Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000 jeden tlumik zamiast dwoch

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 8:30, 07 Sie 2011    Temat postu: DL1000 jeden tlumik zamiast dwoch

pamietam ze do SV1000 jakas firma robila uklad wydechowy, ktory zamiast dwoch tlumikow uzywal tylko jeden.
Czy cos takiego istnieje dla DL1000?
Chce osiagnac lepszy dzwiek i co najwazniejsze obnizyc mase.
Jakies sugestie, linki?
Jezeli nie ma systemu takiego to jaki tlumik oddychalby wystarczajaco dobrze zeby wystarczyl sam na caly uklad?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:12, 07 Sie 2011    Temat postu:

toż to profanacja,jeden "komin" w 1000 ! ludziska kombinują jak do 650 ewentualnie wpasować drugi "komin" ale odwrotnie ...... to jak amputacja zdrowej nogi !!! tak czy siak, jak się zdecydujesz to życzę powodzenia i oczekiwanego efektu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 10:25, 07 Sie 2011    Temat postu:

znalazlem juz info ze yoshimura i M4 produkuja te 2w1 systemy dla SV1000
szukam dalej dla vstroma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 11:16, 07 Sie 2011    Temat postu: Re: DL1000 jeden tlumik zamiast dwoch

pecha napisał:
pamietam ze do SV1000 jakas firma robila uklad wydechowy, ktory zamiast dwoch tlumikow uzywal tylko jeden.
Czy cos takiego istnieje dla DL1000?


Heretyk!

Cytat:

Chce osiągnąć lepszy dzwiek i co najwazniejsze obnizyc mase.


Wymiana na akcesoryjne tłumiki Akrapovica to około 7 kg mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pon 7:58, 08 Sie 2011    Temat postu: Re: DL1000 jeden tlumik zamiast dwoch

express napisał:

Wymiana na akcesoryjne tłumiki Akrapovica to około 7 kg mniej.

Razz WOW no to ladnie, choc przyznam ze luznych 5K zl nie mam Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Wto 21:18, 09 Sie 2011    Temat postu: Re: DL1000 jeden tlumik zamiast dwoch

pecha napisał:
express napisał:

Wymiana na akcesoryjne tłumiki Akrapovica to około 7 kg mniej.

Razz WOW no to ladnie, choc przyznam ze luznych 5K zl nie mam Sad


To już zupełnie nie rozumiem Twojej idei. Ma być taniej i lżej? To tylko 650!!!! Nie niszcz proszę wizji DL 1000 z dwoma kominami - i jeśli chłopaki chcą to robią sobie jeden lub dwa wydechy - bo tak trzeba. Zastanów się nad tym jakie moto Tobie odpowiada bo ta oszczędność idzie w niewłaściwym kierunku:)_


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
Motocyklista



Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice

PostWysłany: Wto 21:45, 09 Sie 2011    Temat postu:

człowiekowi to się nie dogodzi..
jak miałem DLa 650 to kombinowałem jak tu drugi wydech dorobić by mieć jak w 1000u.
a tu kolega na odwrót kombinuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konio
Maniak motocyklowy



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn

PostWysłany: Wto 22:09, 09 Sie 2011    Temat postu:

Tom, to może po prostu powinniście się zamienić ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Wto 22:13, 09 Sie 2011    Temat postu:

LOL
szeroko rozumiana wolnosc sie klania;)
sleeper
latwiejsze prowadzenie i wiekszy wygar poprzez mniejsza mase


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł1111
A1



Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Wto 22:42, 09 Sie 2011    Temat postu:

Witam. Może macie jakiś namiar na kogoś kto ma do sprzedania końcową część tłumika do Dl-ka 650, razem z osłoną. Chętnie odkupię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:33, 09 Sie 2011    Temat postu:

jestem jednym z tych co probowali modyfikowac 1 w 2 w 650 i samo zalozenie tlumika to jedno ale jest to bardzo powazna ingerecja w . system wydechowy a co za tym idzie dolotowy takze . U mnie zaden mechanik sie tego nie podial wiec mam dalej jeden tyle ze przelotowy, a roznica jak cholera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł1111
A1



Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Śro 9:43, 10 Sie 2011    Temat postu:

pc napisał:
jestem jednym z tych co probowali modyfikowac 1 w 2 w 650 i samo zalozenie tlumika to jedno ale jest to bardzo powazna ingerecja w . system wydechowy a co za tym idzie dolotowy takze . U mnie zaden mechanik sie tego nie podial wiec mam dalej jeden tyle ze przelotowy, a roznica jak cholera.



A ja jednak chciał bym spróbować tylko muszę drugi wydech kupić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:28, 10 Sie 2011    Temat postu:

pc napisał:
jestem jednym z tych co probowali modyfikowac 1 w 2 w 650 i samo zalozenie tlumika to jedno ale jest to bardzo powazna ingerecja w . system wydechowy a co za tym idzie dolotowy takze . U mnie zaden mechanik sie tego nie podial wiec mam dalej jeden tyle ze przelotowy, a roznica jak cholera.


Na hamowni nie daliby rady tego dostroić? Fakt, że może się inaczej zachowywać, ale dokładając drugi tłumik o średnim przelocie, działałoby to jak znaczne zwiększenie przelotu bazowego, jednego tłumika. Tak na chłopski rozum, bo w praktyce to nigdy do końca nie wiadomo.

EDIT: Przypomniałem sobie o jednej rzeczy. Jeśli da się w GS'ie, to w DL'u tym bardziej:




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 13:45, 10 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:28, 10 Sie 2011    Temat postu:

pawel1111 nie wiem jak to jest w euro modelach ale ja nie mam katalizatorz a co za tym idzie sondy lambda, chcac dodac rure musialbys umiescic sonde jeszcze przed rozdzieleniem koletkorow , bo nie sadze ze z jednego komina bedziesz mial poprawne odczyty. Jezeli chcesz poprowadzic calkowicie oddzielne uklady to chyba musisz dodac odzielna sonde albo je calkowicie wyeliminowc i pozegnac sie z katalizatorem. Jeszcze jedno po takiej ingerecji moto moze pracowac przez jakis czas bez problemu, ale temp w silniku moze dyrastycznie roznic sie od nominalnych ustawien (przewaznie wzrasta). Wiec warto za jakis czas zajrzec so swiec i zabaczyc jaki maja kolor, w razie potrzeby korygowac wartosc.mnie sie nie udalo ,ale zycze powodzenia.






















j


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin