Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łańcuch się wydłuża...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:43, 15 Paź 2007    Temat postu: Łańcuch się wydłuża...

Łańcuch się wydłuża szybciej niz nos Pinokia. Reguluje naciąg zgodnie z instrukcja, dokrecam koło i po 30km mam luz wiekszy o 2-3cm. Jeszcze troche to mi wahacza zabraknie na odsuwanie kola. Aktualny przebieg 4tys km wiec chyba jeszcze nie do wymiany?

Czy "ten typ tak ma", tez tak mieliscie, czy tylko mój? Czym grozi jazda z luznym (5-7cm) lancuchem?

Pozdrawiam,
E.C.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 7:20, 16 Paź 2007    Temat postu:

o ku......wa, nie kumam? coś Ty kolego lipę nam wciskasz 4tys i łańcuch masz jak zgumy wyciągnięty, może Ty naciągasz go tak, że na sztywno jest i się ciągnie, a tak szczerze to poco go dotykasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:14, 16 Paź 2007    Temat postu:

nie chce byc nie miły ale czy smarujesz go czymśSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:53, 16 Paź 2007    Temat postu:

Buber dl 1000 napisał:
o ku......wa, nie kumam? coś Ty kolego lipę nam wciskasz 4tys i łańcuch masz jak zgumy wyciągnięty, może Ty naciągasz go tak, że na sztywno jest i się ciągnie, a tak szczerze to poco go dotykasz?

Nie jest na sztywno, ma przepisowe 25mm luzu (po regulacji).

konra.dzik napisał:
nie chce byc nie miły ale czy smarujesz go czymś:)

No oczywiście ze tak, bialy smar w sprayu znanej firmy...

Przez pierwsze 2k km moto bylo traktowane delikatnie i lancuch nie luzowal sie. Ostatnio troche polnych drog i ostrzejszej jazdy po asfaltach i moze dlatego? A moze i pyrkanie w miejskich korkach tez mu nie sluzy?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:20, 16 Paź 2007    Temat postu:

Dziwne baardzo dziwne. Ja na swoim najechałem 22 tyś. ze sporadycznym naciaganiem. Może dziwnie zabrzmi ale naciagaj łańcuch jak na moto nikt na nim nie siedzi. Dobra a pytanie takie: co znaczy luźny w Twojej definicji? rozumiem, ze masz 25 mm a jak jest 30mm to juz luźny jest czy nie?

Pozdrawiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 7:51, 17 Paź 2007    Temat postu:

no chłopie wprowadziłeś wiarę w zakłopotanie. nie pamiętam jaki luz powinien być w 650-ątce ale jak ganiasz po szuterkach a nawet tylko po asfalcie to pamiętaj, że masz spory skok koła i trochę luzu na łańcuchu nic nie zaszkodzi. Ponad to jak się załadujesz to już inaczej wygląda sprawa. Przeczytaj w manualu jaki powinien być luz bo jakoś mi to na trochę zamało wygląda. Pamiętaj, że jest jeszcze coś takiego jak toleracja, błąd pomiaru, zmienne warunki eksploatacji itd. Coś chyba przekombinowałeś z tym łąńcuchem. Jak go zamocno naciągniesz to niedaj o. rydzyk może pierdyknąć !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:32, 17 Paź 2007    Temat postu:

Brzo napisał:
naciagaj łańcuch jak na moto nikt na nim nie siedzi.

Nie siedział, nie siedzi i nie będzie siedział (przy naciąganiu).

Brzo napisał:

co znaczy luźny w Twojej definicji? rozumiem, ze masz 25 mm a jak jest 30mm to juz luźny jest czy nie?


Wg instrukcji: 20-30mm. Jak mam 50-70mm to uwazam za zbyt luzny.

Musze przyznac ze ostatnio jakby mniej przybieral "na wzroście". Moze dojrzał albo sie zawstydził że go na forum obsmarowałem ;).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 8:31, 18 Paź 2007    Temat postu:

Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:09, 18 Paź 2007    Temat postu:

Very Happy dobre Wink
No to tak trzymac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 7:13, 19 Paź 2007    Temat postu:

wniosek jest jeden nie naciągać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 16:10, 19 Paź 2007    Temat postu:

Buber dl 1000 napisał:
wniosek jest jeden nie naciągać Smile


A moze wręcz odwrotnie - poluzować, to się skurczy! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:45, 19 Paź 2007    Temat postu:

HAHA Very HappyVery Happy

Nic dodać nic ująć Very HappyVery Happy

Tylko nie za mocno bo w drugą stronę będzie problem i taki temat:
Klubowicze poluzowałem na 30 mm łańcuch a teraz mam 10mm bo się za mocno skurczył co robić czy to normalne? Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zulus
A



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 19:16, 22 Paź 2007    Temat postu:

A tak w sprawie łańcucha, to jak smarujecie (łańcuch oczywiście Very Happy ). Czy warto zainwestować w stojak pod moto, a może ktoś ma inny patent. Nie mam centralnej stopki a bieganie za sprzęcikiem po garażu żeby nasmarować cały łańcuch nie należy do przyjemności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:02, 22 Paź 2007    Temat postu:

Ja tam Biegam z moto na kawałku prostej Very Happy
Chyba, że mam kogoś do pomocy to wtedy podnosi sie moto na stopce i jazda smaru smaru jak kto wpili psiiiiik Wink No i później ja pomagam.

Stojak dobra rzecz lub zakup centralnej jeszcze lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:56, 22 Paź 2007    Temat postu:

Zulus napisał:
A tak w sprawie łańcucha, to jak smarujecie (łańcuch oczywiście :D ). Czy warto zainwestować w stojak pod moto, a może ktoś ma inny patent. Nie mam centralnej stopki a bieganie za sprzęcikiem po garażu żeby nasmarować cały łańcuch nie należy do przyjemności.


No i syfisz cały garaz i felge itp. Po pierwszej takiej akcji zatesknilem za centralna - jest lepsza od stojaka bo jak pojedziesz w dluuga trase to co ze stojakiem? A i przy tankowaniu latwiej do pelna z centralna.

Z drugiej strony, jak sobie tak zycie ulatwisz, to je skomplikujesz i bedziesz mial takie dylematy jak ja j/w :wink: !
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 7:01, 23 Paź 2007    Temat postu:

centralny dobra sprawa tylko uważaj aby moto z niego ci nie spadło tak jak mi. chwilka nieuwagi i bęć jak się patrzy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 17:49, 07 Cze 2008    Temat postu:

Ja podnoszę moto na bocznej, postawiam kawałek pniaczka pod ramę (pod prawym podnóżkiem), tylne koło jest w powietrzu i heja.
A tak na marginesie mój łańcuch strasznie hałasuje, jakby ktoś kawę mielił, nawet koledzy z trasy zwracali na to uwagę. Naciąg jest dobry, zębatki nie są przekoszone względem siebie, do "końca" brakuje przynajniej 10 tys. No i jest nasmarowany. Skończyły mi się pomysły, to tak a być? Zaznaczam że nic złego się nie dzieje, tylko ten grzechot mnie wk...wia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:17, 09 Cze 2008    Temat postu:

coś mi się wydaje że tak być nie powinno!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 12:00, 09 Cze 2008    Temat postu:

Buber dl 1000 napisał:
centralny dobra sprawa tylko uważaj aby moto z niego ci nie spadło tak jak mi. chwilka nieuwagi i bęć jak się patrzy!


Buber mozesz centralke lekko zliftingowac za pomoca szlifierki katowej - zbierz ok 1mm po obu stronach i moto bedzie lezalo jak ulal i nie ma prawa Ci zeskoczyc przy smarowaniu


Coliniak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:15, 09 Cze 2008    Temat postu:

Witam. Ja mam sprawę z doborem łańcucha. Mam przekulane 27 kkm w DL1000 i łańcuch do wymiany. Moje pytanie: jaki łańcuch i zębatki ? Czy DID + Sunstar czy może coś lepszego w podobnej cenie? Pozdr kkrzychuu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 20:05, 09 Cze 2008    Temat postu:

[quote="Buber dl 1000"]coś mi się wydaje że tak być nie powinno![/quote]

No właśnie, dlatego się wpieniam, Tak jak na "sławne" stuki w zawieszeniu :evil: !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 20:07, 09 Cze 2008    Temat postu:

krzychuu_ktm napisał:
Witam. Ja mam sprawę z doborem łańcucha. Mam przekulane 27 kkm w DL1000 i łańcuch do wymiany. Moje pytanie: jaki łańcuch i zębatki ? Czy DID + Sunstar czy może coś lepszego w podobnej cenie? Pozdr kkrzychuu


DID chyba najlepszy stosunek jakości do ceny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 20:16, 09 Cze 2008    Temat postu:

Buber dl 1000 napisał:
centralny dobra sprawa tylko uważaj aby moto z niego ci nie spadło tak jak mi. chwilka nieuwagi i bęć jak się patrzy!


Mocno sie potłukło??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KERUKAM
A1



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Marki

PostWysłany: Pon 22:08, 09 Cze 2008    Temat postu:

Witam
Tak przy okazji -co ile km smarujecie łańcuch? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 22:39, 09 Cze 2008    Temat postu:

KERUKAM napisał:
Witam
Tak przy okazji -co ile km smarujecie łańcuch? :?


Jak rolki sie błyszczą :D :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 6:09, 10 Cze 2008    Temat postu:

KERUKAM napisał:
Witam
Tak przy okazji -co ile km smarujecie łańcuch? Confused


400km, tak glosi teoria, praktyka wyglada inaczej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:16, 10 Cze 2008    Temat postu:

roadrunner napisał:
Buber dl 1000 napisał:
centralny dobra sprawa tylko uważaj aby moto z niego ci nie spadło tak jak mi. chwilka nieuwagi i bęć jak się patrzy!


Mocno sie potłukło??

nie jak zwykle kierunek sie sypnoł ale tak że do wawy z kopenhagi dojechałem troszkę gmol się przytał i hand bar się obtarł i odważnik oczywiście tak nic się nie stało ale jak leciał to wyglądało to Ch...jowo. Wina była moja, to ja mu pomogem się fiknąć - szkoda gadać. Jak się nie przewr to się nie.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:20, 10 Cze 2008    Temat postu:

ja ma did pow 100 koni a smaruję jak się rolki zaświecą - w praktyce budapeszt wawa - 2 razy tj. w trakcie deszczu w trasie i na wszelki wypadek przed powrotem chociż się nie świeciło (może jakieś kabelki się odłączyły albo co Smile )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin