Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ile kilometrów przejechałeś na...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomo
A



Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 11:49, 22 Gru 2008    Temat postu: Ile kilometrów przejechałeś na...

Chciałem zapoczątkować taki temat, żebyście podzielili się informacjami na temat eksploatacji DL'a.
Ile kilometrów przejechaliście na oponach, łańcuchu, klockach hamulcowych i co tam jeszcze wymyślicie.
Mój DL ma 6k km więc ma wszytko fabryczne, opony jak nowe wyglądają, klocki też.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 12:46, 22 Gru 2008    Temat postu: Re: Ile kilometrów przejechałeś na...

Tomo napisał:
Mój DL ma 6k km więc ma wszytko fabryczne, opony jak nowe wyglądają, klocki też.


po 28kkm - opony do wymiany (nówki fabryczne) biorąc pod uwagę, że Bridgestone są chyba zrobione z plastiku to się nie dziwię Wink

wymienię na Metzelery Tourance

żeby nowego postu nie pisać:
- lampa przednia poszła do wymiany gwarancyjnej bo klosze popękały po 20kkm (na wysokości żarówek zrobiła się 'pajęczynka')
- co do reszty to teraz jak będzie wolne to sobie pomajsterkuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ologc dnia Pon 14:18, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomo
A



Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 15:32, 22 Gru 2008    Temat postu:

Podobno najlepsze są Metzelery Tourance i Micheliny Anakee.
Miał ktoś z Was Continentale TKC 80, bo chce je założyć na wiosne.
Ologc, a klocki masz cały czas fabryczne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:42, 22 Gru 2008    Temat postu:

Tomo napisał:
Ologc, a klocki masz cały czas fabryczne?


tak, ale jak pisałem jeszcze nie przyglądałem się im z bliska Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 814
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Pon 17:22, 22 Gru 2008    Temat postu:

Bo Olgonc nie hamuje, nie szutruje i jeździ na lawecie Razz a te pajączki to od haka od lawety Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomo203
A



Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 8:15, 23 Gru 2008    Temat postu:

Mi też interesują continentale TKC 80, ciekaw jestem jak się sprawuja na szosie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Wto 21:00, 23 Gru 2008    Temat postu:

Moim DL przejechałem dopiero kilkadziesiąt km, ale przy odbiorze testowego egzemplarza, który kupiłem z PolandPosition, wymienili mu klocki z tyłu (7000km) więc albo te klocki się szybko kończą, albo testerzy DL'i używają tylko tego hamulca Smile
Poza tym pierwszy raz zobaczyłem motocykl który miał wytarte podnóżki pasażera (moje stare Virgo nie ma takich po 70tyskm) Smile Chyba każdy tester musiał przewieźć swoją lepszą połowę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:37, 23 Gru 2008    Temat postu:

Ja swojego posiadam od końcówki listopada, nawinąłem 2000 km ale już drugi raz naciągam łańcuch, i w dodatku miałem prawie nie dokręcona kierownice :/
Teraz od stycznia wstawiam moto do domu i rozbieram aby poskładać po swojemu Smile oraz pozakładać gmole stelaże i inne bajery, w maju wybieram się do Dubrovnika wiec będę mógł napisać więcej, mam tylko nadzieje ze uda mi się wstrzelić żeby serwis zrobić przed wyprawa, bo te 4000 km co mi zostało do serwisu raczej na Dubrownik mi nie starczy, jest to jedyna rzecz która mnie drażni w DL-u serwis co 6000 km Smile

pozdrawiam i zycze wesołych swiat Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 814
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Wto 22:02, 23 Gru 2008    Temat postu:

Od sierpnia mam nawinięte 9,5 tyś km, jestem po 2 przeglądach na 1 i 6 tyś. naciągnięcie łańcucha, wymiana śruby w kierownicy po glebie ( od ciężarka/handbara uratowałem) a tak to nic po prostu nic leje wache i moto nie do zajechania a sporo tarzam go po szutrach - nic nie odpadło nie pękło nie zdechło jak w innych motocyklach które ujeżdzałem. I tak trzymać pukając w niemalowane Smile Klocki, opony i inne składniki eksloatacyjne spoko myśle ze jeszcze na 10 tyś będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:11, 23 Gru 2008    Temat postu:

Klocki starczają na min. 20 000 km przód. Tył jeszcze nie wymieniany i nie prędko je wymienie Smile
Łańcuch po 26 000 km z zębatkami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Śro 14:09, 24 Gru 2008    Temat postu:

Swojego mam od lutego, w tym czasie przejechałem trochę ponad 10tkm (obecny przebieg 15400), klocki trochę za połową, łańcuch dopiero raz podciągałem, przednia opona w połowie (tylną wymieniałem z uwagi na dziurkę, opona zamknięta i wciąż nie wiem o co wam chodzi z tymi pretensjami do Bridgesone-ów)... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 814
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Nie 20:03, 09 Sie 2009    Temat postu:

18 tysia i opony mam do wymiany, tylne klocki ( bo jak abs odłaczałem na lużnym to tyłem hamowałem, i poszły moment), łańcuch na razie super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Nie 20:29, 09 Sie 2009    Temat postu:

aktualizacja:
- łańcuch + zębatki wymieniłem po 36kkm
- klocki przód wymiana po 42kkm
- metzeler tourance exp po 14kkm zaczyna powoli znikać bieżnik na środku tylnej opony, ciekawe jak długo jeszcze wytrzyma

jeszcze mi się przypomniało, że płyn hamulcowy wymieniany 2 razy po 30 i 42kkm oraz płyn w chłodnicy po 30kkm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ologc dnia Nie 20:58, 09 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomo
A



Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 20:44, 09 Sie 2009    Temat postu:

Olgoc Ty chyba nie spisz tylko jeździsz Smile Mam 16tys przebiegu, opony starczą na maksymalnie 2tys km, klocki jak nowe, łańcuch tylko raz musiałem w tym sezonie naciągać. Przy ok 12,5 tys km padł uszczelniacz w lewej ladze i olej się lał, akurat pechowo, bo zobaczyłem to w Bośni jadąc szutrówką. Poza tym bez problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:55, 09 Sie 2009    Temat postu:

ja mam 19 tys, opony fabryczno-porażkowe do wymiany, bedą anakee, klocki tez zaraz bede wymianiac, filtr powietrza wymianiłem wczoraj, łańcucha jeszcze 2/3 zakresu naciagu zostalo, przy 12kkm byla wymiana plynu chłodniczego i hamulcowego, bo tak Smile
o oliwie nie wspominam bo mam to gdzies, we dwie osoby w trasie bierze ok 200ml/1kkm a po miescie solo prawie nic, ale zawsze mam flaszke i jak malo to dolewam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Nie 21:55, 09 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KD
Motocyklista



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 18:42, 11 Sie 2009    Temat postu:

Cześć,
ja mam 17 tysia:
- opony zaczynają się konczyć (oryginalne Bidge)
- klocki mam jak nowe (ale to pewnie zasługa długich tras)
- łańcuch już naciągałem ze 2-3 razy - nie pamiętam
- oleju wziął mi na ostatnią trasę 4,5 tys. km ok. 0,5 litra (autostrady, Alpy, drogi lokalne), spokojna jazda po mieście i lokalnie nie bierze nic
- spalanie (zawsze 1 osoba, zapakowany lub nie nie ma to moim zdaniem wpływu na spalanie) - 4,6l lokalne drogi do 130 km/h, 5 - 5,5l autostrady ok 150 km/h, miasto - czyli zbiornik na ok 400 km wystarcza bez problemu

Poza tym żadnych problemów, ale po szutrach raczej nie śmigam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:18, 14 Sie 2009    Temat postu:

Witam wszystkich, bo zdaje się, że pierwszy raz piszę Wink
Odnośnie przebiegów mogę się pochwalić 22 500 km na co prawda tylko przedniej oponce, ale zawsze. Tylna niestety zmieniona jakieś 6 tys. km temu, bo śruba jakoś niedobrze się komponowała z gumą Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 18:53, 18 Sie 2009    Temat postu: opona łańcuch

Opona tył wymieniona na michelin anake ale lipa trochę w zakrętach przez nacięcia końcowe na oponie moim zdaniem lepiej jak toś lata tylko po aswaltach założyć szosowe 160/60/17 jeszcze nie prubowałem ale jak skończę anake to na pewno sprubuję . łańcuch fabryczny starczył na 25500km chyba nieźle ? k5
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Czw 23:31, 20 Sie 2009    Temat postu:

Tylna opona TrialWing, koniec po 13kkm.
Przednia TrialWing, koniec po 18kkm. (poza tym zużyta bardzo nierówno, ma zęby)
Klocki tył koniec po 7kkm (ale DL jeździł jako testówka w salonie)
Klocki przód koniec po 18kkm.
Łańcuch, dwie kreski do końca po 18kkm.
Filtr powietrza, wymiana po 12kkm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:45, 21 Sie 2009    Temat postu:

zrobione 24kkm (czy to prawdziwy przebieg to nie wiem, ale nie wnikam Razz tyle pokazuje licznik)
opony:
przod fabryczny, bieznika ze 2-2,5mm na srodku
tyl anakee (nie wiem kiedy byla zakladana), ja zrobilem na niej 15kkm, bieznika 2mm

klocki + przewod hamulcowy + plyny, wymienione przed wyjazdem przy jakichs 19kkm (plyn stary byl lipny, ale klocki jeszcze by troche popracowaly)

swiece wymienilem przy 16kkm (ale raczej nie dlatego, ze cos nie gralo, tylko dlatego zebym wiedzial co mam i kiedy sie martwic o nastepne).

olej + filtr probuje co 6kkm wymieniac, ale teraz zrobilem +2kkm wiecej (ale w trasie nie chcialo mi sie szukac serwisow, a 3L oleju i bawienia sie w wymiane to mi sie nie chcialo robic)

plyn w chlodnicy wymieniony na nowy bo musialem demontowac chlodnice jak swiece wymienialem

filtr powietrza zalozylem K&N (stary po 16kkm wygladal na mocno zuzyty), zeby nie sprawdzac co 6kkm i nie wymieniac co 12kkm.

lancuch raczej fabryczny, zakresu do regulacji jeszcze sporo, ale zobaczymy na przegladzie jak to wyglada.

a ogolnie to sprzet super, a te przeglady co 6tysia to wydaje mi sie, ze to taka "fanaberia" suzuki, zeby troche podreperowac budzet na czesciach (ale to taka moja teoria spiskowa Wink)... mysle, ze mogliby zrobic przeglady co 10kkm (dla DLi oczywiscie Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 8:49, 24 Sie 2009    Temat postu:

bibop, filtr K&N wymieniać nie musisz ale sprawdzać i czyścić to i owszem i jeżeli zjeżdżasz czasem poza asfalt dl-em to polecam zajrzeć do niego może nawet częściej niż co 6 kkm. K&N się "pierze", suszy i nasącza specjalnym specyfikiem (produkcji K&N) - czyli taki "bezobsługowy" to on nie jest. Wink Ale maszynka jakoś tak fajniej chodzi...Wink
U mnie po 18 000 (z tego 9000 moje...):
- wymiana oleju i filtra;
- filtr powietrza (właśnie K&N)
- wymiana świec (wcześniej nie były zmieniane - przy 12 kkm były jeszcze ok);
- czyszczenie i smarowanie zestawu napędowego (na razie nie ma śladów zużycia);
- wymiana klocków z przodu (było jeszcze 2 mm, ale jak robić to robić...)
- wymiana płynu hamulcowego (od nowości nie zmieniany)
I tyle... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 8:55, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rozal
A1



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:24, 09 Wrz 2009    Temat postu:

Na klockach karbonach przejechałem 15 tyś km
Opona tylnia ma 15 tyś ( Pirelli scorpion) i jeszcze nie widze większych śladów zniszczenia.
Napęd właśnie wymianiłem. Nie wiem ile miał przejechane.W serwisie powiedzieli mi ze napęd powinien starczyc na około 17 tyś.

A wszystko zależy od stylu jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 3:05, 25 Mar 2016    Temat postu:

Odgrzewam, żeby nie zakładać nowego tematu. Na fabrycznych oponach zrobiłem 10kkm i zostało mi 3mm z tyłu i 4mm z przodu. To raczej słaby wynik, prawda? Wychodzi na to, że jeszcze 1-2 tys. i wymiana. Koledzy, a u Was jak to było z fabrycznymi na nowych Dlach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 7:56, 25 Mar 2016    Temat postu:

Mnie się coś wydaje, że przednie opony mają mniej bieżnika od tylnych, bo się wolniej ścierają. Kiedyś mierzyłem jakieś nowe gumy i z przodu miały ok. 6-6,5 mm, a z tyłu 8-8,5 mm. Jeśli z fabrycznymi jest podobnie, to w Twoim wypadku może okazać się, że pojeździsz jeszcze dużo dłużej, niż 1-2 tys. km...

No chyba, że cały czas jeździsz po skandynawskich asfaltach i ciągle dynamicznie odkręcasz manetkę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Pią 9:56, 25 Mar 2016    Temat postu:

zużycie opon zależy również od obciążenia motocykla (tu mam na uwadze wynik kolegi ologc i zapewne jego masy Smile ) a dla przykładu podam :
-brigstone po 18tyś jeszcze są do jazdy ale moto latane solo i do 20 wytrzymają jeszcze
-j/w po 15tyś zjechane ale jazda z plecakiem i tobołami
w obu łańcuchy i klocki fabryczne bez oznak zużycia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 17:01, 25 Mar 2016    Temat postu:

Powiedziałem Plecaczkowi, że to przez nią tak się gumy szybko starły (zrobiła ze mną jakieś 3kkm Smile) i powiedziała, że zasponsoruje mi nowe Smile Zastanawiam się między TKC 70 a K60 Scout, bo największą frajdę mam ze śmigania w "terenie".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 19:54, 25 Mar 2016    Temat postu:

Wiem, że to dziwnie zabrzmi... ale fabryczny napęd wytrzymał 52 kkm Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pią 20:54, 25 Mar 2016    Temat postu:

Ja wymieniłem napęd przy 33tys km ale kilka tys jeszcze by zrobił. Wymieniłem ze względów podatkowych 😊. Większość na motooilerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Pią 20:55, 25 Mar 2016    Temat postu:

A odpaliłeś kiedyś DLa, czy tylko go pchałeś? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 21:04, 25 Mar 2016    Temat postu:

A można odpalić? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 22:17, 25 Mar 2016    Temat postu:

Książe napisał:
Wiem, że to dziwnie zabrzmi... ale fabryczny napęd wytrzymał 52 kkm Smile


wacle nie takie dziwne.
moj tez prawie 50 wytrzymal, a zmienilem bo planowalem dluzszy wyiazd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafii
A2



Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 7:42, 26 Mar 2016    Temat postu:

Przebieg 31 tys.

Wymieniona opona tył.
Kompletny napęd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bankier
Motocyklista



Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 8:06, 26 Mar 2016    Temat postu:

Ja po 28 tyś wymieniłem fabryczne oponki, łańcuch naciągnąłem dopiero raz a to chyba zasługa Motooilera, poza tym nowe świece , filtr powietrza, regulacja zaworów i synchronizacja przepustnic. Klocki mało zużyte , pojeżdża jeszcze sporo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 7:36, 29 Mar 2016    Temat postu:

kasin napisał:
Powiedziałem Plecaczkowi, że to przez nią tak się gumy szybko starły (zrobiła ze mną jakieś 3kkm Smile) i powiedziała, że zasponsoruje mi nowe Smile Zastanawiam się między TKC 70 a K60 Scout, bo największą frajdę mam ze śmigania w "terenie".

Scout jest dużo bardziej terenowy i moim zdaniem nie nadaje się na prędkość większą jak 120km/h. Mimo wyważenia (statycznego - nie wiem czy ktoś dynamicznie wyważa w Łodzi koła motocyklowe) przy większych prędkościach czuć albo bicie, albo przednia kostka tak się zachowuje.

Scout bardzo dobrze sobie radzi w rzadkim błocie. Po wyglądzie tego TKC 70 nie byłbym taki pewny czy dałby radę w tych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:20, 29 Mar 2016    Temat postu:

36000 wymieniony kompletny naped, a tylko dlatego ze lancuch nierownomiernie sie rozciagnal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią 14:02, 01 Kwi 2016    Temat postu:

kasin napisał:
A odpaliłeś kiedyś DLa, czy tylko go pchałeś? Razz


Umie jeżdzić..a nie katować moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietryna
A



Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 14:13, 01 Kwi 2016    Temat postu:

No ja się zastanawiam w ile swoje K60S uwalę. Jeżdżę powoli (w trasie 90-100 raczej) i bez gwałtownych startów czy hamowań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzychu
A



Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 14:30, 01 Kwi 2016    Temat postu:

opony:
- fabryczne Bridgestony - wymiana przy 18 000 km - tył prawie skończony (wyjeżdżałem na 2 tygodnie dlatego wymieniłem) przód wymieniłem, choć miał jeszcze bieżniak
- Metzeler Tourance - tył wytrzymał 22 000km, przód nadal jeździ ma 25000km i jest ok

klocki tył - skończyły się przy 42 000km,

napęd (bez olejarki)
- fabryczny - 24 000 km
- zamiennik - 18 000 km
zamontowałem olejarkę - ile będzie? zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin