VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Budżetowe tłumiki. Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Budżetowe tłumiki.
PostWysłany: Sob 0:03, 01 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Witam znalazłem coś takiego:

http://www.ebay.pl/itm/V-STROM-DL1000-2002-2003-04-05-06-07-08-09-450mm-OVAL-STAINLESS-EXHAUST-SILENCER-/290972795880?hash=item43bf5483e8:g:6ykAAOSwxg5Xx2Am

Miał ktoś z Was do czynienia z nimi lub słyszał o nich?

Chyba po temacie znalałem, że klasa Dominatora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Sob 0:08, 01 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:23, 01 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Polecam EdHaust przerobiłem i jestem bardzo zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:31, 01 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Daj posluchac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:59, 01 Paź 2016
skvrnsk
A2

 
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 86
Przeczytał: 104 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





A może ktoś miał do czynienia z takimi wynalazkami i mógłby podzielić się wrażeniami?!

https://www.aliexpress.com/item/New-Model-Universal-ID-51mm-Akrapovic-Stainless-Steel-Motorcycle-Exhaust-Pipe-Muffler-Carbon-Fiber-Style-with/32624910255.html?spm=2114.13010608.0.98.RaLZKd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:42, 01 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Daj jakieś namiary na te "EdHaust" Bo coś nie mogę znaleźć są kompletne z rurami dolotowymi?
Czy są w miarę ciche aby w trasie nie męczyły?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:33, 02 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





EdHaust przerabia oryginalne tłumiki, charakterystykę tłumika ugadujesz z Edkim, a on dalej czaruje. Nagrywałem odgłos mojego tłumika, ale kiepsko to wyszło, muszę sprawdzić inne ustrojstwa do nagrywania. Wpisz w wujka G... Edhaust to wyskoczą Ci namiary


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:56, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Seba71 napisał:
EdHaust przerabia oryginalne tłumiki,....


Przerabia mechanicznie prując komory, czy ogarnia zjawisko fizyczne i rozumie, co robi ?

Seba71 napisał:
... charakterystykę tłumika ugadujesz z Edkim..


W jaki sposób ? Podajesz transmitancję układu wydechowego, czy może nutę ?

Seba71 napisał:
... a on dalej czaruje...


Takich rzeczy się boję.

Dlaczego to piszę ? Bo układ wydechowy to nie jest zwykła rura, a tak jest często traktowany. Zachodzą w nim zjawiska falowe. Dłubanie w tłumiku zmienia krzywą momentu obrotowego. Czarowanie może prowadzić do przegrzewania głowicy, wyciągania mieszanki z cylindra lub pogorszonego napełniania. Następstwem są problemy ze spalaniem, upalone UPG i zawory. To się składa na ogólny brak zadowolenia kierownika.

Z natury jestem niedowiarkiem i zasadność pewnych zmian staram się wytłumaczyć w oparciu o znane zjawiska fizyczne.

To są tylko moje dywagacje. Kto chce, niech pruje oczywiście Smile W końcu jesteśmy wolnymi ludźmi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:08, 02 Paź 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Chyba znalazłem, coś w rozsądnej cenie Cool

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-DL-V-Strom-1000-2006-06-MIVV-Exhaust-Oval-Titanium-/142116206910?hash=item2116c9393e:g:K-4AAOSw-kdX18JG

Pewnie tekie znajdą się na pokładzie niebawem.

Do tego może jeszcze Power Comander i po 7 latach będe się cieszyć jakbym kupił nowy motocykl he he


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Nie 11:09, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:44, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Remol71 napisał:

Dlaczego to piszę ? Bo układ wydechowy to nie jest zwykła rura, a tak jest często traktowany. Zachodzą w nim zjawiska falowe. Dłubanie w tłumiku zmienia krzywą momentu obrotowego.


Prawda jest to co napisales, ale w odniesieniu do osiagow nowoczesnego silnika to tlumik jest elementem modyfikujacym parametry silnika w zasadzie w jedna strone. Wprowadzajac opory przy usuwaniu gazow spalinowych powoduje spadek mocy i momentu obrotowego silnika.


Remol71 napisał:

Czarowanie może prowadzić do przegrzewania głowicy, wyciągania mieszanki z cylindra lub pogorszonego napełniania. Następstwem są problemy ze spalaniem, upalone UPG i zawory.


Przy silnikach 4T to zjawisko bardzo malo prawdopodobne, natomiast dla 2T bardzo istotne.

Jesli facet wie co robi, a na to wskazuja opinie i znanymi sobie sposobami uposledzi nieco tlumienie tonow niskich przez tlumik, to efekt bedzie mily dla ucha kierownika, chociaz nieuchronnie doprowadzi to do podniesienia (w mniejszym lub - zazwyczaj - wiekszym stopniu) poziomu halasu. Co kto lubi. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:10, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Pyxis napisał:
.... w odniesieniu do osiagow nowoczesnego silnika to tlumik jest elementem modyfikujacym parametry silnika w zasadzie w jedna strone. Wprowadzajac opory przy usuwaniu gazow spalinowych powoduje spadek mocy i momentu obrotowego silnika.
...


To jest zupełna nieprawda. Sugerujesz, że najlepszym rozwiązaniem dla nowoczesnego silnika (jak to rozumieć?) jest brak układu wydechowego ? Jesteś w błędzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Nie 15:12, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:09, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Hm... "zupelna nieprawda" powiadasz. Moze oprocz swojego "autorytetu" masz cos, co zdemaskuje ta "zupelna nieprawde"? Smile

Druga sprawa - dla Ciebie tlumik = uklad wydechowy. Oczywiscie to nie to samo i musisz to przyjac do wiadomosci. Uklad wydechowy to takze np. kolektor wydechowy. Tlumik to jedynie (najczesciej) koncowy element calego ukladu.

Teza: Modyfikacja ukladu wydechowego polegajaca na zamianie tlumika "fabrycznego" (czyli takiego ktory zmniejsza glosnosc silnika do akceptowalnego przepisami poziomu) na przelotowy, nie wplynie szkodliwie na parametry jego pracy i w wiekszoswci przypadkow wplynie korzystnie zarowno na przebieg momentu obrotowego jak i moc.

Tu jest to w miare prosto opisane:
http://autokult.pl/12225,sportowe-uklady-wydechowe-ogolna-charakterystyka

Licze, ze przedstawisz solidne uzasadnienie swojej tezy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:43, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Mam się odnosić do tego artykułu ? Przeczytaj go uważnie. Zauważysz, że nie jest sprzeczny z tym, co ja napisałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Nie 16:43, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:44, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





A konkretnie?

Napisz moze cos, co nie jest usenet legend a ma jakies poparcie w faktach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Nie 16:45, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:32, 02 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Pyxis a Ty znowu dym rozkręcasz? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:39, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





To akurat "moja" dziedzina, to wole sprostowac.
Czy olac to i zamiast racji miec swiety spokoj? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:52, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Pyxis napisał:
To akurat "moja" dziedzina, to wole sprostowac.


No to słabiutko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:00, 02 Paź 2016
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Seba71 napisał:
Polecam EdHaust przerobiłem i jestem bardzo zadowolony.


Ten Edhaust ma homologację?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:18, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Remol71 napisał:
No to słabiutko.


Wczesniej pisales, ze "z natury jestes niedowiarkiem". Mylisz to chyba z duzym stopniem impregnacji na przyswajanie wiedzy. Wink

Ja Ci tu do ch...a-nedzy przeciez nie "wykladam" chromodynamiki kwantowej, tylko klepie techniczny elementarz. Jesli sie z czyms nie zgadasz - do czego masz jak najbardziej prawo - to wysil sie na odrobine merytoryki, bo inaczej sobie nie podyskutujemy. Nie chadzam juz pod trzepak, a i budka z piwem nie jest moim ulubionym miejscem spedzania wolnego czasu.

No chyba, ze "nabajdurzyles" i wolisz nie wnikac, zeby sie nie pograzac. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Nie 19:19, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:54, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Nie będzie dyskusji. Nie obraź się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:58, 02 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Tłumik jest oryginalny więc homologacja można by uznać, że jest bo nie jest to część akcesoryjna, ale dociekliwy może zorientować się w modyfikacji. Czy przerobiona kanapa też powinna mieć homologację takie naszło mnie pytanie bo też mam przerobioną ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:14, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Z chęcią bym obejrzał ten przerobiony tłumik w przekroju. Czy Ed informuje usera o zakresie zmian ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Nie 22:15, 02 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:18, 02 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Pyxis napisał:
Remol71 napisał:
No to słabiutko.

(...)Ja Ci tu do ch...a-nedzy przeciez nie "wykladam" chromodynamiki kwantowej, tylko klepie techniczny elementarz. Jesli sie z czyms nie zgadasz - do czego masz jak najbardziej prawo - to wysil sie na odrobine merytoryki, bo inaczej sobie nie podyskutujemy. Nie chadzam juz pod trzepak, a i budka z piwem nie jest moim ulubionym miejscem spedzania wolnego czasu.

No chyba, ze "nabajdurzyles" i wolisz nie wnikac, zeby sie nie pograzac. Smile
(...)

Tyyy ale na spokojnie bo zaczynasz przesadzac z tymi walkami...Napisał swoje Ty swoje i nie mierz sie na siurki bo to nie o to chodzi. Smile


co do EdHausta - kumpel robił w BMW jakims F (niestetny nie pamietam modelu) i był bardzo zadowolony z roboty. O Homologacji pewnie mozesz zapomnieć jak i z większością akcesoryjnych rzeczy jesli szukasz po kluczowym w tym momencie słowie "budżetowy"
Na pewno Ed jest polecany i to jest pewne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:24, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Jakimi "walkami"?
Po prostu nie lubie, jak ktos cos zlosliwego baknie w odpowiedzi, a ja sie napisalem w poscie. Tak mam i musze z tym zyc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:41, 02 Paź 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Pyxis napisał:
... baknie w odpowiedzi, a ja sie napisalem w poscie. ...


Nie spracowałeś się Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:45, 02 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Ty tez Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:20, 02 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Tak możesz pogadać z EdHast o swoich zboczonych marzeniach dotyczących wydechu udzieli Ci wyczerpującą informacje, co będzie ciął i wkładał do Twojej rury. Panowie wyluzujcie trochę LWG i po kielichu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:14, 03 Paź 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No! Spokój mi tu bo zaraz Was zamknę! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:45, 03 Paź 2016
Ce Zar
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 44
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Wczoraj oddałem tłumik do Edka, jutro/pojutrze mam odebrać.
Powiedział mi dokładnie co zrobi, ja powiedziałem co chcę uzyskać.
Ma duże doświadczenie i moje zaufanie - mam nadzieję, że to się nie zmieni....
Jak odbiorę i zamontuję, opiszę wrażenia i nagram jak to gada.

edit :
No i mnie Edzio zaskoczył...odebrałem i nawet założyłem już Smile
https://youtu.be/l-dS9zED8vQ
Jest lepiej...zobaczymy jak się ułoży, wypali, nabierze rumieńców.
Jest różnica na lepsze, może tego tak nie słychać, ale zyskał basowy niski pomruk, a bardzo głośny nie jest Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ce Zar dnia Wto 0:03, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:08, 04 Paź 2016
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Seba71 napisał:
Tłumik jest oryginalny więc homologacja można by uznać, że jest bo nie jest to część akcesoryjna, ale dociekliwy może zorientować się w modyfikacji.

Właśnie o takich dociekliwych chodzi , pół biedy, jeżeli doczepi się o taka samoróbkę w Polsce, ale za granicą mandat, dowód a może i zakaz jazdy i laweta , /bo nie lubi Polaków/ wszystko oczywiście mnożymy x4, bo € ,nerwów i staconego wyjazdu nie licząc.Jako że jestem fanem soczystego brzmienia pewnie kupił bym używkę z homologacją , a ewentualnie dał do Edhaust sprawdzić bebechy i włożyć maty.
Cytat:
Czy przerobiona kanapa też powinna mieć homologację takie naszło mnie pytanie bo też mam przerobioną ?

Jeżeli Twoja przerobiona kanapa bierze udział w spalaniu paliwa, ryczy ponad 95db i wydziela spaliny, to ... tak powinna mieć homologację. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:15, 04 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





@Ce Zar: Nie nagrywaj w takim rezonujacym garazu, bo to zawsze bedzie nie do uslyszenia. A chetnie bym posluchal, bo jesli twierdzisz, ze nie jest glosniej ale bardziej basowo, to czekam na nstepne nagranie.

BTW: Olej dziwne usmieszki sasiadow (to zwykla ludzka zazdrosc) i nagraj na zewnatrz Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyxis dnia Wto 2:16, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:23, 04 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Ce Zar a jak przy dluzszej jezdzie?
Bardziej głosny od standardowego?
Taki basik przy niskich obrotach bardzo mi sie podobie ale jesli miałoby mi to gulgotać przez np trase do Ustrzyk z Warszawy to chyba bym oci..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:55, 04 Paź 2016
Ce Zar
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 44
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Późno było jak założyłem, postaram się nagrać na zewnątrz...
Nie jeździłem dalej na razie, pogoda nie rozpieszcza.

edit :
Stasiek z Legionowa do Marynina daleko nie masz...możesz posłuchać osobiście Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ce Zar dnia Wto 22:35, 04 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:40, 06 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Mój przerobiony wydech od EdHaust. Wiało jak cholera, więc założyłem worek z kasku, ale tyle dało, że nic nie widać.
https://www.youtube.com/watch?v=pET1IMBSN3g&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:52, 06 Paź 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 69
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Seba71, fajnie gra ten wydech.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:17, 06 Paź 2016
psikor
A2

 
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 71
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Konin





Raptor napisał:
Cytat:
Czy przerobiona kanapa też powinna mieć homologację takie naszło mnie pytanie bo też mam przerobioną ?

Jeżeli Twoja przerobiona kanapa bierze udział w spalaniu paliwa, ryczy ponad 95db i wydziela spaliny, to ... tak powinna mieć homologację. Laughing

Lampy czy lusterka nie robią nic z tych rzeczy, ale jednak homologację miewają...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:46, 06 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Ce Zar napisał:
z Legionowa do Marynina daleko nie masz...możesz posłuchać osobiście Smile

kurka pokazuje mi ok 100km do jednego z Marynin :\


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:32, 06 Paź 2016
Ce Zar
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 44
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Marynino...pod Serockiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:03, 06 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





to co nic nie mowisz?!
o ktorej dzis?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:34, 07 Paź 2016
bacaoca
A

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 198
Przeczytał: 106 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Co powiedzie o tłumikach Mivv i Scorpion? Mivv'a polecają mi w ASO, z ich montażem nawet rozsądna cena wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:32, 09 Paź 2016
Vagras
A1

 
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 16
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie





Co do tłumików które pokazał założyciel tematu się nie wypowiem gdyż nie miałem styczności, ale swojego tysiąca uzbroiłem w Dominatory. I co mogę napisać to:

Plusy:
+ bardzo głośne i bardzo basowe brzmienie
+ sporo lżejsze od oryginalnych (na oko obydwa dominatory ważą tyle co jeden oryginalny)
+ zachęcająca cena

Minusy
- po ich zamontowaniu trzeba jechać na hamownię i dostroić silnik bo potrafił prychać Wink
- dla niektórych mogą okazać się aż za głośne, jadąc nocą przez wioski aż mi trochę głupio jak ludziom szyby w oknach brzęczą Razz
- oczywiście brak jakiejkolwiek homologacji

Co do głośności to jeśli ktoś decydowałby się na ich zakup polecam od razu dokupić sobie DB-killery w wersji hard. Bez nich nie wyobrażam sobie turystycznego dalszego wyjazdu, ochronią kumpli jadących z tyłu przez urwaniem głowy i [chyba, bo nie miałem jeszcze okazji się przekonać] ocalą skórę jeśli niebieski pan zechce sprawdzić poziom decybeli.

Generalnie jestem całkiem zadowolony. Ale jak już mówiłem - konieczna będzie wizyta na hamowni. Co ma i swoje plusy bo np. ja zażyczyłem sobie żeby maksymalnie usprawnili mi dolny zakres obrotów. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:47, 09 Paź 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Vagras napisał:

- dla niektórych mogą okazać się aż za głośne, jadąc nocą przez wioski aż mi trochę głupio jak ludziom szyby w oknach brzęczą Razz


Super!
Niech wiesniaki wiedza, ze jedzie prawdziwy motocyklista, a nie jakis turysta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:32, 09 Paź 2016
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Cytat:
...Generalnie jestem całkiem zadowolony. Ale jak już mówiłem - konieczna będzie wizyta na hamowni. Co ma i swoje plusy bo np. ja zażyczyłem sobie żeby maksymalnie usprawnili mi dolny zakres obrotów. Smile


Masz wykresy ,przed, po.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:30, 09 Paź 2016
Vagras
A1

 
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 16
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie





Cytat:
Masz wykresy ,przed, po.


Mam wykresy jednak obydwa są już na dominatorze. Przed dostrojeniem i po dostrojeniu. Niestety nie byłem na hamowni ze standardowym wydechem żeby było porównanie. Pamiętajcie, że było to dostrojone pod życzenie żeby dół był mocny nawet kosztem góry.



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:26, 10 Paź 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Na czym polegało strojenie na hamowni? Modyfikowali Ci mapy zapłonu czy jakieś inne parametry pracy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:13, 10 Paź 2016
Raptor
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 464
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie





Kurcze ,trochę bieda z parametrami przed, nominalnie litr miał 98KM i 100Nm.

Ile cię kosztowała cała impreza, gdzie robiłeś ,i czy spadło zużycie paliwa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raptor dnia Pon 17:15, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:04, 10 Paź 2016
Vagras
A1

 
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 16
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlasie





MaG z tego co wiem bawili się głównie mapą zapłonu. Mechanik trochę narzekał. Mówił, że musiał sporo posiedzieć żeby te Dominatory dostosować bo nie są to dedykowane tłumiki produkowane pod konkretny motocykl tylko uniwersalne.

Raptor z tymi parametrami to nie jest aż tak źle. Pamiętaj, że litr nominalnie owszem ma 98 KM ale mierzone na silniku. Hamownia podaje moc mierzoną na kole i po drodze zawsze występują straty. Subiektywnie po zmianie wydechów i strojeniu nie odczułem ani jakiegoś spadku ani przyrostu mocy przy pałowaniu, trochę poprawiła się elastyczność i kultura pracy na niskich obrotach (bo to było priorytetem na strojeniu). Za to zupełnie inne są doznania dźwiękowe, w porównaniu do wydechów oryginalnych basy poszczególnych cykli spalań są bardziej odseparowane od siebie, nie tak rozmyte jak na oryginalnym wydechu. Co może sprawiać wrażenie, że jeździ się z niższymi obrotami niż kiedyś. Very Happy

Polecam: http://motormania.com.pl/porady/warsztat/ile-to-ma-koni/

"Imprezę" przeprowadzałem w Białymstoku w Trans Bike na ul. Potokowej http://www.transbike.pol2.com/ Ile dokładnie kosztuje samo dostrojenie nie wiem, bo robiłem też przy okazji cały serwis (przepustnice, zawory, wymiana płynu hydraulicznego w sprzęgle i hamulcach itd.) i miałem cały rachunek na coś około 800 zł z tego co pamiętam (To było rok temu, a u mnie pamięć dobra ale krótka ;P). Ale fortuna jakaś to nie była.

Paliwo jest zużywane podobnie, chociaż teraz po poprawie elastyczności przy niskich obrotach jeśli ktoś chce to może łatwiej jeździć stylem o kropelce. Ale czy warto? Very Happy Motocykl to pojazd do raczej dynamiczniejszej jazdy i dla ludzi gotowych poświęcić co nieco dla swojej pasji. Very Happy Przynajmniej ja tak uważam.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Vagras dnia Pon 22:06, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:28, 12 Paź 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





Byłem u Ce Zar-a i nagrałem porównanie tłumika seryjnego i po modyfikacji EdHausta - no i ku#$@a telefon mi sie zwiesił i filmiku nie da się odtworzyć. Ze swoich odczuć brzmi bardzo fajnie przy odpaleniu i na wolnych obrotach a i wkrecanie procz fajnego bulgotu nie powoduje (siedząc na kanapie) jakichś boleści głowy. W trasie nei powinien byc męczący

mój motek brzmiał przy nim jak biedniejszy kuzyn Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:41, 12 Paź 2016
Ce Zar
A1

 
Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 44
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Nooo, tyle energii psu w d.... desz padał, wilki jakieś, a tu się zawiesiło Smile
Ale dopiero mając porównanie na żywo upewniłem się, że to była dobra decyzja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:55, 12 Paź 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 390
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Nagrałem sobie w tele przed i po jest różnica, w czasie jazdy nie męczy i co ważne jadącego za mną też nie doprowadza o bólu głowy , Edek trafił w taki złoty środek. Myślałem, że spalanie wzrosło , a to po prostu bardziej odkręcałem gaz napawając się gulgotem. Teraz emocje opadły i spalanie wróciło do normy Very Happy
https://www.youtube.com/watch?v=pET1IMBSN3g&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:37, 12 Paź 2016
fatboy
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 407
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie





Fajnie gada-jakie sa koszty takiej przerobki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Budżetowe tłumiki.
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin