Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amortyzator skrętu DL1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pią 12:10, 17 Paź 2008    Temat postu: Amortyzator skrętu DL1000

czy ktoś ma zamontowany??

może jakieś fotki?? sposób montażu??

będę wdzięczny za pomoc Very Happy


pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pią 11:35, 31 Paź 2008    Temat postu:

widzę, że nikt nie zgłębiał tematu, to ja go zgłębie Smile

a tak przy okazji, podzielcie się swoimi doświadczeniami, tyczy się posiadaczy lytrówek Smile
czy jak odkręcacie manetkę gazu, to motocykl ma chęc do stawania na koło?? bo sam już nie wiem, czy ja tak ostro daje w palnik, czy co, ale normalnie, non stop czuje jak przednie koło robi się "lekkie" przez pierwsze trzy biegi Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 17:00, 31 Paź 2008    Temat postu:

u mnie przez pierwsze dwa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:07, 31 Paź 2008    Temat postu:

Duży DL śmiało da się poderwać na koło! jednak ma swoje prawie 100KM więc nic dziwnego, że masz lekki przód przy odkręcaniu na pierwszych biegach Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Nie 17:32, 02 Lis 2008    Temat postu:

raz nieświadomie poderwałem moją "kozę" na koło, bardzo łatwo idzie Smile , także terzeba uważać z manetką na pierwszych biegach Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:29, 03 Lis 2008    Temat postu:

1000 "tak ma" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Wto 8:48, 04 Lis 2008    Temat postu:

na koło to chodzi bez problemu, to już nie raz sprawdziłem - prawie jak Hornet, tylko wrażenie jest inne, bo DL jest gabarytowo ze dwa razy większy Smile

tylko mnie trochę zastanawiało, że przez pierwsze trzy biegi tak rwie Twisted Evil a może to zasługa PowerCommandera Question Exclamation Question
chyba się wybiore na hamownie aby się dowiedzieć więcej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:03, 04 Lis 2008    Temat postu:

Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 22:21, 04 Lis 2008    Temat postu:

Brzo, bredzisz jak potłuczony, ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!
Ale fakt czasami potrafi stanąć zupełnie nieoczekiwanie, zwłaszcza spod świateł... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 22:24, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 22:27, 04 Lis 2008    Temat postu:

a tysiąca samo podnosi od 3tyś obrotów jak mocniej odkręcisz Smile

nie bez znaczenia jest tez twardość zawieszenia. im miękksze tym łatwiej do pionu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 23:10, 04 Lis 2008    Temat postu:

I to jest to co misie lubią najbardziej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zulus
A



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Śro 8:59, 05 Lis 2008    Temat postu:

Brzo napisał:
Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje.

Brzo w 100% potwierdzam Twoje słowa. Nie mam absolutnie żadnego problemu aby unieść przednie koło i nie wymaga to:
Cytat:
ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!

Może to kwestia odpowiedniego dotarcia. Kidyś ktoś pisał , że ma problemy aby na 650 przekroczyć prędkość 170. Tu również nie mam problemu z zamknięciem licznika i to bez większej górki Very Happy Oczywiście wszystkie liczniki zawyżają prędkość. Potwierdzone przez nawigację ( a więc bliskie prawdy) to 195.
Wiem, wiem 1000 może więcej i z tym nie dyskutuję..... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pon 11:22, 10 Lis 2008    Temat postu:

moze i 1000 moze więcej, ale ja mam na tym motocyklu granicę 200km/h, jakoś powyżej tej magicznej liczby mam wrażenie że to nie dla niego. Chociaż ciągnie dalej bez problemów Twisted Evil lepiej jak nie jedna blondyna, hehe
i wysokość motocykla, pozycja za kieronicą nie skłaniają mnie do pędzenia szybciej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 19:54, 10 Lis 2008    Temat postu:

Mi, jeżeli chodzi o moc, bardziej zależy na możliwości dynamicznego przyśpieszania i spory zapas mocy dostępny w każdych warunkach i przy każdej prędkości, w granicach zdrowego rozsądku oczywiście. Natomiast prędkość maksymalna, jak na taki motocykl, 170-180 km/h jest więcej niż wystarczająca. Zasadniczą sprawą jest przy jakich obrotach/zużycie paliwa jest ona osiągana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Wto 8:08, 11 Lis 2008    Temat postu:

roadrunner - święta prawda, święta prawda - właśnie elastyczność jest najmocniejszą stroną naszych V-Stromów. Od kąd się raz przejechałem V-ką od razu wiedziałem że będę już wierny silnikowi w tym układzie. Najlepszym potwiedzeniem mojego zachwytu był ostatni wypad w Bieszczady, gdzie "moc od samego dołu" była nieodzownym towarzyszem mojej podróży Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 22:10, 11 Lis 2008    Temat postu:

Dlatego też właśnie coraz bardziej chodzi za mną litr...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 23:48, 12 Lis 2008    Temat postu:

Ja sie przesiadłem na duzego DL-a z XJ 600s mimo tego ze byłem bardzo zadowolony z xj-ty nie wrociłbym teraz do niej....V-ka to jest to....Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 19:24, 13 Lis 2008    Temat postu:

XJ-ta zacny motorek, w moim przypadku wielce zasłużony!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 23:34, 13 Lis 2008    Temat postu:

W te wakacje objechałem na niej Chorwacje i Włochy, teraz przesiadł sie na nia młodszy brat i tez nie narzeka......Na DL-u mysle ze tez troszke zwiedze-czas pokaze:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin