VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Łańcuch
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Łańcuch
PostWysłany: Śro 22:30, 08 Kwi 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





Witam Kolegów,
jako świeżo upieczony właściciel Dl'ka mam znowu pytanie. Czy przebieg 34 tyś jednoznacznie wskazuje na potrzebę wymiany łańcucha? jeśli tak to jaki kupić i gdzie? Nie mam pojęcia o parametrach ilości ogniw, czy sam łańcuch czy komplet?
Z góry dzięki za pomoc Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:23, 08 Kwi 2009
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Moim zdaniem powinno się wymieniać cały zestaw. Jeżeli nie masz doświadczenia, to podjedz do serwisu. Oni ocenią, czy jest to wymiany, czy jeszcze możesz pośmigać.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:43, 08 Kwi 2009
Xondz
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin





To czy łańcuch jest do wymiany czy nie, nie zależy od przebiegu tylko od stopnia jego zużycia. Na sprawdzenie tego są dwie podstawowe metody.
1. Czy starcza regulacji naciągu łańcucha - czyli czy da się ustawić właściwy luz
2. Można zmierzyć jak mocno rozciągnięty jest łańcuch i czy nie przekracza normy zalecanej przez producenta.

Oczywiście jak radzą Koledzy może to zrobić za Ciebie serwis.

Metoda pierwsza powinna być Ci dobrze znana gdyż dla bezpiecznej eksploatacji motocykla musisz dbać o naciąg łańcucha. Jeżeli do tej pory tego nie robiłeś to najwyższy czas się tego nauczyć.

Opis poniżej:



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:54, 10 Kwi 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





dzięki za instrukcje, postaram się tak zrobić.
A co do kompletów czy taki będzie mi pasował do dl K6 650 http://moto.allegro.pl/item606821557_zestaw_napedowy_dl_650_v_strom_dl650_v_strom.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:16, 10 Kwi 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Do Twojego motocykla łańcuch powinien mieć 116 ogniw i zębatki odpowiednio 15 i 47 zębów (tak ma fabrycznie). Szukałbym raczej zestawu DID i Sunstar, dużo lepsza jakość od RK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:27, 10 Kwi 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





wielkie dzięki o taką informację mi chodziło, rozumiem że symbol 525 będzie odpowiedni:) Pozdrawiam Życzę Wesołych Świąt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:57, 10 Kwi 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Tak 525 oznacza wielkość ogniwa, są jeszcze różne wytrzymałości:
525v standordowy o-ring,
525vm mocniejszy x-ring,
525zvm najmocniejszy, podwójny x-ring


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:36, 10 Kwi 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





dzięki teraz już wiem wszystko:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:30, 01 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Teraz ja stoję przed koniecznością wymiany łańcucha (zamierzam wymienić cały napęd) i nie bardzo wiem, co powinienem kupić. Wybór jest zbyt duży, a konfiguracje cenowe w przedziale 400-600zł, przy czym patrząc po oznaczeniach łańcuchów nie zawsze te droższe zestawy mają mocniejsze łańcuchy.

Na allegro jest tego mnóstwo, więc może ktoś mógłby coś doradzić bazując na swoich doświadczeniach (moje w tym temacie jest praktycznie zerowe Smile). wstępnie znzlazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuki-dl-1000-v-strom-02-10-did-i1525958854.html

Łańcuch X-ring super wzmocniony Z-Ł-O-T-Y Very HappyVery Happy, 525 DID525VMG (nie wiem co oznacza to "G" na końcu).

Na drugim końcu jest to http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuki-dl-1000-02-10-did-zvmx-i1531939185.html

Tu łańcuch jest super hiper mega ultra babu wzmocniony (ZVM), tylko nie jestem pewien czy aby na pewno jest złoty Very Happy

I teraz lipa, nie wiem co począć Smile. Mógłbyłm kupić tańszy i do tego dokupić sobie jakieś fajne urządzonko do czyszczenia łańcucha naftą, albo wziąć ten droższy, tylko nie wiem co niby miałoby to w moim przypadku zmienić.

Obecny łańcuch na razie ma 22 tyś. km i regulacji jest sporo, ale doszło do takiej sytuacji, że na tylnej zębatce mam ok. 0,5-1 mm luzu... To znaczy - jak motocykl stoi, a ja próbuję kręcić zębatką, to wygląda to tak, jakby nie była "na stałe" przyczepiona do koła, a to mi się nie podoba. I to bardzo. Po konsultacji z mechanikiem dostałem instrukcje, aby nie liczyć na zbyt wiele i wymienić napęd plus jakieś tam gumy, ale tutaj nie zrozumiałem o co chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:45, 01 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





V-Told pradopodobnie masz wybite gumy w zabieraku ( 64651-35F10
ABSORBER, RR HUB SHOCK)
a lancuchowi moze lepiej na razie dobrze sie przygladnac bo jezeli masz jeszcze zdrowe zebatki i sporo regulacji to szkoda sie w koszty pchac, a wymiana gumek to czysta formalnosc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:24, 01 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Dzięki Floydoo!

Dlaczego te gumy mogły się powybijać? Nie bardzo wiem konstrukcyjnie jak to wygląda, a ciekawi mnie powód usterki (zużycia).

Wydaje mi się, że łańcuch trochę już szarpie, a czy odłożę wymianę na nastepny sezon, czy zrobię to w tym, to chyba nie będzie duża różnica. I tak mnie to czeka i tak, więc miałbym od razu z głowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:22, 01 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





gumy zuzywaja sie z tego samego powodu co lancuch, czyli najszybciej wplywa na to wchodzenie na kolo, szarpanie na wysokich biegach, silnik V, i wszelkie przeciazenia.
te gumy tam wlasnie po to sa by sie zuzywac, inaczej rozwalalo by szybciej lancuch i zebatke.
Taniej jest wymienic gumy niz zestaw napedowy Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:27, 01 Kwi 2011
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





V-Told napisał:
Dzięki Floydoo!

Dlaczego te gumy mogły się powybijać? Nie bardzo wiem konstrukcyjnie jak to wygląda, a ciekawi mnie powód usterki (zużycia).

Te gumy to zwykły element eksploatacyjny. Zużyły się albo ze starości albo się bardziej nerwowo od innych posługujesz manetką gazu. Podobnie jak klocki jednemu starczają na 10 tysięcy innemu na 30.

W skrócie to wygląda to tak:
Zębatka jest przykręcona do bębna (nie wiem jak to nazwać) a bęben jest wsunięty w tylne koło. W miejscu gdzie bęben styka się z częściami tylnego koła pomiędzy są takie elementy gumowe, które pełnią funkcję pewnego rodzaju sprzęgła. Gdyby zębatka była do koła przykręcona na stałe to każde gwałtowne dodanie lub odpuszczenie gazu powodowało by, że łańcuch by musiał przenosić straszne szarpnięcia.
Jak chcesz sprawdzić stan tych gumowych elementów to wystarczy, że zdejmiesz koło i zobaczysz jak bardzo rusza się zębatka przód tył.

EDIT:
Przy zmianie napędu zwróć uwagę na zębatkę zdawczą. Oryginalna suzuki z tego co się orientuje nie jest cała stalowa, ma też część wykonaną z gumy. Przynajmniej tak jest w 650 w 1000 nie jestem pewny ale podejrzewam, że jest tak samo. Na zachodnich forach ludzie polecają kupienie zdawczej oryginalnej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Pią 20:30, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:39, 01 Kwi 2011
Valdidoc
A2

 
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Jestem pod wrażeniem fachowości wypowiedzi. Poradźcie koledzy czy wymiana tych gumek jest w zakresie "garażu" czy trzeba do serwisu? Nie spotkałem tych gumek w ofertach części do DL 1000, a może nie widziałem???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:19, 01 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





te gumy to element nr 6 z ponizszego linku:

http://www.alpha-sports.com/dspt/2007%20DL1000/52.htm?clicks=2

tak mozna to wymienic samemu wystarczy zdemontowac tylne kolo, jest to bardzo proste Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:57, 01 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Tomo napisał:
Tak 525 oznacza wielkość ogniwa, są jeszcze różne wytrzymałości:
525v standordowy o-ring,
525vm mocniejszy x-ring,
525zvm najmocniejszy, podwójny x-ring


najmocniejsza wersja jest 525ZVM2 obecnie, i taki zestaw na sunstarze bym polecal, mnie to tez czeka za niedlugo ;-(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
naciąganie łańcucha ..
PostWysłany: Pią 22:02, 01 Kwi 2011
jacaw
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa - Wola DL 650





To teraz mi powiedzcie .. Wczoraj czyściłem napęd a dokładnie łańcuch, stwierdziłem że jest troszke za luźny więc złapałem się za naciąganie. Zluzowałem tylko prawą śrubę koła po czym zacząłem naciągać łańcuch z lewej strony, kiedy wydawało mi sie że podciągnąłem na tyle że jest ok. chciałem wyrównać z prawej strony naciąg identycznie jak z lewej. W sumie można powiedzieć że na skali jest ok. chociaż na skali był milimetr różnicy .. Moje pytanie jest takie .. kiedy z lewej strony ampulem kręciłem w lewo lub prawo naciągałem łańcuch a za nim skale, kiedy kręciłem z prawej strony naciąg nic sie nie ruszało na skali a śrube prawie wykręciłem ... czy to jest normalne ?
Przepraszam ale pierwszy raz dotknąłem sie napędu ...

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: naciąganie łańcucha ..
PostWysłany: Pią 22:25, 01 Kwi 2011
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jacaw napisał:
To teraz mi powiedzcie .. Wczoraj czyściłem napęd a dokładnie łańcuch, stwierdziłem że jest troszke za luźny więc złapałem się za naciąganie. Zluzowałem tylko prawą śrubę koła po czym zacząłem naciągać łańcuch z lewej strony, kiedy wydawało mi sie że podciągnąłem na tyle że jest ok. chciałem wyrównać z prawej strony naciąg identycznie jak z lewej. W sumie można powiedzieć że na skali jest ok. chociaż na skali był milimetr różnicy .. Moje pytanie jest takie .. kiedy z lewej strony ampulem kręciłem w lewo lub prawo naciągałem łańcuch a za nim skale, kiedy kręciłem z prawej strony naciąg nic sie nie ruszało na skali a śrube prawie wykręciłem ... czy to jest normalne ?
Przepraszam ale pierwszy raz dotknąłem sie napędu ...

pozdro

Z tego co pamiętam to śrubę się wkręca, żeby łańcuch naciągnąć. Ogólnie to powinieneś kręcić na zmianę np. obrót z lewej potem z prawej a nie 7 obrotów z lewej a potem korekta prawej. Możliwe też, że z prawej strony wahacza masz jakiś syf który blokuje regulację wtedy oczywiście to wyczyść.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:44, 01 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ja również jestem pod wrażeniem, szczególnie dlatego, że niemal udało mi się wyobrazić sobie budowę tych elementów z samego opisu słownego Wink

Zadałem pytanie o możliwą przyczynę zużycia tych gum, bo zastanawiałem się czy to właśnie to:
nieprosty napisał:
bardziej nerwowo od innych posługujesz manetką gazu.
będzie odpowiedzią Smile. Czyli styl jazdy. I może nie bardziej nerwowo od innych, tylko "w ogóle energicznie" Smile

Coliniak - czy naprawdę aż opłaca się inwestować w zestaw napędowy? Ile dłużej taki zestaw może pożyć - w stosunku do tego z oznaczeniem VM?

Oryginalny łańcuch w DL1000 ma jakieś oznaczenia pozwalające porównać go do tych DIDa i innych? Dziś zerkałem na 650 i tak na oko łańcuchy są takie same, ale na oko wiele rzeczy wygląda tak samo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:55, 01 Kwi 2011
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





[quote="nieprosty"]
V-Told napisał:
Dzięki Floydoo!
Przy zmianie napędu zwróć uwagę na zębatkę zdawczą. Oryginalna suzuki z tego co się orientuje nie jest cała stalowa, ma też część wykonaną z gumy. Przynajmniej tak jest w 650 w 1000 nie jestem pewny ale podejrzewam, że jest tak samo. Na zachodnich forach ludzie polecają kupienie zdawczej oryginalnej.

Zębatka jest stalowa , tylko w oryginale ma doklejony gumowy amortyzator by łańcuch cichutki był ...

Jak się zębatka na kole rusza , to nie znaczy , że się napęd kończy , tylko gumy jak wyżej napisano są wybite . Tylko że jeśli jest luzu 0,5 mm czy 1 mm jak napisałeś , to do zużycia jeszcze im duuużo brakuje , więc sobie daruj naprawę by nie wymieniać dobrego na nowe Laughing Zrobisz na nich jeszcze stotysi i luz zwiększy się o 1 mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:05, 01 Kwi 2011
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





V-Told napisał:

Oryginalny łańcuch w DL1000 ma jakieś oznaczenia pozwalające porównać go do tych DIDa i innych? Dziś zerkałem na 650 i tak na oko łańcuchy są takie same, ale na oko wiele rzeczy wygląda tak samo Wink

Nie wiem jak w 1000 ale w 650 jest oryginalnie DID.
Zresztą jak ostatnio sprawdzałem ceny w louis'ie napędu do DL 650 to wyszło, że oryginalny suzuki nie jest dużo droższy. Podejrzewam, że rożnica w cenie polegała na zębatkce zdawczej z tym gumowym elemntem, ktorego w akcesoryjnych nie ma.
GrzesiekK napisał:

Zębatka jest stalowa , tylko w oryginale ma doklejony gumowy amortyzator by łańcuch cichutki był ...

Dokładnie o to mi chodziło ale się trochę ciężko mi to było ubrać w słowa. Jeżeli to zabrzmiało, że zęby są z gumy to sorki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:16, 01 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





GrzesiekK napisał:
Jak się zębatka na kole rusza , to nie znaczy , że się napęd kończy , tylko gumy jak wyżej napisano są wybite . Tylko że jeśli jest luzu 0,5 mm czy 1 mm jak napisałeś , to do zużycia jeszcze im duuużo brakuje , więc sobie daruj naprawę by nie wymieniać dobrego na nowe Laughing Zrobisz na nich jeszcze stotysi i luz zwiększy się o 1 mm


Tylko Grzesiu, to ile ja mam się z tym wstrzymywać, aż zębatka się będzie kręciła, a koło stało w miejscu?! Very Happy

Zadzwonię w poniedziałek do jeszcze jednago mechanika i zobaczymy co on mi powie, może rzeczywiście nie ma się co pchać w wymiany, jeśli to jeszcze nie jest jakoś strasznie zjechane. Po prostu wydawało mi się, że jak są luzy w takim miejscu, to już naprawdę nie jest dobrze Smile

Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:38, 01 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





V-Told napisał:


Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie!


Luuuuz przeciez to proste jest Very Happy Very Happy Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:39, 02 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Floydoo napisał:
V-Told napisał:


Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie!


Luuuuz przeciez to proste jest Very Happy Very Happy Laughing Laughing


Ale ja wcześniej nawet nie słyszałem o tych gumach... Jak dojdzie do tego, że poprzez forum będzie można zdiagnozować większość ustarek i mając odpowiednie instrukcje samemu to naprawić, to widzę mocno zagrożoną pozycję zawodowych mechaników Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:32, 02 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Ja nawet znam jednego takiego speca co sie z tego powodu bardzo irytuje Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:14, 02 Kwi 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





V-told mysle, ze dla 650 bym sie nawet nie zastanawial ale przy 1k sa duze tetnienia silnika z uwagi na konstrukcje V90 i dodatkowo dosc duzy moment obrotowy. Ja bede kupowam ten najmocniejszy tak jak napisalem na sunstarze a nie na JSprocket czy jakos tam Wink... jezeli roznica to tylko jakies kilkadziesiat plnow to przy obecniej cenie wachy chyba warto zaryzykowac i kupic mocniejszy, masz pewnie swojskie smarowanie wiec pochodzi Ci na pewno dlugo. Moj kolega majacy serwis motocykli w 3City (kilkanascie lat w branzy) poleca wlasnie najmocniejszy zetsaw akurat do tego typu motocykla plus scootoilera...

pozdrowienia z Kujaw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:30, 02 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Dzięki za radę! Muszę się zastanowić, być może podjadę jeszcze do kogoś, kto będzie potrafił fachowym okiem spojrzeć na sytuację. Automatyczną olejarkę mam - Motooiler, nowy łańcuch będzie miał więc całkiem miło Wink

Dam znać czego ciekawego się w najbliższym czasie dowiem. Sam jestem tego ciekaw Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:56, 03 Kwi 2011
Valdidoc
A2

 
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Floydoo jesteś do bólu (nie do bulu) konkretny. Takie odpowiedzi lubię - szacun Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Łańcuch
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin