Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Conti TKC 70
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 16:24, 10 Wrz 2014    Temat postu: Nowe Conti TKC 70

bedzie chyba nastepca Anakee 2 Smile .. tak, wiem ze to Michelin Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

przejeta konstrukcja i mieszanka z Conti TA ma gwarantowac dobra przyczepnosc na czarnym, a wiekszy profil negatywny dobrze sobie radzic poza.

Wedlug mnie wlasnie czegos takiego brakowalo w aktualnej ofercie wszystkich producentow.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 19:40, 10 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 19:09, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Czekam na te opony i wiele sobie po nich obiecuję. W przypadku tego typu uniwersalnych produktow istnieje jednak ryzyko, ze okażą sie przeciętne on road i takie same off road. Tak czy siak zamierzam kupić je wiosną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:12, 10 Wrz 2014    Temat postu:

Szkoda, że rozmiarówkę skończli na 170. Dupa blada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 12:46, 11 Wrz 2014    Temat postu:

no ja poczytam jeszcze kilka recenzji i.... kupuję\

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
J.A
A1



Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Marki

PostWysłany: Pon 12:25, 19 Sty 2015    Temat postu:

i...jakies opinie? Rozglądam się za nowym kompletem i nie wiem jeszcze w co pójść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pon 12:33, 19 Sty 2015    Temat postu:

Wygląda ciekawie, a myślę właśnie co by tu wrzucić? Oby tylko znów się nie okazało, że jak coś jest do wszystkiego to jest do d...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 13:19, 19 Sty 2015    Temat postu:

cynek napisał:
Szkoda, że rozmiarówkę skończli na 170. Dupa blada.


Zamień się z kimś na tylne kółko Smile bo ponoć pasują z nowego stelvio a tam własie 170 zrobili Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:50, 23 Lut 2015    Temat postu: Re: Nowe Conti TKC 70

w/g producenta TKC 70 ma być 60/40, ale inni oceniają go jako 70/30 albo nawet 80/20. Tutaj trochę więcej o tym modelu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jako opona uniwersalna może być fajną propozycją do DL-a. Ciekawe jak z jakością, głośnością, trwałością itp.

Wie ktoś gdzie można je kupić? Patrzyłem w paru sklepach ale mimo prezentacji w połowie 2014 nadal nie mają tego modelu w ofercie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:21, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 17:41, 23 Lut 2015    Temat postu:

Heidenau Scout K60 jest określana jako 50/50



Na tym tle TKC chyba faktycznie jest bardziej 70/30 lub 80/20...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 17:44, 23 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 18:25, 23 Lut 2015    Temat postu: Re: Nowe Conti TKC 70

tdm napisał:

Wie ktoś gdzie można je kupić? Patrzyłem w paru sklepach ale mimo prezentacji w połowie 2014 nadal nie mają tego modelu w ofercie.


[link widoczny dla zalogowanych] albo [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 20:31, 23 Lut 2015    Temat postu:

Właśnie je kupiłem na oponytanio.pl. Jak założę i trochę pojeżdzę to parę słów napiszę. Choć będę je porownywał do nie mających najlepszej opinii fabrycznych Bridgestonów.
Na razie mogę napisać, że jak każda nowość, są drogie (za komplet zaplacilem 1050 zł).
Mam nadzieję, ze okażą się warte swojej ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 23:37, 25 Lut 2015    Temat postu:

Żaku napisał:
Właśnie je kupiłem na oponytanio.pl. Jak założę i trochę pojeżdzę to parę słów napiszę.

pisz śmiało, jak najszybciej. Na asfalcie to one na pewno spoko, wystarczająco gładkie żeby nie sprawiać problemów. Ciekawe jednak jak poza asfaltem...czy nie są zbyt jednak gładkie żeby się nie chybotać w kopnym piachu, nie ślizgać na mokrej ziemi, trawie i nie zakopywać w błotku.
Ja ostatnio sporo polatałem off, praktycznie wszystkie ścieżki w lasach i na polach są mokre i śliskie, ciekaw jestem tej opony w podobnych warunkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 8:22, 26 Lut 2015    Temat postu:

tdm myślę, że w błocie nie ma szans na ostrą jazdę. Chyba ty już to wiesz, że w takich warunkach tylko solidna kostka dobrze rabota? Ale mam nadzieję, że po bardziej suchych górskich ścieżkach kamienisto-szutrowych sobie jakoś poradzą. Do tego na długich dojazdówkach powinna wytrzymać i nie męczyć. Oby jeszcze na mokrym trzymała. Takiej właśnie gumy szukam i jak cena za chwilę zejdzie do rynkowej to kto wie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Czw 16:18, 05 Mar 2015    Temat postu:

też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek_211
A2



Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ziemia łódzka

PostWysłany: Pią 7:56, 06 Mar 2015    Temat postu:

krzysiekjx1 napisał:
też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)

Gdzie kupowałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Pią 8:24, 06 Mar 2015    Temat postu:

tomek_211 napisał:
krzysiekjx1 napisał:
też nabyłem jeden komplet dla kolegi i lada dzień zostanie zamontowany (924zł i można negocjować przy większych zakupach)

Gdzie kupowałeś?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:59, 24 Mar 2015    Temat postu:

no i jak pierwsze wrażenia z jazdy?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 21:01, 24 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:24, 24 Mar 2015    Temat postu:

Mało jeszcze było tego jeżdżenia, w zasadzie przejechałem tylko 200 km, a więc ostrożne docieranie. Jedno spostrzeżenie jednak już mam - są dosyć głośne, w każdym razie dużo głośniejsze niż fabryczne Bridgestone'y.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 9:12, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Wczoraj przy okazji montaży anakinów 2 u Huberta w motogumy.pl obejrzałem sobie tkc70 w rozmiarze do Vstroma... Pierwsze wrażnie na żywo jest takie, że to terenowo nie będzie lepsze od obecnych tournace/anakee 2, do nawet K60 Scout im daleko, o tkc80 nie wspominając.
Niemniej to nadal ciekawa opcja może być na przyszłość, bo coraz mniej takich dualowych opon jest robionych w Europie - może w sezonie 2016 spróbuję, jak koledzy co założyli będą je chwalić.
Jednak na jakieś Maroko/Gruzję itp. to chyba wciąż zbyt szosowa guma jeżeli ktoś ją rozważał jako alternatywę dla Scoutów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 17:40, 06 Paź 2015    Temat postu:

Kiedyś obiecałem opisać swoje spostrzeżenia z uzytkowania nowych conti tkc 70. Przejechałem już na nich 12 000 i powiem Wam, że to naprawdę bardzo dobre oponki.
Jedyny minus to to, że przód jest dość głośny, ale idzie z tym żyć. O niebo lepsze od fabrycznych Trial Wingów, zarówno na szutrze jak i asfalcie. Zaskakujaco dobre na mokrym.
Uważam, ze to idealny wybór do turystycznego enduro, jeśli ktoś okazjonalnie zjeżdża z asfaltu.
Pozostaje jeszcze pytanie o trwałość. Dotychczas przejechałem na nich 12 000 i wyglada na to, że 20 000 powinny zrobić. Tak wiec i tutaj jest calkiem nieźle.
I jeszcze jedno - kumple mówią, że bkozacko wyglądają i nadają VStromowi trochę więcej charakteru.
Z czystym sumieniem polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 9:17, 07 Paź 2015    Temat postu:

To miło że na mokrym też nie ma problemu bo tego najbardziej się obawiałem.
Dzięki za cenne info. A masz może aktualne focie opony z przebiegiem 12000?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 17:39, 07 Paź 2015    Temat postu:

W wrzeniowym Motocyklu jest test porownawczy opon. Wg niego na mokrym wypadają nawet lepiej jak na suchym. Polecam lekturę.
Zdjec nie mam, ale zuzycie oceniam na ok 50-60%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Śro 20:16, 07 Paź 2015    Temat postu:

nie za wiele wypowiem się w kwestii zużycia (2tkm) ale oprócz tego że są głośniejsze od Brigstonów nie dostrzegam minusów,ale jest to cecha którą ma każda opona o szerszych lamelach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 19:16, 08 Paź 2015    Temat postu:

Żaku napisał:
Zaskakujaco dobre na mokrym.


Było by to zgodne z deklaracją producenta - Wet Grip lepsze niż TA2, które trzymają się bardzo dobrze



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 17:02, 05 Sty 2016    Temat postu:

Czytając opinie użytkowników z USA tych opon to są od zachwytu do totalnego dna. Jak tylna opona chwalona jest prawie przez wszystkich tak przednia często krytykowana jest za niestabilność przy prędkościach autostradowych. Jest jakaś alternatywa dla przodu, czy może w motocyklach jednak lepiej stosować dwie opony o takiej samej specyfikacji. Szukam takich opon, które poradzą sobie w lekkim off-ie. Jakoś tak mam ,że często jeżdżę takimi zadupiami , gdzie asfalt nagle się kończy i dalej jest droga polna, piach jakieś leśne dukty. Na wielkie błoto , kałuże jak oceany to za cienki jestem, więc robię taktyczny odwrót Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 17:15, 05 Sty 2016    Temat postu:

Żadnej niestabilnosci nie zauwazylem, a obylem juz kilka dluzszych podróży rowniez po autostradach. Byc może zalezy to od motocykla? W nowym malym V-Stromie (Al 2) to nie występuje.
Jedyna wada jaka dostrzegłem to to ze przod jest dosc głośny, choc oczywiscie nie tak jak kostka. Przejechalem juz na nich 14 000 km i nadal uwazam ze byl to doskonaly wybor do mojego motocykla.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lompi
Motonita



Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 11:54, 29 Mar 2016    Temat postu:

Minął ok rok od tego jak Conti wprowadziło te opony, a opinii nie ma zbyt wiele, a te co są to raczej bardzo mieszane- jedni bardzo zadowoleni, drudzy narzekają.
Sam nie mam zbyt wielkiego doświadczenia i nie wiem co wybrać- TCK 70 czy każdemu dobrze znane Anakee 2.
U mnie z reguły jest 70/30- czasami z kumplem latamy po utwardzonych szutrach, czasem mniej utwardzonych piaskach.

Co waszym zdaniem lepiej wybrać TCK70 czy Anakee2? Różnica w cenie niewielka, kwestia z czego człowiek będzie bardziej zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekjx1
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dolnośląskie/BLC

PostWysłany: Wto 13:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

nigdy nie małem ANAKEE 2 wiec nie mogę porównywać ale TKC ma szersze rowki a pełny środek na tyle co w mojej ocenie jest na + dla TKC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 15:46, 29 Mar 2016    Temat postu:

Lompi myślę że z Anakee 2 będziesz zadowolony. Na asfalcie trzymają bardzo dobrze, na mokrym również. Po piachach i szutrach też czasem śmigam i jestem zadowolony.

Jadąc w teren spuścisz nieco powietrza i ustawisz zawieszenie na miękko, banan na twarzy gwarantowany Smile Jeśli masz gdzieś w okolicy sklep w którym możesz nowe Anakee zobaczyć i sobie pomacać, sam się przekonasz że na niej tez jest sporo mięsa i ma czym grzebać w ziemi Razz

Kupiłem motocykl na Anakee 2, zmieniłem na 3, a teraz ponownie na 2. I jeśli przyjdzie czas na zmiane opon znów kupie 2.
Nie miałem nigdy TKC, ale Anakee to już klasyka gatunku, opona sprawdzona i polecana przez wielu. Będziesz zadowolony Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 15:48, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 15:40, 18 Cze 2016    Temat postu:

To tak na gorąco, dzisiaj wymieniłem na TKC70, i pierwsze wrażenie to są głośniejsze od ContiTrailAttack 2, słychać delikatne brrrrrrrr, na kierownicy też delikatne wibracje, ale pewnie po jakimś czasie nie będzie się zwracać na to uwagi. Co jest zdecydowanie innego to branie powolnych zakrętów tu jest duża różnica trudniej się zakręca. Może to wynika , że stare oponki były już o odpowiednio zjechane. Oponki na dotarciu, więc asfalt jazda delikatna, dziś lekki szuterek czasami z dość luźnym podłożem kamyczkowym i jest naprawdę lepiej niż poprzednie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 11:17, 12 Sie 2016    Temat postu:

Mam i ja.
Na razie przejechane 50 km. Wrażenia pozytywne.
W stosunku do Conti Trail Attack 2 nie zauważam znaczącej różnicy na asfalcie. Zachowuje sie podobnie, prowadzi łatwo i stabilnie. Nie jest jakoś zauważalnie głośniej (Akrapovic i tak głośniejszy niż opony), opony toczą się gładko.

Mokrego jeszcze nie było, więc nie mam obserwacji.
Na szuter, drogi górskie dopiero dotrę i tu oczekuję poprawy w prowadzeniu.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 12:12, 12 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiek
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pią 12:44, 12 Sie 2016    Temat postu:

gdzie kupowałeś i za ile?
przymierzam sie do nich właśnie bo moje zerówki na małym po 24tys zaczynają się prosić o zmiane Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 12:56, 12 Sie 2016    Temat postu:

stasiek napisał:
gdzie kupowałeś i za ile?
przymierzam sie do nich właśnie bo moje zerówki na małym po 24tys zaczynają się prosić o zmiane Wink


TopGumy.pl
po cenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 13:25, 12 Sie 2016    Temat postu:

Z zainteresowaniem będę śledził wyniki długodystansowych testów Express - jak Ci będzie się na mokrym jeździło, czy odczujesz różnicę na szutrach oraz jak będzie szło zużycie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiek
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pią 13:50, 12 Sie 2016    Temat postu:

no własnie
gdzieś czytałem że przez ten pasek (który na suchym pewnie jest mega) na mokrym slizga się oponka
Ciekaw tez jestem Twoich wrażeń


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 13:51, 12 Sie 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Z zainteresowaniem będę śledził wyniki długodystansowych testów Express - jak Ci będzie się na mokrym jeździło, czy odczujesz różnicę na szutrach oraz jak będzie szło zużycie.


Na szutrach i drogach polnych/leśnych (mam takie w Beskidach koło domu) spodziewam się znaczącej poprawy i nieuciekania przodu w kałużach/małym błocie.
Ma mokrym jeśli będzie tak dobrze jak na Trail Attack 2 to nie potrzebuję lepiej.
Trail Attack 2 zdjąłem po ponad 19 tysiącach. Bieżnik wytrzymałby jeszcze z 5-7 tysięcy (czyli u mnie do końca sezonu) ale tylna opona zarobiła pęknięcie gumy po obwodzie ok 1,5 cm od krawędzi - niestety już dawno po gwarancji. Tył był już nieco płaski (niech żyje moc w silniku), a przód trochę wyząbkowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 20:01, 12 Sie 2016    Temat postu:

z tego co czytalem walsnie na mokrym maja byc lepsze niz TA.
ja zawsze ze swoich TA bylem zadowolony wiec TKC 70 beda jak tylko dojade Nexty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 20:12, 12 Sie 2016    Temat postu:

To moje drugie oponki jakie użytkuje, na mokrym i lekkim off-ie jestem bardzo z nich zadowolony, trzymają się świetnie. Brać kupować i użytkować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 21:46, 13 Sie 2016    Temat postu:

Pierwsza (bardzo krótka niestety) jazda po leśnej drodze (ziemia i szuter) dała bardzo obiecujące rezultaty. Pewność prowadzenia Zuzanny zbliżyła się do pewności z jaką jeżdżę na rowerze MTB.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 23:03, 16 Sie 2016    Temat postu:

A jak wrażenia na asfalcie - czy są jakieś charakterystyczne dla bardziej "terenowych" bieżników efekty typu drgania na niskich prędkościach czy jakieś wycie opony?
No i generalnie jak wypada w ostrym dzidowaniu po winklach? Na mokrym, na suchym? Podobno Ci tam asfalt wymieniają na Salmopolskiej to może przed zimą będzie jeszcze gdzie sprawdzić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 23:03, 16 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 18:01, 17 Sie 2016    Temat postu:

MaG napisał:
A jak wrażenia na asfalcie - czy są jakieś charakterystyczne dla bardziej "terenowych" bieżników efekty typu drgania na niskich prędkościach czy jakieś wycie opony?
No i generalnie jak wypada w ostrym dzidowaniu po winklach? Na mokrym, na suchym? Podobno Ci tam asfalt wymieniają na Salmopolskiej to może przed zimą będzie jeszcze gdzie sprawdzić Smile


Na asfalcie w moim odczuciu bez różnicy w stosunku do TA2. Może delikatnie słychać przód (ale zagłuszam Akrapovicem, wiec dla mnie bez różnicy)
Na mokrym asfalcie nie jeździłem jeszcze. Opony się dotarły w poniedziałek.
Ostrego dzidowania po winkach nie było, za to wolne, ciasne zakręty w prawie 100% złożeniu przechodziły bardzo dobrze.

Na szutrach bardzo dobrze; trzeba ostro dać gazy jadąc, żeby zerwało przyczepność; czuć pewniejsze prowadzenie. To samo dotyczy zakrętów asfaltowych z rozsypanym żwirem czy szutrem.

Opona po przegonieniu po szutrach i asfalcie wygląda jak na zdjęciu:



Co asfaltu na Salmopol to prawdopodobne ale nie byłem ostatnio sprawdzić, więc nie wiem jaki stan.
Wymienili asfalt na DW942 od ronda w Wiśle w kierunku skoczni do rozjazdu na Wisłę Czarne.
I jeszcze na DW941 na odcinku Ustroń (Tesco) do przejazdu kolejowego (skrzyżowanie z Wiślańską)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 18:14, 17 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 14:04, 20 Sie 2016    Temat postu:

Drgań na kierownicy przy wolnych prędkościach nie ma - takich jak przy tkc80 czy heidenau k60?
Salmopol jest teraz jakoś dziwnie remontowana - ruch jest puszczony w jedną stronę, w drugą musisz lecieć przez BB, w Trójce mówili w tym tygodniu;?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 14:23, 20 Sie 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Drgań na kierownicy przy wolnych prędkościach nie ma - takich jak przy tkc80 czy heidenau k60?


Nie wiem jak jest na TKC80 czy Scoutach. Na TKC70 nie widzię różnicy w stosunku do TA2 czyli nie drga.

Cytat:

Salmopol jest teraz jakoś dziwnie remontowana - ruch jest puszczony w jedną stronę, w drugą musisz lecieć przez BB, w Trójce mówili w tym tygodniu;?


W sumie to asfalt był już mocno zorany. Zamknąć całkiem nie można bo tam kupa ludzi mieszka i jakoś muszą dojechać. Jakby jeszcze przez Malinkę asfalt zrobili.

O coś o tym piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli na jesień będzie jak stół Smile[/code]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Sob 14:25, 20 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żaku
A



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 22:45, 20 Sie 2016    Temat postu:

Opona znakomita, potwierdzam wszystko co o niej napisałem na początku użytkowania. Teraz dodać mogę jeszcze także świetną trwałość, zrobilem już ma nich 21 000 km. Środek tylnej opony jest już mocno zużyty ale sezon jeszcze dojeżdżę, 2-3 tyś jeszcze wytrzymają. Opona ma tylko jedną wadę, przód bardzo mocno ząbkuje i z czasem staje się naprawdę głośna. Ale jeśli to komuś nie przeszkadza - polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Śro 8:33, 14 Wrz 2016    Temat postu:

moje odczucia po 2k kilometrow z tego 1,5k w bieszczadach (szutry,slowackie poloniny,asfalt,zolte drogi) przesiadka z Metzkow tourance next.

Szutry - dla mnie bajka,nie spodziewałem się że będzie tak dobrze,zerwać je nie sposób,przednia opona pewnie prowadzi.
Trawa - bardzo dobrze,trzymaja ładnie
Mokra trawa - jak większośc,do dupy Wink
Asfalt suchy - rewelka ,nie odczułem róznicy miedzy tourance next. Różnica tylko w głośności przedniej opony
Asfalt mokry - bardzo dobrze,chociaż raz miałem wrażenie że tył mi przez chwile poleciał. Za malo km żeby ocenić.

Podsumowując : Bardzo dobra uniwersalna opona (mówie tu o szutrach a nie głębokich offach) zobaczymy jak szybko zejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniel
A2



Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:44, 29 Mar 2017    Temat postu:

Ja też założyłem właśnie TKC70. Na razie zrobiłem na nich 200km.

Moje odczucia w skali 1-5 (ciśnienie miałem według książki, nie zmniejszałem na teren):
> asfalt suchy 5 - czuję się pewniej niż na oryginałach, nie odczuwam zwiększonych wibracji
> szutry - 5, pewna jazda
> trawa - 4, miałem wrażenie, że trochę uciekają ale nadal jest dobrze
> piach i błoto - 3, tylko kostka może dostać 5 Wink

Jeszcze nie wiem co na autostradzie i na mokrym.
Biorąc jednak pod uwagę, że opony jeszcze się docierają a moje umiejętności jazdy pozostawiają wiele do życzenia (zaawansowany kierownik na pewno wyciśnie z nich więcej) to TKC 70 wyglądają na fajne, uniwersalne opony dla wszystkich, którzy chcą czasami opuścić asfalt Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 18:33, 29 Mar 2017    Temat postu:

200km to już dotarta opona, na mokrym dają radę to ich całkiem mocny punkt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konradk
A1



Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:32, 29 Mar 2017    Temat postu:

Ja z kolei muszę się wyłamać z ogólnego zachwytu nad oponką i dorzucić łyżkę dziegciu do tej beczki miodu powyżej. :/

Przejechałem na tej oponie jakieś 8k km (zeszły sezon w tym wypad Albania/Macedonia) i zdecydowanie mogę potwierdzić opinie kolegów o bardzo dobrym trzymaniu gumy na suchym/mokrym oraz nie najgorszym sprawowaniu w lekkim offie. Min. super przejazd przez drogę do Theth i paru innych miejsc gdzie pojęcie asfaltu nie jest jeszcze za dobrze znane. Wink

Niestety potwierdzam również krążące po internetach opinie o niestabilności przodu motocykla obutego w TKC70 przy prędkościach autostradowych, co w połączeniu z miękkim zawieszeniem DL650 może okazać się opłakane w skutkach. Pech chciał, że doświadczyłem tego w najgorszy możliwy sposób czyli shimmy przy 130kmh na Chorwackiej autostradzie zakończone całkowitym skasowaniem moto i blisko 6 miesiącami rehabilitacji. :/

Gdyby nie ta przygoda, TKC70 byłby pewnie gumami, które zakładałbym teraz do kolejnego moto ale jednak niesmak i uraz pozostały.

pzdr
kk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 22:56, 29 Mar 2017    Temat postu:

konradk napisał:

[...]
super przejazd przez drogę do Theth
[...]
czyli shimmy przy 130kmh na Chorwackiej autostradzie


To zapytam: a czy po jeździe do Theth opona nie została uszkodzona?
Być może nie było widać, ale jednak dostała w kość i nie była pełnosprawna.
Bo jak rozumiem ta Chorwacja to w drodze powrotnej. Tak?
Moto obciążone bagażem z tyłu?
Ciśnienie prawidłowe?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 22:58, 29 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 8:52, 30 Mar 2017    Temat postu:

konnrad, - faktycznie ujowa przygoda jednak ciesze sie ze mogles to napisac i ze jest kolejne moto !
Pierwsze co mi przyszlo do glowy podobnie jak expresowi - to bagaz
Czytalemn troche na obcojezycznych forach o tej oponie ( przewaznie na GS i duzych KTM) i zdazaly sie skargi co do niestabilnosci ale przy duzo wiekszych predkosciach.
Czy poprzez te 8 tys km wczesniej nigdy nie przekraczales 130 kmh?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin