VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto
PostWysłany: Czw 21:48, 05 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:46, 05 Lip 2007
Gość

 





WITAM LETKO dzieki za stronke.powiedz mi czy jak zamontuje te podwyzszacze do moto to przeswit tez sie zmieni. bo zalezy mi bardzo zeby podniesc przeswit poniewaz mam zamontowane centralne podnózki i smigam czesto 2 osoby zawsze przeładowany bagazami. i na lekkich chopkach nózki mi bardzo dobijaja o asfalt. co robic??????
PostWysłany: Czw 22:49, 05 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja mam to samo.Walę centralnym w podłoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:58, 05 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:38, 07 Lip 2007
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.


Te "lizaki" zwie się "dog bones".

tu troche informacji: ofb.net/~sethml/motorcycle/vstrom/links/

Pozdr
P.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:40, 24 Wrz 2010
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mi się udało podnieść moto o prawie 4 cm dzięki kościom od Letko. Chwila roboty, a różnica kolosalna. Jak ktoś chce to mam foto z przebiegu montażu, ale g*wniane zdjęcia robię więc nie wrzucam ich na forum bo wstyd. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:01, 24 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





a ktos podniosil przod? podnosic sam tyl to polowa sukcesu bo ile przeswit Ci sie zwiekszy? jak bym chcial kolana miec zgiete pod mniejszym katem to mozna od biedy kanape przerobic.
mi bardziej o to by chodzilo, aby podniesc troche przod i tyl. 4 cm z przodu i z tylu to by bylo fajnie.
trzeba by transplantowac jakies dluzsze rury i sprezyny, a to juz koszt wiekszy i ciekawe jak by to wplynelo na prowadzenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:32, 24 Wrz 2010
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kanapę już przerobilem na wyższa o 6 cm. W lagi chce wsadzić progresy hyper pro ale trochę dłuższe od oryginalnych. Nie wiem czy same sprezyny wystarcza.. Dandy z forum Africa twin który przerabia moto na extreme sugerował założenie przedniego zawieszenia od husquarny, ponoć będzie pasować.. Zostawiam to na zimę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:03, 24 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no no... to jak cos wymodzisz to sie pochwal Smile
ja bede zakladal teraz sprezyny ohlinsa, ale nie progresy tylko o charakterystyce liniowej... wg ohlinsa sa lepsze niz progresywne, lepiej wybieraja nierownosci i eliminuja efekt nurkowania przy hamowaniu... poczekamy zobaczymy, w przyszla sobote pewnie bede wymienial i testowal.

sama wymiana sprezyn na dluzsze bez wymiany lag raczej wysokosci nie podniesie, bardziej sztywny bedzie bo sprezyna mocniej skompresowana bedzie na dzien dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:47, 25 Wrz 2010
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A tak teraz myślę, czy jakby zmienić całe przednie koło na 21 cali, to by się przód podniósł bez modyfikacji zawieszenia.. Np z takiego DRZ-a pewnie nawet tarcze są takie same..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:56, 25 Wrz 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Jeżeli zmienisz przednie koło na 21" to musisz zmienić zawieszenie. Dlaczego? A no dlatego że oryginalne 19" przy maksymalnym ugięciu błotnikiem zbliża się bardzo mocno do owiewki - jeżeli założysz większe koło o czyli automatycznie zmniejszysz prześwit o koło-owiewka o 1 cal. A wtedy przy maksymalnym ugięciu możesz zahaczyć o owiewkę pod lampą i będzie kuku. A przy okazji: DRZ nie ma z przodu jednej tarczy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:35, 25 Wrz 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ma jedną tarczę. Ale za to dużą w wersji SM.
A pomyśleliście może że przy zmianie/wymianie elementów zawieszenia typu koła śmoła dogbonesy i inne takie zmienia sie nieco geometria motocykla. np obniżając sam tył, z przodu zmienia sie kąt wyprzedzenia widelca. Różnice mogą być nieduże i może niezauważalne ale jednak wpływa to na prowadzenie pojazdu, szczególnie po szybkich winklach, agrafkach itp.
Ja zostaje przy tym że jeśli już dłubać przy skoku zawieszenia to i przód i tył.
Od jakiegoś czasu rzeźbi sie dla mnie górna półka zawieszenia przedniego która umożliwi głebsze wsunięcie lag w dół, co podniesie mi przód, a na tył strzelimy dogbonesy i cacy. Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 14:37, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:07, 25 Wrz 2010
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Taa.. Może faktycznie dam już spokój temu dl-owi i przejde do planu B: po mieście Suzuki a w piach super tenera. Po dzisiejszej jeździe stwierdzam, ze osiągnąłem idealną wysokość i nic wiecej w tym moto nie ma sensu robić. No może tylko zdjęcie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:36, 25 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





na piach to sobie kup DRa 350 albo DRZta Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:46, 25 Wrz 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Lub jeszcze lepiej Kata EXC ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:48, 25 Wrz 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków :)[/quote]


Ja mam znajomego,który jest pilotem śmigłowca.Jak chcesz to moze udzielić Ci kilku rad co dołozyc abyś mógł latać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Sob 19:49, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:15, 25 Wrz 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Very Happy
miałem na myśli projektowanie Smile
ale spoko można coś dołożyć przyda sie na szybkie "przeloty przez warszawę" Very Happy
@catmood super tenera jest git majonez ale troszku za ciężka...
koledzy dobrze prawią, coś koło 400ccm i małej wadze będzie idealne w krzaki i błocko.
Ale.. każdy ma swój gust...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:17, 26 Wrz 2010
catmood
A2

 
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Albo Yamahe wr450 Smile z tym ze chodzi mi o taki piach do którego trzeba dojechać, i to nie na lawecie (np mongolia albo Afryka), czyli tam dokąd bałbym się pchać dl-em..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:01, 03 Lis 2010
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.
o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:58, 03 Lis 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Corab napisał:
letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.
o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?!


No jeżeli są dłuższe od oryginalnych a tak można zrozumieć to co napisałeś, to z takim wymiarem kości będziesz jak poduszkowiec Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto
PostWysłany: Śro 15:32, 03 Lis 2010
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





letko napisał:
Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla.
Tail riser Suzuki DL 650 V-Strom alle Bj. / +40mm zamówiłem te to co one spowodoja Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 15:33, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:59, 03 Lis 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





No to wynika z tego że powinny być krótsze o 40 mm co spowoduje podniesienie moto do góry. Nie wiem czy te 40mm to całkowita finalna zmiana wysokości motocykla mierzona załóżmy w jakimś tam miejscu, czy faktycznie długość elementów jest mniejsza o 40 mm bo to jest duża różnica. W pierwszym przypadku moto stanie te 4 cm wyżej ale już w drugim będzie to makabra - to tylko moje odczucie i doświadczenie z zamianą "kości". W moim przypadku "kości" krótsze o 2 cm spowodowały problemy z dosięgnięciem nawet palcami stóp do podłoża bo moto aż tak poszło do góry. To tylko takie moje małe spostrzeżenie, ale mam nadzieję że w Twoim przypadku będzie tak jak to sobie zaplanowałeś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:28, 03 Lis 2010
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Bezpieczniej i taniej było zamówić je u mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:01, 03 Lis 2010
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





potwierdzam, miałem doczynienia z z kośćmi od Letko zarowno (dla siebie w gore, dla siostry w doł) - nie ma lepszej oferty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wymiana kości
PostWysłany: Śro 22:29, 03 Lis 2010
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





a tak przy okazji to jak je najlepiej wymienić - jakiś podnośnik odkręcić 4 śruby i po temacie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 22:31, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:08, 04 Lis 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 04 Lis 2010
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





Pietia napisał:
najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona.
dzięki Very Happy podwieszę go więc do prowadnicy bramy garażowej Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin