Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gmole czy crashpady??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laboko
A1



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 14:57, 20 Gru 2009    Temat postu: Gmole czy crashpady??

No własnie, co lepsze? Moim zdaniem gmole za bardzo się rzucają w oczy, no i są droższe.. Czy może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie porównawcze tych dwóch zabezpieczeń przy glebie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 15:17, 20 Gru 2009    Temat postu:

Ja uważam, że gmole są lepsze i praktyczniejsze. Na długiej trasie wyciągam sobie nogi a jak brakuje mi miejsca na bagaże to zawieszam torby ortlieba i mam dodatkowo 14l na tobołki typu śpiwory.
Co do gleby to gmole przetestowane i plastiki wszystkie ocalały. Łamie się standardowo kierunek i nieraz klamka ale to groszowe straty. Kolega miał crashpady dorabiane do cbf1000 przez jakiegoś „specjalistę” polecanego na kilku forach i przy glebie okazało się, że zostały zrobione ze zbyt mocnego materiału i wygięły ramę. Własnych doświadczeń z tym cudem nie mam.
A gdyby zależało mi na wyglądzie to kupiłbym jakiegoś chroma i wiecznie go pucował. Jak dla mnie v-strom ma być użytkowy a nie piękny. Takie jest moje zdanie i oczywiście możesz się z nim nie zgadzać.
Pozdrawiam
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Nie 15:43, 20 Gru 2009    Temat postu:

Wg. mnie gmole w razie gleby lepiej chronia- rozkładają przy tym nacisk na większą powierzchnie co powoduje, ze nie uszkodzisz ramy jak to opisał Cyryl DL1000 a i plastiki najczesciej pozostają nienaruszone Smile
Co do wygladu to kwestia gustu ale Givi sa nawet ładne zaś crashpad to jakoś tak dziwnie wyglada na Sztormiaku Confused na sporcie to co innego...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:35, 20 Gru 2009    Temat postu:

gmole do motocykli turystycznych i enduro, ciezkie moto to gmol rozklada sile uderzenia na wieksza powierzchnie.
crashpady do motocykli sportowych, maja chronic glownie przy slizgach i dzialaja na nie mniejsze sily z uwagi na ciezar moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laboko
A1



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:43, 20 Gru 2009    Temat postu:

Wygląda na to, że macie rację. Kupię w takim razie gmole...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:31, 20 Gru 2009    Temat postu:

Zdecydowanie popieram zdanie większości. Poza tym V-Strom jest piękny, z gmolami GIVI jeszcze piękniejszy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 16:22, 25 Kwi 2010    Temat postu:

tylko gmole !!! ja sie przekonalem czego nikomu nie zycze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:04, 25 Kwi 2010    Temat postu:

I ja się dzisiaj przekonałem. Grzebałem przy motku na zielonej trawce z deseczką podłożoną pod stopkę i za dużo siły przyłożyłem do śrubokręta Very Happy Na szczęście miękko było ale klamkę o głowę skróciłem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:40, 25 Kwi 2010    Temat postu: Re: Gmole czy crashpady??

Laboko napisał:
... gmole za bardzo się rzucają w oczy, no i są droższe...


czy są droższe? chyba nie, oryginalne crasze do np GTR 1400 kosztują 800pln do ZX-10R 1200 zł, ale są tak zrobione żeby się uszkadzały a nie ramę. Wynalazki z allegro za 200 zł są nic nie warte, niestety, nawet dobre crasze puiga to koszt bliski gmolom, oczywiście mowa o gmolach givi bo jakiś touratech do R1200GS ADV pewnie też furmankę pieniędzy kosztują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 8:27, 26 Kwi 2010    Temat postu:

I ja posiadam Gmole i ja uważam że tak jest pięknie i pasuje do całości jak ulał Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arkady
A1



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 10:30, 08 Mar 2011    Temat postu:

A ja mam zamontowane crash pady z inter carsu. Jednakże poważnie zastanawiam się, czy są w tym układzie jakieś przeciwwskazania, do zamontowania dodatkowo gmoli Givi. Jak sądzicie, czy miałoby to jakiś niekorzystny wpływ na moto w przypadku gleby?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kameleon
A1



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszó

PostWysłany: Wto 17:02, 08 Mar 2011    Temat postu:

Ja już kupiłem moto z crashpadami ale chce je wyminić na gmole. Jesienią jak moto lekko w lesie położyłem to crashpady elegancko się wbiły w glebę i kierunek poszedł się bujać Smile ja ogólnie nie polecam
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:52, 08 Mar 2011    Temat postu:

Mając gmole też istnieje duża szansa, że kierunek poszedłby się bujać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 18:12, 08 Mar 2011    Temat postu:

Kierunek to sie zawsze buja na kabelkach po paciaku, czy to będzie gmol sw-motecha czy givi a tym bardziej crashpad..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kameleon
A1



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszó

PostWysłany: Wto 19:07, 08 Mar 2011    Temat postu:

Hmm możliwe, ale w moim wypadku chyba by pomogły Smile albo tak przynajmniej sobie tłumaczę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Śro 9:00, 09 Mar 2011    Temat postu:

Gmole, gmole, tylko gmole! Smile Tutaj też zwięźle i rzeczowo jest kwestia opisana: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 14:00, 09 Mar 2011    Temat postu:

Do sztormiaka zdecydowanie gmole. Crashpady stosuje się w motocyklach sportowych, ew. nakedach, ale w DL'u nie pomogą one zbyt wiele ze względu na rozmiary baku, owiewek i miejsce montażu padów. Nie mówię nawet o glebie w terenie, bo wtedy to w ogóle nie są nic warte Wink Pady mają za zadanie zminimalizować koszty naprawy po asfaltowej glebie, albo uchronić kluczowe elementy motocykla, tak by dało radę wrócić do domu na kołach lub np. ukończyć wyścig... Z przetartym deklem silnika czy dziurawym bakiem byłoby ciężko Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 20:43, 09 Mar 2011    Temat postu:

Ja tez jestem za gmolami. Przy dalszej wyprawie zawsze można coś do nich doczepić np. małe torby, albo uchwyt na browar Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Śro 20:57, 09 Mar 2011    Temat postu:

na gmolach mozna tez kamerke zamontowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domel
A2



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 80
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin, Trzebież

PostWysłany: Sob 18:17, 24 Lut 2018    Temat postu:

No i teraz ja borykam się z pytaniem co robic??
Moto kupione z Padami ale mimo, że wyglądają masywnie to nie wiem czy pomogą tak jak bym tego oczekiwał.
Piszecie żeby wymieniać, czy Gmole Heed'a bedą lepszd od Givi? Jakoś takie ładniejsze chyba...
Chodzi mi o ochronę plastiku o ile to możliwe 😀.
Idealnie by zachować oba, ale chyba bez przeróbek gmole z Padami nie wejdą.....
I bądz tu teraz mądry i wybierz najlepiej.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4258
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 18:59, 24 Lut 2018    Temat postu:

Co to jeszcze pisać...??? Powyżej masz wystarczającą ilość argumentów, że do V-Stroma, to tylko gmole...

A na temat różnic między Givi/Kappa, a Heed znajdziesz na forum mnóstwo wypowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Domel
A2



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 80
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin, Trzebież

PostWysłany: Sob 22:25, 24 Lut 2018    Temat postu:

Tak, to fakt czytałem te wątki.
Zdecyduje się na chyba na Heedy bo mi się wydają bardziej masywne.
Dzięki za info


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:00, 25 Lut 2018    Temat postu:

Reasumując. Pady stosuje sie głównie w motocyklach sportowych, wyścigowych, którymi jezdzi sie glownie po asfalcie i nie ma jak zamocować gmoli. Pady nie sprawdzaja sie w przypadku gleby poza asfaltem, miekko, nierowno itd. Poza tym w przypadku gleby na padach bardzo często dochodzi do uszkodzenia elementu do którego byl zamocowany z uwagi na punktowe udrzezenie do tego powstaje dźwignia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samson1983
A1



Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzyżów n. Wisłokiem

PostWysłany: Nie 15:05, 10 Cze 2018    Temat postu:

Jak dla mnie sprawa oczywista że gmole, mam założone Givi, nie psują lini motocykla a są solidne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:20, 26 Lip 2018    Temat postu:

Gmole, niestety przetestowane i zdały egzamin. Plastiki całe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:47, 27 Wrz 2018    Temat postu:

zdecydowanie gmole, im większe tym lepsze.
Poza dużo lepszą ochroną przydają się jako mocowanie halogenów, toreb itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin