VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> problem z założeniem oryginalnych handbarów
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
nowy na forum, problem z założeniem handbarów
PostWysłany: Śro 9:30, 26 Sie 2009
Aspius
A

 
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garwolin





Witam wszystkich serdecznie, piszę pierwszy raz na tym forum więc z obowiązku przedstawię się, mam na imię Sebastian i pochodzę z Garwolina, takie małe miasto na drodze Warszawa - Lublin z okazałą obwodnicą. Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem dl650 z 2007 roku, moto sprowadzone z Anglii. Odzywam się do was bo mam mały problem z założeniem oryginalnych handbarów zakupionych ostatnio na allegro. Problem jest dwojakiego rodzaju, po pierwsze nie pasuje wielkość otworów na śruby do mocowania osłon, tzn otwóry w osłonach są za małe, można oczywiście je rozwiercić, ale nie przypuszczam by suzuki wypuściło coś tak nieprzemyślanego. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to że klamki mogą być nieoryginalne. Druga rzecz to długość manetek, są poprostu o 1cm za krótkie do tych handbarów, widziałem na zdjęciach i filmikach że końcówki manetek często wystają dużo poza dłoń, u mnie są w kolorze nadwozia (ciemna wiśnia). Manetki mam 4fun zdaje się, końcowki manetek mają ok 1cm długości i kształt stożka. Problem wprawdzie niewielki bo muszę najprawdopodobniej zamówić nowe dłuższe śruby u miejscowego ślusarza i wymienić końcówki manetek na inne, ale ciekawi mnie czy w waszym przypadku instalacja oryginalnych handbarów wymagała jakiegokolwiek przerabiania czy wymiany np śrób. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:42, 26 Sie 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Oryginalne handbary nie wymagaja jakichkolwiek przerobek. Montaz prosty z uzyciem wszystkiego co z handbarami w komplecie kupujesz
Czy kupiles nowy oryginalny zestaw, czy same plastiki?
W komplecie powinny byc dystanse do "przedluzenia" manetek (jak nie masz, to mozesz wytoczyc u jakiegos lokalnego slusarza - wtedy wszystko pasuje) i dluzsze sluby do skrecenia z ciezarkami kierownicy (oryginalne sluby wraz z elementami skrecajacymi w kierownicy sa wymienione na te z komplatu handbarow).
Proponuje sie spotkac z kimc, kto ma to zalozone i dopatrzyc czego ci brakuje i kupic lub zamowic jako dorabiane.

ps. Jesli kupules to w cenie 100 pln (zdekompletowane) to raczej nie zrobiles interesu. Nowka sztuka oryginal kosztuje cos ok 230 pln.

Powodzenia
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:50, 26 Sie 2009
Aspius
A

 
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garwolin





Niestety jest tak jak piszesz kupiłem same plastiki za 110 zł więc teraz muszę dokupić resztę, wielkie dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:04, 26 Sie 2009
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





Wg mnie bedzie trzeba doposazyc sie w
- 2szt. dystansow do przedluzenia manetek
- 1szt. specjalny swozen\sruba (z gwintem w łbie) - wymieniona na miejsce orygilanego swoznia klamki
- 2szt. dluzszych srob ze stozkowym lbem - moze do kupienia w jakims lepiej zaopatrzonym sklepie metalowym.

Moge wszystkiego nie pamietac, byc moze jeszcze bedzie trzeba wymienic swozen przy drugiej klamce na dluzszy.

Chyba najlepiej jak sprobujesz dokupic w serwisie-choc nie wiem czy sie uda. Jak bedziesz mial problemy, moge swoje rozkrecic i wykonac pogladowe rysunki i podrzucic.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Śro 14:32, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:29, 26 Sie 2009
Aspius
A

 
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garwolin





Dziękuję za dobre chęci, najszybciej będzie jednak jak kupię części w serwisie, wybrałem allegro bo miałem nadzieję zaoszczędzić trochę czasu. Dodatkowo zmylił mnie trochę fakt, że mam wersję X a zatem taką, która w standarcie posiadała handbary, w założeniu wszystko wyglądało więc na znacznie prostsze niż wyszło w rzeczywistości. Mój poprzednik jak widać miał duże problemy z utrzymaniem równowagi i po osłonach nie zostało nawet wspomnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: nowy na forum, problem z założeniem handbarów
PostWysłany: Śro 15:26, 26 Sie 2009
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Aspius napisał:
z Garwolina, takie małe miasto na drodze Warszawa - Lublin z okazałą obwodnicą

Cześć Aspius- zawsze testuję tam mojego Szerszenia i inne mechaniczne potwory jak Vectra nie jest aktywna Laughing
Aspius napisał:
instalacja oryginalnych handbarów wymagała jakiegokolwiek przerabiania

Jak koledzy pisali- nic nie trzeba przerabiać- ja wczoraj wlaśnie zamontowałem sobie oryginalne wiec jestem na bieżąco- komplet 247 zł kupione w 3fun w Sekocinie..
Obawiam się, że nie kupisz samych elementów metalowych a dorabianie ich może byc kłopotliwe- najlepiej sobie kup cały komplet a te sprzedaj komuś komu się połamały Crying or Very sad

P.S. tylko nie kupuj żadnych wynalazków na Alledrogo, bo tylko Cię krew zaleje a i tak kupisz Oryginał (ja kupiłem jakieś wynalazki za 100 i poszły do śmieci) Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Śro 15:26, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:59, 26 Sie 2009
Aspius
A

 
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garwolin





He he czarna vectra zawsze gotowa do akcji, trzeba uważać. Kupię cały zestaw a te będę miał w zapasie. Pamiętam jak na Pańskiej w W-wie kupowałem po 6 lusterek do mojej mz251, odkładałem w garażu i zazwyczaj starczało to na jakiś rok. Tak zrobię i z tym, choć mam nadzieję że nigdy nie będę musiał ich wymieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:20, 26 Sie 2009
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





poszukaj wątek tutorial handbary - tam chyba na 1 czy 2 zdjęciu są wszystkie częsci cyknięte


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:21, 27 Sie 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Aspius, ja mam też K7 i też samodzielnie montowałem oryginalne handbary - po użyciu dystansów i dłuższych śrub z kompletu wszystko pasuje:)
Jak ktoś już napisał - kup komplet (ja akurat brałem u naszego Brzo...), a te zdekompletowane zaraz ktoś odkupi, komu się same plastiki połamały (łatwiej sprzedasz osobno lewy osobno prawy)...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
problem z założeniem oryginalnych handbarów
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin