Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

obniżenie kanapy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 15:32, 07 Lip 2009    Temat postu: obniżenie kanapy

Drodzy Forumowicze,
co myślicie o obniżeniu kanapy ? Otóż ostatnio zaliczyłem bardzo delikaną glebę parkingową, na wąskiej ,podziurawnionej i krzywej dróżce gdzie łaziło kupę ludzi i z przeciwka jechał samochód. Chciałem być miły i zjechałem mu ,a tam był delikatny spadek i niestety nie sięgnąłem nogami.
Może gdybym jechał szybciej ale to było z 5km/h i nie utrzyłem moto. Jestem świeży jeśli chodzi o jazdę na motorze (powrót po 20 latach a moto ma 2 tyg.) i na dodatek jestem niski a raczej mam dość krótkie nogi Embarassed
Trochę speniałem ale dało mi to do myślenia Idea . Może obniżyć kanapę tak abym sięgał całymi stopami (teraz nie sięgam całymi). Na asfalcie nie ma problemu ale widzę że tam gdzie dróg utwardzonych nie ma może być nie ciekawie. Jest firma w Rybniku która bardzo ładnie przerabia takie kanapy ,ale zastanawiam się czy jeśli obniżę gdzieś o 4cm to czy nie zmieni mi się komfort opierania nóg na stopkach i trzymania rąk na kierownicy. Może ktoś z Was ma tak przerobioną kanapę i mógłby podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:48, 07 Lip 2009    Temat postu:

ja obniżałem kanapę w mojej super tenerce, właśnie w rybniku w mariomoto.pl.
jesli chodzi o wykonanie to szczerze polecam, a jesli chodzi o v-stroma...
4 cm to bardzo duzo mysle ze wystarczą 2cm. wtedy komfort nie powinien sie zmienic, ale pamietaj ze jezeli ja obnizysz to bedziesz lekko szerzej nogi rozstawiał a to moze mijac sie z celem. jednakze po obnizeniu kanapy w tenerce zacząłem siegać wogole do ziemi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 15:57, 07 Lip 2009    Temat postu:

Nie bedę szerzej nóg trzymał ponieważ kanapa będzie też trochę "zebrana" z szerokości. Tak mi powiedział gość z Mariomoto.
Tylko teraz kwestia ile obiżyć ? Muszę to jakoś zmierzyć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gęsty
A



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/ Józefosław

PostWysłany: Wto 17:57, 07 Lip 2009    Temat postu:

Położenie deski na płaskiej powierzchni powinno rozwiązać Ci problem- będziesz znał jej grubość a to to samo co obniżenie kanapy.

Pozdro
Gęsty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 21:03, 07 Lip 2009    Temat postu:

A ja bym nie obnizal tylko pocwiczyl. Tak! Pocwiczyl! Idziesz po lekkiej lini oporu i bedziesz tracil na komforcie,Sztorm nie jest jakims kolosem.
Moj kolega ujezdza BMW GS800 F a jest naprawde niski a radzi sobie w kazdej sytuacji. BMW jest tez sporo wyzsze od DL-a. Poprostu pocwicz zsowanie tylka na jedna strone,tak jakbys sie zeslizgiwal z moto,jak wyrobisz sobie taki techniczny nawyk bedziesz mogl w przyszlosci jezdzic kazdym motocyklem.

A jesli masz me rady w dupie to mozesz ewentualnie zakupic "psie kosci" ktore obniza Ci tyl motocykla o 25mm
[link widoczny dla zalogowanych]|66%3A2|39%3A1|72%3A1683|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 21:24, 07 Lip 2009    Temat postu:

Polsky dobrze gada! Kości są ok obniżają moto do 3cm. ja mam tak zrobione i przy moim wzroście (169cm) i krótkich nogach bardzo mi to pomogło. Ale to jeszcze nie wszystko w operacji obniżania ja opuściłem z przodu na lagach o tyle samo czyli jakieś 3cm i jest OK ( i tak nie sięgam całą stopą). Musisz się też wjeździć to poczujesz się pewniej a jak dojdzie do sytuacji podbramkowej to pewnie i dłuższe kończyny Ci nie pomogą.
Nie przerabiaj oryginalnego siedzenia bo drugiego tak wygodnego nie znajdziesz. Można kupić z rozwalonych na części. ja miałem do wzięcia za 300zł prawie nówkę ale po oniżeniu zrezygnowałem. 300zł lepiej przejeździć lub przebalangować Very Happy Zobacz TU zdjęcie nr6 - widać ile lagi sa do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:24, 07 Lip 2009    Temat postu:

Letko z tak opuszczonym moto nie masz problemu z zahaczaniem spodem z pasazerem o jakies krawezniki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:18, 08 Lip 2009    Temat postu:

A ja za to bym proponował wyciągnąć spod kanapy wszystkie 4 gumowe bloczki (mogą być podklejone, ale na siłę wyjdą). Da to zysk około 1cm bez żadnych ingerencji w zawieszenie i geometrię Smile

Ja tak zrobiłem i sobie chwalę to rozwiązanie. Jedyną jego wadą jest to, że kanapa trochę bardziej "lata". Po prawie dwóch latach jazdy z taką "latającą" kanapą nie zaobserwowałem by cokolwiek się działo.

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 8:19, 08 Lip 2009    Temat postu:

Dzięki wszystkim za porady. Każda jest inna ale to nie znaczy, że jakąś zlekceważę. Muszę spokojnie jeszcze raz się zastanowić. Może faktycznie powinienem się rozjeździć ,hm ? Z tą nauką zsuwania się na jedną stronę to mimo wszystko ryzykowne ,to moje zdanie ,zwłaszcza kiedy jedzie się z plecakiem no i potem przy ruszaniu, ale jak to się mówi wszystkie chwyty dozowlone.Letko proponuje obniżenie zawieszenia. A jak to się sprawdza jak zjedziesz z utwardzonej drogi. Czy nie zahaczasz o podloże ? Zdaję sobie sprawę ,że może być sytuacja gdzie nawet obniżenie kanapy czy zawieszenia nie pomoże ale mimo wszystko uważam,że powinno się siedzieć pewnie.
Pzdr wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 8:27, 08 Lip 2009    Temat postu:

Jacek napisał:
.Letko proponuje obniżenie zawieszenia. A jak to się sprawdza jak zjedziesz z utwardzonej drogi. Czy nie zahaczasz o podloże ? Zdaję sobie sprawę ,że może być sytuacja gdzie nawet obniżenie kanapy czy zawieszenia nie pomoże ale mimo wszystko uważam,że powinno się siedzieć pewnie.
Pzdr wszystkich


Wyciągnij gumy o których pisałem (będziesz siedział +- 1cm niżej) i daj sobie szanse. Jeździj i sam zobaczysz, że problem po pewnym czasie przestanie istanieć Smile Jeśli mimo tego nie będziesz czuł się pewnie to dopiero wtedy przyjdzie czas na radykalne rozwiązania.

A motury mają to do siebie, że się wywracają Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 8:32, 08 Lip 2009    Temat postu:

dzięki Ladzior. Po pracy spróbuję coś pokombinować z tymi gumami ,może akurat wystarczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 9:18, 08 Lip 2009    Temat postu:

Ja próbowałem z gumami i wydaje mi się że niewiele to daje bo zaczepy siedzenia i zamek są w tym samym miejscu ,a po wyciągnięciu tych gumek może siedzenie być "luźne"

Jacek jak siądzie plecak to moto sie automatycznie obniży. Ja jeżdżę sam żona nie chce nawet słyszeć o jeździe na moto, ale faktem jest że jak jest większa przeszkoda to muszę uważać (centralka też jest trochę nisko) . W teren się nie zapuszczam bo moto nie do tego zostało stworzone. Jak chciałbym polatać po krzakach to raczej na czymś lekkim 250ccm.

Pozdr.[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 9:19, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 9:38, 08 Lip 2009    Temat postu:

Letko dzięki Ci wielkie ,może faktycznie za bardzo panikuję. Zrobię dziś tak jak klega Gęsty mi podpowiedział z tą deską. Zobaczę ile cm mi brakuje do postawienia całych stóp na ziemi i może wtedy coś poradzimy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:18, 08 Lip 2009    Temat postu:

Dobrym rozwiązaniem mogą być również buty na koturnach Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 15:54, 08 Lip 2009    Temat postu:

Ja mam również obniżone moto tak samo jak Letko. Wszystko pieknie, ale problemy zaczynają się, gdy moto jest obładowane kuframi. Wtedy będziesz musiał szukać idealnie płaskiego miejsca do parkowania, bo stopka boczna staje się za długa, a moto stoi prawie pionowo. Bez bagaży wszystko jest ok. Polecam to rozwiązanie, ale ideałem byłoby obcięcie kawałek stopki. ja tego nie zrobiłem. Inna sprawa, że zawsze możesz wrócić do oryginalnej wysokości.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtala dnia Śro 15:56, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 16:18, 08 Lip 2009    Temat postu:

Tak nadmienie,ze jesli chcecie ciac stopke to po przecieciu jej i skroceniu trzeba dobrac kawalek metalowej rurki,w ktora wejdzie oryginalna srednica stopki i dopiero pospawac przy koncach rurki (gora i dol) to gwarantuje stabilnosc stopki bez ryzyka jej zlamania pod ciezarem moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:51, 08 Lip 2009    Temat postu:

I dlatego własnie tego nie zrobiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 8:18, 09 Lip 2009    Temat postu:

Drodzy Koledzy,
wczoraj zmierzyłem ile brakuje mi do sięgnięcia całymi stopami do ziemi.
Otóż całe 4 cm !!! Uważam ,że to dużo. I co teraz robić ? Z dwojga złego to chyba powinienem jednak obniżyć ze 3cm kanapę i trochę zebrać ją z szerokości , tak po 1 cm z każdej strony.
A Wy co uważacie ? Nie zawsze będę jeździł sam , żonka też napalona na wyjazdy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 9:46, 09 Lip 2009    Temat postu:

Dosiadłem się do stormiaka znajomego z zainstalowanymi dogbonsami - w końcu dotykałem całymi stopkami ziemi a Żonka paluszkami ale z 2 stron Smile - zamówione dogbonsy już przyszły - niedługo zdam relację z instalacji. Wyciągnięcie gumek z kanapy daje koło centymerta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:10, 09 Lip 2009    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem lepiej bedzie zebrać troche kanapę, niż instalować "obniżacze" zawieszenia. Jak wsiądziesz na 2oo z żoną, to bedziesz szurał o wszystkie krawężniki, nawet te niewysokie. To jest strasznie wkurzające, jak musisz szukac zjazdu dla wózków dziecięcych, zeby opuścić chodnik. Poza tym, gdy nabierzesz wprawy, to wcale nie bedziesz musiał opierać się na pełnych stopach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 10:14, 09 Lip 2009    Temat postu:

Cynek - jestem podobnego zdania i zastanawiam się dlaczego większość kolegów jest bardziej za obniżeniem zawieszenia. Może są inne powody których jeszcze nie znam ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 11:17, 09 Lip 2009    Temat postu:

Komfort podróżowania - Twój i żony. Jak zbierzesz z oryginalnej kanapy to już nie będzie to samo. Wydaje mi się, że w Necie widziałem kiedyś akcesoryjne kanapy (i to żelowe) niższe od oryginalnej, tylko nie wiem czy przypadkiem nie jest ona z kolei szersze, więc na "długości" nóg nic nie zyskujesz.

Ja akurat nie potrzebuję nic obniżac - 179 cm i sięgam do ziemi obydwiema nogami (jak puste moto to prawie całymi stopami, jak z żoną i bagażem to całymi stopami... Smile więc na 100% Ci nie doradzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 21:44, 09 Lip 2009    Temat postu:

Spróbuj jeszcze siąść na moto bez siedzenia i zobaczysz że cięcię gąbki niewiele Ci da. Jak człowiek jest "kurduplem" (tak jak ja Very Happy ) to musi przyjąć do wiadomości że pewnych technicznych rozwiązań nie da się przeskoczyć. Musisz przyjąć technikę Freda Flinstona "stepowanie paluszkami" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 12:11, 10 Lip 2009    Temat postu:

mówisz Letko żeby przyjąć technikę Freda ...dobre Very Happy A tak na serio dziś przymierzę się jeszcze bez kanapy ,zobaczymy jak będzie.
A teraz druga sprawa do Ciebie. Na innym portalu widziałem ,że masz możliwość załatwić osłonę pod silnik. Spodobała mi się ta czarna z blachy ryflowanej. Czy moglibyśmy jakoś o tym pogadać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:42, 10 Lip 2009    Temat postu:

Jacek odbiegasz od tematu, zobacz tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/o-motocyklach-dl,4/oslona-silnika-dl,535.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:50, 10 Lip 2009    Temat postu:

Wcale nie odbiega od tematu, bo założenie osłony pod silnik i obniżenie motocykla, to jest prawie katastrofa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 12:58, 10 Lip 2009    Temat postu:

To tak przy okazji. Temat obniżenia moto jak najbardziej aktualny. Jestem tak zakręcony ,że wszystko chciałbym naraz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 15:35, 10 Lip 2009    Temat postu:

cynek napisał:
.....................bo założenie osłony pod silnik i obniżenie motocykla, to jest prawie katastrofa Very Happy


Nie masz racji cynek. Zjeździłem pół Europy obnizonym moto i z założoną osłoną made by Letko i nic się nie dzieje! Były w tym tez odcinki szutrowe. Jedyny mankament, to tak jak pisałem za długa stopka boczna przy mocno obładowanym motocyklu. Ale i z tym dasz sobie radę Jeceku. Ustawiasz i kręcisz gałkę zawieszenia na High. Nie ruszaj oryginalnej kanapy, bo tylko pogorszysz komfort!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 17:13, 10 Lip 2009    Temat postu:

Słuchajcie , nie wiem czy to rozsądne ale w związku z tym iż każdy radzi co innego zrobiłem tak: Zamówiłem na allegro używaną kanapę. Będę miał prawdopodobnie ją we wtorek. Potem wysyłam do Mario Moto i obniżam ją. Oczywiście swoją oryginalną zostawiam , tak na wszelki wypadek. No i zobaczymy. Jeśli komfort dla moich 4 liter będzie niedostateczny zawsze będę miał możliwość obniżyć zawieszenie zostając przy oryginalnej kanapie.
Ot tak to sobie wymyśliłem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas39
A1



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiggensbach

PostWysłany: Nie 17:29, 12 Lip 2009    Temat postu:

Witam, dodam coś od siebie, mam obnizone moto i wkladki tez wyciaglem pomimo tego dosiegalem tylko polowa stopy,(173cm) powoli sie przyzwyczailem i dwa lata smigam bez problemu, ale zabierajac zone lub dziecko to zawsze mialem stracha jak sie pasazer wychyli na jeden bok ze nie utrzymam moto szczegolnie przy malych predkosciach w miescie na skrzyzowaniach na mokrej nawieszchni albo nierownosciach itd..Przed trzema miesiacami kupilem buty Daytona M-Star GTX i moje problemy zostaly rozwiazane, teraz dosiegam calymi stopami, jezdzilem w kazda pogode zimno goraco mokro i buty spisuja sie idealnie no ale za ta cene wypada, pomimo tej wysokiej ceny nie zaluje wydanych pieniedzy, podwyzszaja na piecie 2,5cm a palce o 0,8 cm. dwa dni potrzebowalem by sie przyzwyczaic do jazdy ale teraz nie mam komfort o jakim marzalem i to chyba najlepszy dodatek jaki dokupilem do moto, dodam podnosnie obnizenia ze jezdzilem zaladowany pelnymi kuframi i we dwie osoby i jakos nie mialem problemow.Pozdro i powodzenia,dodam link daytony
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fanwee
A



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Wto 11:24, 14 Lip 2009    Temat postu:

ladzior napisał:
A ja za to bym proponował wyciągnąć spod kanapy wszystkie 4 gumowe bloczki (mogą być podklejone, ale na siłę wyjdą). Da to zysk około 1cm bez żadnych ingerencji w zawieszenie i geometrię Smile

Ja tak zrobiłem i sobie chwalę to rozwiązanie. Jedyną jego wadą jest to, że kanapa trochę bardziej "lata". Po prawie dwóch latach jazdy z taką "latającą" kanapą nie zaobserwowałem by cokolwiek się działo.

pzdr,
ladzior


u mnie po scięciu bloczków o 1/2 wysokości zauważyłem wycieranie się bocznych plastików. Kanapa doszła do plastików bokami i przetarła lakier. Ciężki nie jestem a jednak... Wróciłem do oryginalnej wysokości gumowych bloczków.

cynek napisał:
Dobrym rozwiązaniem mogą być również buty na koturnach Laughing


dokładnie jak mówisz. Buty Daytona M-Star GTX posiadają wkładki podnoszącą kierowcę na 8 mm z przodu i 25 mm pod piętą.

Wojtala napisał:
...problemy zaczynają się, gdy moto jest obładowane kuframi. Wtedy będziesz musiał szukać idealnie płaskiego miejsca do parkowania, bo stopka boczna staje się za długa, a moto stoi prawie pionowo.
...ideałem byłoby obcięcie kawałek stopki...


po obniżeniu mojego dl'a za pomocą kości i na lagach sprzęt zaliczył glebe parkingową (na prawie prostym podłożu) i przy okazji zmasakrował mi kask (wieszałem go na końcu manetki) po tym zdarzeniu, wpadłem że w pogoni za niższym dl'em stopka zrobiła sie za długa...
już ją skróciłem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Wto 16:59, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Wto 13:17, 28 Lip 2009    Temat postu:

To i ja dodam swoje 3 grosze:
Mam 172 cm i też obawiałem się, że nie bede miał pełnej kontroli nad sprzetem bo sięgałem tylko palcami podłoża jednak jak trochę pojeździłem to już wiem jak sie zatrzymywać na światłach- unikać górek a zawsze w dolince stawać a jak płasko jest bo równa nawierzchnia to zawsze balansować ciałem i podpierać się na jednej- prawej nodze płasko a druga tylko czubkiem lub w ogóle na podnóżku- i nie chodzi tu o pochylanie maszyny tylko o siadanie na jednym "półdupku".
Z kuframi i pasażerem problem się sam rozwiązuje, bo moto "siada" i obie stopy mam płasko na ziemi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 8:40, 01 Sie 2009    Temat postu:

Dla tych co bozia nie obdarzyła wzrostem Very Happy
W końcu odebrałem obniżoną kanapę ,może nie tyle ile chciałem ale zdecydowanie jest teraz lepiej niż przy oryginalnej. Uważam ,że jest bardzo dobrze zrobiona ,i co najważniejsze nie jest pogorszony komfort.
Zresztą zobaczcie sami




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 8:47, 01 Sie 2009    Temat postu:

wow... fajowo wyglada... jak moja sie zniszczy (a juz ma bardzo blisko do tego stanu) to sobie zrobie skorke Razz
mozesz napisac ile Cie to kosztowalo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 8:51, 01 Sie 2009    Temat postu:

350 zeta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:16, 03 Sie 2009    Temat postu:

Jacek zmiłuj się... Smile Ja mam tylko 19" monitor w laptopie to na raz widzę 1/3 Twoich fotek... Smile Wklejaj ciutkę mniejsze, pliz.
A kanapa wygląda OK, jeżeli rzeczywiście komfort się nie pogorszył w porównaniu z oryginalną to jest to rozwiązanie dla... wysokich inaczej;))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 10:26, 03 Sie 2009    Temat postu:

sorki za ten rozmiar ,ale wklejałem zdjęcia po raz pierwszy i nie wiedziałem że tak wyjdzie Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacor11
A1



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:14, 06 Sie 2009    Temat postu:

Kanapka super!
Koszt podałeś razem z zakupem używanej, czy samej przeróbki Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 14:17, 06 Sie 2009    Temat postu:

cena dotyczyła tylko przeróbki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gęsty
A



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/ Józefosław

PostWysłany: Czw 19:08, 06 Sie 2009    Temat postu:

Wygląda rewelacyjnie!!!

Świetna robota- naprawdę suuuper


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gęsty dnia Czw 19:08, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 8:37, 07 Sie 2009    Temat postu:

Dzięki Gęsty ,fajnie że komuś innemu też się podoba Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pią 13:27, 07 Sie 2009    Temat postu:

Jacek napisał:
fajnie że komuś innemu też się podoba Wink

No mi tez się podoba i nawet myślałem o tym samym ale na razie sobie odpuściłem bo panuję nad sprzetem- może zmienie zdanie jak mi sie przewróci Confused
Jacek robiłeś w tym siodle już jakąś dłuższą traskę- nie boli bardziej dupsko Question Bo wydaje mi się, że jakoś tak mało materiału zostało to i amortyzacja pewnie sporo mniejsza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek
A



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 13:50, 07 Sie 2009    Temat postu:

w środkę przeleciałem się do Katowic tj 400 km w obydwie strony. Z godzinnym postojem (kolega odbierał moto z serwisu) wróciliśmy do Łodzi i nie odczułem większego zmęczenia.Może trochę psychicznego bo podrodze widziałem naszych kolegów porozrzucanych po drodze Sad Nie wiem jak przy oryginalnej bo najwięcej zrobiłem na raz 280 km .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 14:16, 20 Sie 2009    Temat postu:

Dogbonsy założone - wczoraj niestety nie miałem okazji przetestować bo tylko 100m do garażu przejechałem ale w niedziele mam nadzieje pojechać na wyścigi do Czech to zdam relację Smile Nóżki nie skróciliśmy bo czasu zabrakło - ktoś ma jakiś patent żeby potem w razie czego można było ją przywrócić do orginalnego stanu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 7:17, 25 Sie 2009    Temat postu:

Ja dzisiaj zaskoczyłem sam siebie Shocked , bo po zmianie obuwia na nowe, zupełnie straciłem kontrolę nad motorem w czasie postoju i przy wolnej jeździe. Kładę to na karb "sztywnych" butów i mam nadzieję, że jak sie trochę rozruszają, to znowu nie będę kładł motocykla na każdych światłach hehe Ale wstyd... Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:35, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Witam,

kupiłem DL'a K7 z obniżoną kanapą.
Mam 185 cm wzrostu, i jest ona dla mnie za niska.

Chętnie wymienię ją na standardową.

Moja jest w bardzo dobrym stanie. Ma przejechane 13500 km.
Żadnych śladów ani zniszczeń.

Najlepiej, gdyby transakcja odbyła się bezpośrednio, mieszkam koło Krakowa.

Pozdrawiam,
Grzegorz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 20:09, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Masz obniżoną kanapę czy obniżone moto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:12, 01 Wrz 2009    Temat postu:

gp69 zobacz jakiej długości są "kostki" w tylnym zawiechu i czy masz górna półkę na lagach obniżoną czy nie (lagi więcej wystają nad półkę czy też nie). Bo jak az tak czujesz obniżenie przy tym wzroście to troszke dziwne.

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Śro 9:24, 02 Wrz 2009    Temat postu:

A pokaż zdjęcia tej kanapy bo jak taka ładna jak ostatnio ktoś zdjęcie zamieszczał to ja się chętnie zamienie Smile a mieszkam w Żorahc więc nie problem podjechać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:16, 02 Wrz 2009    Temat postu:

letko napisał:
Masz obniżoną kanapę czy obniżone moto?


Mam jedno i drugie, ale obniżone moto mi nie przeszkadza.
Obniżone siedzenie - tak, bo muszę bardziej podkurczać nogi.

Mowso napisał:
A pokaż zdjęcia tej kanapy bo jak taka ładna jak ostatnio ktoś zdjęcie zamieszczał to ja się chętnie zamienie Smile a mieszkam w Żorahc więc nie problem podjechać Smile


Oto kilka linków do zdjęć kanapy.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrawiam,
Grzegorz


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:23, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin