VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> kierownica dl 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
kierownica dl 1000
PostWysłany: Wto 19:37, 13 Mar 2012
tmk30
A1

 
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice





Stoje przed wyborem zakupu nowej kierownicy do dl 1000 k2 i pytanie do Was koledzy co polecacie do wygodnej turystyki.Myslę o TRW http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas-suzuki-1000-dl-v-storm-od-02r-i2181112771.html macie jakieś doświadczenie z nią?nie chce mieć póżniej problemów typu; cos nie pasuje lub obciera przy skręcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:47, 13 Mar 2012
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





To seryjna w 1000 jest nieodpowiednia ? Co z nia nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:04, 13 Mar 2012
tmk30
A1

 
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław okolice





do wymiany po przewrotce


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:16, 13 Mar 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





przed końcem sezonu wymieniałem kierownicę na akcesoryjną, teraz nie powiem jaką muszę poszperać w papierach ale moja rada, kupuj kierownicę z poprzeczką i to najlepiej żeby nie była spawana tylko skręcana (mowa o poprzeczce). Różnica w prowadzeniu ogromna jak dla mnie, już nigdy kierownicy bez tego małego detalu nie wezmę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:26, 14 Mar 2012
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Tipor napisał:
przed końcem sezonu wymieniałem kierownicę na akcesoryjną, teraz nie powiem jaką muszę poszperać w papierach ale moja rada, kupuj kierownicę z poprzeczką i to najlepiej żeby nie była spawana tylko skręcana (mowa o poprzeczce). Różnica w prowadzeniu ogromna jak dla mnie, już nigdy kierownicy bez tego małego detalu nie wezmę.


i generalnie w czym rzecz ? sztywność czy porostu pałąk do mocowania navi i ew. innych elementów ?

Możesz rozwinąć temat ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:50, 14 Mar 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Sam nie wiem jak to opisać lepiej ale różnica w jakości jazdy jest odczuwalna na pewno sztywność to dobre określenie, to tak jak kręcić kierownicą żeby maszyna skręciła a kręcić maszyną. Lepiej tego nie opiszę, należy się przekonać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:45, 14 Mar 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Rozumiem, że jest lepiej, ale myślisz to kwestia poprzeczki a nie innej szerokości, wysokości czy podgięcia manetek w tej nowej kierownicy? Ja podobne wrażenia miałem jak podwyższyłem standardową - że jest lepiej, lżej inaczej. W sumie to co sama poprzeczka miałaby zmienić w kwestii skręcania maszyną - standardowa kierownica Ci się przy tym uginała czy jak...?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:08, 15 Mar 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





W sumie kierownicę musiałem wymienić bo jakiś BARAN najechał na mnie cofając w korku tak że zdążyłem tylko położyć moto i dobiec do gościa wyciągając go przez okno samochodu ale to już inna kwestia... W warsztacie mechanik który jeździł DLkiem namówił mnie na taką kierownicę m.in. tłumacząc to uginaniem kierownicy. Dodam iż faktycznie teraz kierownicę mam szerszą ale i niższą od poprzedniej wszystko to mogło także wpłynąć na jakość prowadzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kierownica dl 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin