VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Klamka sprzęgła ...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Klamka sprzęgła ...
PostWysłany: Pon 22:36, 07 Maj 2012
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Hej ho !

Czy w małym DL- u jest regulacja na zmniejszenie rozwarcia manetki do kierownicy .... ? Założyłem manetki podgrzewane, na co dzień mnie nie drażniło to że gorzej mi złapać manetke. Pojechałem teraz na długi weekend w góry pojeździć po winklach i ciężko było wygodnie, pracować na tej klamce. Potrzebuję z pół centymetra ustawić klamkę bliżej kierownika ...
Na Allegro nie widziałem żadnych regulowanych klamek .....

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:16, 08 Maj 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





womet-tech.pl Była promocja za 349 obie CNC z regulacjami krótkie długie kolorowe itd itp..
Albo zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:20, 08 Maj 2012
Blunio
Gość

 





konra.dzik napisał:
zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery Wink
Hmmmm, z oryginalnymi klamkami chyba tego "myku" nie zrobisz. Są wykonane chyba ze stopu SiAL i prędzej złamiesz jak odkształcisz.
PostWysłany: Wto 8:15, 08 Maj 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak kolega walną paciaka bez handbarów to mu sie ładnie klamka wygięła odsuwając się od kiery. Jak zrobisz to delikatnie to nawet odbarwień rozciągania nie widać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:28, 08 Maj 2012
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Blunio napisał:
konra.dzik napisał:
zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery Wink
Hmmmm, z oryginalnymi klamkami chyba tego "myku" nie zrobisz. Są wykonane chyba ze stopu SiAL i prędzej złamiesz jak odkształcisz.


Tu bym z Toba polemizował . Pierwsza owszem jak zaczałem odginac na kierownicy pękła tuż przy kulce , ale druga juz zdjąłem wkręziłem wzdłoż imadła i delikatnie skręcając imadło wyprostowałem .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kostass dnia Wto 9:29, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:15, 08 Maj 2012
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Dzięki konra.dzik już napisałem do nich .. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:42, 09 Maj 2012
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





dokładnie jesli delikatnie nagniemy jakas tolerancja jest,ale i klamek w pełni regulowanych na allegro sporo jest do DL
np http://moto.allegro.pl/klamki-lamane-suzuki-dl650-sv650-o24-i2299672118.html regulowna odległośc,długosc i inne bajery ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:25, 09 Maj 2012
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Odpisali mi odpowiedź z womet- tech.pl że nie są wstanie mi zapewnić skrócenia kątu klamki o pół centymetra .... dziwne ...
Dziękuję DARKOM za linka i wiadomość, wyglądają na te same co z womet- tech ale biorę w ciemno z O24 Motoparts .. Dzięki DARKOM !
A tak z ciekawości to czy ktoś posiada takie klamki w swoim DL- u ?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:32, 09 Maj 2012
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:36, 09 Maj 2012
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





Johny, a możesz coś więcej opisać o tych swoich klamkach ? jak jest z regulacją kąta klamki .. ? jak się sprawdzają .. ?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:15, 09 Maj 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Johny napisał:
Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche.


Bo to ponoć chińczyki a womet na ten sam wzór rżnie swoje z innego alu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:16, 10 Maj 2012
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





jacaw napisał:
Johny, a możesz coś więcej opisać o tych swoich klamkach ? jak jest z regulacją kąta klamki .. ? jak się sprawdzają .. ?
pozdrawiam


Wykonanie super, wygląd również, sprawdzają się bardzo dobrze. Miałem trochę kombinacji przy montażu bo regulatory wypadają pod handbarami, ale parę podkładek załatwiło problem. Co do skoku regulacji to postaram się napisać coś więcej w dniu jutrzejszym. Po montażu ustawiłem sobie optymalnie odległość klamek od manetek i nawet nie pamiętam jaka jest różnica między pozycją 1 a 6. Jutro sprawdzę i napiszę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:41, 10 Maj 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





Może troszkę nie na temat, ale zdarzyło mi się że na trawniku moto poleciało na prawą stronę (nie utrzymałem) jak kiera walnęła o glebę handbarem to ułamało mi (szczęśliwie) w klamce hamulca tylko główkę.
Pomny doświadczenia główkę w klamce sprzęgła urąbałem już sam. I tak łapie za nie dwoma palcami, a nawet i 4 się mieszczą, a jak gruchnie znów kiedyś na glebę to nie połamię klamki całkiem.
U mnie się to sprawdza i mi nie przeszkadza, a mam nadzieję że uchroni mnie przed problemami na jakimś dłuższym wyjeździe w razie małego W.
Polecam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 6:59, 10 Maj 2012
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





Johny napisał:
Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche.


po 1 podałem tylko przykładowo ten link( a jest tego sporo) a po 2 z tego co wiem to te klamki są ,,łamane" co oznacza ze w razie gleby sie składają w bok,wystarczy tylko uważnie przeczytac info .Wiec nie kumam tekstu-kruche ? Wink i słyszeć a samemu sprawdzic to to też inna sprawa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:13, 10 Maj 2012
Johny
A

 
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 169
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radzymin





DARKOM napisał:
Johny napisał:
Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche.


po 1 podałem tylko przykładowo ten link( a jest tego sporo) a po 2 z tego co wiem to te klamki są ,,łamane" co oznacza ze w razie gleby sie składają w bok,wystarczy tylko uważnie przeczytac info .Wiec nie kumam tekstu-kruche ? Wink i słyszeć a samemu sprawdzic to to też inna sprawa Laughing


ad1. Rozumiem że to link przykładowy i nie ma się co spinać.
ad2. Słyszałem trzy opinie z różnych źródeł że klamka hamulca pękła przy awaryjnym hamowaniu. Sam tego nie widziałem, być może to "urban legend", a być może coś w tym jest.

Po takich opiniach wolałem sam tego nie sprawdzać, tym bardziej że Womet-Tech jest tylko 100 zł droższy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:47, 10 Maj 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Johny napisał:

ad2. Słyszałem trzy opinie z różnych źródeł że klamka hamulca pękła przy awaryjnym hamowaniu. Sam tego nie widziałem, być może to "urban legend", a być może coś w tym jest.

Nie jest to "urban legend" w Niemczech się to z tego co pamiętam wydarzyło.
W przeciwieństwie do Polski w niektórych krajach (na pewno w Niemczech i Austrii) elementy typu klamka hamulca, sprzęgła muszą posiadać specjalny papier dopuszczający do użytkowania ich w danym typie motocykla.
Na cenę klamki dość mocno wpływa zdobycie tego papieru.

Chińczyk jak kopiuje wzór to ma tylko koszty wycięcia tej klamki i materiału.
Często produkt z Chin czy inna podróba jest takiej samej jakości ale czasami trafiają się trefne egzemplarze bo przegieli w oszczędnościach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:05, 15 Lip 2015
McLer88
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swindon (UK) / LKR





Witam , chciałbym odświerzyć temat i zapytać, jak sie zabrać do wymiany klamki sprzegła , na co uważać, jakie narzędzia przygotować .. Bedę wdzieczny za każde info.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:31, 02 Sty 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Odświeżam temat. Zauważyłem dzisiaj że mam złamaną w manetce (przypadkiem zauważyłem) klamkę hamulca. W takim razie czas wymienić tylko teraz kwestia homologacji.

Z jednej strony fajnie by było mieć regulowaną klamkę sprzęgła bo dla mnie jest nieco za daleko, z drugiej czy te akcesoryjne w ogóle mają homologację? Womet-tech czy PUIG, czy może jakieś tańsze?
Bo nie wiem czy się bawić czy może jednak kupić sobie po prostu klamkę od suzuki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:40, 02 Sty 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





niestety nie mam badan porownawczych wytrzymalosci klamek sprzegla i hamulca oryginalnych vs podrobek/zamiennikow. Osobiscie (byc moze blednie) wierze, ze producent zadbal o nalezyta jakosc tego waznego elementu. Gdy wymienialem swoja klamke sprzegla (skrocona o ta glowke na koncu) to wybralem oryginal z suzuki. Moglem kupic zamiennik i zaoszczedzic 50 zl, no ale to przeswiadczenie z powyzej i kilka przypadkow opisanych na forach o slabej wytrzymalosci zamiennikow spowodowalo zakup oryginalu.

edited:

dodam tylko, ze klamka sprzegla - zanim stracila glowke - przezyla 3 - 4 paciaki (troche handbar pomogl) a odpadla dopiero, gdy na pelnym gazie przypierdzielilem jedna strona kiery w pionowy znak drogowy rozdzielajacy pasy drogowe, podczas ratowania sie albo przed czolowka i/lub przed zmiazdzeniem przez przyspieszajacego tira.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Sob 23:45, 02 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Klamka sprzęgła ...
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin