VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> MADSTAD - akcesorium do regulacji kąta i wysokości szyby Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 21:37, 06 Cze 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Wow, dobrze takie relacje słyszeć, Jacq - ciekaw byłem jak Madstad będzie się sprawował z oryginalną szybą i deflektorem. Jeśli jest dobrze, to super i też mnie to cieszy Smile
Ale 5000 tyś. to ja ledwie w całym sezonie nawijam Very Happy

Łukasz - a jednak Givi do kompletu? Smile Ja ostatnio łapię się na tym, że rozleniwiłem się do tego stopnia, że nawet nie chce mi się kręcić pokrętłem, aby zmienić ustawienie szyby. Chyba czas pomyśleć nad jakimś elektronicznym sterowaniem Very Happy
A swoją Givi trzymam domyślnie na maksa wyprostowaną i podniesioną do góry o nieco ponad 1 cm. Dla 183 cm - jest w sam raz.

16 maja zamówiłem kolejną partię Madstadów... Nagadałem się na Amerykanów, że lenie, a od poniedziałku paczka leży w Warszawie na cle, więc nasi nie są lepsi ze swoim tempem pracy Mr. Green. Za to kontakt MAILOWY z Pocztą Polską... nie ukrywam, że jestem w szoku! Dostaję wyczerpujące odpowiedzi, wskazówki (nie jakieś tam generowane procedury czy inne badziewie), nawet sami sprawdzają mi status przesyłki i załączają screeny... Powtarzam - jestem zszokowany do tego stopnia, że pokusiłem się o wychwalającego maila, a zaraz pchnę chyba jakąś pochwałę wyżej, bo tak to powinno wyglądać Wink. Byłem ostatnio w Zarządzie Dróg Miejskich w Warszawie, a tam powitały mnie ładne młode panie, w dodatku uprzejme i pomocne... Nic z tego nie rozumiem Very Happy

W najbliższej partii będę miał ekstra jeden Madstad do nowego DL'a (wymaga szyby innej niż oryginalna w nowej 650-tce, np. od poprzedniego modelu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:10, 06 Cze 2013
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





ooo... to ja się piszę na tą najnowszą partięSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:55, 07 Cze 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Totencham, wysłałem ci PW.
W poniedziałek mam się stawić po odbiór zestawu Madstadów.

Niedługo planuję nagrać filmik instruktażowy z obsługi Madstada, tylko muszę dobrą modelkę ogarnąć, żebyście chcieli oglądać Very Happy

A dwie mam już na oku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:20, 17 Lip 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Panowie i Panie, ogłaszam wyczerpanie zasobu Madstadów - został ostatni do DL 1000/DL 650 '04-'11 oraz ostatni do DL 650 2012. Teraz już kto pierwszy ten lepszy (i ostatni) Very Happy

Następna partia być może w przyszłym roku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 17 Lip 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jeżeli można to rezerwuję.
Poszło PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:33, 26 Lip 2013
zeroprocent
A1

 
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Toruń





przeszukałem trochę forum, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na pytanie, które mnie dręczy, mam dl1000 z 2004, ale niestety K3, czy jest szansa na zainstalowanie regulowanej szyby zamiast standardowej ?

mały offtopic, ale nie chcę zakładać oddzielnego tematu.
będę wdzięczny za odpowiedź lub wskazanie gdzie odpowiedzi szukać.

pzdr
emil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:57, 26 Lip 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





zeroprocent napisał:
przeszukałem trochę forum, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na pytanie, które mnie dręczy, mam dl1000 z 2004, ale niestety K3, czy jest szansa na zainstalowanie regulowanej szyby zamiast standardowej ?

mały offtopic, ale nie chcę zakładać oddzielnego tematu.
będę wdzięczny za odpowiedź lub wskazanie gdzie odpowiedzi szukać.

pzdr
emil


Jest - jeśli wymienisz czachę na taką od wersji 2005+, czyli po liftingu. Możesz też zamontować sobie regulowany deflektor lub jakąś rozsuwaną szybę, jeśli jest taka do tej wersji DL.

Możesz też zamontować Madstad do DL 1000 K2/K3 - http://www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.5625/.f
Podane ceny dotyczą Madstada z szybami Madstad Engineering.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:13, 26 Lip 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





V-Told Jestem na etapie składania wszystkiego do kupy.
Jest dobrze Very Happy , ale jeszcze nie wiem jaką cenę będę mógł zaproponować.
Dzięki uwagom kolegi Haarta, że Madstad jest trochę giętki postanowiłem ,że część która jest przykręcana do czachy będzie z blachy grubszej co da większą sztywność. Górna część jest gięta i jest już sama w sobie sztywniejsza. Połączenia gumowo gwintowe już mam załatwione.
Jeszcze parę szczegółów i zobaczymy czy będę mógł zaproponować Madstada w niższej cenie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pią 20:15, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:41, 26 Lip 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





No to czekamy na postępy. Sugeruję popatrzeć po forach zagranicznych, tam ludzie różne patenty próbowali i być może coś zapewni dodatkową inspirację. Jeśli chodzi o "giętkość", to ja nawet z szybą Givi nie mam z tym problemów, ale moim zdaniem co można zrobić, to spróbować połączyć dwa elementy - lewy i prawy - jakąś poprzeczką lub czymś podobnym. U siebie szybę Givi musiałem trochę "naciągać", aby wszystko łądnie się spięło, ale już np. z oryginałem nic nie musiałem ruszać i pasowało jak ulał. Dążę do tego, że taka poprzeczka mogłaby jeszcze utrudnić ewentualne manewry z mocowaniem, więc może coś na zasadzie rurki z gwintami z obu stron, kręcąc którą można zmieniać poziom "rozporowości" Smile. Ale to już pieśń przyszłości i pewnie na tego typu usprawnienia przyjdzie czas w fazie testów.

EDIT: Jeszcze jedną uwagę dodam: myślę, że z metalem nie będzie problemów, a najtrudniejsze będzie dopasowanie takich elementów, które z jednej strony umożliwią zblokowanie szyby, a z drugiej jej poruszanie. Same Madstady kilka lat temu - po wejściu na rynek - miewały z tym problem, aż system tych elementów niemetalowych został przeprojektowany. Także to te małe pierdółki mogą sprawić najwięcej kłopotu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Pią 23:44, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:26, 03 Sie 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Masz rację te małe pierdółki mnie trochę hamują, ale nie ma rzeczy niemożliwych Very Happy. Te przekładki z preszpanu już też są na etapie wyceniania. Jeszcze kilka dni i będę mógł podać cenę (mam nadzieję, że atrakcyjną) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:05, 04 Sie 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Mam ten mechanizm wraz z szybą Madstat (Adventure 20" - Inaczej do L2 musiał bym kupić Givi lub inną bo fabryczna nie pasuje.). Nawinąłem już 1k km. Moze to niewiele ale podzielę się spostrzeżeniami.

Z moich obserwacji wynika jedynie konieczność zastąpienia śrub kontrujących regulację wysokości - to te niżej z nakrętkami samohamownymi, jedną długą śrubą ( to chyba jest fi 5 ) oraz dwoma nakrętkami wewnętrznymi które będą spinały mechanizm od wewnątrz oraz dołożeniem zamiast dwóch zwykłych, dwóch nakrętek typu motylek dla komfortu regulacji.
Górnę gałki zostawiłbym w spokoju.
Nie wykluczone, że zbyt sztywny mechanizm może nie przenosić naprężeń z szyby co w efekcie spowodowac może jej pękanie przy otworach mocujących.
Oryginalna szyba, co było dla mnie początkowo dziwne ma otwory o średnicy 8 mm a motylki w zestawie tylko 3 mm (takie z śrubki w krztałcie litery T), dopiero przy montażu zorientowałem się że wszystko ładnie się schodzi ale nie na sztywno. Można stwierdzić, że cały mechanizm z szybą pracuje i przenosi (odbiera) naprężenia związane z naporem powietrza.
Zwłaszcza że całość jest montowana do czachy na uchytach metalowo gumowych.

Testowałem różne ustawienia szyby zarówno skarajne jak i pośrednie co przy moim wzroście (172cm) najbardziej sprawdza się prawie maksymalnie szyba w pionie i w "środkowej" wysokości.

Cisza, spokój, bez turbulencji i zbędnego białka.

Musiałem przyzwyczaić jedynie do patrzenia przez szybę.

Testowałem zestaw przy różnych prędkościach nawet powyżej 180 km i początkowe wrażenie, że całość jest zbyt wiotka nie potwierdziło się.

Ważne aby po regulacji dobrze skręcić śruby i wszystko gra.

Jeszcze raz podziękowania dla V-Tolda za załatwienie sprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:24, 08 Sie 2013
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





letko napisał:
Masz rację te małe pierdółki mnie trochę hamują, ale nie ma rzeczy niemożliwych Very Happy. Te przekładki z preszpanu już też są na etapie wyceniania. Jeszcze kilka dni i będę mógł podać cenę (mam nadzieję, że atrakcyjną) Smile


Letko, czy masz może już jakieś pozytywne informacje...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:52, 09 Sie 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Pozytywna jest taka,że prę do przodu Smile Czekam jeszcze, aż wszystkie części będą zaklepane i wycenione (połączenia gumowo gwintowe).

Myślałem,że to pójdzie szybciej, ale tak to jest ,że zawsze coś musi wstrzymać postępy.

Na początku myślałem,ze to dwie blaszki wygięte pomalowane i kilka śrubek normalnie pesteczka. Jak je dostałem i zacząłem rozkładać na czynniki pierwsze to ilość elementów potrzebnych do całości postawiła resztkę moich włosów dęba.
V-Told mnie ostrzegał Very Happy

Będzie dobrze.
Jeszcze o troszkę cierpliwości proszę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pią 8:55, 09 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:22, 09 Sie 2013
hmarek
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 424
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów





letko napisał:

Będzie dobrze.
Jeszcze o troszkę cierpliwości proszę.


pojeżdżę w weekend w jej poszukiwaniu... Wink i jeśli mi głowy nie urwie to dalej czekam spokojnie Wink

dzięki za odpowiedź Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:46, 09 Sie 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Nie masz wyjścia hmarek Very Happy

Letko - na pewno jest w miarę prosty sposób, aby urządzenie... uprościć Smile

Może mini-Madstad dający możliwość pochylania szyby, tyle że przy użyciu narzędzi? http://www.v-strom.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=11305&sid=240627c3b932ee00e145c9fb1708c5b0 Nie czytałem tematu, tylko zerknąłem na zdjęcia. Tutaj dałbym trochę dłuższe podstawy, aby całość się zwyczajnie nie oderwała, bo napór powietrza przy dużej szybie nie jest mały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:41, 13 Sie 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Nie mam jeszcze wszystkiego i czasem ręce mi opadają. Wbrew pozorom największy problem jest kupić pokrętło gwiaździste otwarte z zaślepką. Zaślepki robią, ale twierdzą,że mają specjalną maszynę do ich wtłaczania i jak sam będę chciał zaślepić to może pęknąć zaślepka albo pokrętło.

Tak czy owak zrobię listę chętnych w dziale "Dostawcy, producenci części i akcesoriów" bo muszę wiedzieć czy będą chętni i w jakiej ilości do starego i nowego modelu.
Chciałbym,żeby cena nie przekroczyła 190zł brutto.
Zapraszam do działu jak wyżej lub na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:40, 29 Sie 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Zeby nie być gołosłownym chciałbym przedstawić mój wyrób (na razie jako prototyp) w fazie dopracowania szczególów. Jest dobrze !
Jeszcze kilka zmian kosmetycznych i będzie bardzo dobrze Very Happy

Na razie w stanie surowym





Z przykręconą szybą widok z przodu (dolne śruby nieoryginalne z takimi kupiliśmy moto syna Sad ) Ustrojstwo przykręcone w polożeniu środkowym zalecanym.



Szyba w dolnym położeniu



Szyba w maksymalnie wysokim polożeniu



Szyba dolnym położeniu maksymalnie pochylona



szyba w górnym polożeniu maksymalnie pochylona



Widok z za kierownicy



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:38, 03 Paź 2013
HelkaW
Motonita

 
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 553
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Widzę, że tu cisza, spokój, a regulatory od Letko już u niektórych pomontowane... Czemu się nie chwalicie??
Ja wczoraj zamontowałem, miałem testować w weekend z powodu delegacji, ale delegacja odwołana, więc dziś przegoniłem Suzi po obwodnicy Krakowa.
Oto kilka słów:
1. przesyłka: spakowana schludnie, profesjonalnie, bez uwag.
2. Wrażenia estetyczne: szczęka opada, że to pierwsza partia wytworu własnej roboty. Profesjonalizm Letko już poznałem na innych wyrobach (kufry, stopka centr), ale tutaj jest po prostu igła.
3. Montaż: bez problemów, w instrukcji dobrze opisany. Mam uchwyt navi od Laika, więc musiałem zdystansować dolną część regulatora podkładkami, aby akcesoria się nie "gryzły"Smile) Wszystko gra, uchwyt pozwala na płyną regulację (jak się później okazało, również w czasie jazdy. Z tym oczywiście ostrożnie.
4. Wrażenia z jazdy: mam szybę MRA z deflektorem, więc problemów z turbulencją większych nie mialem. Tutaj natomiast, przy standardowym przykręceniu uchwytu i ustawieniu szyby max pion max wys jest super. Patrzę jeszcze nad deflektorem, a za szybą spokój.
Potem testowałem jeszcze max wys max pochylenie, min wysokość max pochylenie, min wysokość max pion, i jakieś ustawienia pośrednie. Oczywiście z każdym obniżaniem szyby wieje coraz bardziej, ale w tak szerokim (i łatwo przestawialnym) zakresie regulacji każdy znajdzie pozycję idealną dla siebie. Testy na obwodnicy pozwoliły na sprawdzenie uchwytu (każdej pozycji) przy prędkościach 180 - 190km/h (licznikowe ma się rozumiećSmile)) Tu jestem mile zaskoczony, bo myślałem że ustawienie max wysokość max pion przy tej prędkości nie zapewni stabilności szyby. Myliłem się jednak na szczęście, więc uchwyt GORĄCO POLECAM.
Letko, dzięki raz jeszcze.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 6:36, 04 Paź 2013
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Miałem napisać wcześniej, ale byłem zawalony robotą. A właściwie napisałem, tylko nasze forum mnie wylogowało w czasie pisania ia cała robota psu w d...

Dzięki sprawnej przesyłce od letko udało mi się przetestować „regulator” w czasie 600 km wyjazdu na zlot do Rzeczki.
Dotychczas jeździłem z oryginalną szyba suzuki, zamontowaną w górnym położeniu z nakładanym deflektorem enduranceparts 17 cm. Mam 1,87 m wzrostu i używam cichego i bardzo lekkiego kasku uvex carbon enduro bez daszka. Podczas wyjazdu było lekko chłodno i trochę powiewało.

Wykonanie urządzenia jest na wysokim poziomie. Estetyczne i przemyślane.
Jeśli chodzi o montaż, to jest on łatwy i bezproblemowy. Chwilę czasu trzeba tylko poświecić na dopasowanie otworów szyby do otworów regulatora, ze względu na krzywiznę szyby, która zmienia się podczas przykręcania ze względu na elastyczność. Zadanie ułatwiają owalne otwory w szynach regulatora i zastosowane do montażu gumowe elementy. Proponuję nie dokręcać od razu na stałe regulatora do czaszy motocykla, tylko najpierw przymierzyć szybę do urządzenia.
Ja musiałem jeszcze zmienić stelaż nawigacji. Dotychczas był mocowany do górnych otworów plastikowej
części H, która w oryginale łączy czachę z szybą, a teraz wypadła z zestawu. Udało mi się wsunąć między czachę a szyny regulatora stelaż z blachy nieco grubszej niż użył letko do wykonania urządzenia. Stelaż obejmuje czarne gumowe odbojniki a śruby z zestawu mają wystarczającą długość dla pewnego przykręcenia regulatora.
Regulator zamontowałem w górnym położeniu, którego nie polecam ( podobnie jak instrukcja ). Dlaczego? Napiszę później.

Podczas jazdy sprawdziłem kilkadziesiąt położeń urządzenia zmieniając wysokość, jak również pochylenie szyby. Szyba była z deflektorem lub bez.

Pierwszą najcenniejszą dla mnie zaletą urządzenia jest możliwość szybkiego obniżenia szyby w sytuacjach gdy jest ona np. brudna i jedziemy pod słońce lub jest zalewana deszczem. Odzyskujemy wtedy dobrą widoczność drogi, co prawda kosztem ochrony przed wiatrem, ale ja wolę pojechać trochę wolniej niż przez wiele kilometrów wychylać się zza szyby motocykla.

Jeśli chodzi o ochronę przed wiatrem, to mnie najbardziej odpowiadało położenie szyby na wysokości ok. 2/3 zakresu regulacji w górę. Przy tym ustawieniu jechałem z otwartą szyba kasku przy licznikowych 90-100 km/h.
Drugą ważną cecha regulatora, której wcześniej nie doceniłem, jest możliwość pochylenia szyby. Dzięki lekkiemu pochyleniu, ok. 1/4 do 1/3 zakresu regulacji, udało mi się zlikwidować zjawisko, które bardzo mi przeszkadzało odkąd jeżdżę V-stromem. Była to taka turbulencja, która powyżej licznikowych110-120 km/h
trzepała kaskiem z moja głową w prawo-lewo, prawo-lewo, z dość dużą częstotliwością.

Dlaczego nie polecam montażu regulatora w górnym położeniu? Otóż przy podniesieniu podniesieniu i pochyleniu szyby powstaje dość duża szczelina między czachą motocykla a szybą i tamtędy wieje strumień powietrza który daje turbulencje w okolicy lusterek. Nie jest na tyle silny by odczuwać go jako opór powietrza ale ląduje na klatce piersiowej i ramionach bikera i mam wrażenie, ze przyczynia się do wychłodzenia ciała.

Jeśli chodzi o zestaw: regulator + oryginalna szyba + nakładany deflektor 17 cm, to nie mam zdania. Muszę jeszcze spróbować i przemyśleć. Może już byłem zmęczony.

Mocowanie szyby za pomocą regulatora jest stabilne. Nic nie drży, nie stuka. Ja, ewentualnie, widziałbym również dokręcane pokrętła przy dolnych śrubach prowadzących szyny. Ale niekoniecznie.

Podsumowując regulator jest świetnie wykonany, prosty w montażu i stwarza możliwość dostosowania położenia szyby do własnych wymagań bikera.

Po przemyśleniach na dziś, dla siebie, jako najlepszy widziałbym zestaw: regulator podniesiony do 2/3 zakresu regulacji i pochylony o 1/4 zakresu z szybą nieco szerszą niż oryginalna suzuki, ale niekoniecznie wyższą.
Uff...ale się zmęczyłem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:45, 17 Paź 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Regulatory druga edycja już są gotowe.
Chętnych zapraszam do "Giełdy", na PW lub tel.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:19, 04 Gru 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jakby ktoś był chętny to zostało mi jeszcze kilka kompletów.
Zapraszam na PW lub tel.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:30, 09 Sty 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





wygląda bardzo ciekawie, czy ktoś wie gdzie można nabyć te uchwyty Madstad-a do nowych DL i jaka jest mniej więcej cena tego ustrojstwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:54, 09 Sty 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





U mnie Wink Masz PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:34, 26 Sty 2014
RobRoj
A

 
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy





nabyłem właśnie od letko "modstada", czekam na przesyłkę. Very Happy

będę mątował szybe turystyczną givi 260st, więc jak złożę wszystko do kupy i polatam trochę - zdam relację specjalnie dla niezdecydowanych .

....ale jak patrzę przez okno, to ...chyba nie wcześniej niż w Marcu

Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:47, 26 Sty 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Mątujesz czy montujesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:37, 25 Kwi 2014
Ukson
A1

 
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





RobRoj
I jak madstad z szybą Givi 260st? Nie za gumowe to to się robi?

Mam taką szybę i ogólnie jest to 57cm żagiel Smile Przy szybkiej jeździe lub na szutrach i dziurach szyba trochę się gnie i telepie (bez przesady oczywiście). Może się wydawać, że z madstadem zjawisko się pogłębi. Mam 189 cm wzrostu i z tą szybą komfort mam w miarę dobry, bez turbulencji itp, więc wydaje mi się, że największą zaletą madstada byłaby możliwość obniżenia i położenia szyby, żeby w lato czuć wiater we włosach i wietrzyć pachy Smile
Może ktoś długi zdać relacje ze współpracy madstada z szybą 260st?

Pozdr
Ukson


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:22, 26 Kwi 2014
RobRoj
A

 
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k/Warszawy





ja mam 175 Very Happy i w związku z tym pełny komfort jazdy, tak że czasami zapominam, że mam szybkę od kasu otwartą

sądzę, że dzieki konstrukcji madstada - to jest metalowe, więc sztywne (oryginalne mocowanie to plastik) - z duzą szybą, będzie zdecydowanie stabilniej.
Na poczatku szyba trochę pracowała, ale to był efekt nieodpowiedniego dokręcenia śrubek. Jak już konkretnie to zrobiłem - to bajka. Nic się kompletnie nie dzieje.

Fajne jest to, że w 5 sekund możesz pochylić szybę i wtedy struga powietrza wentyluje kask tak jak chcesz.

To jeden z lepszych moich nabytków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:22, 30 Cze 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Z resztek zmontowałem 2 komplety do starego modelu do nabycia od ręki. Za kilka dni będą jeszcze 2 komplety do starego (lub nowego w zależności jakie będzie zapotrzebowanie).
Cena 200zł + przesyłka kurierem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 16:33, 30 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:49, 30 Cze 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 956
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





Biorę 1 szt. Odpowiednie info poszło na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:09, 07 Lip 2014
Leśnik
A2

 
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wlkp.-> Wrocław





Letko jeśli będzie pasować do małego starego DL to też kupię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:29, 07 Lip 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Masz PW

Pasuje zarówno do małego jak i dużego DL'a w starych modelach.
Pasuje też do Nowego DL650, ale tylko z szybą ze starego modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:21, 09 Lip 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Został ostatni komplet !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:10, 09 Lip 2014
Leśnik
A2

 
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wlkp.-> Wrocław





Letko, paczka dotarła. Dzięki!

Jak będę montował i pojawią się pytania o te śrubki to będę dzwonił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:24, 10 Lip 2014
Matz
A1

 
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Paczka już w moich rękach. Wieczorem zabieram się za montaż. Dziękuję!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:43, 18 Sie 2014
Matz
A1

 
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Szyba zamontowana i przetestowana. Przejechałem 800 km w weekend za ustawieniem max do góry. Kask wydaje się być czystszy szyba trzyma sie bez zarzutów przy 140-150 nic nie lata. Odkryłem jedną małą wadą ale część winy mogę wziąść na siebie. Na krawędziach szyny regulacyjnej są 2 bruzdy/zadziory które podczas testowania regulacji wycięły mi 2 ładne rysy na szybie. Te zadziory raczej niczemu nie służą i sugerowałbym żeby je jednak usunąć po wycięciu elementów.

Ocenia końcowa regulatora jest bardzo pozytywna i polecam. Montaż jest dość szybki i łatwy.

Dziękuje Letko za błyskawiczną przesyłkę.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:04, 04 Wrz 2014
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Poskładałem kilka regulatorów kąta pochylenia i wysokości szyby (Madstadów).
Zapraszam na PW lub telefonicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:33, 03 Paź 2014
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Okazuje się, że moja szyba nie jest fabryczna jest to Suzuki Sports Screen (KBA 39006)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69b05e62196e96c9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a7ceb4b0eab1d7f.html

" Suzuki International Europe GMBG
Suzuki Aeroscreen, 27 GS
KBA 39006"

Czy ta "sportowa" :p szyba będzie robić robotę z Madstad'em czy pasuje mi oprócz Madstad kupić szybę givi czy coś w ten deseń ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:39, 03 Paź 2014
Kojot85
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2276
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja polecam MRA X Screen- tak to się chyba zwie. Mam u siebie i jestem bardzo zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:43, 03 Paź 2014
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 595
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Kojot85 na jaką szybę masz to założone ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:02, 23 Paź 2014
Marek445
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szadek





Witam.
Zakupiłem sobie to cacko od Letka i powiem szczerze że wykonane są perfekcyjnie, wszystko ładnie pasuje i podczas jazdy sprawdza się wyśmienicie.
Mam założoną szybę z deflektorem i komfort jazdy jest idealny.
Jak jeżdżę szybciej np. na autostradzie to pochylam szybę do siebie i jest bajka, żadnych zawirowań, cała struga wiatru omija mnie górą.
Jest to bardzo przydatne gdy jedziemy pod ostry wiatr i nie tylko. Wcześniej na wyprawie na nordkkap praktycznie całą drogę jechałem pod wiatr i się męczyłem. Z tym wynalazkiem bym miał dużo lżej.
Polecam każdemu kto ceni sobie komfort jazdy w różnych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:56, 02 Sty 2015
eda35
A2

 
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gościeradz





Cześć jak miałbyś jeszcze jeden do starego 2006r to się pisze a jak nie masz to zapisz mnie na nową edycję'


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:23, 24 Lut 2015
robcioes
A1

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bukowno





Kupiłem i zamontowałem. Genialna rzecz, oczywiście wyroby od Letko to pierwsza klasa. Zdecydowanie polecam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:52, 24 Lut 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Mam kilka kompletów w cenie 200zł + 20zł kurier


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:16, 30 Mar 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Czy są gdzieś na forum zdjęcia "finalnej" wersji madstada od Letko?
pzdr Staszek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:50, 30 Mar 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Staszek może byś tak zmusił się do przeczytania tego tematu? Wszystkiego byś się dowiedział. Fotki są tylko z niepomalowanym wyrobem.
Dolna część Madstada jest wykonana z blachy grubszej o 0,5mm co dało większą sztywność całej konstrukcj (lepsza od amerykańców) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:22, 30 Mar 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Oj, no przecież się właśnie pokusiłem, stąd pytanie o fotki FINALNEJ wersji Smile

A pytanie było stąd, że nie jestem zadowolony z szyb: oryginalnej, Suzuki vario turing i obecnej - czyli national cycle i szukam ciągle sposobu na uniknięcie turbulencji. A że jestem wzrokowcem to chciałem zobaczyć produkt skończony przed ewentualnym zakupem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:30, 24 Cze 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Mam kilka kompletów do sprzedaży.
Zapraszam na PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:53, 26 Cze 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Polecam te od Letko . Sam kupiłem, szybka dostawa i działa znakomicie. Co najważniejsze ma świetną stałą regulację i pochylenia i wysunięcia. Nic się nie odkręca, nie świszczy, nie gwizda, Regulacja bez żadnych kluczy. Jestem bardzo zadowolony
( Pozdrawiam Letko Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:24, 11 Sie 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Mam kilka sztuk do sprzedania.
Zapraszam na PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:17, 24 Sie 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Temat nadal aktualny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MADSTAD - akcesorium do regulacji kąta i wysokości szyby
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin