Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 20:48, 05 Lip 2007    Temat postu: Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto

Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:46, 05 Lip 2007    Temat postu:

WITAM LETKO dzieki za stronke.powiedz mi czy jak zamontuje te podwyzszacze do moto to przeswit tez sie zmieni. bo zalezy mi bardzo zeby podniesc przeswit poniewaz mam zamontowane centralne podnózki i smigam czesto 2 osoby zawsze przeładowany bagazami. i na lekkich chopkach nózki mi bardzo dobijaja o asfalt. co robic??????
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 21:49, 05 Lip 2007    Temat postu:

Ja mam to samo.Walę centralnym w podłoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 21:58, 05 Lip 2007    Temat postu:

Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:38, 07 Lip 2007    Temat postu:

letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.


Te "lizaki" zwie się "dog bones".

tu troche informacji: ofb.net/~sethml/motorcycle/vstrom/links/

Pozdr
P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:40, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Mi się udało podnieść moto o prawie 4 cm dzięki kościom od Letko. Chwila roboty, a różnica kolosalna. Jak ktoś chce to mam foto z przebiegu montażu, ale g*wniane zdjęcia robię więc nie wrzucam ich na forum bo wstyd. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:01, 24 Wrz 2010    Temat postu:

a ktos podniosil przod? podnosic sam tyl to polowa sukcesu bo ile przeswit Ci sie zwiekszy? jak bym chcial kolana miec zgiete pod mniejszym katem to mozna od biedy kanape przerobic.
mi bardziej o to by chodzilo, aby podniesc troche przod i tyl. 4 cm z przodu i z tylu to by bylo fajnie.
trzeba by transplantowac jakies dluzsze rury i sprezyny, a to juz koszt wiekszy i ciekawe jak by to wplynelo na prowadzenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:32, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Kanapę już przerobilem na wyższa o 6 cm. W lagi chce wsadzić progresy hyper pro ale trochę dłuższe od oryginalnych. Nie wiem czy same sprezyny wystarcza.. Dandy z forum Africa twin który przerabia moto na extreme sugerował założenie przedniego zawieszenia od husquarny, ponoć będzie pasować.. Zostawiam to na zimę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:03, 24 Wrz 2010    Temat postu:

no no... to jak cos wymodzisz to sie pochwal Smile
ja bede zakladal teraz sprezyny ohlinsa, ale nie progresy tylko o charakterystyce liniowej... wg ohlinsa sa lepsze niz progresywne, lepiej wybieraja nierownosci i eliminuja efekt nurkowania przy hamowaniu... poczekamy zobaczymy, w przyszla sobote pewnie bede wymienial i testowal.

sama wymiana sprezyn na dluzsze bez wymiany lag raczej wysokosci nie podniesie, bardziej sztywny bedzie bo sprezyna mocniej skompresowana bedzie na dzien dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 7:47, 25 Wrz 2010    Temat postu:

A tak teraz myślę, czy jakby zmienić całe przednie koło na 21 cali, to by się przód podniósł bez modyfikacji zawieszenia.. Np z takiego DRZ-a pewnie nawet tarcze są takie same..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 8:56, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Jeżeli zmienisz przednie koło na 21" to musisz zmienić zawieszenie. Dlaczego? A no dlatego że oryginalne 19" przy maksymalnym ugięciu błotnikiem zbliża się bardzo mocno do owiewki - jeżeli założysz większe koło o czyli automatycznie zmniejszysz prześwit o koło-owiewka o 1 cal. A wtedy przy maksymalnym ugięciu możesz zahaczyć o owiewkę pod lampą i będzie kuku. A przy okazji: DRZ nie ma z przodu jednej tarczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:35, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Ma jedną tarczę. Ale za to dużą w wersji SM.
A pomyśleliście może że przy zmianie/wymianie elementów zawieszenia typu koła śmoła dogbonesy i inne takie zmienia sie nieco geometria motocykla. np obniżając sam tył, z przodu zmienia sie kąt wyprzedzenia widelca. Różnice mogą być nieduże i może niezauważalne ale jednak wpływa to na prowadzenie pojazdu, szczególnie po szybkich winklach, agrafkach itp.
Ja zostaje przy tym że jeśli już dłubać przy skoku zawieszenia to i przód i tył.
Od jakiegoś czasu rzeźbi sie dla mnie górna półka zawieszenia przedniego która umożliwi głebsze wsunięcie lag w dół, co podniesie mi przód, a na tył strzelimy dogbonesy i cacy. Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 13:37, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:07, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Taa.. Może faktycznie dam już spokój temu dl-owi i przejde do planu B: po mieście Suzuki a w piach super tenera. Po dzisiejszej jeździe stwierdzam, ze osiągnąłem idealną wysokość i nic wiecej w tym moto nie ma sensu robić. No może tylko zdjęcie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:36, 25 Wrz 2010    Temat postu:

na piach to sobie kup DRa 350 albo DRZta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 18:46, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Lub jeszcze lepiej Kata EXC ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Sob 18:48, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków :)[/quote]


Ja mam znajomego,który jest pilotem śmigłowca.Jak chcesz to moze udzielić Ci kilku rad co dołozyc abyś mógł latać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Sob 18:49, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:15, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Very Happy
miałem na myśli projektowanie Smile
ale spoko można coś dołożyć przyda sie na szybkie "przeloty przez warszawę" Very Happy
@catmood super tenera jest git majonez ale troszku za ciężka...
koledzy dobrze prawią, coś koło 400ccm i małej wadze będzie idealne w krzaki i błocko.
Ale.. każdy ma swój gust...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catmood
A2



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:17, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Albo Yamahe wr450 Smile z tym ze chodzi mi o taki piach do którego trzeba dojechać, i to nie na lawecie (np mongolia albo Afryka), czyli tam dokąd bałbym się pchać dl-em..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Śro 9:01, 03 Lis 2010    Temat postu:

letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.
o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:58, 03 Lis 2010    Temat postu:

Corab napisał:
letko napisał:
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.
o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?!


No jeżeli są dłuższe od oryginalnych a tak można zrozumieć to co napisałeś, to z takim wymiarem kości będziesz jak poduszkowiec Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Śro 14:32, 03 Lis 2010    Temat postu: Re: Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto

letko napisał:
Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla.
Tail riser Suzuki DL 650 V-Strom alle Bj. / +40mm zamówiłem te to co one spowodoja Question

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 14:33, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 15:59, 03 Lis 2010    Temat postu:

No to wynika z tego że powinny być krótsze o 40 mm co spowoduje podniesienie moto do góry. Nie wiem czy te 40mm to całkowita finalna zmiana wysokości motocykla mierzona załóżmy w jakimś tam miejscu, czy faktycznie długość elementów jest mniejsza o 40 mm bo to jest duża różnica. W pierwszym przypadku moto stanie te 4 cm wyżej ale już w drugim będzie to makabra - to tylko moje odczucie i doświadczenie z zamianą "kości". W moim przypadku "kości" krótsze o 2 cm spowodowały problemy z dosięgnięciem nawet palcami stóp do podłoża bo moto aż tak poszło do góry. To tylko takie moje małe spostrzeżenie, ale mam nadzieję że w Twoim przypadku będzie tak jak to sobie zaplanowałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 16:28, 03 Lis 2010    Temat postu:

Bezpieczniej i taniej było zamówić je u mnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Śro 17:01, 03 Lis 2010    Temat postu:

potwierdzam, miałem doczynienia z z kośćmi od Letko zarowno (dla siebie w gore, dla siostry w doł) - nie ma lepszej oferty Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Śro 21:29, 03 Lis 2010    Temat postu: wymiana kości

a tak przy okazji to jak je najlepiej wymienić - jakiś podnośnik odkręcić 4 śruby i po temacie ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 21:31, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 1:08, 04 Lis 2010    Temat postu:

najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corab
A



Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy

PostWysłany: Czw 11:50, 04 Lis 2010    Temat postu:

Pietia napisał:
najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona.
dzięki Very Happy podwieszę go więc do prowadnicy bramy garażowej Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin