VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Filtr powietrza - pytanie
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Filtr powietrza - pytanie
PostWysłany: Pon 11:28, 28 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Tak zaczalem sie rozgladac za filtrem powietrza i widze, ze ponad 200 zeta wszedzie kosztuja. Skad Kolezenstwo bierzecie filtry i w jakich cenach?

Moze by warto przesylke zamowic morska ze US i zakupic grupowo?
Tam K&N kosztuje ok 43$

komplet klockow na przod 2x i tyl koszuje jakies ok czterdziesci pare

any suggestions?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:25, 28 Sty 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





tez szukałem i stwierdziłem że jezeli mam dac 200 pln za normalny to zakupiłem filtr k&n daLem 210 pln i mam na pare sezonów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:38, 28 Sty 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wazne filtry papierowe drogie i opłaca się KN. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 28 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Chlopaki jeszcze raz:

Moze by warto przesylke zamowic morska ze US i zakupic grupowo?
Tam K&N kosztuje ok 43$

komplet klockow na przod 2x i tyl koszuje jakies ok czterdziesci pare

????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:27, 29 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:38, 31 Sty 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Jakby ktos był zainteresowany moge załatwic filtr K&N typ su 1002 za 211.76 pln ilość ograniczona świece cr 8ek po25pln


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 31 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Buber dl 1000 napisał:
dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok


wyboru trzeba dokonac na ebay.com - troche jest tam roznych pierdolek do DLka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:14, 31 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





PETER napisał:
Jakby ktos był zainteresowany moge załatwic filtr K&N typ su 1002 za 211.76 pln ilość ograniczona świece cr 8ek po25pln


zwalilem dzis zbiornik paliwa, zeby sie dostac do filtra - makabra jak on wyglada... chyba jakas niemiecka mysz sie dostala bo prawie dokumentnie polowa posrutowana ;-(.

a propos swiec to z wymiana tylnej nie ma problemu, natomiast przednia to trzeba chyba chlodnice albo przynajmniej poluzowac i sprobowac pochylic, bo kiepsciutko z jej wykreceniem.

Co ile sie powinno je zmieniac?

Plyn w chlodnicy wymienilem i w sprzegle tez, jeszcze zostal mi olej, filtry i chyba na te swiece polece za jednym razem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:47, 31 Sty 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





tak między nami, to wymieniam zawsze przed sezonem tzw. przegląd przedsezonowy płyn : chłodnica ,hamulcowy , w sprzęgle (jeśli hydrauliczne ), świece ,klocki hamulcowe , olej w amortyzatorach , smarowanie linek przegląd łożysk koła jeśli cos mi się nie podoba to do wymiany ,łożyska główki ramy ,czyszczenie i smarowanie łańcucha (chyba że do wymiany zestaw} warto zajrzeć do łożysk tylnego zawieszenia, reszta podczas sezonu w zależności od przebiegu a zima długa ? to i czasu sporo a lubię podłubać przy swoim moto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:53, 01 Lut 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





nie pamietam dobrze ale coś mi się wydaje, że po 18 tysiach, coś tak mi sie kołacze po głowie - sprawdz w manualu tam jest tabliczka z opisem czynności serwisowych


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:40, 01 Lut 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





A ja już prawie po przeglądzie zimowym przed sezonowym Smile
Filtr powietrza mam założony K&N,olej w silniku z filtrem za chwile opuści swoje miejsce zimowania, świece wymienione - tak jak mówił Coliniak, z przednią jest trochę zabawy, trzeba poluzować chłodnice i odciągnąć do przodu, i co ciekawe, u mnie przy wymianie opon zauważyłem że dość mocno zużyte są uszczelniacze w kołach. Co prawda łożyska są kryte, ale myślę że kurz im nie pomaga!! Już zakupiłem nowe, cena w Suzuki ok.25pln/szt - w sumie przebieg u mnie niewielki bo niecałe 50tys km Sad
a no i oponki brand new są własnie montowane Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Pią 9:41, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:10, 01 Lut 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Z tego co widzę to czasu tej zimy? mało wiec trzeba się brać za robotę i to szybko bo dni coraz dłuższe i temperatura całkiem całkiem no i niestety zauważyłem że puścił mi jeden uszczelniacz na lagach wiec będzie trochę więcej dłubaninki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:09, 01 Lut 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ja dzisiaj przekladam tylna opone od Bartka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:16, 01 Lut 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Buber dl 1000 napisał:
dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok


co sadzicie o tym zestawie klockow?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-FR-R-Brake-Pads-DL-650-1000-02-06-3Sets-KEVLAR_W0QQitemZ180026537732QQcmdZViewItem?hash=item180026537732&_trksid=p3286.m20.l1116


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:10, 07 Maj 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Pytanie do tych, ktorzy jezdzili na filtrze normalnym i zmienili na sportowy K&N czy jest roznica w pracy silnika i osiagach? Czy zmienia sie spalanie, czy konieczne sa jakies regulacje?

Coliniak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:07, 07 Maj 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





K&N nie daje nic do mocy - tylko w wysilonych sportach na górze krzywej zobaczysz że jest ciutke lepiej.
Natomiast łatwiej silnik wchodzi na obroty.
Dochodzi ekonomia jeden starcza na żywot motocykla. Doliczyć trzeba olej do nasączania i srodek do mycia filtra.
Ot tyle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:26, 07 Maj 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





co ile sie toto myje (domyslam sie, ze jak brudny) i jakie srodki trzeba zakupic?

czy jakies regulacje sa potrzebne? W koncu jak patrze na stary i na ten nowy to straszna roznica w ilosci powietrza zasysanego wystapi po wymianie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:24, 07 Maj 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





zestaw do mycia filtra K&N kosztuje 66plnów, myje się wedle zabrudzenia, czyli tak jak sie zakurzy.

A jesli o regulacje chodzi, to przy wtrysku paliwa niewiele można regulować, no chyba że głęboka ingerencja w oprogramowanie i wymiana na przykład map zapłonu z pomiarami na hamowni!!! ale ile kaski to pochłonie a myślę, że różnica będzie niewielka lub niezauważalna...

ostatnio nawet się zastanawiałem przy okazji artykułu w którejś gazecie, gdzie były dołączone wykresy mocy przy różnych kombinacjach tuningu silnika, że różnice dla eksploatacji "ulicznej", czyli takiej naszej, są żadne, a kaski co nie miara. A różnice można jedynie zauważyć w wyścigowych sprzętach, ale tam kasa na przeróbki idzie inna, słyszałem o kwocie rzędu 100 tys pln na "uszlachetnienie' GSX-Ra 1000 aby był najszybszy w Polsce na torze no i regulaminowy!!!

wiem, że przy samochodach, wzrost mocy z 350KM do ponad 900 (Audi RS4 - startujące na 1/4 mili) to wydatek około 100tyś pln tylko w silnik!!!! a gdzie sprzęgło (25 tys pln), zawieszenia, hamulce, fotele i inne "pierdółki...


p.s.
według mnie (oraz bardziej doświadczonych) najlepsze wyniki uzyskuje się przy minimalnym nakładzie, heh, może brzmi to głupio, ale ktos to sprawdził że daje rade. Jak "latałem" Hornetem 600 dla polepszenia osiągów i uzyskiwania wcześniej mocy po prostu zmieniłem zębatki, z przodu ująłem, z tyłu dodałem ząbów Twisted Evil motocykl zauważalnie lepiej przyspieszał przy obrotach o prawie 2tys niższych, co przy jeździe miejskiej ma niebagatelne znaczenie Laughing a koszty znikome...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Śro 22:30, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:57, 10 Maj 2008
Gość

 





Podobno K&N daje więcej powietrza, ale także przepuszcza więcej syfu do silnika ... ja chyba założę papierowy wkład, bo też stoję przed dylematem co do filtra... Jeżeli założy się sam K&N bez Power Commandera... to nie sądzę żeby znacznie poprawiły się osiągi...
PostWysłany: Pon 11:20, 12 Maj 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





mi specjalnie o osiagi nie chodzilo, po prostu musialem wymienic, straszny syf z mojego byl. Kupilem jak bylem w Stanach za 53 dolce K&N i chcialem dopytac o reszte trabek...

Oryginalnie u mnie byl bawelniany, musialem go wiosna wyrzucic i tymczasowo zalozylem przerobiony i dopasowany wklad z samochodowego ale jak kupilem oryginal to te kilka srobek i zbiornik zrzucony... i git


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:32, 12 Maj 2008
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja czyszczę swojego K&N-a co 12000 kmów i trochę syfu tam sie zbiera.Mam 43000 i już mi sie cena zakupu filtra zwróciła.Więc wart wydać te 200zyla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:17, 06 Mar 2009
Gość

 





HIFLO - 118 ZŁ W MOTOBOT
Filtr powietrza - pytanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin