VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Siodło żelowe do DL 650
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Siodło żelowe do DL 650
PostWysłany: Nie 20:45, 17 Lut 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Witam Wszystkich, a post jest moim pierwszym na tym forum.
Od stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem DL-a. Very Happy

Postanowiłem kupic żelowe siodło. Są niestety sprzedawane tylko w USA i Anglii, ale jako oryginalne akcesoria Suzuki Cena w stosunku do Bagstera wydaje sie atrakcyjna. Siodło ma dla mnie tą zaletę, ze jest o cal niższe, a ja jestem "nikczemnej" postury Very Happy

Czy ktoś posiada takie siodło i mogłby podzielić się wrażeniami? Czy to dobry pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:07, 25 Lut 2008
Scorpio74
Gość

 





Hej Wojtala. Daj jakis namiar na Siebie. Jestem z Gdańska i mam SUZUKI DL 650 od grudnia Smile
PostWysłany: Pon 21:53, 25 Lut 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Zaloguj się Skorpio74 na stronie, to wysle Ci PW z namiarami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:09, 27 Lut 2008
Scorpio
Gość

 





zarejestrowałme sie ale czekam teraz aż mnie administrator wpśści na do logowania. Wtedy od razu napiszę Smile i i dlaczego jak piszę użytkownik Scorpio74 to pokazuje że nazwa jest zajęta?? a zalogowac sie nie mogę.
POMOCY !!!!!
PostWysłany: Pią 18:07, 29 Lut 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





No i kupiłem siodło żelowe Very Happy Siodło jest sprzedawane i produkowane tylko w Stanach. Kupiłem je za pośrednictwem sklepu w Anglii i dobrych ludzi. Zobaczymy jak się sprawdzi, bo jest to dla mnie alternatywa ingerencji w zawieszenie. Jest o cal niższe.

Mam do sprzedania siodło oryginalne od mojej DL 650. Stan idealny. Z tego co wiem pasuje do DL 1000 i jest o 2 cm niższe. Gdyby ktoś był zainteresowany, to zapraszam na PW.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:44, 03 Mar 2008
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Jest różnica z tym siodłem? Gdybyś np. był w kwietniu na Bemowie, chętnie bym usiadł, może też bym zainwestował, bo odnóża strasznie krótkie.... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:01, 03 Mar 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





mały napisał:
Jest różnica z tym siodłem? Gdybyś np. był w kwietniu na Bemowie, chętnie bym usiadł, może też bym zainwestował, bo odnóża strasznie krótkie.... Wink


Cześć.
Jest kilka patentów, które polepszaja kontakt z podłożem bez inwestycji Smile
Poczytaj tutaj: http://vstrom.info/faq/index.php?action=artikel&cat=2&id=81&artlang=en

Ja też jestem niski i mi wystarczylo wyciągnięcie tych gumowych podkładek pod siodło. Zeszło jakies 15mm w dół. Wprawdzie teraz troche lata, ale to nie przeszkadza.
pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:43, 03 Mar 2008
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Dzięki. W sumie masz rację, spróbuję na początek z tymi gumami i... grubszymi podeszwami... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:27, 03 Mar 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





mały napisał:
Dzięki. W sumie masz rację, spróbuję na początek z tymi gumami i... grubszymi podeszwami... Wink


Dokladnie, nic nie bedzie kosztowalo więc warto sprawdzić.
Zapomniałem jeszcze dopisać, że mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.
Dla mnie kombinacja tych 2 rzeczy jest całkowicie wystarczająca. A mierze marne 172cm Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:22, 03 Mar 2008
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





Ja jeszcze marniejsze 170... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:35, 03 Mar 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





No no to sie licytujemy ja 169 Smile
Próbowałem z tymi gumkami ale nie zauwazyłem żadnej poprawy.
Co ja zrobiłem? popuściłem na lagach z przodu o ok 3cm w dół a z tyłu
zobacz tutaj http://www.bikefarmmv.de/hoeherlegung/zeige_artikel.php?fid=200219 nastepnie w Produkte wybierz Tieferlegung i później wybierasz model Ja kupiłem bez TUV-u za niecałe 30Euro. Obniżyło się do max 3cm w zależności od ustawienia napięcia sprężyny tylnej. Załatwiłem kumplowi ale ten stwierdził że nie potrzebuje i miał do sprzedania (nie wiem czy jeszcze aktualne ale moge zapytać jak będziesz zainteresowany)
Mały głowa do góry Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:34, 03 Mar 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Dziś odebrałem siodło. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Siodło zrobione jest na oryginalnym stelażu od DL-a i wykonane jest perfekcyjnie. Wizualnie jest rzeczywiście niższe, tyle, że ten cal o którym piszą w reklamówce ginie gdzieś w kłębie niestety. Po prostu jest szersze od standardu, czyli w konsekwencji odległość do ziemi mam taką samą niestety, bo bardziej nogi trzeba rozstawiać. Zakupu jednak nie żałuję, bo już pierwsza przymiarka wypadła pomyślnie. Siedzi się jak w wygodnym fotelu. Profil siedzenia kierowcy jest podobny do siodeł Bagstera ( a cena to 1/3 Bagstera) z wyraźnym podparciem pod kręgosłup. Lepiej wyprofilowane jest też miejsce pasażera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:28, 04 Mar 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Zawsze jeszcze pozostaje inwestycja np. w coś takiego:

Very Happy

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:53, 04 Mar 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wojtala napisał:
Dziś odebrałem siodło. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Siodło zrobione jest na oryginalnym stelażu od DL-a i wykonane jest perfekcyjnie. Wizualnie jest rzeczywiście niższe, tyle, że ten cal o którym piszą w reklamówce ginie gdzieś w kłębie niestety. Po prostu jest szersze od standardu, czyli w konsekwencji odległość do ziemi mam taką samą niestety, bo bardziej nogi trzeba rozstawiać.



No właśnie, niektórzy oddają do tapicera żeby im trochę gąbki wybrał z siodła, ale to nie daje wiele dobrego.
Tutaj nie jest problemem wysokość siodła, ale jego szerokość - z "wybraną" gąbka wcale nie będzie lepiej, będzie za to mniej wygodnie bo krawędzie siodła wpijają w uda. Siedzisz głębiej, ale nogi muszą być szerzej. Siadałem na DL z przerabianym siodłem i bym się nie zamienił Wink

pozdro
Pawluk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 13:10, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:16, 04 Mar 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





ladzior ale jak ustawić wajchę od zmiany biegów i pedał hamulca? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:49, 04 Mar 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





letko napisał:
ladzior ale jak ustawić wajchę od zmiany biegów i pedał hamulca? Very Happy


No jakto to jak ? Very Happy
Hamulec po ludzku, zmiana biegów w dół po ludzku a przy zmianie w góre trzebaby chyba tym rogiem operować Very Happy

A tak na poważnie: wszystkim, którym doskwiera kiepski konktakt z podłożem polecam sie w dobrych warunkach po prostu przejechac. Po xx km może się okazać, że zmiany i ingerencje nie będą potrzebne. Ja sam nawet po opuszczeniu siodła i amora nadal podpieram sie samymi palcami obu stóp i też panikowałem, że będzie źle. Po krótkim czasie okazało się, że jest idealnie (bez i z pasażerem), daje rade i jest OK. Powoli zastanawiam się nawet czy by nie wsadzić tych gum z powrotem.

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:27, 05 Mar 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Z jednej strony masz rację, bo jazda po asfalcie nie stanowi żadnego problemu. Problemy pojawiają się przy manewrowaniu w nierównym terenie. Wtedy tych paluszków moze zabraknać i gleba murowana, a to czasem boli. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:32, 05 Mar 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





ladzior napisał:
A tak na poważnie: wszystkim, którym doskwiera kiepski konktakt z podłożem polecam sie w dobrych warunkach po prostu przejechac. Po xx km może się okazać, że zmiany i ingerencje nie będą potrzebne. .ladzior


Masz rację ja na początku jak "skróciłem" Embarassed klamki po obu stronach to przed jazdą brałem Validol. Teraz już sie wjeździłem, ale moto i tak mam obniżone. Myślałem też o przeróbce siedzenia ale jak siadłem bez siedzenia i nogi mi się rozeszły na boki to stwierdziłem że i tak mi to dużo nie pomoże (tak jak Wojtali.)
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 12:34, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 05 Mar 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Wojtala napisał:
Z jednej strony masz rację, bo jazda po asfalcie nie stanowi żadnego problemu. Problemy pojawiają się przy manewrowaniu w nierównym terenie. Wtedy tych paluszków moze zabraknać i gleba murowana, a to czasem boli. Very Happy


widze, ze nie tylko ja mam takie problemy. oba migacze przednie stracilem juz na glebach bo mi paluszki w powietrzu zamerdaly Very Happy

dolaczam sie do licytacji, czyli 174, to chyba jestem na razie najwyzszy Wink nie zmienia to faktu, ze palcami podpieram sie na plaskim i zdecydowanie wole jechac niz stac, bo mniejszego stresa mam, ze glebe zalicze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:13, 08 Mar 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





ladzior napisał:
.....mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.


W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:49, 08 Mar 2008
ladzior
A

 
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Wojtala napisał:

W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?


Nie nie, regulowałem tym wielkim pokrętłem obok podnóżka pasażera.
Ta mała śrubka to z tego co pamiętam jest do regulacji tłumienia.

Kręcąc tym obserwujesz (o ile pamiętam - sprawdź w instrukcji Smile) ilość widocznych pierścieni/podkładek na amorze. Chyba u góry, czyli między sprężyną a górnym mocowaniem.

pozdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:38, 08 Mar 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Dzięki za info Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:49, 08 Mar 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wojtala napisał:
ladzior napisał:
.....mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.


W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?

pozdrawiam


Do napięcia wstępnego sprężyny jest to duże pokrętło, mała śrubka jest od regulacji tłumienia odbicia.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 15:10, 11 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:47, 09 Mar 2008
mały
A

 
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna





w zasadzie zaczynam się przyzwyczajaś i chyba zostawię tak jak jest...
widzę, że tu jest więcej takich dryblasów jak ja... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:00, 11 Mar 2008
Gość

 





Pawluk napisał:
Tutaj nie jest problemem wysokość siodła, ale jego szerokość - z "wybraną" gąbka wcale nie będzie lepiej, będzie za to mniej wygodnie bo krawędzie siodła wpijają w uda. Siedzisz głębiej, ale nogi muszą być szerzej.

Mi nawet oryginalne siodlo jest za szerokie. Moze trzeba wybierac gabke z bokow a nie na grubosc?
A wysokosc DLa moze nieprzyjemnie zaskoczyc, jak np mnie kiedy wyjezdzajac z waskiej i zabudowanej bramy lekkim zjazdem musialem sie nagle zatrzymac bo pieszy lazl chodnikiem (no mial prawo :]) i akurat nogi wypadly mi na przejsciu pochylosci w chodnik. Przednie kolo na chodniku, tylne na zjezdzie no i zabraklo tych paru cm zeby moto utrzymac w pionie. Skonczylo sie na odrapaniu handbara i nieco gmola.
PostWysłany: Czw 14:35, 13 Mar 2008
żeberko
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam Kolegów "SŁUSZNEGO" wzrostu.
Mam 171 cm wzrostu, zrobilem 18.000 km przez dwa sezony. Na początku też mialem problem z wysokością moto. Z perspektywy czasu twierdzę, że to kwestia przyzwyczajenia i problem się minimalizuje po przejechaniu paru tys. km. Mi zupelnie wystarcza ustawienie pokrętla z tylu na środkową pozycję. Jak jadę z pasażerem albo z dużym bagażem, to ustawiam pekrętalko na maks. wysokość, bo i tak ciężar obniża mi moto, no i dupa wtedy nie plywa. Obniżanie siedziska u tapicera to zabieg ryzykowny, drogi i moim zdaniem zbędny. Paru kolegów to zrobilo i efekt byl taki że albo realnie nic nie zyskali na wysokości, albo siodlo zrobilo się niewygodne. Na temat żelowego się nie wypowiadam, bo nie testowalem.
Osobiście uważam, że bardzo duże znaczenie ma przyczepność spodów butów motocyklowych. W moich dlugich glanach Diadory przyczepność jest zaje...ista. W krótkich Probike, za 80 zyla, fatalna-na drogach Chorwacji po prostu się w nich ślizgalem.
Nie oszukujmy się. Na naszych drogach centymetr czy dwa i tak gów...o da, zwlaszcza jak noga wpadnie w koleinę 10 cm.
Pozdrawiam

P.S. Wszystkim "wysokim inaczej", radzę postawic wlosy na żel i się nie garbić. Ewentualnie kupić za duże buty i wsadzić gazetę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:50, 30 Mar 2008
beno
A1

 
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puck





Firma nazywa się mariomoto i zajmuje się produkcją wysyłkową solidnych kanap do większości modeli i robi jakie kto sobie wymyśli .
Proszę wpisac nazwę w google i napewno znajdziecie ich stronkę.

http://www.mariomoto.pl/index.php


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:34, 31 Mar 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





A ja zastosowałem patent z obniżeniem zawieszenia i jestem zachwycony efektem. Cała stopa na ziemi!!! Dzięki Letko za pomysł! Teraz mogę nawet regulować tylną sprężynę, a nie jak poprzednio skręcona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Siodło żelowe do DL 650
PostWysłany: Pią 23:15, 04 Kwi 2008
Gość

 





[quote="Wojtala"]Od stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem DL-a. :D

Postanowiłem kupic żelowe siodło. Są niestety sprzedawane tylko w USA i Anglii, ale jako oryginalne akcesoria Suzuki Cena w stosunku do Bagstera wydaje sie atrakcyjna. Siodło ma dla mnie tą zaletę, ze jest o cal niższe, [/quote]

Strzalka
nie wiem czy wypada sie pytac :( ale ile takie poddupie kosztuje?
dzieki
arek
PostWysłany: Pon 22:37, 02 Cze 2008
dwilu
A

 
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubań





Wojtala, testowałeś już to siodło żelowe ?
chciałbym coś więcej wiedzieć, czy faktycznie jest wygodniutkie ?
pozdrawiam Dwilu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:05, 04 Cze 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Generalnie jeżdżę na zmianę. Na żelowym w dalsze trasy, bo dupa nie boli. Jednak pierwsze wrażenia wszystkich są takie, że jest podobnie twarde jak oryginalne. Na seryjnym wybieram się, gdy wiem, że będzie jazda w terenie. Problem jest ciągle ten sam. Za krótkie nóżki Very Happy Siodło żelowe jest zdecydowanie szersze, a na seryjnym obie stopy na ziemi. Osoby pow. 175 cm nie powinny mieć z tym problemów.
W USA kosztuje teraz pomiędzy 150-200 USD, ale nie za bardzo chcą wysyłać do Polski. Ja je kupiłem za pośrednictwem angielskiej firmy wysyłkowej, a znajomy wsadził je do rejsowego autobusu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:39, 05 Cze 2008
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja mam natomiast jedyne 195 wzrostu, w związku z tym, czy ktoś ma "pomysł" na wyższe siodło??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:18, 02 Maj 2012
tomi
A1

 
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





trosze odświeżę...

Wojtala... lub ktoś kto ma... czy to żelowe siodło z USA jest wygodne ? Szersze wiem, nawet ciut twardsze od oryginału przy pierwszym zetknięciu, też wiem.

Jak ma się sprawa po 10h jazdy ?

Właśnie wróciłem z 3 dniowego objazdu, gdzie 1 dzień 10h w siodle w różnym terenie, 2 i 3 dzień po 8h. Oprócz bólu prawej ręki od trzymania manetki, to kość ogonowa dostała po dupie Smile

Czy warto zmienić siodło na żelowe.... ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:39, 02 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Uuu kolego... Ale żeś temat z przed 4 lat odkopał... Very Happy
Ja właśnie czekam aż moje siodło z wkładkami żelowymi wróci z Mariomoto.
4 lata się z tym nosiłem... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:50, 02 Maj 2012
tomi
A1

 
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





oj tam oj tam Wink

Zastanawiam się właśnie czy warto Smile

Czeka mnie wypad do Pragi i bynajmniej nie po autostradach. Jeżeli komfort polepszy się powiedzmy o 30% to wydaje mi się warto się zastanowić. Tylko czy ktoś to potwierdzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomi dnia Śro 13:28, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:18, 02 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 14:19, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:24, 04 Maj 2012
tomi
A1

 
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





roadrunner napisał:
Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...


Można i motorynką świat objechać, nie o to chodzi.

Bardziej istotna jest ilość godzin w siodle, niż ilość kilometrów. Jak mówiłem omijam szerokim łukiem autostrady.

Kwestia o której mowa, to czy opłaca się wymieniać siodło na żelowe i ew. jaka jest różnica w komforcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:03, 04 Maj 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





tomi napisał:
roadrunner napisał:
Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...


Można i motorynką świat objechać, nie o to chodzi.

Bardziej istotna jest ilość godzin w siodle, niż ilość kilometrów. Jak mówiłem omijam szerokim łukiem autostrady.

Kwestia o której mowa, to czy opłaca się wymieniać siodło na żelowe i ew. jaka jest różnica w komforcie.


No więc właśnie o to chodzi...
Jak masz w zwyczaju spędzać "w siodle" 8-10h+ to jest sens modyfikacji i szukania "wygodniejszych rozwiązań", jeżeli natomiast od przypadku do przypadku jedziesz gdzieś dalej, to lepiej tą kasę przeznaczyć na paliwo... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siodło żelowe do DL 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin