Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Schuberth C3 paruje ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla motocyklisty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CZESŁAW
A2



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SADKI Kujawsko Pomorskie

PostWysłany: Sob 19:03, 03 Kwi 2010    Temat postu: Schuberth C3 paruje ?

Witam. jestem posiadaczem kasku c3 ale cały czas mi paruje i skrapla się woda, dzieje się to przy niskich temperaturach tak od 5 stopni w dół, dzieje się to już po przejechaniu 10km, proszę o jakaś sensowną poradę może ktoś ma polską instrukcję bo ja takiej nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelwiec
A2



Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stara Iwiczna

PostWysłany: Sob 19:51, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Mi tez C3 paruje przy takiej temperaturze, ale wtedy, gdy jade miedzy samochodami w korku, czyli przy dosc wolnej jezdzie. Uchylam lekko wizjer i przestaje parowac. Przy wiekszej predkosci domykam wizjer, bo szybkosc skutkuje lepszym przeplywem powietrza i szyba nie zaparowuje. Polskiej instrukcji nie mam, nie wiem, czy jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sit
A2



Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Roztocze, Irlandia

PostWysłany: Sob 20:04, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Nie wiem,jak C3 ,ale przy takiej temperaturze, pinlock w multitecu też szwankuje Sad Smigałem wczoraj przy temperatusze ok +2,no i lipa straszna Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 20:06, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 20:45, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Też mam multitec-a i przy temperaturach poniżej +5 przy wolnej jeździe para "wchodziła pod pinlock-a. Chyba nie ma na to rady, po prostu musi być cieplej albo lekko uchylać szybę przy wolnej jeździe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 20:45, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:32, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Tak jest, w każdym kasku będziesz to miał (przynajmniej w większości, pewnie nie w każdym). Możesz spróbować preparatów anti-fog, albo podwójnie klejoną szybkę, zapobiegającą parowaniu.

Ja mam Araia i też zwykle jeżdżę z uchyloną szybką. A zawsze jak tylko złapie mnie deszcz, wtedy nie dość że szyba paruje, to jeszcze gęba konkretnie zalana... żartuję, aż tak źle nie jest Very Happy

Mój ojciec ma Schubertha S1, postaram się go podpytać jak tam z parowaniem i czy Schuberth nie ma jakichś konkretnych patentów przeciw parowaniu. Nie wiem na ile można w ogóle porównywać te modele, ale zapytać nie zaszkodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 21:37, 03 Kwi 2010    Temat postu:

V-Told, jak nakleisz sobie uniwersalnego pinloka (!wklejanego!) na szybę to nie ma siły żeby Ci zaparował, tyle że taki piklock się b. szybko niszczy.
Umyć się nie da a jak go czymkolwiek przetrzesz, od razu porysowany...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMIL
A2



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 18:34, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Jeśli C3 paruje to każdy inny będzie jeszcze bardziej, DL ma dość dobrą ochronę przed wiatrem i to jest podstawowy powód. Jak nie dociera do kierowcy podmuch powietrza to i kasku nie wentyluje. Ja mam jeszcze CABERGA Jusstisimo GT i tam to dopiero paruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Nie 19:26, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Ja mam Caberga Justissimo GT i szybka wogóle mi nie paruje - nie wiem czym to jest spowodowane ale nawet przy deszczowej pogodzie jest ok - szczerze to kupując go nie liczyłem na aż tak wiele

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Nie 20:44, 04 Kwi 2010    Temat postu:

w n103 we ekstremalnych warunkach paruje tylko ramka szybki, przez pozostala czesc doskonale wszystko widac. Troche gorzej jest gdy jade w kominiarce bo wtedy para centralnie na wysokosci oczu... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:49, 04 Kwi 2010    Temat postu:

W Airohu Force też jest masakra w kominiarce. Jak jest powyżej 5 st. to jest ok. Bezwzględnie paruje w korku ale wtedy wystarczy uchylić szybkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozal
A1



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:36, 04 Cze 2010    Temat postu:

Ważne jest dobrze ułożenie pinlock-a na szybce kasku. Tak aby nic nie wchodziło pomiędzy nie.
Ja z tym trochę walczyłem. Przy niskich temp. w C3 wszystko paruje z wyjątkiem pinlock-a. To miłe..... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 13:58, 04 Cze 2010    Temat postu:

Zupełnie przez przypadek odkryłem w moim Multitec-u, że kołeczki mocujące pinlocka są mimośrodami i przekręcając je można mocniej docisnąć pinlocka do szyby. Definitywnie zapomniałem co to parowanie wizjera, nawet w niezłej ulewie mi nie zaparował!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:07, 07 Cze 2010    Temat postu:

W Schubercie C3 nie ma prawa parować szyba pod pinlockiem. Jeżeli tak się dzieje to oznacza że gdzieś w okolicach tej silikonowej uszczelki jest nieszczelność. Rozwiązaniem może być albo regulacja przy pomocy mimosrodów docisku pinlocka albo wymiana samego pinlocka ze względu na uszkodzoną silikonową uszczelke.

Po tym jak założyłem nowego pinlocka bo stary się rozszczelnił zapomniałem o parowaniu, tzn paruje szyba na około pinlocka ale tam gdzie jest pinlock jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla motocyklisty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin