Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siodło żelowe do DL 650

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 19:45, 17 Lut 2008    Temat postu: Siodło żelowe do DL 650

Witam Wszystkich, a post jest moim pierwszym na tym forum.
Od stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem DL-a. Very Happy

Postanowiłem kupic żelowe siodło. Są niestety sprzedawane tylko w USA i Anglii, ale jako oryginalne akcesoria Suzuki Cena w stosunku do Bagstera wydaje sie atrakcyjna. Siodło ma dla mnie tą zaletę, ze jest o cal niższe, a ja jestem "nikczemnej" postury Very Happy

Czy ktoś posiada takie siodło i mogłby podzielić się wrażeniami? Czy to dobry pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Scorpio74
Gość






PostWysłany: Pon 14:07, 25 Lut 2008    Temat postu:

Hej Wojtala. Daj jakis namiar na Siebie. Jestem z Gdańska i mam SUZUKI DL 650 od grudnia Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:53, 25 Lut 2008    Temat postu:

Zaloguj się Skorpio74 na stronie, to wysle Ci PW z namiarami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Scorpio
Gość






PostWysłany: Śro 15:09, 27 Lut 2008    Temat postu:

zarejestrowałme sie ale czekam teraz aż mnie administrator wpśści na do logowania. Wtedy od razu napiszę Smile i i dlaczego jak piszę użytkownik Scorpio74 to pokazuje że nazwa jest zajęta?? a zalogowac sie nie mogę.
POMOCY !!!!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 17:07, 29 Lut 2008    Temat postu:

No i kupiłem siodło żelowe Very Happy Siodło jest sprzedawane i produkowane tylko w Stanach. Kupiłem je za pośrednictwem sklepu w Anglii i dobrych ludzi. Zobaczymy jak się sprawdzi, bo jest to dla mnie alternatywa ingerencji w zawieszenie. Jest o cal niższe.

Mam do sprzedania siodło oryginalne od mojej DL 650. Stan idealny. Z tego co wiem pasuje do DL 1000 i jest o 2 cm niższe. Gdyby ktoś był zainteresowany, to zapraszam na PW.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pon 8:44, 03 Mar 2008    Temat postu:

Jest różnica z tym siodłem? Gdybyś np. był w kwietniu na Bemowie, chętnie bym usiadł, może też bym zainwestował, bo odnóża strasznie krótkie.... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 9:01, 03 Mar 2008    Temat postu:

mały napisał:
Jest różnica z tym siodłem? Gdybyś np. był w kwietniu na Bemowie, chętnie bym usiadł, może też bym zainwestował, bo odnóża strasznie krótkie.... Wink


Cześć.
Jest kilka patentów, które polepszaja kontakt z podłożem bez inwestycji Smile
Poczytaj tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]

Ja też jestem niski i mi wystarczylo wyciągnięcie tych gumowych podkładek pod siodło. Zeszło jakies 15mm w dół. Wprawdzie teraz troche lata, ale to nie przeszkadza.
pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pon 10:43, 03 Mar 2008    Temat postu:

Dzięki. W sumie masz rację, spróbuję na początek z tymi gumami i... grubszymi podeszwami... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 12:27, 03 Mar 2008    Temat postu:

mały napisał:
Dzięki. W sumie masz rację, spróbuję na początek z tymi gumami i... grubszymi podeszwami... Wink


Dokladnie, nic nie bedzie kosztowalo więc warto sprawdzić.
Zapomniałem jeszcze dopisać, że mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.
Dla mnie kombinacja tych 2 rzeczy jest całkowicie wystarczająca. A mierze marne 172cm Smile

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Pon 13:22, 03 Mar 2008    Temat postu:

Ja jeszcze marniejsze 170... Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 20:35, 03 Mar 2008    Temat postu:

No no to sie licytujemy ja 169 Smile
Próbowałem z tymi gumkami ale nie zauwazyłem żadnej poprawy.
Co ja zrobiłem? popuściłem na lagach z przodu o ok 3cm w dół a z tyłu
zobacz tutaj [link widoczny dla zalogowanych] nastepnie w Produkte wybierz Tieferlegung i później wybierasz model Ja kupiłem bez TUV-u za niecałe 30Euro. Obniżyło się do max 3cm w zależności od ustawienia napięcia sprężyny tylnej. Załatwiłem kumplowi ale ten stwierdził że nie potrzebuje i miał do sprzedania (nie wiem czy jeszcze aktualne ale moge zapytać jak będziesz zainteresowany)
Mały głowa do góry Very Happy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 22:34, 03 Mar 2008    Temat postu:

Dziś odebrałem siodło. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Siodło zrobione jest na oryginalnym stelażu od DL-a i wykonane jest perfekcyjnie. Wizualnie jest rzeczywiście niższe, tyle, że ten cal o którym piszą w reklamówce ginie gdzieś w kłębie niestety. Po prostu jest szersze od standardu, czyli w konsekwencji odległość do ziemi mam taką samą niestety, bo bardziej nogi trzeba rozstawiać. Zakupu jednak nie żałuję, bo już pierwsza przymiarka wypadła pomyślnie. Siedzi się jak w wygodnym fotelu. Profil siedzenia kierowcy jest podobny do siodeł Bagstera ( a cena to 1/3 Bagstera) z wyraźnym podparciem pod kręgosłup. Lepiej wyprofilowane jest też miejsce pasażera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 9:28, 04 Mar 2008    Temat postu:

Zawsze jeszcze pozostaje inwestycja np. w coś takiego:

Very Happy

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:53, 04 Mar 2008    Temat postu:

Wojtala napisał:
Dziś odebrałem siodło. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Siodło zrobione jest na oryginalnym stelażu od DL-a i wykonane jest perfekcyjnie. Wizualnie jest rzeczywiście niższe, tyle, że ten cal o którym piszą w reklamówce ginie gdzieś w kłębie niestety. Po prostu jest szersze od standardu, czyli w konsekwencji odległość do ziemi mam taką samą niestety, bo bardziej nogi trzeba rozstawiać.



No właśnie, niektórzy oddają do tapicera żeby im trochę gąbki wybrał z siodła, ale to nie daje wiele dobrego.
Tutaj nie jest problemem wysokość siodła, ale jego szerokość - z "wybraną" gąbka wcale nie będzie lepiej, będzie za to mniej wygodnie bo krawędzie siodła wpijają w uda. Siedzisz głębiej, ale nogi muszą być szerzej. Siadałem na DL z przerabianym siodłem i bym się nie zamienił Wink

pozdro
Pawluk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 12:10, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 12:16, 04 Mar 2008    Temat postu:

ladzior ale jak ustawić wajchę od zmiany biegów i pedał hamulca? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:49, 04 Mar 2008    Temat postu:

letko napisał:
ladzior ale jak ustawić wajchę od zmiany biegów i pedał hamulca? Very Happy


No jakto to jak ? Very Happy
Hamulec po ludzku, zmiana biegów w dół po ludzku a przy zmianie w góre trzebaby chyba tym rogiem operować Very Happy

A tak na poważnie: wszystkim, którym doskwiera kiepski konktakt z podłożem polecam sie w dobrych warunkach po prostu przejechac. Po xx km może się okazać, że zmiany i ingerencje nie będą potrzebne. Ja sam nawet po opuszczeniu siodła i amora nadal podpieram sie samymi palcami obu stóp i też panikowałem, że będzie źle. Po krótkim czasie okazało się, że jest idealnie (bez i z pasażerem), daje rade i jest OK. Powoli zastanawiam się nawet czy by nie wsadzić tych gum z powrotem.

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 9:27, 05 Mar 2008    Temat postu:

Z jednej strony masz rację, bo jazda po asfalcie nie stanowi żadnego problemu. Problemy pojawiają się przy manewrowaniu w nierównym terenie. Wtedy tych paluszków moze zabraknać i gleba murowana, a to czasem boli. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 11:32, 05 Mar 2008    Temat postu:

ladzior napisał:
A tak na poważnie: wszystkim, którym doskwiera kiepski konktakt z podłożem polecam sie w dobrych warunkach po prostu przejechac. Po xx km może się okazać, że zmiany i ingerencje nie będą potrzebne. .ladzior


Masz rację ja na początku jak "skróciłem" Embarassed klamki po obu stronach to przed jazdą brałem Validol. Teraz już sie wjeździłem, ale moto i tak mam obniżone. Myślałem też o przeróbce siedzenia ale jak siadłem bez siedzenia i nogi mi się rozeszły na boki to stwierdziłem że i tak mi to dużo nie pomoże (tak jak Wojtali.)
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 11:34, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:31, 05 Mar 2008    Temat postu:

Wojtala napisał:
Z jednej strony masz rację, bo jazda po asfalcie nie stanowi żadnego problemu. Problemy pojawiają się przy manewrowaniu w nierównym terenie. Wtedy tych paluszków moze zabraknać i gleba murowana, a to czasem boli. Very Happy


widze, ze nie tylko ja mam takie problemy. oba migacze przednie stracilem juz na glebach bo mi paluszki w powietrzu zamerdaly Very Happy

dolaczam sie do licytacji, czyli 174, to chyba jestem na razie najwyzszy Wink nie zmienia to faktu, ze palcami podpieram sie na plaskim i zdecydowanie wole jechac niz stac, bo mniejszego stresa mam, ze glebe zalicze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 9:13, 08 Mar 2008    Temat postu:

ladzior napisał:
.....mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.


W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:49, 08 Mar 2008    Temat postu:

Wojtala napisał:

W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?


Nie nie, regulowałem tym wielkim pokrętłem obok podnóżka pasażera.
Ta mała śrubka to z tego co pamiętam jest do regulacji tłumienia.

Kręcąc tym obserwujesz (o ile pamiętam - sprawdź w instrukcji Smile) ilość widocznych pierścieni/podkładek na amorze. Chyba u góry, czyli między sprężyną a górnym mocowaniem.

pozdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 11:38, 08 Mar 2008    Temat postu:

Dzięki za info Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:49, 08 Mar 2008    Temat postu:

Wojtala napisał:
ladzior napisał:
.....mam dodatkowo zmiękczony tylny amortyzator - siada też troche niżej niż na standartowym nastawie.


W manualu pokazują mała śrubka do wstępnego naciągu śprężyny w tylnym amorku. Czy o niej piszesz, czy o zewnętrznej regulacji?

pozdrawiam


Do napięcia wstępnego sprężyny jest to duże pokrętło, mała śrubka jest od regulacji tłumienia odbicia.

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Wto 14:10, 11 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mały
A



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jabłonna

PostWysłany: Nie 13:47, 09 Mar 2008    Temat postu:

w zasadzie zaczynam się przyzwyczajaś i chyba zostawię tak jak jest...
widzę, że tu jest więcej takich dryblasów jak ja... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:00, 11 Mar 2008    Temat postu:

Pawluk napisał:
Tutaj nie jest problemem wysokość siodła, ale jego szerokość - z "wybraną" gąbka wcale nie będzie lepiej, będzie za to mniej wygodnie bo krawędzie siodła wpijają w uda. Siedzisz głębiej, ale nogi muszą być szerzej.

Mi nawet oryginalne siodlo jest za szerokie. Moze trzeba wybierac gabke z bokow a nie na grubosc?
A wysokosc DLa moze nieprzyjemnie zaskoczyc, jak np mnie kiedy wyjezdzajac z waskiej i zabudowanej bramy lekkim zjazdem musialem sie nagle zatrzymac bo pieszy lazl chodnikiem (no mial prawo :]) i akurat nogi wypadly mi na przejsciu pochylosci w chodnik. Przednie kolo na chodniku, tylne na zjezdzie no i zabraklo tych paru cm zeby moto utrzymac w pionie. Skonczylo sie na odrapaniu handbara i nieco gmola.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żeberko
A1



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:35, 13 Mar 2008    Temat postu:

Witam Kolegów "SŁUSZNEGO" wzrostu.
Mam 171 cm wzrostu, zrobilem 18.000 km przez dwa sezony. Na początku też mialem problem z wysokością moto. Z perspektywy czasu twierdzę, że to kwestia przyzwyczajenia i problem się minimalizuje po przejechaniu paru tys. km. Mi zupelnie wystarcza ustawienie pokrętla z tylu na środkową pozycję. Jak jadę z pasażerem albo z dużym bagażem, to ustawiam pekrętalko na maks. wysokość, bo i tak ciężar obniża mi moto, no i dupa wtedy nie plywa. Obniżanie siedziska u tapicera to zabieg ryzykowny, drogi i moim zdaniem zbędny. Paru kolegów to zrobilo i efekt byl taki że albo realnie nic nie zyskali na wysokości, albo siodlo zrobilo się niewygodne. Na temat żelowego się nie wypowiadam, bo nie testowalem.
Osobiście uważam, że bardzo duże znaczenie ma przyczepność spodów butów motocyklowych. W moich dlugich glanach Diadory przyczepność jest zaje...ista. W krótkich Probike, za 80 zyla, fatalna-na drogach Chorwacji po prostu się w nich ślizgalem.
Nie oszukujmy się. Na naszych drogach centymetr czy dwa i tak gów...o da, zwlaszcza jak noga wpadnie w koleinę 10 cm.
Pozdrawiam

P.S. Wszystkim "wysokim inaczej", radzę postawic wlosy na żel i się nie garbić. Ewentualnie kupić za duże buty i wsadzić gazetę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beno
A1



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puck

PostWysłany: Nie 21:50, 30 Mar 2008    Temat postu:

Firma nazywa się mariomoto i zajmuje się produkcją wysyłkową solidnych kanap do większości modeli i robi jakie kto sobie wymyśli .
Proszę wpisac nazwę w google i napewno znajdziecie ich stronkę.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:34, 31 Mar 2008    Temat postu:

A ja zastosowałem patent z obniżeniem zawieszenia i jestem zachwycony efektem. Cała stopa na ziemi!!! Dzięki Letko za pomysł! Teraz mogę nawet regulować tylną sprężynę, a nie jak poprzednio skręcona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 22:15, 04 Kwi 2008    Temat postu: Re: Siodło żelowe do DL 650

[quote="Wojtala"]Od stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem DL-a. :D

Postanowiłem kupic żelowe siodło. Są niestety sprzedawane tylko w USA i Anglii, ale jako oryginalne akcesoria Suzuki Cena w stosunku do Bagstera wydaje sie atrakcyjna. Siodło ma dla mnie tą zaletę, ze jest o cal niższe, [/quote]

Strzalka
nie wiem czy wypada sie pytac :( ale ile takie poddupie kosztuje?
dzieki
arek
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwilu
A



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 21:37, 02 Cze 2008    Temat postu:

Wojtala, testowałeś już to siodło żelowe ?
chciałbym coś więcej wiedzieć, czy faktycznie jest wygodniutkie ?
pozdrawiam Dwilu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:05, 04 Cze 2008    Temat postu:

Generalnie jeżdżę na zmianę. Na żelowym w dalsze trasy, bo dupa nie boli. Jednak pierwsze wrażenia wszystkich są takie, że jest podobnie twarde jak oryginalne. Na seryjnym wybieram się, gdy wiem, że będzie jazda w terenie. Problem jest ciągle ten sam. Za krótkie nóżki Very Happy Siodło żelowe jest zdecydowanie szersze, a na seryjnym obie stopy na ziemi. Osoby pow. 175 cm nie powinny mieć z tym problemów.
W USA kosztuje teraz pomiędzy 150-200 USD, ale nie za bardzo chcą wysyłać do Polski. Ja je kupiłem za pośrednictwem angielskiej firmy wysyłkowej, a znajomy wsadził je do rejsowego autobusu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 19:39, 05 Cze 2008    Temat postu:

Ja mam natomiast jedyne 195 wzrostu, w związku z tym, czy ktoś ma "pomysł" na wyższe siodło??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomi
A1



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:18, 02 Maj 2012    Temat postu:

trosze odświeżę...

Wojtala... lub ktoś kto ma... czy to żelowe siodło z USA jest wygodne ? Szersze wiem, nawet ciut twardsze od oryginału przy pierwszym zetknięciu, też wiem.

Jak ma się sprawa po 10h jazdy ?

Właśnie wróciłem z 3 dniowego objazdu, gdzie 1 dzień 10h w siodle w różnym terenie, 2 i 3 dzień po 8h. Oprócz bólu prawej ręki od trzymania manetki, to kość ogonowa dostała po dupie Smile

Czy warto zmienić siodło na żelowe.... ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 11:39, 02 Maj 2012    Temat postu:

Uuu kolego... Ale żeś temat z przed 4 lat odkopał... Very Happy
Ja właśnie czekam aż moje siodło z wkładkami żelowymi wróci z Mariomoto.
4 lata się z tym nosiłem... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomi
A1



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:50, 02 Maj 2012    Temat postu:

oj tam oj tam Wink

Zastanawiam się właśnie czy warto Smile

Czeka mnie wypad do Pragi i bynajmniej nie po autostradach. Jeżeli komfort polepszy się powiedzmy o 30% to wydaje mi się warto się zastanowić. Tylko czy ktoś to potwierdzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomi dnia Śro 12:28, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 13:18, 02 Maj 2012    Temat postu:

Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 13:19, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomi
A1



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 7:24, 04 Maj 2012    Temat postu:

roadrunner napisał:
Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...


Można i motorynką świat objechać, nie o to chodzi.

Bardziej istotna jest ilość godzin w siodle, niż ilość kilometrów. Jak mówiłem omijam szerokim łukiem autostrady.

Kwestia o której mowa, to czy opłaca się wymieniać siodło na żelowe i ew. jaka jest różnica w komforcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 12:03, 04 Maj 2012    Temat postu:

tomi napisał:
roadrunner napisał:
Bez przesady... Z Krakowa do Pragi to można nawet bez siodła z przystankami na tankowanie... Smile Jak robisz przeloty rzędu 1000km czy więcej jednym ciągiem, to można się zastanowić nad jakimś ulepszeniem siodła...


Można i motorynką świat objechać, nie o to chodzi.

Bardziej istotna jest ilość godzin w siodle, niż ilość kilometrów. Jak mówiłem omijam szerokim łukiem autostrady.

Kwestia o której mowa, to czy opłaca się wymieniać siodło na żelowe i ew. jaka jest różnica w komforcie.


No więc właśnie o to chodzi...
Jak masz w zwyczaju spędzać "w siodle" 8-10h+ to jest sens modyfikacji i szukania "wygodniejszych rozwiązań", jeżeli natomiast od przypadku do przypadku jedziesz gdzieś dalej, to lepiej tą kasę przeznaczyć na paliwo... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin