VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> blokada do transportu
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
blokada do transportu
PostWysłany: Sob 22:26, 01 Sie 2015
Czesio
A1

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wybieram się z moto (DL 650) na przyczepie ale nie wiem jak zablokować do transportu widelec żeby pasami nie wycisnąć oleju z lagów. Pod blok silnika nie bardzo bo mam osłonę aluminiową i ją pokrzywię. Ktoś ma patent? Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:53, 01 Sie 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Ale , że co ma się wycisnąć Question .
Właśnie niech się złoży... To nie jest amortyzator powietrzny, żebys się bał kompresji poduszki powietrznej... Oleju nie wyciśniesz, bo jego nie ma tam aż tak dużo... Tak na prawdę sciśniesz tylko sprężynę. Ale jej krzywdy nie zrobisz... A maszyna będzie się wtedy porządnie trzymała przyczepy Very Happy

A tak BTW to nie znam cię Confused , nie przywitałeś się Wink .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Sob 22:54, 01 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:26, 02 Sie 2015
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 634
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Ja łapię dwoma pasami przód, do tego tył. Motocykl stoi jak sosna.
Jechał prawie tydzień do Hiszpanii, amory ok.





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:35, 02 Sie 2015
Czesio
A1

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dziękuję Miotacztruskawek i Marulin. Według tego co piszecie nie ma co blokować skoku amorów. A jak Marulin mocujesz przód? Widzę z foty że coś tam oprócz pasów napchałeś białego pod półkę DLa... A Tenerka faktycznie przód tylko za gmole i stoi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:15, 02 Sie 2015
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 634
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





DLa łapałem dwoma pasami za półki w lewą i prawą stronę. Tył złapałem również dwoma pasami za stelaże. Tenera za gmole przód i stelaże tył. To białe to szmata,którą włożyłem pod pasy aby ich nie uszkodzić o półki i nie porysować blotnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:22, 02 Sie 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 938
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Wiekszosc masy moto masz jednak z przodu. Dlatego to przod zamocuj naprawde porzadnie. Im wyzej chwycisz, tym stabilniej bedzie sie trzymac.
Jak masz wysokie gmole jak Tenera, to z tego skorzystaj. Jak nie, to zlap za dolna polke. Jakas gabka, szmaty, to zeby zabezpieczyc wszystko przed otarciami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:13, 02 Sie 2015
Czesio
A1

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dzięki za porady. Mam nadzieję że uszczelniacze nie puszczą i moto dojedzie sprawne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:46, 19 Wrz 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Ja wiozlem swojego Dla i trzy inne maszyny do Malagi 7.5 tys km ze zblokowanym przednim kolem za pomoca blokady zrobionej na ta okazje, gora blokady weszla w dziure w polce ramy a dol opieral sie o opone po zdjeciu blotnika. Po 2 tys km blokade zgubilem na autostradzie i DL jechal ponad 5 tys im bez blokady. W dol pasami sciagnalem go z przodu za polke ramy jakies 3 cm maks i z tylu moze 4 cm. Wazne, zeby maszyna nje ruszala sie na boki ani w tyl i przod. Jak pociagniesz za maszyne to ma chodzic przyczepa na boki ale moto nie. Jak wygladala moja blokada i kilka porad mozesz zobaczyc w tekscie w ktorym to opisalem. Jest tez foto genialnej przyczepy na poerwszym zdjexiu widoczne razem z nr telefonu do goscia co ja wyporzycza a zbudowal wg moich wskazowek. Nie mowcie tylki ze spamuje. Ponizej link
http://www.motocyklicznie.pl/porady/transport-motocykla/

Na koniec jeszcze dodam, ze im szersza przyczepa tym stabilniej mi sie jezdzi z motcyklami na niej. Zasadniczo to z transportem dwoch dl, kle 500 i transalpa na odcinku 7 tys km mialem mniej problemow niz z krosem na malej przyczepie na odcinku 100 km.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Sob 16:51, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:08, 19 Wrz 2015
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2276
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Wystarczą 3 pasy na motocykl, z czego 2 za półkę dolną, 1 pomocniczy aby tylne koło nie wyskoczyło z szyny:







Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:47, 19 Wrz 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





sorry Kojot , wiem ze niejednego DL przywiozles ale chyba za ostrozny jestes .
Az mnie boli jak widze ten scisniete amory Sad
no i w zaleznosco od stanu moze byc to gwozdz do trumny dla uszczelniaczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 21:51, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:58, 19 Wrz 2015
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2276
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Nie zdażyło mi się jeszcze coś takiego. Ostatnio jak jechałem z motkami w Alpy lżejsze zapięcie spowodowawło wypięcie jednego pasa i przez to motocykl SławkaB prawie wyleciał z przyczepki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:13, 19 Wrz 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





chyba zdazylo, bo uczciwie kiedys pisales przy sprzedazy jakiegos stroma ze uszczelniacue przy transporcie padly. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:58, 20 Wrz 2015
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2276
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Faktycznie, srebrny K4. Niemniej był to sporadyczny przypadek. Lepiej tak, niż miałby wyskoczyć z przyczepki na autostradzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:35, 20 Wrz 2015
riki
A

 
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 145
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





znajomy transportował moto na zwykłej przyczepce ustawione na centralce, zablokowane tylne kolo i przód podpięty do burt, dojechało w stanie idealnym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:52, 20 Wrz 2015
Zolw_Danziger
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Danzig-Bressen





Hej! Z mego doświadczenia, a przewoziłem motocykle różnych marek, to NAJWAŻNIEJSZY jest montaż przedniego koła w ramie dziobu przyczepki, najczęściej za dolne półki z obydwu stron koła i naciągnięcie tyłu motocykla tak aby był sztywny i stabilny, zwłaszcza na hamowania i ruszanie! Potrzebne są do tego trzy pasy transportowe (a la TiR) i specjalistyczna przyczepka do przewozu motocykli z "rynną" wjazdową! Nigdy nie zdarzyło mi się aby lagi puściły i w uszczelniaczach pojawił się płyn... Motocykle cała trasę były stabilne i bezpieczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:01, 20 Wrz 2015
luka_m
A

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Ja wiozłem tak, jak poniżej - 4 pasy: po jednym na stronę za półkę i za uchwyt przy siedzeniu.
Za stelaż od kufrów trochę się bałem - znaczy w ogóle z duszą na ramieniu jechałem Embarassed




Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:27, 20 Wrz 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1814
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Zolw, nie twierdze ze nie trzeba z przodu wiazac. Troche sprzetow tez wozilem.
Ale sciaganie z przodu na blok nie jest potrzebne. wystarczy 1/2 max 2/3 skoku amortyzatora. I nie ma prawa sie nic wypiac.
Mozna tez przewiezc zwykla przyczepka czy busem ( o ile ma drewniana podloge ) bez szyn,
po wjechaniu przybija sie do podlogi dwie listewki /deseczki na bokach opon, tak by kolo nie mialo mozliwosci sie przesunac w prawo czy lewo a potem sciagam 4 pasami.
Wozenia na cenralce bym nie polecal. od wstrzasow i drgan moze sie wybic dziura w podlodze i spowodowac luz naciagnietych pasow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:05, 21 Wrz 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Jak ktos wiozl na centralce to mial farta ze moto z niej nie spadlo a potem na glebe. Jedna z podstawowych zasad-nie wolno wiezc na centralce. Najlepsze sa wspomniane rynny z zapadnia na przednie kolo, pod linkiem ktory dalem wczesniej jest KLE 500 w takiej rynnie. Moto jak w rynne wjedzie to stoi samo w pionie stabilnie i czeka na mocowanie pasami. Przod kasuje pasami 2/3 cm, tyl znacznie mocniej. Tak przejechalem 7.5 tys km w 8 dni z 4 moto na pace i nic sie niepokojacego nie zdarzylo.Takie sciskanie przodu jak na fotkach wyzej do zera (mam na mysli te dwa starsze modele) jest przesada, az serce boli. Wystarczy zeby zadnego ruchu tyl/przod nie bylo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Pon 20:07, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
blokada do transportu
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin