Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Metalowa płyta pod kufer centralny.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Wto 8:44, 07 Cze 2011    Temat postu: Metalowa płyta pod kufer centralny.

Helou. Przeszukalem forum, jedno, drugie, trzecie, pogooglowalem, ale nie moge uzyskac satysfkacjonujacej mnie odpowiedzi - czy Givi robi metalowe plyty pod kufer centralny? Chcialbym zalozyc u siebie E52 Maxie, ale wszelakie plyty, ktore znalazlem sa plastikowe. Trafilem tez na stwierdzenie, ze Kappa metalowa plyte zrobila, ale nigdzie nie widze, zeby byla dostepna. Jedyna, na jaka trafilem, to rzezba z allegro: [link widoczny dla zalogowanych] Jak to w koncu jest? Sa te plyty metalowe, firmowe czy tylko handmade'y?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 12:30, 07 Cze 2011    Temat postu:

Nie jestem ekspertem, ale jakby mieli takie płyty to by chyba się nimi pochwalili na swojej stronie oficjalnej... [link widoczny dla zalogowanych]
Tymaczasem w temacie płyt napisali konkretnie (podkreślenie moje)
"Plates
Specific rear plate for MONOKEY® case The wide range of GIVI fitting systems also includes plates for mounting a top case specifically created for motorcycles that already have a rear carrier. Made of nylon, these plates are available in the universal version or in different specific versions. "
Czyli nie metalowe...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 12:34, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Wto 12:32, 07 Cze 2011    Temat postu:

A w czym plastik przeszkadza ?

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Wto 14:38, 07 Cze 2011    Temat postu:

mradom napisał:
A w czym plastik przeszkadza ?


Absolutnie w niczym. Slyszalem tylko juz z kilku zrodel, ze lepsza plyta metalowa, bo solidniejsza, twardsza, zniesie wiekszy nacisk i kufer sie nie wypina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 19:58, 07 Cze 2011    Temat postu:

Mam Maxie III na pycie HFTecha. Polecam dobre wykonanie i sensowna cena.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 21:42, 07 Cze 2011    Temat postu:

Już gdzieś o tym było i nawet się wypowiadałem w tym temacie...
Givi kiedyś miało w swojej ofercie aluminiowe solidne płyty pod kufer ale z nich "wyszli" nawet mam jeszcze taką jedną zdjętą z afryki w garażu.
Różnica między nimi jest taka, że w razie przewrotki czy uderzenia w kufer, z plastykowej płyty się on po prostu wypnie, podnosisz go, zapinasz spowrotem i jedziesz. Natomiast metalowa płyta wyrwie Ci zaczepy kufra i w najlepszym wypadku będziesz musiał wymienić rygiel zamka, w najgorszym cały kufer!
Przy moim dzwonie kufer właśnie się wypiął i poturnał 50m, poza tym że był porysowany, nic kompletnie mu się nie stało. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nie zdażyło się wypięcie kufra w żadnym innym przypadku, plastykowa płyta też nigdy nie złamała się czy choćby pękła...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:22, 08 Cze 2011    Temat postu:

Ja mam taką aluminiową płytę. Nazywa się M3 a kupisz ją tu [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SławekB
A



Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola

PostWysłany: Śro 20:10, 08 Cze 2011    Temat postu:

Też mam M3. Kupiona na Motobazarze za grosze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:32, 09 Cze 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
Już gdzieś o tym było i nawet się wypowiadałem w tym temacie...
Givi kiedyś miało w swojej ofercie aluminiowe solidne płyty pod kufer ale z nich "wyszli" nawet mam jeszcze taką jedną zdjętą z afryki w garażu.
Różnica między nimi jest taka, że w razie przewrotki czy uderzenia w kufer, z plastykowej płyty się on po prostu wypnie, podnosisz go, zapinasz spowrotem i jedziesz. Natomiast metalowa płyta wyrwie Ci zaczepy kufra i w najlepszym wypadku będziesz musiał wymienić rygiel zamka, w najgorszym cały kufer!
Przy moim dzwonie kufer właśnie się wypiął i poturnał 50m, poza tym że był porysowany, nic kompletnie mu się nie stało. Jednocześnie zapewniam, że nigdy nie zdażyło się wypięcie kufra w żadnym innym przypadku, plastykowa płyta też nigdy nie złamała się czy choćby pękła...


no tutaj się nie zgodzę roadrunner, bo moja płyta sie połamała w czasie wypadku (razem z kufrem). pourywały się te zaczepy plastikowe. a przecież moto tylko "jechało" na boku a nie koziołkowało Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 9:08, 09 Cze 2011    Temat postu:

moj oryginalny kufer na oryginalnym stelazu suzuki przy upadku tylko cmoknal asfalt, a potem dalej podczas slizgu juz nie dotykal asfaltu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Czw 9:22, 09 Cze 2011    Temat postu:

Mój oryginalny kufer w trakcie wypadku wypiął się (a był załadowany paroma kilogramami - plecak z komputerem i trochę papierów (tak w sumie z ryza), przeciwdeszczówka, linka, disclock itp) przeleciał z 10 m i rozbił się. Jakimś cudem komp w plecaku i aparat foto przeżyły bez strat, tylko plecak przytarł się troszeczkę. Kufer poleciał sporo dalej niż ja, jakimś cudem nie zderzając się ze mną w powietrzu. Zarówno ja jak i kufer polecieliśmy wysokim lobem, bo nie uszkodziliśmy szyby.

m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 10:57, 14 Sty 2015    Temat postu:

Ja się pochwale własną produkcją płyty typu monokey
wykonana z blach 4mm
koszt materiałów i częśći ok 80 zł





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaster81
Motocyklista



Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielbark/Szczytno

PostWysłany: Śro 15:17, 14 Sty 2015    Temat postu:

Wygląda dobrze i solidnie. Może weźmiesz się za większą produkcję? Byłbym pierwszym chętnym Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 15:51, 14 Sty 2015    Temat postu:

Raczej nie
nie mam na to czasu
a jeżeli ktoś chce takie coś wyprodukować to podpowiem gdzie kupić potrzebne części

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kawka
A1



Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:37, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Witam. Nabyłem na Bajzlu kufer Maxa i trafiła się aluminiowa płyta w komplecie. Teraz mam zagwozdkę jak go zamontować. Dostałem w gratisie śrubki i blaszki do montażu, ale to taka lipa, że nadają się tylko na smar do czołgów. Muszę coś wymyślić i dorobię chyba z grubej blachy takie łapki, które zaczepię od spodu za stelaż i dociągnę śrubami płytę. Problem jest taki, że ta płyta ma tylko dwa otwory do mocowania za pomocą śrub fi 8. Kufer ma oparcie, więc płytę muszę cofnąć sporo do tył i będzie wystawała gdzieś 1/3 długości poza stelaż. Trochę się obawiam przykręcenia tylko na 2 śruby za pośrednictwem łapek. Strach się oprzeć. Może któryś z kolegów też borykał się z tym problemem. Proszę o poradę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:44, 15 Kwi 2015    Temat postu:

od dłuższego już czasu w ofercie Givi są alu płyty pod topcase do obu nowych Vstromów: [link widoczny dla zalogowanych]

Alu jest o tyle lepsza od plastikowej, że ma możliwość rozbudowy o bagażnik na worek bagażowy w taki oto bajerancki zestaw: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 22:46, 15 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky83
A1



Dołączył: 13 Lip 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:30, 14 Maj 2015    Temat postu:

jargus2 mógłbys podać namiary gdzie zdobyć części do budowy takiej płyty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 10:50, 15 Lip 2016    Temat postu:

Odkopię temat i podzielę się tym, czego się dowiedziałem, szukając płyty do nowego małego V-Stroma.

Generalnie Givi robi trzy płyty do tego motocykla: plastikową SR3101, aluminiową SRA3101 i plastikową Monolock SR3101M (ta ostatnia, przynajmniej z mojego punktu widzenia, nie jest interesująca). Aluminiowa wydawała mi się ciekawsza, ale zainteresowała mnie informacja o dopuszczalym obciążeniu tylko 6kg: [link widoczny dla zalogowanych] (swoją drogą, ciekawy blog). Podobna informacja znajduje się w instrukcji montażu. Nie znalazłem natomiast podobnej informacji w przypadku płyty plastikowej. W związku z powyższym napisałem do Givi zapytanie, jakie jest dopuszczalne obciążenie plastikowej wersji. Odpowiedź poniżej:
Givi napisał:
the load limit of the SRA series racks with aluminum plate is 6kg.
For racks SR series with nylon plate, the limit is 10kg. The reason is the increased rigidity of the aluminum plate which has less absorption of vibrations and road roughness.
These limits are to be considered in addition to the weight of the suitcase.

Kind regards GIVI Staff

Czyli w skrócie dopuszczalne obciążenie plastikowej płyty jest większe i wynosi 10kg, ponieważ aluminiowa płyta gorzej absorbuje wibracje i nierówności drogi. Przy czym, jeżeli dobrze rozumiem, te 6 czy 10kg dotyczy masy zawartości kufra netto, a nie kufra wraz z zawartością.

I teraz pojawia się pytanie, czy warto kupować ładniejszą aluminiową płytę o mniejszej obciążalności, czy może jednak brzydszą plastikową? Może ktoś podzieli się doświadczeniami z użytkowania aluminiowej płyty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 12:52, 15 Lip 2016    Temat postu:

Jak bedziesz tylko z TC jezdzil to plyty i tak nie widac wiec zadna roznica.
Jezeli TC tylko na wyjazdy a na co dzien bez i zalezy Ci na optyce to fakt -aluminiowa ladniejsza.
Jednak z zycia wiem ze jak zapnie sie TC to sie go potem juz nie zdejmuje.
No chyba zeby worek na wyjazd w to miejece polozyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Sob 17:37, 16 Lip 2016    Temat postu:

ja mam SRA3101 czyli aluminiową a kufer givi trekker outback 42l i nie narzekam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 6:25, 18 Lip 2016    Temat postu:

merc napisał:
ja mam SRA3101 czyli aluminiową a kufer givi trekker outback 42l i nie narzekam.


Długo używasz tego zestawu? Rozumiem, że jeździ z dużym obciążeniem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 7:50, 18 Lip 2016    Temat postu:

Tez rozważałem aluminiową płytę ale w plastikowej są szerzej rozstawione gumowe poduszki na których opiera się kufer - a to bardzo zwiększa stabilność.
Przy montażu warto pokombinować by płyta/kufer był jak najbliżej siedzenia - odciąży to nieco stelaż bagażnika. Chyba, że ktoś jeździ z dużym pasażerem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Pon 20:35, 18 Lip 2016    Temat postu:

Fryderyk napisał:
merc napisał:
ja mam SRA3101 czyli aluminiową a kufer givi trekker outback 42l i nie narzekam.


Długo używasz tego zestawu? Rozumiem, że jeździ z dużym obciążeniem?



moto i płytę mam od maja .
Obciążenie nie jest duże , codziennie do roboty plecak ,łańcuch ok. 3kg , jakieś lekkie klamoty.
Byłem na Słowacji i w Rumunii - wtedy pewnie było ponad 10 kg.

sprzedawca kufra zasugerował , że będzie lepsza od plastikowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Bagaż Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin