Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

blokada do transportu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesio
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:26, 01 Sie 2015    Temat postu: blokada do transportu

Wybieram się z moto (DL 650) na przyczepie ale nie wiem jak zablokować do transportu widelec żeby pasami nie wycisnąć oleju z lagów. Pod blok silnika nie bardzo bo mam osłonę aluminiową i ją pokrzywię. Ktoś ma patent? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 21:53, 01 Sie 2015    Temat postu:

Ale , że co ma się wycisnąć Question .
Właśnie niech się złoży... To nie jest amortyzator powietrzny, żebys się bał kompresji poduszki powietrznej... Oleju nie wyciśniesz, bo jego nie ma tam aż tak dużo... Tak na prawdę sciśniesz tylko sprężynę. Ale jej krzywdy nie zrobisz... A maszyna będzie się wtedy porządnie trzymała przyczepy Very Happy

A tak BTW to nie znam cię Confused , nie przywitałeś się Wink .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Sob 21:54, 01 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Sob 23:26, 01 Sie 2015    Temat postu:

Ja łapię dwoma pasami przód, do tego tył. Motocykl stoi jak sosna.
Jechał prawie tydzień do Hiszpanii, amory ok.





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesio
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 19:35, 02 Sie 2015    Temat postu:

Dziękuję Miotacztruskawek i Marulin. Według tego co piszecie nie ma co blokować skoku amorów. A jak Marulin mocujesz przód? Widzę z foty że coś tam oprócz pasów napchałeś białego pod półkę DLa... A Tenerka faktycznie przód tylko za gmole i stoi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Nie 20:15, 02 Sie 2015    Temat postu:

DLa łapałem dwoma pasami za półki w lewą i prawą stronę. Tył złapałem również dwoma pasami za stelaże. Tenera za gmole przód i stelaże tył. To białe to szmata,którą włożyłem pod pasy aby ich nie uszkodzić o półki i nie porysować blotnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 20:22, 02 Sie 2015    Temat postu:

Wiekszosc masy moto masz jednak z przodu. Dlatego to przod zamocuj naprawde porzadnie. Im wyzej chwycisz, tym stabilniej bedzie sie trzymac.
Jak masz wysokie gmole jak Tenera, to z tego skorzystaj. Jak nie, to zlap za dolna polke. Jakas gabka, szmaty, to zeby zabezpieczyc wszystko przed otarciami...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesio
A1



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:13, 02 Sie 2015    Temat postu:

Dzięki za porady. Mam nadzieję że uszczelniacze nie puszczą i moto dojedzie sprawne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Sob 15:46, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Ja wiozlem swojego Dla i trzy inne maszyny do Malagi 7.5 tys km ze zblokowanym przednim kolem za pomoca blokady zrobionej na ta okazje, gora blokady weszla w dziure w polce ramy a dol opieral sie o opone po zdjeciu blotnika. Po 2 tys km blokade zgubilem na autostradzie i DL jechal ponad 5 tys im bez blokady. W dol pasami sciagnalem go z przodu za polke ramy jakies 3 cm maks i z tylu moze 4 cm. Wazne, zeby maszyna nje ruszala sie na boki ani w tyl i przod. Jak pociagniesz za maszyne to ma chodzic przyczepa na boki ale moto nie. Jak wygladala moja blokada i kilka porad mozesz zobaczyc w tekscie w ktorym to opisalem. Jest tez foto genialnej przyczepy na poerwszym zdjexiu widoczne razem z nr telefonu do goscia co ja wyporzycza a zbudowal wg moich wskazowek. Nie mowcie tylki ze spamuje. Ponizej link
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec jeszcze dodam, ze im szersza przyczepa tym stabilniej mi sie jezdzi z motcyklami na niej. Zasadniczo to z transportem dwoch dl, kle 500 i transalpa na odcinku 7 tys km mialem mniej problemow niz z krosem na malej przyczepie na odcinku 100 km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Sob 15:51, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Sob 20:08, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Wystarczą 3 pasy na motocykl, z czego 2 za półkę dolną, 1 pomocniczy aby tylne koło nie wyskoczyło z szyny:







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 20:47, 19 Wrz 2015    Temat postu:

sorry Kojot , wiem ze niejednego DL przywiozles ale chyba za ostrozny jestes .
Az mnie boli jak widze ten scisniete amory Sad
no i w zaleznosco od stanu moze byc to gwozdz do trumny dla uszczelniaczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 20:51, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Sob 20:58, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Nie zdażyło mi się jeszcze coś takiego. Ostatnio jak jechałem z motkami w Alpy lżejsze zapięcie spowodowawło wypięcie jednego pasa i przez to motocykl SławkaB prawie wyleciał z przyczepki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 21:13, 19 Wrz 2015    Temat postu:

chyba zdazylo, bo uczciwie kiedys pisales przy sprzedazy jakiegos stroma ze uszczelniacue przy transporcie padly. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot85
DeTox nie pomoże



Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2703
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kuj- Pom

PostWysłany: Nie 9:58, 20 Wrz 2015    Temat postu:

Faktycznie, srebrny K4. Niemniej był to sporadyczny przypadek. Lepiej tak, niż miałby wyskoczyć z przyczepki na autostradzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riki
Motocyklista



Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Nie 16:35, 20 Wrz 2015    Temat postu:

znajomy transportował moto na zwykłej przyczepce ustawione na centralce, zablokowane tylne kolo i przód podpięty do burt, dojechało w stanie idealnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 17:52, 20 Wrz 2015    Temat postu:

Hej! Z mego doświadczenia, a przewoziłem motocykle różnych marek, to NAJWAŻNIEJSZY jest montaż przedniego koła w ramie dziobu przyczepki, najczęściej za dolne półki z obydwu stron koła i naciągnięcie tyłu motocykla tak aby był sztywny i stabilny, zwłaszcza na hamowania i ruszanie! Potrzebne są do tego trzy pasy transportowe (a la TiR) i specjalistyczna przyczepka do przewozu motocykli z "rynną" wjazdową! Nigdy nie zdarzyło mi się aby lagi puściły i w uszczelniaczach pojawił się płyn... Motocykle cała trasę były stabilne i bezpieczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luka_m
A



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:01, 20 Wrz 2015    Temat postu:

Ja wiozłem tak, jak poniżej - 4 pasy: po jednym na stronę za półkę i za uchwyt przy siedzeniu.
Za stelaż od kufrów trochę się bałem - znaczy w ogóle z duszą na ramieniu jechałem Embarassed

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 21:27, 20 Wrz 2015    Temat postu:

Zolw, nie twierdze ze nie trzeba z przodu wiazac. Troche sprzetow tez wozilem.
Ale sciaganie z przodu na blok nie jest potrzebne. wystarczy 1/2 max 2/3 skoku amortyzatora. I nie ma prawa sie nic wypiac.
Mozna tez przewiezc zwykla przyczepka czy busem ( o ile ma drewniana podloge ) bez szyn,
po wjechaniu przybija sie do podlogi dwie listewki /deseczki na bokach opon, tak by kolo nie mialo mozliwosci sie przesunac w prawo czy lewo a potem sciagam 4 pasami.
Wozenia na cenralce bym nie polecal. od wstrzasow i drgan moze sie wybic dziura w podlodze i spowodowac luz naciagnietych pasow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Pon 19:05, 21 Wrz 2015    Temat postu:

Jak ktos wiozl na centralce to mial farta ze moto z niej nie spadlo a potem na glebe. Jedna z podstawowych zasad-nie wolno wiezc na centralce. Najlepsze sa wspomniane rynny z zapadnia na przednie kolo, pod linkiem ktory dalem wczesniej jest KLE 500 w takiej rynnie. Moto jak w rynne wjedzie to stoi samo w pionie stabilnie i czeka na mocowanie pasami. Przod kasuje pasami 2/3 cm, tyl znacznie mocniej. Tak przejechalem 7.5 tys km w 8 dni z 4 moto na pace i nic sie niepokojacego nie zdarzylo.Takie sciskanie przodu jak na fotkach wyzej do zera (mam na mysli te dwa starsze modele) jest przesada, az serce boli. Wystarczy zeby zadnego ruchu tyl/przod nie bylo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Pon 19:07, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin