VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Amortyzator skrętu DL1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Amortyzator skrętu DL1000
PostWysłany: Pią 13:10, 17 Paź 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





czy ktoś ma zamontowany??

może jakieś fotki?? sposób montażu??

będę wdzięczny za pomoc Very Happy


pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:35, 31 Paź 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





widzę, że nikt nie zgłębiał tematu, to ja go zgłębie Smile

a tak przy okazji, podzielcie się swoimi doświadczeniami, tyczy się posiadaczy lytrówek Smile
czy jak odkręcacie manetkę gazu, to motocykl ma chęc do stawania na koło?? bo sam już nie wiem, czy ja tak ostro daje w palnik, czy co, ale normalnie, non stop czuje jak przednie koło robi się "lekkie" przez pierwsze trzy biegi Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:00, 31 Paź 2008
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





u mnie przez pierwsze dwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:07, 31 Paź 2008
krzychuu_ktm
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Duży DL śmiało da się poderwać na koło! jednak ma swoje prawie 100KM więc nic dziwnego, że masz lekki przód przy odkręcaniu na pierwszych biegach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:32, 02 Lis 2008
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





raz nieświadomie poderwałem moją "kozę" na koło, bardzo łatwo idzie Smile , także terzeba uważać z manetką na pierwszych biegach Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:29, 03 Lis 2008
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





1000 "tak ma" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:48, 04 Lis 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





na koło to chodzi bez problemu, to już nie raz sprawdziłem - prawie jak Hornet, tylko wrażenie jest inne, bo DL jest gabarytowo ze dwa razy większy Smile

tylko mnie trochę zastanawiało, że przez pierwsze trzy biegi tak rwie Twisted Evil a może to zasługa PowerCommandera Question Exclamation Question
chyba się wybiore na hamownie aby się dowiedzieć więcej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:03, 04 Lis 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:21, 04 Lis 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Brzo, bredzisz jak potłuczony, ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!
Ale fakt czasami potrafi stanąć zupełnie nieoczekiwanie, zwłaszcza spod świateł... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 23:24, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:27, 04 Lis 2008
thekamil
A

 
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





a tysiąca samo podnosi od 3tyś obrotów jak mocniej odkręcisz Smile

nie bez znaczenia jest tez twardość zawieszenia. im miękksze tym łatwiej do pionu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:10, 05 Lis 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





I to jest to co misie lubią najbardziej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:59, 05 Lis 2008
Zulus
A

 
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Brzo napisał:
Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje.

Brzo w 100% potwierdzam Twoje słowa. Nie mam absolutnie żadnego problemu aby unieść przednie koło i nie wymaga to:
Cytat:
ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!

Może to kwestia odpowiedniego dotarcia. Kidyś ktoś pisał , że ma problemy aby na 650 przekroczyć prędkość 170. Tu również nie mam problemu z zamknięciem licznika i to bez większej górki Very Happy Oczywiście wszystkie liczniki zawyżają prędkość. Potwierdzone przez nawigację ( a więc bliskie prawdy) to 195.
Wiem, wiem 1000 może więcej i z tym nie dyskutuję..... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:22, 10 Lis 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





moze i 1000 moze więcej, ale ja mam na tym motocyklu granicę 200km/h, jakoś powyżej tej magicznej liczby mam wrażenie że to nie dla niego. Chociaż ciągnie dalej bez problemów Twisted Evil lepiej jak nie jedna blondyna, hehe
i wysokość motocykla, pozycja za kieronicą nie skłaniają mnie do pędzenia szybciej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:54, 10 Lis 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Mi, jeżeli chodzi o moc, bardziej zależy na możliwości dynamicznego przyśpieszania i spory zapas mocy dostępny w każdych warunkach i przy każdej prędkości, w granicach zdrowego rozsądku oczywiście. Natomiast prędkość maksymalna, jak na taki motocykl, 170-180 km/h jest więcej niż wystarczająca. Zasadniczą sprawą jest przy jakich obrotach/zużycie paliwa jest ona osiągana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:08, 11 Lis 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





roadrunner - święta prawda, święta prawda - właśnie elastyczność jest najmocniejszą stroną naszych V-Stromów. Od kąd się raz przejechałem V-ką od razu wiedziałem że będę już wierny silnikowi w tym układzie. Najlepszym potwiedzeniem mojego zachwytu był ostatni wypad w Bieszczady, gdzie "moc od samego dołu" była nieodzownym towarzyszem mojej podróży Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:10, 11 Lis 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dlatego też właśnie coraz bardziej chodzi za mną litr...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:48, 13 Lis 2008
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Ja sie przesiadłem na duzego DL-a z XJ 600s mimo tego ze byłem bardzo zadowolony z xj-ty nie wrociłbym teraz do niej....V-ka to jest to....Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:24, 13 Lis 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





XJ-ta zacny motorek, w moim przypadku wielce zasłużony!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:34, 14 Lis 2008
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





W te wakacje objechałem na niej Chorwacje i Włochy, teraz przesiadł sie na nia młodszy brat i tez nie narzeka......Na DL-u mysle ze tez troszke zwiedze-czas pokaze:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amortyzator skrętu DL1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin