 10m), po kilku tygodniach mogę śmiało polecić każdemu. Dla bardziej wymagających Scala robi zestawy 700m a nawet 1,6 km, ale nawet mój 10m działa bardzo dobrze (użytkowany do jazdy z pasażerem) nie szumi, nie przerywa, nawet przy większych prędkościach powyżej 100km/h można normalnie się porozumieć, również gdy baterie padają zestaw pozwala do końca rozmawiać bez problemu (zupełnie jak w telefonie) na plus dodatkowo zasługuje wygoda użytkowania scali..
Mój zestaw kosztował 730zł - tym bardziej polecam
motofactory.pl/pl/p/Scala-Rider-TeamSet-PRO/585


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:04, 28 Lip 2011
Tom2130
A1

 
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





U mnie "niestety" padlo na G4. Niestety to tylko z powodu ceny Wink
Potrzebuje wlasciwie tylko dla siebie, a chcialem miec cos z Bluetooth A2DP. Zamiezam uzywac z Iphone 4, tzn navi, telefon i muza z ipoda.
Za miesiac chce zrobic ok 4-5 tys km wiec napisze jak sie sprawowal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:22, 29 Lip 2011
r_gustaw
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Z kolegami złożyliśmy się na 2 zestawy podwójne G4 i jesteśmy zadowoleni.
Montowane były do szczękowych Shoei (zero problemów) do Nolana otwartego (problem z zamocowaniem) i do Schuberta C4 (zero problemu).
Generalnie zakup udany jedyny minus to cena.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:31, 29 Lip 2011
Tom2130
A1

 
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wlasnie sie zastanawiam czy mozna G4 polaczyc z innym zestawem tej samej firmy. Moze ktos probowal? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:33, 16 Sie 2011
jelad
A1

 
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Posiadam Team Set G4 od roku, sprawdzone, bezstresowo można sparować wszystkie modele Scala, starsze z nowszymi, fabryczny Schubert jest również Scala i łączymy się bezproblemowo ponadto Scala pozwala rozmawiać pomiędzy 3 motorsami w trybie konferencyjnym-wszyscy słyszą wszyscy gadają bez konieczności przełączania kanałów, naciskania przycisków, na trasie testowana odległość to min 700m, zakręty inne pojazdy, górki, 1600m nie udało mi się uzyskać nawet w warunkach "laboratoryjnych" długa prosta bez wzniesień, ale powyżej 1000m realne, raczej wodoodporny jazda pow 2 godz. w deszczu bezproblemowo, gumowe osłony przycisków dają radę, zamontowane mam do HJC szczęka. W okolicy mam 3 użytkowników nikt nie marudzi no chyba, że na cenę, ale oferują w RTV AGD na raty 30 x 0% - ja polecam. Próba sparowanie z BT500 nie powiodła się nie wiem jak z innymi producentami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:07, 17 Sie 2011
Tom2130
A1

 
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jestem juz posiadaczem G4 Smile
Na razie bez zastrzezen. Idealny do komunikacji z Iphone 4.
Komendy glosowe, bluetooth audio streaming, wszystko szybko i bezproblemowo. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:29, 17 Sie 2011
fish67
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Biskupiec R./Olsztyn





Mam F4 CellularLine Twin Pack kupionego na jebaju za niecałe 900 pln. Nie łaczyłem jeszcze tych interkomów na powietrzu, używam jednego aparatu do nasłuchu nawi i mp3(brak basów) i jest dobrze ale największe wrażenie zrobiła na mnie jakość łączenia z komórką. W szczękowym shoei`u nie ma problemu przy 140km/h w jedną i drugą stroną- bez istotnych zakłóceń, szumów, wybieranie głosowe ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:34, 11 Lut 2012
Tom2130
A1

 
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Nastepnym etapem przygody z lacznoscia na motocyklu zostalo cos takiego:
http://radiotelesklep.pl/radiotelefony/3312-cellular-tribe-pmr-bluetooth-wodoodporny.html
Jako ze ekipa sie powieksza i interkomy juz nie wystarczaja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:09, 15 Kwi 2012
jack-szakal
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GLIWICE





Witam. Mam pytanko,jak można połączyć cellular interphone F3 z nawigacją.Co prawda nawigacja go widzi ale nie słychać komunikatów z nawigacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:14, 15 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jack-szakal napisał:
Co prawda nawigacja go widzi ale nie słychać komunikatów z nawigacji.


Jaka nawigacja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:21, 15 Kwi 2012
jack-szakal
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GLIWICE





nuvi 310 Garmin


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:41, 15 Kwi 2012
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





Tom2130 napisał:
Nastepnym etapem przygody z lacznoscia na motocyklu zostalo cos takiego:
http://radiotelesklep.pl/radiotelefony/3312-cellular-tribe-pmr-bluetooth-wodoodporny.html
Jako ze ekipa sie powieksza i interkomy juz nie wystarczaja Very Happy


czy to z Twojego linku to komplet razem z ta czescia co jest przy kasku ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:10, 15 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





artuxx napisał:
Tom2130 napisał:
Nastepnym etapem przygody z lacznoscia na motocyklu zostalo cos takiego:
http://radiotelesklep.pl/radiotelefony/3312-cellular-tribe-pmr-bluetooth-wodoodporny.html
Jako ze ekipa sie powieksza i interkomy juz nie wystarczaja Very Happy


czy to z Twojego linku to komplet razem z ta czescia co jest przy kasku ??


To co jest na zdjeciu przy kasku:
http://radiotelesklep.pl/lacznosc-motocyklowa/3289-cellular-f4-stereo-single-bluetooth.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:59, 15 Kwi 2012
artuxx
A2

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stolyca





no to razem grubo ponad 1000 , za droga zabawka jak dla mnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:28, 29 Kwi 2012
brunner
A

 
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





jelad napisał:
Próba sparowanie z BT500 nie powiodła się nie wiem jak z innymi producentami.


Wie ktoś może? Jestem przed zakupem i chyba wybiorę G4. Czy te urządzenia można parować tylko wg producentów? Nie pogadam z kolegą, który ma F4 lub Midlanda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:52, 29 Kwi 2012
lucik
A2

 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Można sparować tylko z produktami Scala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:25, 29 Kwi 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Cellular F4 to już historia. Teraz rządzi F5 http://www.powerbike.pl/index.php?str=1629
I taki właśnie kupiłem podwójny zestaw za 1100 zł brutto z Fakturą Smile
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:23, 09 Maj 2012
Bax
A1

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Police





Używam F4 od dwóch lat.
Kask Schubert c2 - mocowanie doklejone do kasku po lewej troche z tyłu - jest OK.
Zero problemów, świetny dźwięk stereo, 100% wodoodporny (sprawdzone w burzy i mocnych ulewach).
Drugi taki sam u żony w kasku.
Zasięg 400-500m poza zabudowaniami, w zabudowaniach 300-400m.
Rozmowy w trakcie jazdy z prędościami 140 km/h to żaden problem - rozmówca nawet nie czai że jedziesz na moto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:19, 14 Maj 2012
ronin763
A

 
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rypin / Sueca





letko napisał:
Cellular F4 to już historia. Teraz rządzi F5 http://www.powerbike.pl/index.php?str=1629
I taki właśnie kupiłem podwójny zestaw za 1100 zł brutto z Fakturą Smile
Pozdr.


Letko,gdzie kupiles w tej cenie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ronin763 dnia Pon 23:42, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:48, 15 Maj 2012
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cellular F4 daje rade jak już pisałem, chociaż ja ostatnio wymieniłem prawy głośniczek bo trzeszczał. Mam jedynie problem z polaczeniem go z Larkiem 35 AT.
Moze ktos sobie poradzil z tym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:31, 17 Maj 2012
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Też by mnie interesowało gdzie kupiłeś w tej cenie, bo ja za 960 kupiłem F4. Sprzęt się sprawdził rewelacyjnie podczas wypadu do Czech. Poza baterią, którą trzeba było ładować pod koniec dnia.
Swoją drogą to piszą, że F5 nie jest jakąś rewolucją w stosunku do F4...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:40, 24 Cze 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Kurcze nie zauważyłem pytania.
Była akcja zakupu grupowego na forum Bractwa Suzuki.
Ja informowałem o tej akcji tu na forum.
Było to załatwiane w firmie Motocombo bodajże w Sczecinie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:50, 24 Cze 2012
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a scala rider g9 ktos testowal?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:33, 25 Cze 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Linchof napisał:
a scala rider g9 ktos testowal?


Jedyna roznica w stosunku do G4 to ilość mozliwych przyłaczony rozmówców. G4 do 4, G9 do 8.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:36, 25 Cze 2012
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





aha, czyli jakosc dzwieku nadal gorsza niz w f4....???
Moze w 100 % wodoodporne? bo w g4 podobno styki potrafily zamoknac?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:21, 25 Cze 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2172
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Linchof napisał:
aha, czyli jakosc dzwieku nadal gorsza niz w f4....???
Moze w 100 % wodoodporne? bo w g4 podobno styki potrafily zamoknac?


Nie bardzo rozumiem "kiepską jakość dźwięku".
Jak dla mnie jest OK.
Oczywiście nie brakuje nieco niskich tonów przy słuchaniu muzyki, ale z głośniczków o średnicy 20 mm nie można oczekiwać basu.

Zamoknięte styki? Możliwe chyba tylko jak jedziesz z wyjętym modułem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:46, 26 Lip 2012
adas1980
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: uk





ja mam g9 (x2) i sprawdza sie rewelacyjnie, zasieg naprawde spory i jeszcze dalo sie rozmawiac, wodoodporny, 3 godziny w ulewie i nic. fajne jest to ze nie trzeba przyklejac do kasku, tylko sie przykreca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:59, 26 Lip 2012
Gebels
A

 
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Ja kupiłem miesiąc temu INTERKOM CARDO SCALA RIDER TEAMSET PRO
czyli kierowca + pasażer + komórka + nawigacja

sprawdza mi się rewelacja. Kompatybilny z każdą inną scalą. Z RobRojem ostatnio jechaliśmy na mazury i nie było najmniejszego problemu. Łączność między 2 motocyklistami do jakichś 200m.

Jak dla mnie wystarczy.
No i cena
ok. 700zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Interkom Scala Rider G4 vs. Cellular F4 ktory wybrac?
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla motocyklisty
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin